Ja! Ik was even wat anders aan het doenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:19 schreef Suikertante het volgende:
Zandsculptuur..? Gaat het nog, of lig je huilend met je hoofd op het toetsenbord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:47 schreef Mangostine het volgende:
Ja vooral voor meisjes zie ik dingetjes waarvan ik denk, ohhh, als het er een is, moet ik dit hebben! Vestjes vooral.Staat zo lief bij die stoere broekjes die ik gekocht heb.
Coco, was dat pak in jouw maat te krijgen ja?
Ik heb geen idee of het een dik staartje is eigenlijk. Heb het zelf alleen online gezien en nog nooit in het echt. Misschien voel je het niet/nauwelijks. En anders idd eraf slopenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:55 schreef Cathmar het volgende:
Het lijkt mij echt handig, zo'n pakje, maar die staart![]()
Dat ligt toch ook niet lekker voor zo'n uk?\
Hier heb je de Name It varianten (met oortjes ook...helaas)
http://www.ikenmijnkind.n(...)ds=wholesuit&x=0&y=0
Net even aan dat staartje gevoeld. Tis vrij goed voelbaar, maar moet even kijken hoe dat pakje straks valt. Misschien zit 'ie wel op de luier, volgens mij voel je er dan toch niks van? Naja, zie het 'straks' vanzelf welquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:58 schreef freecell het volgende:
Die van mij heeft geen staart?
Oude variant denk ik
Slaap lekker! Ik ben zwaar jaloersquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Net even aan dat staartje gevoeld. Tis vrij goed voelbaar, maar moet even kijken hoe dat pakje straks valt. Misschien zit 'ie wel op de luier, volgens mij voel je er dan toch niks van? Naja, zie het 'straks' vanzelf wel
Ik ga weer even terug naar bed, tot later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |