abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116193306
Wij zuigen elke dag :+ niet omdat de kleine er allergisch voor is maar die krijgt van oma van die snoepjes (van die nana's ofzoiets - van die dingen die lijken op steentjes) dus die denkt thuis dat de kattenbakkorrels ook die snoepjes zijn :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 17:24:23 #227
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116193633
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:17 schreef Tally het volgende:
Wij zuigen elke dag :+ niet omdat de kleine er allergisch voor is maar die krijgt van oma van die snoepjes (van die nana's ofzoiets - van die dingen die lijken op steentjes) dus die denkt thuis dat de kattenbakkorrels ook die snoepjes zijn :')
Whaha :') Ja precies XD daar doel ik idd ook meer op, het schijnt dat kinderen soms wat troep maken, dus ja, dan zullen we misschien wat meer moeten stofzuigen :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116194091
Hier ook beide allergisch maar Yaro lijkt van de katten geen last te hebben.
Overigens viel de reactie van de katten mee. De kat dat wij verwachtte dat hij er bij ging leggen moet er niets van hebben. die werd gek van het gehuil geloof ik. Onze "agressieve" kat was tot 1,5 jaar de vriendelijkheid zelve. pas daarna liet hij soms op een vriendelijke manier wat waarschuwingen zien.

Een wipper, wij hadden een gewone maar amper gebruikt.
pi_116194563
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:50 schreef Ticootje het volgende:
Box vol met ballonnen alvast in de kamer zetten, voordat baby er is.. Springen ze een paar keer in, klapt er een ballon... Dan laten ze het wel.
_O_ Dank voor deze geniale tip.

Cocotrimonium wat een prachtbeesten! Wij hebben er ook vier, maar slechts één met lang haar. We wonen wel op 62 m2 in een appartement op twee hoog, dat dan weer wel. Ze luieren dus in de dakgoot. Verhuizen lukte even niet dit jaar maar ooit krijgen ze een tuin O+ .
pi_116194708
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:58 schreef -Lise- het volgende:
Sopho, weet jij eigenlijk of je een jongetje of meisje krijgt?

Goed nieuws Suikertante! Wanneer heb je trouwens je eerste echo?
Ja, dat was net als de vorige keer gelijk duidelijk. Een dikke piemol in deze buik!
pi_116194857
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:53 schreef Sopho het volgende:

[..]

Ja, dat was net als de vorige keer gelijk duidelijk. Een dikke piemol in deze buik!
:D
Gefeliciteerd nog!

Over de katten, langharig is hier juist dat het haar niet over in en tussen gaat zitten maar op hoopjes in een hoekje blijft/gaat liggen. Goeie tip voor de box, die onthoud ik alvast!
pi_116195068
Dank je wel!

Ik heb wel geluk met de katten hier. De oudste weet het nog van de vorige keer en taalt niet naar de box. De nieuwste aanwinst heeft drie poten en die kan met geen mogelijkheid erin springen. Voor de zekerheid liggen er wel vuilniszakken in.
Maar het zal me niets verbazen als de oudste kat gezellig weer bij de baby komt liggen, in een hoekje ver uit de buurt van dat menswezen.
pi_116195917
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Naja, ik dus ook. Maak me verder nergens zorgen over, maar dat dus echt wel. Mijn moeder is behoorlijk allergisch, maar ik heb nergens last van en mijn man heeft alleen wat hooikoorts. Voor dieren zit het niet echt in de familie behalve mijn moeder dan. Maar ja. Kunnen toch niets anders doen dan afwachten. Ik hoop alleen echt héél hard dat de beeb niet allergisch is.

[..]

Oh, ik ben juist altijd veel te laks geweest met schoonmaken. Maar dagelijks stofzuigen moet gewoon echt met onze katten. De rest ben ik veel relaxter in hoor :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
coons of noren?
1 van onze katten vond de box prima met Ean erbij ik niet zo. en nu moet hij niks meer van d'r hebben. En de doomoo was ook zwaar favoriet en als die opgeborgen was, dan kon het wippertje er ook wel mee door als dus de katten.
pi_116195972
Ja dat allergisch zijn. .. Da's dan weer een ander verhaal. Als dat zo blijkt te zijn heb je haast geen keus. Maar ik ga ze niet op voorhand al weg doen.

Ow ik ben echt zo'n poetsmiep die hier twee keer per dag stof zuigt :@ :+
Maar da's dan meer door de hondenharen. De katten verharen niet zoveel (3 keer Europese korthaar).

Je hebt wel mooie katten Coco! Vooral die ene die zo op je schoot zit voor de spiegel :+

En Sopho een piem0l in de buik! :s)
pi_116196861
Mijn god dat zou een soort van ramp zijn, een allergisch kind. Ik denk dat de meeste mensen van ons hadden verwacht dat we zouden eindigen zonder kinderen en met veertig katten. We hadden drie vuilnisbakkenkortharige, maar sinds we die langharige erbij hebben is het ongeveer vijf keer zo harig geworden in huis. Gelukkig hebben we geen vloerbedekking!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116197067
Super tip met die ballonnen, ga ik hier ook doen! Zou het ook voor honden werken? ;)
pi_116197292
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:58 schreef bellelena het volgende:
Over de katten, langharig is hier juist dat het haar niet over in en tussen gaat zitten maar op hoopjes in een hoekje blijft/gaat liggen. Goeie tip voor de box, die onthoud ik alvast!
Ja, die hoopjes zijn juist fijn! Zuig je zo op :)
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:41 schreef Suikertante het volgende:
Mijn god dat zou een soort van ramp zijn, een allergisch kind. Ik denk dat de meeste mensen van ons hadden verwacht dat we zouden eindigen zonder kinderen en met veertig katten. We hadden drie vuilnisbakkenkortharige, maar sinds we die langharige erbij hebben is het ongeveer vijf keer zo harig geworden in huis. Gelukkig hebben we geen vloerbedekking!

SPOILER
Wij hadden voorheen vloerbedekking. Waren al tijden van van om eindelijk eens te beginnen met de verbouwing, en gestart toen ik zwanger bleek. Bewust ook al het tapijt eruit, wil straks met het kind de boel snel en makkelijk schoon kunnen houden. Tapijt & langharige katten is daarvoor geen goede combinatie.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:25 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

coons of noren?
1 van onze katten vond de box prima met Ean erbij ik niet zo. en nu moet hij niks meer van d'r hebben. En de doomoo was ook zwaar favoriet en als die opgeborgen was, dan kon het wippertje er ook wel mee door als dus de katten.
Ragdolls :)

En de katten liggen nu al regelmatig in het ledikantje en op het aankleedkussen :') Nu nog even geen probleem, maar we moeten ze het binnenkort gaan afleren (er zit nog geen deur in de babykamer, dus we kunnen ze nu er nauwelijks buiten houden).
pi_116197363
Heel herkenbaar een van onze katten was een keer meegelopen zonder dat ik het door had. Wil ik Ean later weer in bedje leggen ligt hij daar prinsheerlijk in. Evenals in de kw-bak die was ook zo interessant.
pi_116197503
Wij hebben helemaal geen deuren. Daar moeten we nog eventjes iets op bedenken..
pi_116197555
Katten leven. hier alleen in de kamer en daar hebben we nog geen babyspul opgebouwd.

Suikertante wat een mooierd heb jij!

Net een hele volksverhuizing in mijn buikje. Volgens mij was ze aan het draaien ofz haha
pi_116197772
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:55 schreef Suikertante het volgende:
Wij hebben helemaal geen deuren. Daar moeten we nog eventjes iets op bedenken..
Hekjes gewoon.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116197849
Om t bedje bedoel je? Daar dacht ik ook aan ja, of een soort klamboe ofzo. Een kippengaasdeksel kan natuurlijk ook maar dat staat weer een beetje naar..
pi_116197961
Hmmm, ballonnen in de box werkt inderdaad tegen de kat, maar trekt dan weer grote broers aan denk ik? _O-

Wij hebben smeerspul met een geur waar katten een hekel aan hebben. Werkt hier afdoende.
Smeren we bijvoorbeeld op de poten van de wieg :)
pi_116198022
Tijgerpis?
pi_116198214
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:02 schreef Suikertante het volgende:
Om t bedje bedoel je? Daar dacht ik ook aan ja, of een soort klamboe ofzo. Een kippengaasdeksel kan natuurlijk ook maar dat staat weer een beetje naar..
Oh nee ik dacht voor later. Nee tegen katten geen idee.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116198437
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:08 schreef Suikertante het volgende:
Tijgerpis?
Vast effectief :D
Ik heb geen idee wat het is. Ik ruik het ook niet. Kat duidelijk wel :P
pi_116198510
Welkom Diesje!

Oei Twinkle wat eng! Heb je je nog ergens zeer gedaan?

Mooie foto Ticootje!

MeNicole, jurkjes O+

Klumsy fijn dat alles er goed uitzag. Alleen die placenta dan niet zo, maar dat komt later wel aan de orde weer idd. Ook heel fijn dat ze je goed in de gaten houden en begeleiden.

Ik kreeg vandaag voor t eerst de vraag of ik zwanger was O+ eindelijk begint t n zwangere buik te worden ipv teveel gegeten oid.

Mooie katten ook zeg O+
pi_116198559
Klinkt ideaal, als je de naam wilt delen hoor ik het graag :)
Tijgerpis schijnt serieus goed te werken, maar hoe je daaraan komt weet ik niet. En als ik het wist zou ik het ook niet in huis gebruiken ;)

Fieder wat leuk! O+ En Twinkle jij ook, dat zijn dingen waar ik me op kan verheugen :Y

Ohja! Hebben jullie een lievelingszwangerboek?
pi_116198950
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:20 schreef Suikertante het volgende:
Klinkt ideaal, als je de naam wilt delen hoor ik het graag :)
Tijgerpis schijnt serieus goed te werken, maar hoe je daaraan komt weet ik niet. En als ik het wist zou ik het ook niet in huis gebruiken ;)

Fieder wat leuk! O+ En Twinkle jij ook, dat zijn dingen waar ik me op kan verheugen :Y

Volgens mij kan je het bij de dierentuin kopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door zandsculptuur op 30-08-2012 20:16:46 ]
pi_116199081
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef Fieder het volgende:
Ik kreeg vandaag voor t eerst de vraag of ik zwanger was O+ eindelijk begint t n zwangere buik te worden ipv teveel gegeten oid.
Ah, leuk! O+

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:20 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb deze:

Genoeg ruimte om te schrijven, wekelijks een mini-agenda om bij te houden wat je gedaan hebt, na iedere maand extra notitiepagina's en ruimte waar je een soort afsluiting-van-de-maand neer kunt schrijven, en per week info.

Geloof dat 'ie nu ook beschikbaar is met een andere kaft, zeg maar.

Ik vind 'm in ieder geval fijn :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')