SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:56 schreef Ticootje het volgende:
We weten het, maar houden het voor ons. Ook voor familie.
dat is het belangrijkste natuurlijk. Fijn!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon zelfde eigenlijk. Wel fijn gewoon dat alles voor zover ze kon zien goed is.
zeker fijn!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon zelfde eigenlijk. Wel fijn gewoon dat alles voor zover ze kon zien goed is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:48 schreef Ticootje het volgende:
Alles is goed. We krijgen eenJeuj!!! Een gezonde babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef Mangostine het volgende:
Tico![]()
Niet eens een poesje?
Vergeef me dat ik dit hier kom vragen, maar:
Kan je ongeboren kind al iets breken door onverwachte bewegingen?
Klinkt naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou het niet weten, het lijkt me van wel maar of dat door zoiets al gebeurt...En je voelde zelf geen pijn op dat moment ofzo?
Minstens, misschien posten we dat dan ook wel nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:50 schreef klumsy het volgende:
nog even 20 weekjes geduld voor ons dus
ja ik voelde iets kraken, en heb nu wel (of nog steeds) beurse ribben... Ik boog ook voorover, dubbel zegmaar, om bij de hendel te kunnen...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Klinkt naarIk zou het niet weten, het lijkt me van wel maar of dat door zoiets al gebeurt...En je voelde zelf geen pijn op dat moment ofzo?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef Mangostine het volgende:
Tico![]()
Niet eens een poesje?
Vergeef me dat ik dit hier kom vragen, maar:
Kan je ongeboren kind al iets breken door onverwachte bewegingen?
Het lijkt me dat je eerder zelf iets breekt, dan dat de baby iets breekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je kan ook je ribben breken als je zwanger bent.
Oh en over dat poesje. Ik zei ooit tegen een kind uit groep 3 dat ik een hondje in mn buik had, en ik vrees dat dat kind die nacht niet fijn heeft geslapen.
Maar juf, dat kan toch helemaal niet![]()
![]()
Op z'n hondjes verwerkt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je eerder zelf iets breekt, dan dat de baby iets breekt.
En je kan ook je ribben breken als je zwanger bent.
Oh en over dat poesje. Ik zei ooit tegen een kind uit groep 3 dat ik een hondje in mn buik had, en ik vrees dat dat kind die nacht niet fijn heeft geslapen.
Maar juf, dat kan toch helemaal niet![]()
Dat zou best kunnen, weet niet. Het hondje is al bijna 5 en staat nu te springen op de trampoline.quote:
nee, het lijkt mij ook van niet. Volgens mijn man de arts is het nu nog kraakbeen dus kan ie niks breken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:57 schreef LadyBlack het volgende:
Whaaa Mango, wat een nare visual krijg ik ervan
Maar het valt vast mee, je kind breekt toch niet zo snel wat op dit moment! Is allemaal nog vrij flexibel toch?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:04 schreef Limone het volgende:
Oh! Zou ik in OP mogen? 18 april 2013. Thanks!
Verder heb ik een notepad bestandje met posts die ik leuk vond uit de afgelopen drie topics. Ik heb nu pas tijd om te reageren dus het zal een beste post worden...![]()
![]()
Nou, gelukkig! Ik moest gister nog wel aan jou (of aan deze discussie) denken toen mijn zwangere collega tegenover mij, zeker een uur met een andere zwangere collega heeft zitten kirren. En dan aan het einde van het gekir een schuine blik naar mij 'ja, als je niet zwanger bent, begrijp je dit natuurlijk niet' Ze moesten eens wetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:16 schreef Gulara het volgende:
[..]
Nee hoor die indruk had ik helemaal niet.En als dat wel zo was geweest was het ook niet zo'n ramp geweest, ik voel me niet zo snel aangevallen. Maar internet, geschreven tekst die soms wat anders over komt en zo, dan is het soms makkelijk om jezelf even te verduidelijken.
Ik smelt er van! Wat schattig. Als mijn moeder melancholisch is memoreert ze de tijd dat mijn billetjes nog in haar hand pasten. Ik bied dan altijd even aan dat ze mijn billen nog wel even mag vasthoudenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:32 schreef Ticootje het volgende:
Joene ging gister baby voelen. En baby ging denk mn zn kont in het kommetje van zn hand liggen draaien. <3
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:00 schreef Logician78 het volgende:
Gister ochtend had ik een netwerkbijeenkomst, leuke gesprekken gehad maar nu ineens sjans met een man die mij wel erg leuk vindtzwaar verwarrend als je overduidelijk zwanger bent!
Ik ben benieuwd naar je buik! De foto van laatst in het grote buiken topic was echt duidelijk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:29 schreef L0t.. het volgende:
Hier gaat het goed. Niet zoveel kwaaltjes, behalve dan een energielevel van 0 en 's avonds wat misselijkheid, 's ochtends eigenlijk geen last van. En mijn buik is al bijna niet meer te verbergen, ik ben donderdag pas 8 weken
Aah! Ik rammelquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik was gisteren toch jarig (dank voor alle felicitaties nog) en heb o.a. heel praktische verzorgingsspulletjes voor de beeb gekregen (zwitsal shizzle, sudocreme, etc) en een berenvel van de H&M
Deze: [plaatje van een beertjespakje]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:46 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik bied dan altijd even aan dat ze mijn billen nog wel even mag vasthouden
[..]
Ik sta een-na-laatste!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:08 schreef rebel-angel het volgende:
je staat erbij![]()
even eenvoor de baby van tico en joene
en nog een welkom voor zandsculptuur
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]Whehe
![]()
Ik reageer vaak ook in een notepadje, maar simpelweg omdat ik de dingen gewoon niet meer kan onthouden![]()
Oh echt? Mazzelaar! Ik ben morgen zeuven weken en ik pas mijn BH's nog gewoon. Misschien gebeurt het vannacht wel!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:16 schreef _wolk82_ het volgende:
Limone, ik heb van mezelf een kleine A cup maar nu met 7 weken al een C cup. Heb al nieuwe BH's moeten kopen ging echt niet meer
Kop of kont lijkt mij allebei bijzonder om te voelen en zeker voor je kerelquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:26 schreef Ticootje het volgende:
Pukkie aka mini lag met hoofdje boven. Dus ik denk dat we het hoofdje weerstand voelden geven en niet de kont. Maar er is nog genoeg ruimte natuurlijk.
Zo zijn we Vick .quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:31 schreef Vicky het volgende:
goede echo voor Tico en Joen... Maarruuhhh wel flauw hoor!
gedaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:21 schreef pessie het volgende:
Mag mijn datum in de OP naar 22 februari?
Jaaaaa! Dat is duidelijk eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi Tico.
A grand adventure has begun.
Oh, dat kan ik echt niet zien op een echo hoor. Maar laten we hopen dat mini de goede looks van mij heeft ;-)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:36 schreef MeNicole2 het volgende:
Lijkt ie/ze op je andere 2 Tico?
Ik vind dat onze dame heel veel op Matthias en Leander lijkt!!
Ik heb 1 echo foto van het gezicht die precies is zoals Matthias nu is. Heel raar maar kon meteen zien dat het er 1 van ons isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik echt niet zien op een echo hoor. Maar laten we hopen dat mini de goede looks van mij heeft ;-)
Dat zou voor iedereen beter zijn iddquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik echt niet zien op een echo hoor. Maar laten we hopen dat mini de goede looks van mij heeft ;-)
Of jullie dachten: We noemen hem nu Pukkie dan denken ze op FOK dat we een meisje krijgen omdat we hem geen Bram meer noemen. En dan krijgen jullie dus een jongen toch!! Hmm.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:43 schreef Ticootje het volgende:
Haha!! Zou kunnen ja...
Je hebt 50% kans dat je het goed hebt.
Het blijft gissen he ? Maar geloof me het wordt of een Jongen of een Meisje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:44 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Of jullie dachten: We noemen hem nu Pukkie dan denken ze op FOK dat we een meisje krijgen omdat we hem geen Bram meer noemen. En dan krijgen jullie dus een jongen toch!! Hmm.
Mijn neefje van acht werd heel chagrijnig toen ik dat zeiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Het blijft gissen he ? Maar geloof me het wordt of een Jongen of een Meisje.
Wat een mooie echo! Duidelijkquote:
Nou mijn whatsapp heeft ook al aardig wat berichtjes van mensen die zeggen , ah tegen mij kan je het wel vertellen ik zeg niks !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn neefje van acht werd heel chagrijnig toen ik dat zei
Hier probeert iedereen om ons zover te krijgen dat we ons verspreken. Dus zo af en toe geven we toe en floepen we er zomaar hij of zij uitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou mijn whatsapp heeft ook al aardig wat berichtjes van mensen die zeggen , ah tegen mij kan je het wel vertellen ik zeg niks !
Oh als mensen echt gaan pushen kap ik denk ik gewoon het gesprek afquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier probeert iedereen om ons zover te krijgen dat we ons verspreken. Dus zo af en toe geven we toe en floepen we er zomaar hij of zij uit
Oh... Maar dat is leuk... Gewoon een post maken met expres een hij en dan de zin later zij...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier probeert iedereen om ons zover te krijgen dat we ons verspreken. Dus zo af en toe geven we toe en floepen we er zomaar hij of zij uit
ja ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:23 schreef lily het volgende:
Ik vind het een jongenssnoetje dus mijn keuze is gemaakt voor de komende 20 weken
Nee dat kan niet hoor.. Toen deze werd geprint had ze dat nog helegaar niet gezient.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:12 schreef Poppedein het volgende:
Tico schmico, je achternaam staat wel de echofoto!
Oh en t geslacht ook trouwens
joh lekker boeiend dat ze weten hoe je heetquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee dat kan niet hoor.. Toen deze werd geprint had ze dat nog helegaar niet gezient.
Ik haal straks wel weg.
Vet!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:35 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ja, je ziet ook duidelijk dat 'ie zo'n rood-geel giletje aan heeft.
eensch..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:23 schreef lily het volgende:
Ik vind het een jongenssnoetje dus mijn keuze is gemaakt voor de komende 20 weken
Totaalruptuur?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:51 schreef Ticootje het volgende:
Of dat het op mijn neus lijkt of die van Joene... (Dat laatste hoop ik niet, ivm met een totaal)
Weet je hoe groot die neus is?!?!?!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Totaalruptuur?![]()
Verder wel een hele toffe echo idd
Jullie zijn gemeen... Ik schoot gewoon even in de stress.quote:
Slecht voor de baby !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jullie zijn gemeen... Ik schoot gewoon even in de stress.
gefeliciteerd! (ben je een kloon?)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:21 schreef Diesje het volgende:
Damessssssssssssssssssssssss Ik mag mij ook in deze topic melden!!
Hoeraaaaaaaaaaaa voor mezelf!
Welkomquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:21 schreef Diesje het volgende:
Damessssssssssssssssssssssss Ik mag mij ook in deze topic melden!!
Hoeraaaaaaaaaaaa voor mezelf!
Whehe jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:58 schreef Limone het volgende:
[..]notepad nerds
Nu heb ik alles wel gehad volgens mij. De bevallenen had ik vanochtend nog gefeliciteerd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn boobs zijn sinds het begin van de zwangerschap ook echt HUGE geworden .. Ik heb speciaal super stevige sportbh's gekocht, zit nu op een E, kom van een C. En ze blijven maar groeien... Ik hoop serieus niet dat ik voor die laatste paar weken nog nieuwe moet gaan kopen want zo goedkoop zijn die krengen niet.
Welkom Diesje![]()
Heerlijk klokje rond Enf. Dan zul je het nodig gehad hebben![]()
Dacht ik gisteravond mijn laatste pufclubbijeenkomst te hebben voor de bevalling, mag ik volgende week nog een keer... Harstikke gezellig enzo maar merk de laatste tijd dat ik me er echt naartoe moet slepen omdat ik het liefste gewoon rustig thuis ben.
Me zaterdag lekker laten verwennen door de kapper, kijk er naar uit![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:43 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh my.. Ik heb net voor de eerste keer 2 jurkjes gekocht voor onze dochter!!
Vreemd. Stond denk ik van oor tot oor te glunderen!quote:
Oh, dan ben je al even zwanger!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:45 schreef Diesje het volgende:
Yes, 24 maart uitgerekend.
Een kloon?
Als je niet weet wat een kloon is, dan zal het wel nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:45 schreef Diesje het volgende:
Yes, 24 maart uitgerekend.
Een kloon?
Wat fijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:55 schreef Suikertante het volgende:
Twinkle dat is schrikken!
Mijn huisarts heeft me net gerustgesteld, geen bloed meer gezien dus mag me weer onbekommerd verheugen op een mini!
Nou, tis meer dat ik me afvraag of het toegevoegde waarde heeft. Die beweegdingen zijn vaak wat groter (en ik denk daardoor onpraktischer qua verplaatsen enzo?). Dus als het niet handiger/leuker/fijner voor de baby is, dan hoeft het voor mij niet. Als het dat wel is, dan neem ik het voor lief dat het minder makkelijker te verplaatsen is, zeg maar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een gewone wipper... Die schommeldingen, ja ach. Als je het leuk vind, waarom niet.
Fijn dat je je beter voeltquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nog steeds ziek thuis hier, wel allerlei werkdingen via e-mail/telefoon afgehandeld&geregeld en tussendoor veel geslapen. Gaat nu gelukkig wat beter, hopelijk morgen weer beter genoeg om weer naar het werk te kunnen
Nog even een vraagje: kopen jullie een wipstoeltje en zo ja, welke? Heb je nu echt iets aan stoeltjes die zelf schommelen, muziek maken, etc? Of is helemaal basic net zo handig? Ik heb last van keuzestress![]()
Ik denk altijd een beetje bij die dingen dat het een kindje eigenlijk te veel moet prikkelen, met al die kleurtjes en bewegende dingen, muziekjes ed...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, tis meer dat ik me afvraag of het toegevoegde waarde heeft. Die beweegdingen zijn vaak wat groter (en ik denk daardoor onpraktischer qua verplaatsen enzo?). Dus als het niet handiger/leuker/fijner voor de baby is, dan hoeft het voor mij niet. Als het dat wel is, dan neem ik het voor lief dat het minder makkelijker te verplaatsen is, zeg maar.
een wipper meenemen? Waar naartoe dan bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Fijn dat je je beter voelt.
Wij hebben van het weekend deze gekocht:
[ afbeelding ]
Vrij basic en kan nog best ver in ligstand (maar alsnog heb je 'm de eerste 8 weken echt niet nodig). Wij houden niet van heel schreeuwerige kleurtjes, dus vandaar dat we deze hebben gekocht. Muziekjes en automatisch schommelen vond ik niet zo nodig, die dingen zijn een stuk zwaarder ook (minder makkelijk mee te nemen bijvoorbeeld).
Op vakantie misschien? Deze kan makkelijk uit elkaar, dus waarom niet. Maar ook verplaatsen binnenshuis is met zo'n zwaar ding niet heel handig (wij hebben beneden een woonkeuken en boven nog een zitgedeelte).quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
een wipper meenemen? Waar naartoe dan bijvoorbeeld?
Ik heb geen idee of die schommeldingen zwaar zijn...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:26 schreef Phaidra het volgende:
Op vakantie misschien? Deze kan makkelijk uit elkaar, dus waarom niet. Maar ook verplaatsen binnenshuis is met zo'n zwaar ding niet heel handig (wij hebben beneden een woonkeuken en boven nog een zitgedeelte).
Linkje doet het niet...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Fijn dat je je beter voelt.
Wij hebben van het weekend deze gekocht:
edit: plaatje doet het niet. Dan maar zo
Vrij basic en kan nog best ver in ligstand (maar alsnog heb je 'm de eerste 8 weken echt niet nodig). Wij houden niet van heel schreeuwerige kleurtjes, dus vandaar dat we deze hebben gekocht. Muziekjes en automatisch schommelen vond ik niet zo nodig, die dingen zijn een stuk zwaarder ook (minder makkelijk mee te nemen bijvoorbeeld).
Bij mij is het meer van boven naar beneden (huiskamer vs. computer, daar brengen we ook veel vrije tijd door), of bij lekker weer (mgoed, beeb wordt in november geborenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:24 schreef Ticootje het volgende:
een wipper meenemen? Waar naartoe dan bijvoorbeeld?
Ik heb een schommelstoel. En heb ik ontzettend veel gebruikt bij de eerste. Ze lag er gewoon in. Keek er tv inquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nog even een vraagje: kopen jullie een wipstoeltje en zo ja, welke? Heb je nu echt iets aan stoeltjes die zelf schommelen, muziek maken, etc? Of is helemaal basic net zo handig? Ik heb last van keuzestress![]()
Zie edit! Heb er een linkje van gemaakt, plaatje was gifje en wilde niet..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Linkje doet het niet...
Oh ja, sowieso zul je dat ding de eerste weken heul niet nodig hebben he? Dan ga ik pas na de geboorte eens rustig kijken wat ik precies wil hebben. Kinderstoeltje ga ik voorlopig ook nog niet halen. Sterker nog, misschien kan ik zoiets bijvoorbeeld met kerst vragen (vinden de (schoon)ouders ook leuk om te geven).
[..]
Bij mij is het meer van boven naar beneden (huiskamer vs. computer, daar brengen we ook veel vrije tijd door), of bij lekker weer (mgoed, beeb wordt in november geboren) de tuin in
Maar zelfs voor zo'n korte stukjes maak ik het mezelf het liefst zo makkelijk mogelijk
Nee, plaatje heb ik überhaupt niet gezien, maar krijg foutmelding als ik het linkje aanklik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zie edit! Heb er een linkje van gemaakt, plaatje was gifje en wilde niet..
Dus vaak toch al handig (vrij) direct na de geboorte?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:30 schreef Ticootje het volgende:
Wipstoeltje kan al vrij snel, en is wel handig.
Bijvoorbeeld bij douchen, samen met kindje douchen, kind in handdoek wikkelen en ff snel in wipper zodat je zelf je haren nog kan uitspoelen...
Als een ding helemaal plat kan, is het heel handig als je heel even je handen vrij wilt hebben.
Welke heb jij?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een schommelstoel. En heb ik ontzettend veel gebruikt bij de eerste. Ze lag er gewoon in. Keek er tv inMaar ook als mevrouw moeite had om te slapen zette ik het schommelgedeelte aan. En was ze zo weg
Ik heb er eentje van de Bart Smit. Die was toen in de aanbieding en kreeg ik van schoonmamaquote:
Ik vind van wel hoor. Die frummels slapen natuurlijk heel erg veel en je moet niet denken dat ze een uurtje in de wipper liggen.. Maar heel even snel wegleggen is wel makkelijk... Was vouwen boven, even de wasmachine leeghalen... Dat soort.. En ja je kunt ze dan ook best ergens anders neerleggen, tuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, plaatje heb ik überhaupt niet gezien, maar krijg foutmelding als ik het linkje aanklik.
[..]
Dus vaak toch al handig (vrij) direct na de geboorte?
Gek, hier doet 'ie het zonder problemen (een wehkamp linkje). Deze wel ok? De prijs klopt niet hoor, wij hebben toch echt een paar tientjes minder betaaldquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, plaatje heb ik überhaupt niet gezien, maar krijg foutmelding als ik het linkje aanklik.
[..]
Dus vaak toch al handig (vrij) direct na de geboorte?
Ah, die! Ik had eerst de i-feel op het oog. Ziet er eenvoudig uit, maar heeft wel iets van muziekjes en lichtjes enzo. Maar ja. Vraag me dus af of de baby niet blijer wordt van iets zónder die snufjesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gek, hier doet 'ie het zonder problemen (een wehkamp linkje). Deze wel ok? De prijs klopt niet hoor, wij hebben toch echt een paar tientjes minder betaald
voor in de achtertuin en even de was ophangen gebruikte wij een boxkleed op de grond. Het is niet goed voor het ruggentje om lang in de wipper te zitten/liggenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind van wel hoor. Die frummels slapen natuurlijk heel erg veel en je moet niet denken dat ze een uurtje in de wipper liggen.. Maar heel even snel wegleggen is wel makkelijk... Was vouwen boven, even de wasmachine leeghalen... Dat soort.. En ja je kunt ze dan ook best ergens anders neerleggen, tuurlijk.
Ja ik ben alleen gewent aan gelijkvloers...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, die! Ik had eerst de i-feel op het oog. Ziet er eenvoudig uit, maar heeft wel iets van muziekjes en lichtjes enzo. Maar ja. Vraag me dus af of de baby niet blijer wordt van iets zónder die snufjesMgoed, dat zal ook wel afhankelijk zijn van de beeb zelf.
Tico, vanwege dat soort dingen lijkt het me dus fijn om er eentje te hebben die licht en makkelijk verplaatsbaar is
Ja ieder zn keuze... De was ophangen kost je 5 minuten maximaal.. Ik denk niet dat daar het ruggetje stuk van gaat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:38 schreef nytar het volgende:
[..]
voor in de achtertuin en even de was ophangen gebruikte wij een boxkleed op de grond. Het is niet goed voor het ruggentje om lang in de wipper te zitten/liggen
Dat is idd baby afhankelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, die! Ik had eerst de i-feel op het oog. Ziet er eenvoudig uit, maar heeft wel iets van muziekjes en lichtjes enzo. Maar ja. Vraag me dus af of de baby niet blijer wordt van iets zónder die snufjesMgoed, dat zal ook wel afhankelijk zijn van de beeb zelf.
Tico, vanwege dat soort dingen lijkt het me dus fijn om er eentje te hebben die licht en makkelijk verplaatsbaar is
Een baby vermaakt zich de eerste tijd nog prima zonder alle snufjes idd. Laatst hadden wij boven alle ramen even tegelijk opengezet in de hoop dat het dan minder warm zou worden (as if) en toen lag hij in zijn wiegje heel gefascineerd naar de bewegende gordijnen te kijkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Klopt! En die maxi cosi's zijn idd nog erger!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ieder zn keuze... De was ophangen kost je 5 minuten maximaal.. Ik denk niet dat daar het ruggetje stuk van gaat.
Ik kan me drukker maken om alle maxicosies die je in de stad ziet die als wandelwagen worden gebruikt.
Daarom heb ik pasgeleden een 2e stofzuigertje gekocht, zodat ik 'm niet steeds van boven naar beneden hoef te slepen (en omgekeerd)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:39 schreef Ticootje het volgende:
Nu heb ik ook een verdieping... Ik denk aan 2 wippers, zodat ik niet hoef te sjouwen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat is idd baby afhankelijk.
De mijne was een huilbaby en ik heb achteraf spijt dat ik niet zo'n automatisch schommel ding met muziek gekocht heb
Hmmm.. Of ik ga gewoon een simpel dingetje kopen voor in het begin. En als ik merk dat de baby veel afleiding wil (die ik evt. niet altijd kan geven) of als het een huilbaby lijkt te zijn of wat dan ook, dan kan ik natuurlijk nog altijd eentje met snufjes kopenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:40 schreef Phaidra het volgende:
Een baby vermaakt zich de eerste tijd nog prima zonder alle snufjes idd. Laatst hadden wij boven alle ramen even tegelijk opengezet in de hoop dat het dan minder warm zou worden (as if) en toen lag hij in zijn wiegje heel gefascineerd naar de bewegende gordijnen te kijken.
Ja ik heb ook 2 stofzuigers ja...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Daarom heb ik pasgeleden een 2e stofzuigertje gekocht, zodat ik 'm niet steeds van boven naar beneden hoef te slepen (en omgekeerd)
[..]
[..]
Hmmm.. Of ik ga gewoon een simpel dingetje kopen voor in het begin. En als ik merk dat de baby veel afleiding wil (die ik evt. niet altijd kan geven) of als het een huilbaby lijkt te zijn of wat dan ook, dan kan ik natuurlijk nog altijd eentje met snufjes kopen
Aye, ik ga dat inderdaad doenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Coco, dat lijkt me een goed plan.
Ik vond het om toen als nog te doen, te duur maar bij deze onthoudt het. Als je baby eigenlijk alleen maar op de arm wil liggen weken lang koop hem als nog. Het is het waard.
Daar mag een kindje niet zo lang in. Onnatuurlijke houding voor het ruggetje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:55 schreef zandsculptuur het volgende:
Wat is er mis met een maxi cosi dan?
Gut, ik ben nog zo'n newbie
Gelukkig hoeven we niet alles in een keer te wetenquote:
niet langer als 2 uurtjes toch, dacht ik ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:57 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we niet alles in een keer te weten
Als een maxi cosi niet goed is, hoe vervoer je een baby dan bijvoorbeeld in de auto?
Oh, dat is geen probleem! Gaat er meer om dat een baby niet langer dan noodzakelijk in zo'n ding moet zitten. Dus als je gaat winkelen, gebruik dan gewoon de bak van de wagen zelf. En ook thuis, voor langere tijd liever niet in een wippertje maar dan idd op een kleed of in de box, op de arm, etc.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:57 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we niet alles in een keer te weten
Als een maxi cosi niet goed is, hoe vervoer je een baby dan bijvoorbeeld in de auto?
Dat ja..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:58 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
niet langer als 2 uurtjes toch, dacht ik ?
oh, dat moet lukkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:58 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
niet langer als 2 uurtjes toch, dacht ik ?
Wel goed om de zwangerschapskilo's kwijt te rakenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:45 schreef nytar het volgende:
[..]
Klopt! En die maxi cosi's zijn idd nog erger!
Scheelt ook dat ik 2 verdiepingen zou moeten sjouwen met dat ding. En baby! Dan maar lekker op de grond spelen hoor!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik heb geen zwangerschapsdiabetes.
En nu even bijlezen
Fijn dat je geen zw,suiker hebt!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:37 schreef OooLizaooO het volgende:
Wij gaan voor de Fresco Loft (eet)stoel.
Die kan in het begin met zo'n babysnug (=verkleiningskussen) ook helemaal plat.
Het "wipt" wel niet, but it has a view (en is misschien ook nog iets meer cat-proof dan een ding op de grond).
Welkom nieuwe zwangeren, gefeliciteerd.
En wat goed suikertante dat je gewoon lekker verder aan het broeden bent!![]()
En ik ben wel klaar voor de baby, hij mag komen, was ik nu maar 10 weken verder
Afwasbare hoes!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Fijn dat je geen zw,suiker hebt!
Wat dat stoeltje betreft: ik denk dat de hoogte 'm voor onze katten juist aantrekkelijker zou maken, vanwege de view![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Afwasbare hoes!!!
Mijn katten lagen er continu in ja.
Toevallig ook tips voor de box? Heb al gehoord over proppen zilverfolie erin, en heb me voorgenomen om op zoek te gaan naar een afdekzeil ofzo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Afwasbare hoes!!!
Mijn katten lagen er continu in ja.
Nog een goeiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:50 schreef Ticootje het volgende:
Box vol met ballonnen alvast in de kamer zetten, voordat baby er is.. Springen ze een paar keer in, klapt er een ballon... Dan laten ze het wel.
Gewoon een huilbaby uitbroeden dusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef Ticootje het volgende:
Uiteindelijk moeten je katten toch niets hebben van dat rare wezentje dat opeens heel hard kan huilen en lawaai maakt.
Dat denk ik eerlijk gezegd ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef Ticootje het volgende:
Uiteindelijk moeten je katten toch niets hebben van dat rare wezentje dat opeens heel hard kan huilen en lawaai maakt.
zeker van?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef Ticootje het volgende:
Hee da's een goeie die ik graag ter harte neem! Gaan we vanaf nu dus doenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:50 schreef Ticootje het volgende:
Box vol met ballonnen alvast in de kamer zetten, voordat baby er is.. Springen ze een paar keer in, klapt er een ballon... Dan laten ze het wel.
Fijn dat je je weer wat beter voelt!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Bij mij begint de mist in mijn hoofd gelukkig eindelijk weg te trekken. Manlief is inmiddels ook thuis dus voel me weer redelijk 'veilig'![]()
Oww ja .. dat kregen wij in het begin ook te horen Coco... 'En doen jullie de katten en de hond weg dan nu?'
Uhhh .. wat denk je zelf.. Gewoon beestjes goed africhten en voorbereiden op ons kleintje en dan komt het echt wel goed hoor.
Aluminium proppen heeft geen zin hier, vinden de katten helemaal geweldig helaas. Maar die ballonnentip gaan we doen!
Daar heb ik echt nachten lang van wakker gelegenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Fijn dat je je weer wat beter voelt!
Wat de beestjes betreft: het enige waar ik bang voor ben, is dat de kleine echt mega allergisch blijkt te zijnWe zijn ons nu aan aan het leren/hebben ons aangeleerd om iedere dag te stofzuigen enzo om het zo haarvrij mogelijk te houden. Maar toch. Als zo'n baby echt allergisch blijkt te zijn... Meh... Moet er echt niet aan denken
Oh das een goeie, die ga ik onthoudenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:50 schreef Ticootje het volgende:
Dat hoop ik idd ook jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef Ticootje het volgende:
Ik was ook allergisch (hooikoorts + huisstofmijt, en schijnbaar ook katten? laatste nooit gemerkt) en mijn man heeft vroeger ook problemen met z'n luchtwegen gehad. Alleen al daardoor heeft ons kindje meer kans op allergieën, eczeem en ook voedselallergieën enzo. Ik wil juist niet al te dramatisch doen over schoonmaken (ben daar gelukkig al in veranderd), want dat helpt juist niet denk ik.. Ze moeten juist wat infecties doormaken (natuurlijk niet te ernstig!) en wat weerstand opbouwen daardoor. Ik hoop idd ook niet dat ze allergisch blijkt te zijn voor huisdieren, mja, als het zo is dan zien we dat dan wel weer..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nachten lang van wakker gelegenIn de familie van mijn man zitten nog al wat allergieën. En vriend van ons zei ons dat hij haar graag wilde hebben. Hoe vaak ik wel niet heb zitten bidden dat mijn kind niet allergisch moet zijn
Naja, ik dus ook. Maak me verder nergens zorgen over, maar dat dus echt wel. Mijn moeder is behoorlijk allergisch, maar ik heb nergens last van en mijn man heeft alleen wat hooikoorts. Voor dieren zit het niet echt in de familie behalve mijn moeder dan. Maar ja. Kunnen toch niets anders doen dan afwachten. Ik hoop alleen echt héél hard dat de beeb niet allergisch is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nachten lang van wakker gelegenIn de familie van mijn man zitten nog al wat allergieën. En vriend van ons zei ons dat hij haar graag wilde hebben. Hoe vaak ik wel niet heb zitten bidden dat mijn kind niet allergisch moet zijn
Oh, ik ben juist altijd veel te laks geweest met schoonmaken. Maar dagelijks stofzuigen moet gewoon echt met onze katten. De rest ben ik veel relaxter in hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik was ook allergisch (hooikoorts + huisstofmijt, en schijnbaar ook katten? laatste nooit gemerkt) en mijn man heeft vroeger ook problemen met z'n luchtwegen gehad. Alleen al daardoor heeft ons kindje meer kans op allergieën, eczeem en ook voedselallergieën enzo. Ik wil juist niet al te dramatisch doen over schoonmaken (ben daar gelukkig al in veranderd), want dat helpt juist niet denk ik.. Ze moeten juist wat infecties doormaken (natuurlijk niet te ernstig!) en wat weerstand opbouwen daardoor. Ik hoop idd ook niet dat ze allergisch blijkt te zijn voor huisdieren, mja, als het zo is dan zien we dat dan wel weer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Naja, ik dus ook. Maak me verder nergens zorgen over, maar dat dus echt wel. Mijn moeder is behoorlijk allergisch, maar ik heb nergens last van en mijn man heeft alleen wat hooikoorts. Voor dieren zit het niet echt in de familie behalve mijn moeder dan. Maar ja. Kunnen toch niets anders doen dan afwachten. Ik hoop alleen echt héél hard dat de beeb niet allergisch is.
[..]
Oh, ik ben juist altijd veel te laks geweest met schoonmaken. Maar dagelijks stofzuigen moet gewoon echt met onze katten. De rest ben ik veel relaxter in hoorHaha ohja.. ja dan moet dat idd welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben een kat met normale haarlengte, hij ruit (zeg je dat zo?) wel 2x in het jaar waar idd de vlokken om je oren vliegen
we doen nu 1x in de week zuigen en 1x swiffer ik nog tussendoor, dat helpt ook enorm goed tegen de haren. Denk dat we het met de kleine misschien iets vaker gaan doen, maar dat ga ik wel zien
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Whahaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:17 schreef Tally het volgende:
Wij zuigen elke dagniet omdat de kleine er allergisch voor is maar die krijgt van oma van die snoepjes (van die nana's ofzoiets - van die dingen die lijken op steentjes) dus die denkt thuis dat de kattenbakkorrels ook die snoepjes zijn
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:50 schreef Ticootje het volgende:
Ja, dat was net als de vorige keer gelijk duidelijk. Een dikke piemol in deze buik!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:58 schreef -Lise- het volgende:
Sopho, weet jij eigenlijk of je een jongetje of meisje krijgt?
Goed nieuws Suikertante! Wanneer heb je trouwens je eerste echo?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:53 schreef Sopho het volgende:
[..]
Ja, dat was net als de vorige keer gelijk duidelijk. Een dikke piemol in deze buik!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Naja, ik dus ook. Maak me verder nergens zorgen over, maar dat dus echt wel. Mijn moeder is behoorlijk allergisch, maar ik heb nergens last van en mijn man heeft alleen wat hooikoorts. Voor dieren zit het niet echt in de familie behalve mijn moeder dan. Maar ja. Kunnen toch niets anders doen dan afwachten. Ik hoop alleen echt héél hard dat de beeb niet allergisch is.
[..]
Oh, ik ben juist altijd veel te laks geweest met schoonmaken. Maar dagelijks stofzuigen moet gewoon echt met onze katten. De rest ben ik veel relaxter in hoorcoons of noren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 van onze katten vond de box prima met Ean erbij ik niet zo. en nu moet hij niks meer van d'r hebben. En de doomoo was ook zwaar favoriet en als die opgeborgen was, dan kon het wippertje er ook wel mee door als dus de katten.
Ja, die hoopjes zijn juist fijn! Zuig je zo opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:58 schreef bellelena het volgende:
Over de katten, langharig is hier juist dat het haar niet over in en tussen gaat zitten maar op hoopjes in een hoekje blijft/gaat liggen. Goeie tip voor de box, die onthoud ik alvast!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:41 schreef Suikertante het volgende:
Mijn god dat zou een soort van ramp zijn, een allergisch kind. Ik denk dat de meeste mensen van ons hadden verwacht dat we zouden eindigen zonder kinderen en met veertig katten. We hadden drie vuilnisbakkenkortharige, maar sinds we die langharige erbij hebben is het ongeveer vijf keer zo harig geworden in huis. Gelukkig hebben we geen vloerbedekking!Wij hadden voorheen vloerbedekking. Waren al tijden van van om eindelijk eens te beginnen met de verbouwing, en gestart toen ik zwanger bleek. Bewust ook al het tapijt eruit, wil straks met het kind de boel snel en makkelijk schoon kunnen houden. Tapijt & langharige katten is daarvoor geen goede combinatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ragdollsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:25 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
coons of noren?
1 van onze katten vond de box prima met Ean erbij ik niet zo. en nu moet hij niks meer van d'r hebben. En de doomoo was ook zwaar favoriet en als die opgeborgen was, dan kon het wippertje er ook wel mee door als dus de katten.
En de katten liggen nu al regelmatig in het ledikantje en op het aankleedkussenNu nog even geen probleem, maar we moeten ze het binnenkort gaan afleren (er zit nog geen deur in de babykamer, dus we kunnen ze nu er nauwelijks buiten houden).
Hekjes gewoon.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:55 schreef Suikertante het volgende:
Wij hebben helemaal geen deuren. Daar moeten we nog eventjes iets op bedenken..
Oh nee ik dacht voor later. Nee tegen katten geen idee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:02 schreef Suikertante het volgende:
Om t bedje bedoel je? Daar dacht ik ook aan ja, of een soort klamboe ofzo. Een kippengaasdeksel kan natuurlijk ook maar dat staat weer een beetje naar..
Volgens mij kan je het bij de dierentuin kopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:20 schreef Suikertante het volgende:
Klinkt ideaal, als je de naam wilt delen hoor ik het graag
Tijgerpis schijnt serieus goed te werken, maar hoe je daaraan komt weet ik niet. En als ik het wist zou ik het ook niet in huis gebruiken
Fieder wat leuk!En Twinkle jij ook, dat zijn dingen waar ik me op kan verheugen
Ohja! Hebben jullie een lievelingszwangerboek?
Ah, leuk!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef Fieder het volgende:
Ik kreeg vandaag voor t eerst de vraag of ik zwanger waseindelijk begint t n zwangere buik te worden ipv teveel gegeten oid.
Ik heb deze:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:20 schreef Suikertante het volgende:
Ohja! Hebben jullie een lievelingszwangerboek?
Ik zal die zooi eens even weer opzoeken, ben het kwijt geloof ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:20 schreef Suikertante het volgende:
Klinkt ideaal, als je de naam wilt delen hoor ik het graag
Ah, zo'n boek heb ik niet gekocht/gekregen/gelezen. Een keer per week lees ik op internet wat er allemaal aan het gebeuren is en hoe groot de beeb is enzoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:35 schreef Suikertante het volgende:
Ik bedoelde inderdaad met alleen info, maar dit heeft ook wel wat![]()
Andere tips ook welkom! Ik hou van boeken. Mocht van mezelf pas iets kopen als ik zwanger was. Dat is nu
Ik ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:40 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb die van Pauline Oud, mijn 9 maanden dagboek, (ofzo?), is ook erg leuk
Zelfs al zouden ze het doen, ik denk dat 3D beeld bij een dergelijke termijn helemaal geen leuk/mooi/prettig beeld oplevert.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:50 schreef freecell het volgende:
Danic: 3D doen ze toch nooit bij medische echo's?
Wel super dat het hartje zo duidelijk klopte
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:08 schreef freecell het volgende:
Mandy gefeliciteerd!
Danic: nee, niet bepaald*kijkt naar3e trimester-bolle-buik*
Vandaag in de supermarkt trouwens een meneer *kijkt naar peuter* *kijkt naar mijn buik*
'zo, jij houdt er ook wel van!'
Rare mensen heb je ook.
Had de meneer gelijk ??? Hou je dr van ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:08 schreef freecell het volgende:
Mandy gefeliciteerd!
Danic: nee, niet bepaald*kijkt naar3e trimester-bolle-buik*
Vandaag in de supermarkt trouwens een meneer *kijkt naar peuter* *kijkt naar mijn buik*
'zo, jij houdt er ook wel van!'
Rare mensen heb je ook.
Nee je mag niet mee ff kijkenquote:
Babyview? Sweetlake?quote:
Pfff dat vraag ik toch niet...quote:
Maar ik ken je nieuwschierigheidquote:
Tssss echnie...quote:
Volgens mij ga je door het raam naar binnenstaren als je datum en locatie weet.quote:
Nou, we doen het wel vaker dan het aantal zwangerschappen in ieder gevalquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Had de meneer gelijk ??? Hou je dr van ?
20x in 3 maanden is geen issue ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, we doen het wel vaker dan het aantal zwangerschappen in ieder geval
60x in 3 maanden halen we ook nog wel gok ikquote:
Die heb ik ook ja. Vond dat wel de leukste die er bij zat, niet al teveel tierelantijntjes enzo. Heb er alleen nog niets ingeschreven. Ik 'durf' nog niet ofzo.. bang dat het toch nog misgaat en dan heb ik het allemaal al weer veel te echt gemaakt met zo'n boek. Onzin natuurlijk maar zo is m'n gevoel..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb deze:
[ link | afbeelding ]
Genoeg ruimte om te schrijven, wekelijks een mini-agenda om bij te houden wat je gedaan hebt, na iedere maand extra notitiepagina's en ruimte waar je een soort afsluiting-van-de-maand neer kunt schrijven, en per week info.
Geloof dat 'ie nu ook beschikbaar is met een andere kaft, zeg maar.
Ik vind 'm in ieder geval fijn
As mij belde ze rond 18 weken. ik heb nu nog onderzoek bij 22, 26 en 30 weken (22 weken dus al geweest) .quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:31 schreef As1981 het volgende:
Fijn Danic.
Hier trouwens wel meegedaan met het eerste trimester maar niets gehoord over het vervolg.
Wij willen ook weer een pretecho bij 26 weken. vond dat vorige een mooie termijn daarvoor.
En die opmerking, bizar
Ik had hem gewoon vertelt dat ik elke dag minimaal 3x sex nodig had en dat e snel naar huis moest omdat je ontzettend geil was.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:43 schreef freecell het volgende:
[..]
60x in 3 maanden halen we ook nog wel gok ik
Maar dat heb ik die meneer maar niet verteldVoor hij spontaan omviel.
Tm 13 wekenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:57 schreef Suikertante het volgende:
Wat is dat, het eerste trimester?
Welkom trouwens Mandy!
En bedankt voor de boekentips, morgen maar eens incognito kijken welke t wordt
De eerste 13 weken vallen onder het eerste trimester.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:57 schreef Suikertante het volgende:
Wat is dat, het eerste trimester?
Alleen Joene mag buikie voelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef pessie het volgende:
Mandy, gefeliciteerd met je zwangerschap! Welkom!\
Free, wat een opmerking zeg.
Ik heb trouwens laatst weer buikvoelers gehad. Heb daadwerkelijk gezegd "die buik is van mij"
ze begreep het alleen niet
Oh sorry, logisch ook wel jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:06 schreef Suikertante het volgende:
Haha ik weet wel wat een trimester is, maar ik bedoel dat waar je dan aan meedoet, een onderzoek?
Niet meer binnenlaten! Yeah!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef freecell het volgende:
Ik heb opvallend weinig buikvoelers deze zwangerschap. Wel een heel consequente ongewenste: schoonmoeder. Die begroet nog steeds eerst buik (met haar handen!) en dan (als ik geluk heb) mij.
Terugvoelen, NEEEEE roepen, uitleggen dat ik het niet prettig vind, zeggen dat ik ook nog om kleinkind heen zit.
Dat hielp allemaal niet in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |