Whahaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:17 schreef Tally het volgende:
Wij zuigen elke dagniet omdat de kleine er allergisch voor is maar die krijgt van oma van die snoepjes (van die nana's ofzoiets - van die dingen die lijken op steentjes) dus die denkt thuis dat de kattenbakkorrels ook die snoepjes zijn
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:50 schreef Ticootje het volgende:
Box vol met ballonnen alvast in de kamer zetten, voordat baby er is.. Springen ze een paar keer in, klapt er een ballon... Dan laten ze het wel.
Ja, dat was net als de vorige keer gelijk duidelijk. Een dikke piemol in deze buik!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:58 schreef -Lise- het volgende:
Sopho, weet jij eigenlijk of je een jongetje of meisje krijgt?
Goed nieuws Suikertante! Wanneer heb je trouwens je eerste echo?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:53 schreef Sopho het volgende:
[..]
Ja, dat was net als de vorige keer gelijk duidelijk. Een dikke piemol in deze buik!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Naja, ik dus ook. Maak me verder nergens zorgen over, maar dat dus echt wel. Mijn moeder is behoorlijk allergisch, maar ik heb nergens last van en mijn man heeft alleen wat hooikoorts. Voor dieren zit het niet echt in de familie behalve mijn moeder dan. Maar ja. Kunnen toch niets anders doen dan afwachten. Ik hoop alleen echt héél hard dat de beeb niet allergisch is.
[..]
Oh, ik ben juist altijd veel te laks geweest met schoonmaken. Maar dagelijks stofzuigen moet gewoon echt met onze katten. De rest ben ik veel relaxter in hoorcoons of noren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 van onze katten vond de box prima met Ean erbij ik niet zo. en nu moet hij niks meer van d'r hebben. En de doomoo was ook zwaar favoriet en als die opgeborgen was, dan kon het wippertje er ook wel mee door als dus de katten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die hoopjes zijn juist fijn! Zuig je zo opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:58 schreef bellelena het volgende:
Over de katten, langharig is hier juist dat het haar niet over in en tussen gaat zitten maar op hoopjes in een hoekje blijft/gaat liggen. Goeie tip voor de box, die onthoud ik alvast!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:41 schreef Suikertante het volgende:
Mijn god dat zou een soort van ramp zijn, een allergisch kind. Ik denk dat de meeste mensen van ons hadden verwacht dat we zouden eindigen zonder kinderen en met veertig katten. We hadden drie vuilnisbakkenkortharige, maar sinds we die langharige erbij hebben is het ongeveer vijf keer zo harig geworden in huis. Gelukkig hebben we geen vloerbedekking!Wij hadden voorheen vloerbedekking. Waren al tijden van van om eindelijk eens te beginnen met de verbouwing, en gestart toen ik zwanger bleek. Bewust ook al het tapijt eruit, wil straks met het kind de boel snel en makkelijk schoon kunnen houden. Tapijt & langharige katten is daarvoor geen goede combinatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ragdollsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:25 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
coons of noren?
1 van onze katten vond de box prima met Ean erbij ik niet zo. en nu moet hij niks meer van d'r hebben. En de doomoo was ook zwaar favoriet en als die opgeborgen was, dan kon het wippertje er ook wel mee door als dus de katten.
En de katten liggen nu al regelmatig in het ledikantje en op het aankleedkussenNu nog even geen probleem, maar we moeten ze het binnenkort gaan afleren (er zit nog geen deur in de babykamer, dus we kunnen ze nu er nauwelijks buiten houden).
Hekjes gewoon.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:55 schreef Suikertante het volgende:
Wij hebben helemaal geen deuren. Daar moeten we nog eventjes iets op bedenken..
Oh nee ik dacht voor later. Nee tegen katten geen idee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:02 schreef Suikertante het volgende:
Om t bedje bedoel je? Daar dacht ik ook aan ja, of een soort klamboe ofzo. Een kippengaasdeksel kan natuurlijk ook maar dat staat weer een beetje naar..
Volgens mij kan je het bij de dierentuin kopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:20 schreef Suikertante het volgende:
Klinkt ideaal, als je de naam wilt delen hoor ik het graag
Tijgerpis schijnt serieus goed te werken, maar hoe je daaraan komt weet ik niet. En als ik het wist zou ik het ook niet in huis gebruiken
Fieder wat leuk!En Twinkle jij ook, dat zijn dingen waar ik me op kan verheugen
Ohja! Hebben jullie een lievelingszwangerboek?
Ah, leuk!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef Fieder het volgende:
Ik kreeg vandaag voor t eerst de vraag of ik zwanger waseindelijk begint t n zwangere buik te worden ipv teveel gegeten oid.
Ik heb deze:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:20 schreef Suikertante het volgende:
Ohja! Hebben jullie een lievelingszwangerboek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |