quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:25 schreef BrandX het volgende:
Ik ben zo vrij geweest een teaser op de fp te plaatsen voor jullie
http://frontpage.fok.nl/ en dan een beetje naar beneden scrollen (onder de 3e intro)
Ja dat.... Ik vind het zo tof hoe je het 'eigen' hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:12 schreef tong80 het volgende:
Kandidaat 15
Wegens de persoonlijke touch aan het nummer. Wilde tot het einde luisteren.
De andere twee waren goed. Maar niet spannend genoeg.
Ach de anderen kiezen een uitgekauwd nummer en maken er een nietszeggend popdeuntje van.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:23 schreef ElizabethR het volgende:
Kandidaat 15: Wegens het ongelooflijke kutarrangement voor mij een absolute misser. Hoe kun je nu een rock classic transformeren naar een nietszeggend popdeuntje. Heel jammer.
Gelukkig dat smaken en meningen verschillen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach de anderen kiezen een uitgekauwd nummer en maken er een nietszeggend popdeuntje van.
Nou, je zal ongetwijfeld kunnen zingen. Kan ik ook. Of het ergens naar klinkt is punt 2quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:58 schreef Karina het volgende:
Complimenten aan alledrie de finalisten, heel goed gedaanIk ben jaloers, kon ik maar zingen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, je zal ongetwijfeld kunnen zingen. Kan ik ook. Of het ergens naar klinkt is punt 2
Zelf begeleid!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:37 schreef Kandidaat15 het volgende:
Echt tof dat er zoveel reacties op komen! Ik kwam er gisteren trouwens met de instrumentale versie niet erg uit dus heb mijn gitaar erbij gepakt en kwam hierop uit.Ik vind de reacties echt heel leuk en vooral heel leerzaam. Thnx!
Goedzo. Heeft een eigen geluid.quote:
Qua stem niet zo, legio gelijksoortige zangstemmen, qua vreemd arrangement, inderdaad.quote:
Ik hou van dat soort stemmen. En het arrangement gaf bij mij vooral de doorslag. Verrassende wending.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Qua stem niet zo, legio gelijksoortige zangstemmen, qua vreemd arrangement, inderdaad.
Yuki, dat je opname apparatuur hebt, wilt niet gelijk zeggen dat je alles verdraaid zodat je 'beter' kunt zingen hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:33 schreef Yuki het volgende:
Nummer 13 overtuigt me meer dan de vorige keer. Minder Jeroen-van-der-Boom-gehaltetoch vind ik het moeilijk om te horen wat jouw eigen verdienste is en wat er "opgepoetst" is.
Ik zou wel eens iets van je willen horen zonder galm. Zodat we echt kunnen horen hoe goed je werkeljk zingt. Kun je een youtube plaatsen als deze competitie daadwerkelijk voorbij is?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:06 schreef Kandidaat13 het volgende:
[..]
Yuki, dat je opname apparatuur hebt, wilt niet gelijk zeggen dat je alles verdraaid zodat je 'beter' kunt zingen hoor
Het enige wat ik gedaan heb: de equalizer ingesteld en een galm erbij.
Ik had er voor kunnen kiezen om de galm uit mijn mengpaneel zelf te gebruiken... of deze te laten genereren door mijn opname programma.
Dus ik kan je zeggen dat het 100% eigen verdienste is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |