abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116145492
Zandsculptuur..? Gaat het nog, of lig je huilend met je hoofd op het toetsenbord? O-)
pi_116145616
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:19 schreef Suikertante het volgende:
Zandsculptuur..? Gaat het nog, of lig je huilend met je hoofd op het toetsenbord? O-)
Ja! Ik was even wat anders aan het doen ;).
Ziet er wel leuk uit! Ik ga 'm 'lenen'!
pi_116146069
Intouchables is mooi ja! :Y

net even de trailer van die andere film gekeken, maar geloof dat 't niet helemaal mijn ding is :+

Wat betreft het niet/wel weten van het geslacht: Ik zou het willen weten omdat ik nieuwsgierig zou zijn, gewoon weten om het weten! Dat kan ik me namelijk heel goed voorstellen :) :Y
Met de praktische voordelen heb ik dat een stuk minder (ik kan me wel weer voorstellen dat je het gewoon leuker vindt om het kamertje op geslacht in te kunnen richten, en spulletjes op geslacht te kunnen kopen :) Maar dat is voor mij dan weer iets anders dan praktisch).

Weet niet of het zo is, maar bij veel mensen -in mijn directe omgeving althans- krijg ik wel eens het idee dat ze de 'praktische voordelen' als een soort excuus gebruiken voor het willen weten. Die waren namelijk heel verdedigend daarover. Mijn schoonzusje daarentegen zegt gewoon dat ze veel te nieuwsgierig is om het niet te weten :+
pi_116146192
Wij willen het wel weten, veel te nieuwsgierig en ik wil gewoon gericht kunnen shoppen :+ Kan niet wachten tot ik mag losgaan :D
pi_116146213
Ik zou helemaal gek worden als ik nu nog 20 weken zou moeten wachten totdat we zouden weten wat het zou zijn. Ben ik ook veel te nieuwsgierig voor. Heeft voor de rest niks met makkelijk te maken. Ok vind het nu wel heel leuk dat we een roze kamertje kunnen maken en roze kleertjes kunnen kopen enzo.
We hebben wel even getwijfeld na de 20 weken echo. Niet kunnen zien nou ja dan weten we het maar niet. "Gelukkig" waren mijn buren net zo nieuwsgierig als ik :+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116146218
Oh, ik heb m'n 'buit' van deze morgen op foto gezet. Maatje 56, zo schattig maar toch ook stoer natuurlijk :D
En misschien maar goed ook dat wij geen meisje krijgen of ik zou nog veel meer kopen vermoed ik O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116146233
Kwisted, ik heb Etos mama buikbalsem (paarse tube). Fijn vettig spul met shea butter en het verzacht en verkoel, aldus de verpakking. :)

Zandsculptuur, welkom en gefeliciteerd! Succes met aan het idee wennen, dat had ik ook heel erg nodig. Gelukkig was het niet meteen raak hier, anders was ik waarschijnlijk nu nog aan het bijkomen :P

Ik vond net in de catacomben van m'n telefoon een lijstje met namen terug van ergens vorig jaar en daar stond gewoon dé naam al op. Ik was nog niet eens zwanger toen! Dacht zelf dat we die naam ergens tijdens de zwangerschap waren tegengekomen.
Dus. Bij deze staat de naam echt echt echt vast *O*
pi_116146312
Ja! Ik kom idd soms echt geweldig leuke kleertjes/spulletjes tegen, maar die zijn dan heel typisch jongetje of meisje. En dan denk ik wel eens "Ohhh! Wist ik nu maar zeker dat het een meisje is!!". Maar tot nu toe vinden wij het allebei nog veel te leuk om straks verrast te worden (en vooral dat iedereen om ons heen er gekker dan wij zelf van lijkt te worden dat ze het niet weten :D :+).

Mineola, wat grappig dat je die naam dus eigenlijk al heel lang wist! :D
pi_116146399
Ik was gisteren toch jarig (dank voor alle felicitaties nog :)) en heb o.a. heel praktische verzorgingsspulletjes voor de beeb gekregen (zwitsal shizzle, sudocreme, etc) en een berenvel van de H&M O+

Deze:
pi_116146424
Lot, same here :D
Wij wisten het geslacht net tijdens de uitverkoop. Dus euh, even snel berekend welke maat hij dan zou hebben in welk seizoen en zo heb ik wel al enkele lades gevuld tot wanneer hij 1 jaar is :')
pi_116146463
LeNeHe, lig je te puffen toevallig? :s)
pi_116146465
Lise, wat een leuke spulletjes! Schattig & stoer tegelijkertijd idd :Y O+

Mijn man is naar de winkel gestrompeld, gaat wat brood enzo halen. Hij is gelukkig iets minder ziek dan ik :+ Ik ben net een kwartiertje uit bed. Hoop dat ik morgen weer kan werken, want dat heb ik een paar belangrijke afspraken staan.

Kan ziek zijn eigenlijk invloed hebben op je beeb? Niet dat ik bang ben dat 'ie ook ziek wordt ofzo, maar wel nieuwsgierig of hij daar iets van merkt :)
pi_116146476
Ja vooral voor meisjes zie ik dingetjes waarvan ik denk, ohhh, als het er een is, moet ik dit hebben! Vestjes vooral. O+ Staat zo lief bij die stoere broekjes die ik gekocht heb.

Coco, was dat pak in jouw maat te krijgen ja? :P
pi_116146498
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:47 schreef Mangostine het volgende:
Ja vooral voor meisjes zie ik dingetjes waarvan ik denk, ohhh, als het er een is, moet ik dit hebben! Vestjes vooral. O+ Staat zo lief bij die stoere broekjes die ik gekocht heb.

Coco, was dat pak in jouw maat te krijgen ja? :P
:Y Het is echt supercomfy O+ Extra fijn als je niet in orde bent. Geloof alleen dat Martijn het niet zo sexy vindt....
pi_116146546
@kwisted, ik smeer zelf olie op mijn buik, dat vind ik wel erg prettig en is natuurlijk ook lekker vet...
Wel die belachelijke dure bio-oil, maar je doet best lang met zo'n flesje (en ik smeer 's ochtends en 's avonds) dus dan valt de prijs uiteindelijk ook wel weer mee.

Oh ik zie net op de website van de tuinen dat de prijs wel mee valt....
http://www.detuinen.nl/pharma-nord-bio-oil.html/
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:50:04 #266
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116146566
dat berenpak doen wij ook *O*
maar dan de witte en afhankelijk van hoe het eruit ziet sloop ik de staart eraf :9
W
Z
E
pi_116146655
Dat pakje heb ik ook zien hangen in de H&M en het staartje vonden wij idd een beetje too much.
Vandaar niet gekocht, en ook eigenlijk omdat we al iets gelijkaardigs hadden..
Maar wel cute hoor verder!
pi_116146775
Het lijkt mij echt handig, zo'n pakje, maar die staart :X
Dat ligt toch ook niet lekker voor zo'n uk?\

Hier heb je de Name It varianten (met oortjes ook...helaas)
http://www.ikenmijnkind.n(...)ds=wholesuit&x=0&y=0
Met een meidenkwartet
pi_116146784
Hey, dat berenpak heb ik nog ergens :D

Hier kwam net het geboortekaartje binnen :o

En we zijn net uit de naam gekomen. Nouja, uit de tweede naam.
De eerste naam hebben we 3 opties voor :@ En we gaan wrs wachten tot de baby er is met bepalen welke het wordt.
pi_116146795
Oh, trouwens, Rebel: wat fijn dat de proefdruk van het kaartje zo geslaagd is! *O*
pi_116146866
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:55 schreef Cathmar het volgende:
Het lijkt mij echt handig, zo'n pakje, maar die staart :X
Dat ligt toch ook niet lekker voor zo'n uk?\

Hier heb je de Name It varianten (met oortjes ook...helaas)
http://www.ikenmijnkind.n(...)ds=wholesuit&x=0&y=0
Ik heb geen idee of het een dik staartje is eigenlijk. Heb het zelf alleen online gezien en nog nooit in het echt. Misschien voel je het niet/nauwelijks. En anders idd eraf slopen :Y

Oh, lol. Ik typte dit dus, en nu realiseer ik me pas dat ik dat ding nu dus wel in het echt heb :+ Even voelen of dat staartje duidelijk aanwezig is.
pi_116146893
Die van mij heeft geen staart? :D
Oude variant denk ik ;)
pi_116146936
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:58 schreef freecell het volgende:
Die van mij heeft geen staart? :D
Oude variant denk ik ;)
Net even aan dat staartje gevoeld. Tis vrij goed voelbaar, maar moet even kijken hoe dat pakje straks valt. Misschien zit 'ie wel op de luier, volgens mij voel je er dan toch niks van? Naja, zie het 'straks' vanzelf wel :)

Ik ga weer even terug naar bed, tot later!
pi_116147063
Wij hebben deze van Dirkje, zonder oortjes. zonder staartje.
Kan niet wachten tot hij erin kan O+

pi_116147106
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Net even aan dat staartje gevoeld. Tis vrij goed voelbaar, maar moet even kijken hoe dat pakje straks valt. Misschien zit 'ie wel op de luier, volgens mij voel je er dan toch niks van? Naja, zie het 'straks' vanzelf wel :)

Ik ga weer even terug naar bed, tot later!
Slaap lekker! Ik ben zwaar jaloers :P

Dat pakje is wel supercute trouwens O+ Ik durf alleen zelf nog niet echt iets te kopen tot ik 12 weken ben, ben bang dat ik het straks 'jinx' en dat ik dan heel pijnlijk tegen al die schattige spulletjes aan zit te kijken..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')