SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:56 schreef Ticootje het volgende:
We weten het, maar houden het voor ons. Ook voor familie.
dat is het belangrijkste natuurlijk. Fijn!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon zelfde eigenlijk. Wel fijn gewoon dat alles voor zover ze kon zien goed is.
zeker fijn!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon zelfde eigenlijk. Wel fijn gewoon dat alles voor zover ze kon zien goed is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:48 schreef Ticootje het volgende:
Alles is goed. We krijgen eenJeuj!!! Een gezonde babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef Mangostine het volgende:
Tico![]()
Niet eens een poesje?
Vergeef me dat ik dit hier kom vragen, maar:
Kan je ongeboren kind al iets breken door onverwachte bewegingen?
Klinkt naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou het niet weten, het lijkt me van wel maar of dat door zoiets al gebeurt...En je voelde zelf geen pijn op dat moment ofzo?
Minstens, misschien posten we dat dan ook wel nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:50 schreef klumsy het volgende:
nog even 20 weekjes geduld voor ons dus
ja ik voelde iets kraken, en heb nu wel (of nog steeds) beurse ribben... Ik boog ook voorover, dubbel zegmaar, om bij de hendel te kunnen...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Klinkt naarIk zou het niet weten, het lijkt me van wel maar of dat door zoiets al gebeurt...En je voelde zelf geen pijn op dat moment ofzo?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef Mangostine het volgende:
Tico![]()
Niet eens een poesje?
Vergeef me dat ik dit hier kom vragen, maar:
Kan je ongeboren kind al iets breken door onverwachte bewegingen?
Het lijkt me dat je eerder zelf iets breekt, dan dat de baby iets breekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je kan ook je ribben breken als je zwanger bent.
Oh en over dat poesje. Ik zei ooit tegen een kind uit groep 3 dat ik een hondje in mn buik had, en ik vrees dat dat kind die nacht niet fijn heeft geslapen.
Maar juf, dat kan toch helemaal niet![]()
![]()
Op z'n hondjes verwerkt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je eerder zelf iets breekt, dan dat de baby iets breekt.
En je kan ook je ribben breken als je zwanger bent.
Oh en over dat poesje. Ik zei ooit tegen een kind uit groep 3 dat ik een hondje in mn buik had, en ik vrees dat dat kind die nacht niet fijn heeft geslapen.
Maar juf, dat kan toch helemaal niet![]()
Dat zou best kunnen, weet niet. Het hondje is al bijna 5 en staat nu te springen op de trampoline.quote:
nee, het lijkt mij ook van niet. Volgens mijn man de arts is het nu nog kraakbeen dus kan ie niks breken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:57 schreef LadyBlack het volgende:
Whaaa Mango, wat een nare visual krijg ik ervan
Maar het valt vast mee, je kind breekt toch niet zo snel wat op dit moment! Is allemaal nog vrij flexibel toch?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:04 schreef Limone het volgende:
Oh! Zou ik in OP mogen? 18 april 2013. Thanks!
Verder heb ik een notepad bestandje met posts die ik leuk vond uit de afgelopen drie topics. Ik heb nu pas tijd om te reageren dus het zal een beste post worden...![]()
![]()
Nou, gelukkig! Ik moest gister nog wel aan jou (of aan deze discussie) denken toen mijn zwangere collega tegenover mij, zeker een uur met een andere zwangere collega heeft zitten kirren. En dan aan het einde van het gekir een schuine blik naar mij 'ja, als je niet zwanger bent, begrijp je dit natuurlijk niet' Ze moesten eens wetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:16 schreef Gulara het volgende:
[..]
Nee hoor die indruk had ik helemaal niet.En als dat wel zo was geweest was het ook niet zo'n ramp geweest, ik voel me niet zo snel aangevallen. Maar internet, geschreven tekst die soms wat anders over komt en zo, dan is het soms makkelijk om jezelf even te verduidelijken.
Ik smelt er van! Wat schattig. Als mijn moeder melancholisch is memoreert ze de tijd dat mijn billetjes nog in haar hand pasten. Ik bied dan altijd even aan dat ze mijn billen nog wel even mag vasthoudenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:32 schreef Ticootje het volgende:
Joene ging gister baby voelen. En baby ging denk mn zn kont in het kommetje van zn hand liggen draaien. <3
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:00 schreef Logician78 het volgende:
Gister ochtend had ik een netwerkbijeenkomst, leuke gesprekken gehad maar nu ineens sjans met een man die mij wel erg leuk vindtzwaar verwarrend als je overduidelijk zwanger bent!
Ik ben benieuwd naar je buik! De foto van laatst in het grote buiken topic was echt duidelijk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:29 schreef L0t.. het volgende:
Hier gaat het goed. Niet zoveel kwaaltjes, behalve dan een energielevel van 0 en 's avonds wat misselijkheid, 's ochtends eigenlijk geen last van. En mijn buik is al bijna niet meer te verbergen, ik ben donderdag pas 8 weken
Aah! Ik rammelquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik was gisteren toch jarig (dank voor alle felicitaties nog) en heb o.a. heel praktische verzorgingsspulletjes voor de beeb gekregen (zwitsal shizzle, sudocreme, etc) en een berenvel van de H&M
Deze: [plaatje van een beertjespakje]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:46 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik bied dan altijd even aan dat ze mijn billen nog wel even mag vasthouden
[..]
Ik sta een-na-laatste!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:08 schreef rebel-angel het volgende:
je staat erbij![]()
even eenvoor de baby van tico en joene
en nog een welkom voor zandsculptuur
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]Whehe
![]()
Ik reageer vaak ook in een notepadje, maar simpelweg omdat ik de dingen gewoon niet meer kan onthouden![]()
Oh echt? Mazzelaar! Ik ben morgen zeuven weken en ik pas mijn BH's nog gewoon. Misschien gebeurt het vannacht wel!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:16 schreef _wolk82_ het volgende:
Limone, ik heb van mezelf een kleine A cup maar nu met 7 weken al een C cup. Heb al nieuwe BH's moeten kopen ging echt niet meer
Kop of kont lijkt mij allebei bijzonder om te voelen en zeker voor je kerelquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:26 schreef Ticootje het volgende:
Pukkie aka mini lag met hoofdje boven. Dus ik denk dat we het hoofdje weerstand voelden geven en niet de kont. Maar er is nog genoeg ruimte natuurlijk.
Zo zijn we Vick .quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:31 schreef Vicky het volgende:
goede echo voor Tico en Joen... Maarruuhhh wel flauw hoor!
gedaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:21 schreef pessie het volgende:
Mag mijn datum in de OP naar 22 februari?
Jaaaaa! Dat is duidelijk eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi Tico.
A grand adventure has begun.
Oh, dat kan ik echt niet zien op een echo hoor. Maar laten we hopen dat mini de goede looks van mij heeft ;-)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:36 schreef MeNicole2 het volgende:
Lijkt ie/ze op je andere 2 Tico?
Ik vind dat onze dame heel veel op Matthias en Leander lijkt!!
Ik heb 1 echo foto van het gezicht die precies is zoals Matthias nu is. Heel raar maar kon meteen zien dat het er 1 van ons isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik echt niet zien op een echo hoor. Maar laten we hopen dat mini de goede looks van mij heeft ;-)
Dat zou voor iedereen beter zijn iddquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik echt niet zien op een echo hoor. Maar laten we hopen dat mini de goede looks van mij heeft ;-)
Of jullie dachten: We noemen hem nu Pukkie dan denken ze op FOK dat we een meisje krijgen omdat we hem geen Bram meer noemen. En dan krijgen jullie dus een jongen toch!! Hmm.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:43 schreef Ticootje het volgende:
Haha!! Zou kunnen ja...
Je hebt 50% kans dat je het goed hebt.
Het blijft gissen he ? Maar geloof me het wordt of een Jongen of een Meisje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:44 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Of jullie dachten: We noemen hem nu Pukkie dan denken ze op FOK dat we een meisje krijgen omdat we hem geen Bram meer noemen. En dan krijgen jullie dus een jongen toch!! Hmm.
Mijn neefje van acht werd heel chagrijnig toen ik dat zeiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Het blijft gissen he ? Maar geloof me het wordt of een Jongen of een Meisje.
Wat een mooie echo! Duidelijkquote:
Nou mijn whatsapp heeft ook al aardig wat berichtjes van mensen die zeggen , ah tegen mij kan je het wel vertellen ik zeg niks !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn neefje van acht werd heel chagrijnig toen ik dat zei
Hier probeert iedereen om ons zover te krijgen dat we ons verspreken. Dus zo af en toe geven we toe en floepen we er zomaar hij of zij uitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou mijn whatsapp heeft ook al aardig wat berichtjes van mensen die zeggen , ah tegen mij kan je het wel vertellen ik zeg niks !
Oh als mensen echt gaan pushen kap ik denk ik gewoon het gesprek afquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier probeert iedereen om ons zover te krijgen dat we ons verspreken. Dus zo af en toe geven we toe en floepen we er zomaar hij of zij uit
Oh... Maar dat is leuk... Gewoon een post maken met expres een hij en dan de zin later zij...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier probeert iedereen om ons zover te krijgen dat we ons verspreken. Dus zo af en toe geven we toe en floepen we er zomaar hij of zij uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |