Dat is serieus in FB gevraagd?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Mocht er ALWEER gepost worden in de FB dan doe ik dat uiteraard, de klant is koning
Assen altijdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:37 schreef sacha het volgende:
denken jullie bij TT ook meteen aan Assen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hebben wij hier een FB dan ?
Ik kan ook de TT veranderen, maar dan plast Karina weer in d'r Lady Safequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan zorg je toch gewoon dat je hem krijgt !
Je kan goddomme door het slotje heen posten !![]()
ik welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hebben wij hier een FB dan ?
doe us...?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan ook de TT veranderen, maar dan plast Karina weer in d'r Lady Safe
Wat zou jij er dan van maken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ik ga over een kwartiertje of zo toch slapen, zie ik het toch nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
zijn die al dood?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Assen altijdMarkt 3 woonden mn opa en oma
Thunder and Lightingquote:
En dan ben je vroeg wakker en dan ga je bij ons TT's verneuken zeker?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
Oh ik ga over een kwartiertje of zo toch slapen, zie ik het toch niet
Nou! Zeg dat wel, toenstraks gigantisch onweer hier en stromende regen. Keiharde klappen en mooie bliksemquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Thunder and Lighting![]()
Ja ja je vroeg het niet aan mij maar dat zou ik ervan maken als ik knoppies had![]()
Morgenochtend ga ik wat doen, beetje schoonmaken, al ben ik dan vrij, af en toe moet je toch eens stofzuigen en zoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
En dan ben je vroeg wakker en dan ga je bij ons TT's verneuken zeker?
Ik vond het wel mooiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou! Zeg dat wel, toenstraks gigantisch onweer hier en stromende regen. Keiharde klappen en mooie bliksem
Gelukkig ben ik helemaal niet bang voor onweer, ik vind het prachtig die harde klappen en de flitsen.quote:
Een collega van mij zegt altijd 'als' wanneer ze 'of' bedoelt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
volgens mij deed hij dat expres, ken niet anders
Zo min mogelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgenochtend ga ik wat doen, beetje schoonmaken, al ben ik dan vrij, af en toe moet je toch eens stofzuigen en zo
doe eens een voorbeeld?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Een collega van mij zegt altijd 'als' wanneer ze 'of' bedoelt.
Heel raar, hoewel het in Engelse vertaling soms kan kloppen.
Neuhquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgenochtend ga ik wat doen, beetje schoonmaken, al ben ik dan vrij, af en toe moet je toch eens stofzuigen en zo
"Ik zal even kijken als hij beschikbaar is"quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
doe eens een voorbeeld?
Ik had een tjechische collega en die draaide : niet eens ... altijd omquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Een collega van mij zegt altijd 'als' wanneer ze 'of' bedoelt.
Heel raar, hoewel het in Engelse vertaling soms kan kloppen.
Ik doe elke dag 1 kamer, morgen is de computerkamer aan de beurtquote:
Volgens mij was dat net iets later dat dat begon, maar goed .. Ik kijk nooit echt naar TTquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Thunder and Lighting![]()
Ja ja je vroeg het niet aan mij maar dat zou ik ervan maken als ik knoppies had![]()
ah... ik snap !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:48 schreef APK het volgende:
[..]
"Ik zal even kijken als hij beschikbaar is"
Ik ben al 12 jaar niet meer in nederland geweest met oud en nieuw, dus neequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dacht jij aan Youp van 't Hek oudejaarsconfererantie dinges hoe spel je dat?![]()
Ik wel !
Bij mij rollen inmiddels tumbleweeds door de gangquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe elke dag 1 kamer, morgen is de computerkamer aan de beurtEn nu ben ik zo fanatiek dat ik ook meteen daar de ramen wil lappen EN op de kasten stoffen en daar ligt me toch een stof ben ik bang
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, het moet allemaal vrolijk en optimistisch zijn anders plast er weer een in zijn of haar broek
Ik heb me de laatste tijd ook op het ''huishouden'' gestort, schoner dan dit kan haast nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe elke dag 1 kamer, morgen is de computerkamer aan de beurtEn nu ben ik zo fanatiek dat ik ook meteen daar de ramen wil lappen EN op de kasten stoffen en daar ligt me toch een stof ben ik bang
Oh nee ik ben heel schoon altijd alleen nu heb ik er even geen fut voorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Bij mij rollen inmiddels tumbleweeds door de gang
IN de kasten wil ik ook opruimen, eens kijken wat er nog allemaal ligt qua oude zooi.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb me de laatste tijd ook op het ''huishouden'' gestort, schoner dan dit kan haast niet![]()
En een zooi weggegooid, ook kleding, allemaal ouwe zooi, ik bleef bewaren, ruimt wel
lekker op
Als ik ooit ga schoonmaken dan ga ik waarschijnlijk op de kasten beginnen, maar dat zal wel weer te logisch zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee ik ben heel schoon altijd alleen nu heb ik er even geen fut voorVandaar elke dag 1 kamer. Maar dan heel goed meteen. Op die kasten heb ik een jaar niet meer gekeken
Mhhnnn Dat weet ik eigenlijk niet .... Dat van mn vader die in Assen gecremeerd is ligt over de Noordzee volgens mijquote:
Het is een vrij hoge kast, dus ik moet op een stoel gaan staan om erbij te kunnen, hopelijk donder ik niet naar benedenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik ooit ga schoonmaken dan ga ik waarschijnlijk op de kasten beginnen, maar dat zal wel weer te logisch zijn
Als ik aan Youp denk, denk ik aan een kennisje die hij ooit gedaan heeftquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dacht jij aan Youp van 't Hek oudejaarsconfererantie dinges hoe spel je dat?![]()
Ik wel !
Ik kan dat stukkie niet vinden van ''stofzuigen'' maar deze is ook leuk !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wel !
Lucky Bitch !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik aan Youp denk, denk ik aan een kennisje die hij ooit gedaan heeft
Eerst de stoel schoonmakenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is een vrij hoge kast, dus ik moet op een stoel gaan staan om erbij te kunnen, hopelijk donder ik niet naar beneden
Hehe nee dat is mijn vieze ouwe rotstoel die ik gebruik voor klusjes, niet dat ik kan klussen ...quote:
Serieus?quote:
Dat ja, ik kan Youp echt niet uitstaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Serieus?
Alleen Mart Smeets lijkt mij erger
Nou jah... ik vind hem wel errug grappigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Serieus?
Alleen Mart Smeets lijkt mij erger
Misschien moet je eens wat grenzen gaan aanleggen met met wie je het bed in zou willen en wie niet....quote:
Eerst de stoel weggooien -want oude stoelen zijn gevaarlijk om op te staan- en dan een nieuwere stoel schoonmaken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nee dat is mijn vieze ouwe rotstoel die ik gebruik voor klusjes, niet dat ik kan klussen ...
Uh Fann is getrouwd he? Dus houd je in alsjeblieft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat grenzen gaan aanleggen met met wie je het bed in zou willen en wie niet....
Dat was ook al zo met Wim Sonneveld !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja, ik kan Youp echt niet uitstaan
Was bedoelt als grapjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh Fann is getrouwd he? Dus houd je in alsjeblieft.
Nee man hij is nog stevig alleen een beetje vies, zit verf op en zoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst de stoel weggooien -want oude stoelen zijn gevaarlijk om op te staan- en dan een nieuwere stoel schoonmaken?
Oh dearquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat grenzen gaan aanleggen met met wie je het bed in zou willen en wie niet....
En Gerard Coxquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat was ook al zo met Wim Sonneveld !
Ik moet er toch echt niet aan denken, gadverdammequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik vond dat ook niet zo genant om het met Youp te hebben geaan
Ik zou het geloof ik niet eens zo'n ramp vindenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet er toch echt niet aan denken, gadverdamme
Was volbens mij ook nog een een vluggertje op een ijskast of zoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet er toch echt niet aan denken, gadverdamme
oh... bah.... half bezopen ook nog zeker, nee laat maar danquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Was volbens mij ook nog een een vluggertje op een ijskast of zo
Was ook al een paar jaar terug hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gewoon even ''bij wijze van spreken dan'' ik probeer het me in te beelden, maar het lukt niet erg
Is het zo'n vreemdganger dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ook al een paar jaar terug hoor
Ow... is het 30 jaar geleden?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:05 schreef chufi het volgende:
Niet dat Youp veel veranderd is in 30 jaar
was die ijskast wel schoon?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Was volbens mij ook nog een een vluggertje op een ijskast of zo
Eind 80er jaren of zoietsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... is het 30 jaar geleden?
jij met Youp en niet gęnant?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik vond dat ook niet zo genant om het met Youp te hebben geaan
Ik ook maar 20 jaar geleden was hij rete tofquote:
Maar dezelfde ouwe zeikerd als nuquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar 20 jaar geleden was hij rete tof
ik vind het 'wel aardig' maar veel te softquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus ik ben hier weer de enige die Youpie wel leuk vind?
die man is niet leukquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:18 schreef chufi het volgende:
Als Youp als 40+er meeleest hier,, kan het nog leuk worden
Ow... dan zwaai ik even naar hemquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:18 schreef chufi het volgende:
Als Youp als 40+er meeleest hier,, kan het nog leuk worden
ik hou van mijn dubbele Amerikaanse Debbyquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
rare naam voor je vent trouwens sacha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |