Ik moet nog ff kijken of ik vrijdag/zaterdag of zaterdag/zondag doe.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:27 schreef Snowbells het volgende:
Ik zal kijken of ik kan. Zet mij maar op misschien. Is het op een zaterdag?
Zeg dan dat je op misschien komt en niet dat je komt. Slimmerik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Je hoeft me niet echt in de OP te zetten hoorIk heb alleen de TT gelezen en misschien dat ik dan stage heb.
deal w / itquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zeg dan dat je op misschien komt en niet dat je komt. Slimmerik.
Ik blijf sowieso niet slapen. Maar valt dat in de herfstvakantie of wat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik moet nog ff kijken of ik vrijdag/zaterdag of zaterdag/zondag doe.
Ik geloof het wel ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso niet slapen. Maar valt dat in de herfstvakantie of wat?
Blijf je hele tijd wakker dan naast mequote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso niet slapen. Maar valt dat in de herfstvakantie of wat?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Blijf je hele tijd wakker dan naast me@@@@
Mono, maak er dan ff 13/14 oktober van en pin hem ff vast als je wilt broeder.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef Monopoly het volgende:
Zaterdag is voor de meeste mensen het beste leert de geschiedenis van meets.
Beter vroeg dan nooit toch.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:42 schreef LompeHork het volgende:
Misschien aanwezig, kans is wel aanzienlijk.
Waarom nu al een topic?
Als ik niks beters te doen heb, dan kom ik wel even rondkijken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lokatie is dus niet zeker, maar als het bij mij is dus in Brabant.
13e is de eerste zaterdag van de herfstvakantie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:47 schreef Snowbells het volgende:
Valt het in de herfstvakantie? (te lui om te kijken sry)
Niet iedereen heeft dezelfde dag herfstvakantie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
13e is de eerste zaterdag van de herfstvakantie.
OH DAN. Dan kan ik denk ik wel, daar heen gaan is geen probleem maar terug weet ik niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
13e is de eerste zaterdag van de herfstvakantie.
Scholen hebben op dezelfde data herstvakantie, toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde dag herfstvakantie.
Ik kan denk ik wel, TENZIJ ik nachtdienst heb van zaterdag/zondag maar die kans acht ik erg klein
Volgens mij niet maar ik weet het niet zeker, ik bekommer mij meestal niet om de vakanties van anderenquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Scholen hebben op dezelfde data herstvakantie, toch?
Nee, dan kom ik niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lokatie is dus niet zeker, maar als het bij mij is dus in Brabant.
Excuses moi LH.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:52 schreef LompeHork het volgende:
Ohja, als dit een verlepte SC wordt dan gaat hij gewoon dicht. Ter info.
oehquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Als 2Happy4U gaat, komt ik misschien ook
Kans dat ik kom gestegen. SCquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Als 2Happy4U gaat, komt ik misschien ook
Het is vanaf station rosmalen 10 min met de auto dus ik kan gerust een paar keer op en neer gaan, en bus station is 10 min loop afstand.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:01 schreef Snowbells het volgende:
Overigens denk ik dat de plek van FL niet echt goed bereikbaar is, geen trein enzo en sommigen die niet echt met bussen om kunnen gaan. lees: ik kan niet met bussen omgaan
Maar kan je me dan ook weer terugbrengen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is vanaf station rosmalen 10 min met de auto dus ik kan gerust een paar keer op en neer gaan, en bus station is 10 min loop afstand.
Je gaat dezelfde dag weg he?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar kan je me dan ook weer terugbrengen?![]()
Was voor een aantal mensen naar lelystad ook. Er zijn altijd die mensen die langer of korter moeten reizen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:
Is wel een kut afstand reizen om eerlijk te zijn.
Begrijpelijk, maar voor mij persoonlijk is de kans dat ik kom wel wat minder.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Was voor een aantal mensen naar lelystad ook. Er zijn altijd die mensen die langer of korter moeten reizen.
Ja we kunnen het niet voor iedereen makkelijk maken met reizen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar voor mij persoonlijk is de kans dat ik kom wel wat minder.
hoef nie grgrquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bitch please ik moet 4u reizen
Ok okquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bitch please ik moet 4u reizen
quote:Helaas, er kon geen reisadvies worden samengesteld
De OV9292 reisplanner was niet in staat om op basis van de ingevoerde gegevens een reisadvies te bepalen.
haha klein autistjequote:Op maandag 27 augustus 2012 19:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ok ok. Van te voren gewoon alles opschrijven waar ik heen moet, hoe ik moet lopen etc.
Omgeving Leiden.quote:
Is voor jou 2 uur en een kwartier reizen, of net ietsjes langer. Er zijn slaap plekken overigens.quote:
Kom ik met mijn spuit 11 opmerkingquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is voor jou 2 uur en een kwartier reizen, of net ietsjes langer. Er zijn slaap plekken overigens.
Wij zijn ergquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha klein autistjeik ben net zo
Vanuit oss is dat erg makkelijk want je loopt de trein uit en je ziet rechts de bussen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wij zijn ergmaar ik ga echt NOOIT met de bus dus geen idee hoe dat allemaal werkt, oh jezus
Kom jij langs Nijmegen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wij zijn ergmaar ik ga echt NOOIT met de bus dus geen idee hoe dat allemaal werkt, oh jezus
No problem.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:21 schreef Ro-ald het volgende:
Reistijd maakt mij niet uit.
Als ik maar kan blijven pitten.
gewoon de bus in en zeggen waar je heen moet, dan krijg je wel een kaartje en betaal je.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn autisme ik word nu al gekquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon de bus in en zeggen waar je heen moet, dan krijg je wel een kaartje en betaal je.
Ik ben de 14e waarschijnlijk weg. Maar als ik de 13e wel kom kunnen we vanaf Nijmegen wel samen heen en terug reizen.quote:
Daar kom ik niet langsquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
we gaan wel samen reizen danmoet je wel eerst naar utrecht komen
ik ga via den boschquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daar kom ik niet langsmaar als we plannen kunnen ik en hypo met jou de bus pakken via oss als je zo gaat!
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef Snowbells het volgende:
OH die AH E-kaart die is geldig tot November, en ik weet een smoes dus zet mij maar op komen kus.
I call dibsquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef FL_Freak het volgende:
Er zijn 5 matrassen en 1 bank om op te slapen. Dus in totaal 6 slaapplekken kunnen gereserveerd worden.
DIBS OP EEN MATRASquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef FL_Freak het volgende:
Er zijn 5 matrassen en 1 bank om op te slapen. Dus in totaal 6 slaapplekken kunnen gereserveerd worden.
Bank meesterras.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
DIBS OP EEN MATRAS + EIGEN SLAAPRUIMTE
Sowieso één matras voor mij.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef FL_Freak het volgende:
Zeker? heeft je vader toestemming gegeven?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:29 schreef FL_Freak het volgende:
!!!!OKE BEVESTIGING!!!!
De meet is zeker bij mij![]()
![]()
Lurken heeft dus nut.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:30 schreef krullenbolletje het volgende:
Slaapplekken binnen 3 minuten weg
Daar moet op gedronken worden!quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:29 schreef FL_Freak het volgende:
!!!!OKE BEVESTIGING!!!!
De meet is zeker bij mij![]()
![]()
Er is geen reden nodig om te drinken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar moet op gedronken worden!
Hoera, nog een reden
Wel als je 14 halve liters hebt staan voor één avondquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Er is geen reden nodig om te drinken.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeker? heeft je vader toestemming gegeven?
je komt toch welquote:
Is goed! Ik zal over een week eens een heel tijdschema makenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
snow ik kom wel langs oss zie ik net, dus we kunnen samen reizen vanaf daar
Ik neem aan dat je die snuf van je ook meeneemt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als ik rijbewijs heb, dan haal ik sowieso Kieron op uit Zwolle, dus dan heb je plek. Maar goed, dan moet ik die wel halen voor die tijd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
hij is zelfstandig nuquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die snuf van je ook meeneemt?
Laten we het beste hopenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik rijbewijs heb, dan haal ik sowieso Kieron op uit Zwolle, dus dan heb je plek. Maar goed, dan moet ik die wel halen voor die tijd.
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:52 schreef LompeHork het volgende:
Ohja, als dit een verlepte SC wordt dan gaat hij gewoon dicht. Ter info.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:56 schreef SiIk het volgende:
Is het een keertje in de buurt, kan ik niet
Tof !quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:00 schreef Heatseeker het volgende:
Lol whut.
Naja schrijf me maar in dan. Veel slechter dan die vorige meets kan het toch niet worden.
Mag ik dan naast DV?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:06 schreef Snuf. het volgende:
Ah dat klinkt wel leuk. Zet mij maar op misschien. Ik moet nog even kijken hoe ik rond die tijd zit, maar dat zien we dan wel
Wellicht kunnen we samen rijden Monopoly? Heb jij een auto of moeten we er 1 regelen, van mijn ouders bijvoorbeeld?
En Mono zouden wij dan samen op het tweepersoonsluchtbed kunnen?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:13 schreef Dimens het volgende:
Zet mij maar op de lijst van de misschieners. Even onduidelijk voor mij hoe en wat maar ik ga ervan uit dat ik gewoon kom.
Dan geen sigaretten naar mijn hoofd gooien gaarnequote:Op maandag 27 augustus 2012 21:13 schreef Dimens het volgende:
Zet mij maar op de lijst van de misschieners. Even onduidelijk voor mij hoe en wat maar ik ga ervan uit dat ik gewoon kom.
Ik verzin wel iets anders.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan geen sigaretten naar mijn hoofd gooien gaarne
die slaapplekken veranderen de hele nacht door (boven dan, heb ik gemerkt)quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon over het slaapplek verdelen hoor, rustig vriend.
Neger, je/jullie kunt/kunnen dan met mij meerijden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:27 schreef Ezechielk het volgende:
Zet mij maar op misschien, 2 personen.
Mono, mocht je je ribba hebben dan, zin om een paar extra km's te maken? Tegen vergoeding uiteraard
Dibs op de achterbank dan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neger, je kunt dan met mij meerijden.
Sowieso, leasebak dus mag er niet in rokenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dibs op de achterbank dan.
Maken we wel tussenstops dan?
Ah, het is niet meer dezelfde pimpmobiel als ik mij in rondrij?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso, leasebak dus mag er niet in rokenkomt goed!
Nope, check DMquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah, het is niet meer dezelfde pimpmobiel als ik mij in rondrij?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gooi mij en LompeVrouw maar op zeker trouwens, sowieso voor de zaterdag.
Ik kom naakt, hoe dan ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gooi mij en LompeVrouw maar op zeker trouwens, sowieso voor de zaterdag.
quote:
Het is inderdaad erg tragisch dat ik verder totaal geen mensen in mijn leven heb. Fok! meets bezoeken is mijn leven. Het is het enige contact met de buitenwereld en andere mensen. Maandelijks ga ik zo'n vijf keer naar buiten. Vier keer naar de supermarkt en 1 keer naar een Fok! meet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja, wij willen die week op vakantie, dus de kans is in ieder geval minimaal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:18 schreef leeell het volgende:
jij kan zeker weten niet siIk ?
patje dan ook niet ?
aderlatingquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, wij willen die week op vakantie, dus de kans is in ieder geval minimaal.
Voor die meet kun je met mij meerijden en weer terug natuurlijk, als je dat tenminste durft.quote:
Uhm, ik moet even kijken. De kans is groot dat ik al in Brabant ben dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan ik dan weer met jullie mee rijden?
Natuurlijk met een vergoeding.
Okè is goed laat maar weten als het zo ver isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uhm, ik moet even kijken. De kans is groot dat ik al in Brabant ben dan.als ik vanuit Almere kom kan je uiteraard mee
toffquote:
Luchtbed van uftquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:06 schreef FL_Freak het volgende:
Dus uft en intronic, jullie regelen eigen matras etc?
Volgens was jij gisteren niet een van de diegene die al eentje had gereserveerd. WIl je een luchtbed?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:08 schreef Ro-ald het volgende:
FL voor mij graag een matras reserveren.
Of had je dat al gedaan?
Ja graag,want dan hoef ik alleen maar een rugzak mee te nemen als ik met de trein ga.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Volgens was jij gisteren niet een van de diegene die al eentje had gereserveerd. WIl je een luchtbed?
Done.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:11 schreef Ro-ald het volgende:
L
[..]
Ja graag,want dan hoef ik alleen maar een rugzak mee te nemen als ik met de trein ga.
Ok jammerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:04 schreef FL_Freak het volgende:
Ze waren ook haast allemaal al geclaimd.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij staat er bij. ik weet namelijk ff niet meer wie het 5e matras had.
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja nu weet ik het weer. Sorry sv maar dan haal ik je er weer uit.
hmm oke, maar ik moet ff kijken of dat lukt ik heb net namelijk al wat zitten tellen en op een gegeven moment is er geen plek meer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:20 schreef Snuf. het volgende:
Als ik kom blijf ik slapen, maar ik weet het pas begin oktober.
Oh oke.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hmm oke, maar ik moet ff kijken of dat lukt ik heb net namelijk al wat zitten tellen en op een gegeven moment is er geen plek meer.
Ik kan gewoon op de grond slapenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Snuf kan je altijd wel kwijt ergens in een hoekje
Je kan wel met mij op de bank.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:57 schreef Dimens het volgende:
Als ik kom, slaap ik wel op iemand. Misschien weer op Wietparkiet want dat ligt best comfortabel.
Natuurlijkquote:
Grrrquote:
Was je eigg al zeker op komst of niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:03 schreef Dimens het volgende:
Spouwer [ afbeelding ]
Ik hoop dat zijn baard weer net zo prikt.
Ik neem 2 persoons mee danquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:57 schreef Dimens het volgende:
Als ik kom, slaap ik wel op iemand. Misschien weer op Wietparkiet want dat ligt best comfortabel.
Nee. Ik heb geen idee hoe en wat.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Was je eigg al zeker op komst of niet?
slechte zaakquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen idee hoe en wat.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zet mij en spouwer maar op misschien. Dan komen we wel met de autooo vanaf mijn huis.
Spouwer heeft geen keus want hij moet rijden
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zet mij en spouwer maar op misschien. Dan komen we wel met de autooo vanaf mijn huis.
Spouwer heeft geen keus want hij moet rijden
13 oktober ben ik jarigquote:
Denken dat ik verjaardagen kan onthoudenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
13 oktober ben ik jarig
TS: mag ik ook komen![]()
Je wil je verjaardag bij mij komen vieren?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
13 oktober ben ik jarig
TS: mag ik ook komen![]()
silk vierde die van haar ook half bij monoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je wil je verjaardag bij mij komen vieren?
Zoiets jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je wil je verjaardag bij mij komen vieren?
Gezellig!quote:
Je bedoelt die ene die bij mij in de auto ligt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik neem zelf een 2 persoons matrasluchtbed mee
Dan chillen we wel samen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 05:13 schreef heloef het volgende:
Als ik kom blijf ik wel wakker en pak de eerste trein.
Mwoah, ik ben er ook, dus dat compenseert welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:27 schreef smegmanus het volgende:
Hoi is dit een meet voor grootgeschapen mannen? Dat is wel handig om te weten want ik wil wel komen maar niemand 'te kort' doen als je begrijpt wat ik bedoel etc etc.
Ik denk dat als je koud bier meeneemt het wel snor zit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik kom niet zoveel in de nacht, maar ben wel een baggeraar. Mag ik dan toch ook komen?
Jij moet gewoon komen!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:27 schreef smegmanus het volgende:
Hoi is dit een meet voor grootgeschapen mannen? Dat is wel handig om te weten want ik wil wel komen maar niemand 'te kort' doen als je begrijpt wat ik bedoel etc etc.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik denk dat als je koud bier meeneemt het wel snor zit.
Dat wordt een probleem want ik kan dat niet koud laten liggen in de auto.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik denk dat als je koud bier meeneemt het wel snor zit.
Supermarkt in dat gehucht bellen dat ze die dag een krat koud zetten voor je en die dan ophalen en meenemen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat wordt een probleem want ik kan dat niet koud laten liggen in de auto.
Kan, maar ik betwijfel dat ze dat voor me doen. De naam vogeltjesdans is te bekend in Den Bosch en omstrekenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Supermarkt in dat gehucht bellen dat ze die dag een krat koud zetten voor je en die dan ophalen en meenemen?
Koelbox?
Geld voor kratje HJ overmaken naar FL zodat hij bier koud kan zetten?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan, maar ik betwijfel dat ze dat voor me doen. De naam vogeltjesdans is te zeer bekend in Den Bosch en omstreken
En een koelbox heb ik niet want vrek
En me dan niet binnenlaten en het bier lekker achter het raam opzuipen zeker. Nee ik neem wel wat sterke drank mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geld voor kratje HJ overmaken naar FL zodat hij bier koud kan zetten?
Nog beter!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En me dan niet binnenlaten en het bier lekker achter het raam opzuipen zeker. Nee ik neem wel wat sterke drank mee.
Waar kom je vandaan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:49 schreef Nestalgie het volgende:
hmm horkjen is er.
Dat zou reden genoeg zijn om mij te laten komen.
Wel ver
Ah niet mijn richting (het zuiden). Kan je geen AH treinkaartje kopen?quote:
Ik pik WT in Haarlem ofzo op (we doen dan wel een rondje nederland) dus misschien kan ik je wel meenemenquote:
Zou in principe kunnen maar weet niet of mn ouders het zo'n goed idee vindenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik pik WT in Haarlem ofzo op (we doen dan wel een rondje nederland) dus misschien kan ik je wel meenemen
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:16 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zou in principe kunnen maar weet niet of mn ouders het zo'n goed idee vinden
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bent niet welkom op de meet.
Eerlijk gezegd na wat hij gedaan hebt, lijkt me dat sommige mensen er bezwaar tegen hebben ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bent niet welkom op de meet.
Niet wetenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd na wat hij gedaan hebt, lijkt me dat sommige mensen er bezwaar tegen hebben ja.
Duur enzo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Amsterdam > Den Bosch > bus. Zo gedaan.
Oke cool, maar ik kan tegen die tijd geen slaap plek meer slaap plek meer garanderen, want het zit al haast vol hier.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:59 schreef HappyBob het volgende:
Hier wil ik wel graag bij zijn als ik welkom benMaar weet pas een paar dagen van tevoren met zekerheid of ik kan komen.
Tot hoe laat gaat het in de stad daar door?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke cool, maar ik kan tegen die tijd geen slaap plek meer slaap plek meer garanderen, want het zit al haast vol hier.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tot hoe laat gaat het in de stad daar door?En als je nog ergens een stoel over hebt kan ik ook al prima slapen. Eén van de prachtige bijwerkingen van alcohol.
Zal erover nadenkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik rij over de A7, ik kan je wel oppikken?
Tof, laat maar weten, ik rij toch redelijk op tijd terug denk ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zal erover nadenken
Moet wel op zaterdag terug want volgende dag karate, maar als ik ga kan ik dat in principe ook afzeggen.
ohquote:
ik zag zijn bericht niet omdat 25 pppquote:
Waar woon je misschien kan iemand je oppikkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:20 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Zou best willen komen maar om 2 dingen kanik niet
Gaat niet lukken moet vervoer,
En aangezien mijn grote populairiteit hier, zou toch iedereen mij maar willen neersteken als ik slaap
Dibs daarop danquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:19 schreef FL_Freak het volgende:
Een mod zal het voortaan moeten aanpassen, want het is voorbij mijn 48 edit uur. Oveirgens als 2happy4u niet komt is de bank als slaapplek vrijgekomen.
Als Nestalgie toch niet kan pik ik je wel op. Een reserve dus.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:49 schreef krullenbolletje het volgende:
Als heppie niet komt kan ik dan met iemand anders uit omgeving Haarlem mee rijden?
Huppelmuts bood me.aan om me op te halen in haarlem, dm haarquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:49 schreef krullenbolletje het volgende:
Als heppie niet komt kan ik dan met iemand anders uit omgeving Haarlem mee rijden?
alsof computeraids echt komtquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:19 schreef FL_Freak het volgende:
Een mod zal het voortaan moeten aanpassen, want het is voorbij mijn 48 edit uur. Oveirgens als 2happy4u niet komt is de bank als slaapplek vrijgekomen.
Oke bedanktquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als Nestalgie toch niet kan pik ik je wel op. Een reserve dus.
ja haha echt hequote:
haha je zei neusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:02 schreef Nestalgie het volgende:
ben eigenlijk wel benieuwd wat voor een kneus er achter cp zit
Niet persoonlijk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |