Als we deze nu snel vol maken mag jij een nieuwe titel bedenkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had gehoopt op een wat vrolijker TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Om' een vrolijker TTquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had gehoopt op een wat vrolijker TT
Volgens mij waren ze je spoor bijster .... of het was een dood spoorquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we deze nu snel vol maken mag jij een nieuwe titel bedenkenNee joh, was goed bedoeld, niks sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we deze nu snel vol maken mag jij een nieuwe titel bedenkenIk weet niet of ik nog lang genoeg leef om het volgende topic te openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Slaap ze dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:55 schreef chufi het volgende:
OK iemand een voorstel ??
Maken we Karina ff wakker
misschien slaapt ze wel voor altijdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en hoe weet jij dat ze slaapt?
Of het er niet altijd leuker op wordt natuurlijk!quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:57 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien slaapt ze wel voor altijd
Dat zeker niet !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:57 schreef APK het volgende:
[..]
Of het er niet altijd leuker op wordt natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |