Mocht er ALWEER gepost worden in de FB dan doe ik dat uiteraard, de klant is koningquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:37 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, zou je het weer terug kunnen veranderen?
Dat is serieus in FB gevraagd?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Mocht er ALWEER gepost worden in de FB dan doe ik dat uiteraard, de klant is koning
Assen altijdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:37 schreef sacha het volgende:
denken jullie bij TT ook meteen aan Assen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hebben wij hier een FB dan ?
Ik kan ook de TT veranderen, maar dan plast Karina weer in d'r Lady Safequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan zorg je toch gewoon dat je hem krijgt !
Je kan goddomme door het slotje heen posten !![]()
ik welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hebben wij hier een FB dan ?
doe us...?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan ook de TT veranderen, maar dan plast Karina weer in d'r Lady Safe
Wat zou jij er dan van maken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ik ga over een kwartiertje of zo toch slapen, zie ik het toch nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
zijn die al dood?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Assen altijdMarkt 3 woonden mn opa en oma
Thunder and Lightingquote:
En dan ben je vroeg wakker en dan ga je bij ons TT's verneuken zeker?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
Oh ik ga over een kwartiertje of zo toch slapen, zie ik het toch niet
Nou! Zeg dat wel, toenstraks gigantisch onweer hier en stromende regen. Keiharde klappen en mooie bliksemquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Thunder and Lighting![]()
Ja ja je vroeg het niet aan mij maar dat zou ik ervan maken als ik knoppies had![]()
Morgenochtend ga ik wat doen, beetje schoonmaken, al ben ik dan vrij, af en toe moet je toch eens stofzuigen en zoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
En dan ben je vroeg wakker en dan ga je bij ons TT's verneuken zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |