gedaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:21 schreef pessie het volgende:
Mag mijn datum in de OP naar 22 februari?
Jaaaaa! Dat is duidelijk eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi Tico.
A grand adventure has begun.
Oh, dat kan ik echt niet zien op een echo hoor. Maar laten we hopen dat mini de goede looks van mij heeft ;-)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:36 schreef MeNicole2 het volgende:
Lijkt ie/ze op je andere 2 Tico?
Ik vind dat onze dame heel veel op Matthias en Leander lijkt!!
Ik heb 1 echo foto van het gezicht die precies is zoals Matthias nu is. Heel raar maar kon meteen zien dat het er 1 van ons isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik echt niet zien op een echo hoor. Maar laten we hopen dat mini de goede looks van mij heeft ;-)
Dat zou voor iedereen beter zijn iddquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik echt niet zien op een echo hoor. Maar laten we hopen dat mini de goede looks van mij heeft ;-)
Of jullie dachten: We noemen hem nu Pukkie dan denken ze op FOK dat we een meisje krijgen omdat we hem geen Bram meer noemen. En dan krijgen jullie dus een jongen toch!! Hmm.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:43 schreef Ticootje het volgende:
Haha!! Zou kunnen ja...
Je hebt 50% kans dat je het goed hebt.
Het blijft gissen he ? Maar geloof me het wordt of een Jongen of een Meisje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:44 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Of jullie dachten: We noemen hem nu Pukkie dan denken ze op FOK dat we een meisje krijgen omdat we hem geen Bram meer noemen. En dan krijgen jullie dus een jongen toch!! Hmm.
Mijn neefje van acht werd heel chagrijnig toen ik dat zeiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Het blijft gissen he ? Maar geloof me het wordt of een Jongen of een Meisje.
Wat een mooie echo! Duidelijkquote:
Nou mijn whatsapp heeft ook al aardig wat berichtjes van mensen die zeggen , ah tegen mij kan je het wel vertellen ik zeg niks !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn neefje van acht werd heel chagrijnig toen ik dat zei
Hier probeert iedereen om ons zover te krijgen dat we ons verspreken. Dus zo af en toe geven we toe en floepen we er zomaar hij of zij uitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou mijn whatsapp heeft ook al aardig wat berichtjes van mensen die zeggen , ah tegen mij kan je het wel vertellen ik zeg niks !
Oh als mensen echt gaan pushen kap ik denk ik gewoon het gesprek afquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier probeert iedereen om ons zover te krijgen dat we ons verspreken. Dus zo af en toe geven we toe en floepen we er zomaar hij of zij uit
Oh... Maar dat is leuk... Gewoon een post maken met expres een hij en dan de zin later zij...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier probeert iedereen om ons zover te krijgen dat we ons verspreken. Dus zo af en toe geven we toe en floepen we er zomaar hij of zij uit
ja ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:23 schreef lily het volgende:
Ik vind het een jongenssnoetje dus mijn keuze is gemaakt voor de komende 20 weken
Nee dat kan niet hoor.. Toen deze werd geprint had ze dat nog helegaar niet gezient.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:12 schreef Poppedein het volgende:
Tico schmico, je achternaam staat wel de echofoto!
Oh en t geslacht ook trouwens
joh lekker boeiend dat ze weten hoe je heetquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee dat kan niet hoor.. Toen deze werd geprint had ze dat nog helegaar niet gezient.
Ik haal straks wel weg.
Vet!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:35 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ja, je ziet ook duidelijk dat 'ie zo'n rood-geel giletje aan heeft.
eensch..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:23 schreef lily het volgende:
Ik vind het een jongenssnoetje dus mijn keuze is gemaakt voor de komende 20 weken
Totaalruptuur?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:51 schreef Ticootje het volgende:
Of dat het op mijn neus lijkt of die van Joene... (Dat laatste hoop ik niet, ivm met een totaal)
Weet je hoe groot die neus is?!?!?!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Totaalruptuur?![]()
Verder wel een hele toffe echo idd
Jullie zijn gemeen... Ik schoot gewoon even in de stress.quote:
Slecht voor de baby !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jullie zijn gemeen... Ik schoot gewoon even in de stress.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |