Ik moet nog ff kijken of ik vrijdag/zaterdag of zaterdag/zondag doe.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:27 schreef Snowbells het volgende:
Ik zal kijken of ik kan. Zet mij maar op misschien. Is het op een zaterdag?
Zeg dan dat je op misschien komt en niet dat je komt. Slimmerik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Je hoeft me niet echt in de OP te zetten hoorIk heb alleen de TT gelezen en misschien dat ik dan stage heb.
deal w / itquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zeg dan dat je op misschien komt en niet dat je komt. Slimmerik.
Ik blijf sowieso niet slapen. Maar valt dat in de herfstvakantie of wat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik moet nog ff kijken of ik vrijdag/zaterdag of zaterdag/zondag doe.
Ik geloof het wel ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso niet slapen. Maar valt dat in de herfstvakantie of wat?
Blijf je hele tijd wakker dan naast mequote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso niet slapen. Maar valt dat in de herfstvakantie of wat?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Blijf je hele tijd wakker dan naast me@@@@
Mono, maak er dan ff 13/14 oktober van en pin hem ff vast als je wilt broeder.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef Monopoly het volgende:
Zaterdag is voor de meeste mensen het beste leert de geschiedenis van meets.
Beter vroeg dan nooit toch.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:42 schreef LompeHork het volgende:
Misschien aanwezig, kans is wel aanzienlijk.
Waarom nu al een topic?
Als ik niks beters te doen heb, dan kom ik wel even rondkijken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lokatie is dus niet zeker, maar als het bij mij is dus in Brabant.
13e is de eerste zaterdag van de herfstvakantie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:47 schreef Snowbells het volgende:
Valt het in de herfstvakantie? (te lui om te kijken sry)
Niet iedereen heeft dezelfde dag herfstvakantie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
13e is de eerste zaterdag van de herfstvakantie.
OH DAN. Dan kan ik denk ik wel, daar heen gaan is geen probleem maar terug weet ik niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
13e is de eerste zaterdag van de herfstvakantie.
Scholen hebben op dezelfde data herstvakantie, toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde dag herfstvakantie.
Ik kan denk ik wel, TENZIJ ik nachtdienst heb van zaterdag/zondag maar die kans acht ik erg klein
Volgens mij niet maar ik weet het niet zeker, ik bekommer mij meestal niet om de vakanties van anderenquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Scholen hebben op dezelfde data herstvakantie, toch?
Nee, dan kom ik niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lokatie is dus niet zeker, maar als het bij mij is dus in Brabant.
Excuses moi LH.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:52 schreef LompeHork het volgende:
Ohja, als dit een verlepte SC wordt dan gaat hij gewoon dicht. Ter info.
oehquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Als 2Happy4U gaat, komt ik misschien ook
Kans dat ik kom gestegen. SCquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Als 2Happy4U gaat, komt ik misschien ook
Het is vanaf station rosmalen 10 min met de auto dus ik kan gerust een paar keer op en neer gaan, en bus station is 10 min loop afstand.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:01 schreef Snowbells het volgende:
Overigens denk ik dat de plek van FL niet echt goed bereikbaar is, geen trein enzo en sommigen die niet echt met bussen om kunnen gaan. lees: ik kan niet met bussen omgaan
Maar kan je me dan ook weer terugbrengen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is vanaf station rosmalen 10 min met de auto dus ik kan gerust een paar keer op en neer gaan, en bus station is 10 min loop afstand.
Je gaat dezelfde dag weg he?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar kan je me dan ook weer terugbrengen?![]()
Was voor een aantal mensen naar lelystad ook. Er zijn altijd die mensen die langer of korter moeten reizen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:
Is wel een kut afstand reizen om eerlijk te zijn.
Begrijpelijk, maar voor mij persoonlijk is de kans dat ik kom wel wat minder.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Was voor een aantal mensen naar lelystad ook. Er zijn altijd die mensen die langer of korter moeten reizen.
Ja we kunnen het niet voor iedereen makkelijk maken met reizen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar voor mij persoonlijk is de kans dat ik kom wel wat minder.
hoef nie grgrquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bitch please ik moet 4u reizen
Ok okquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bitch please ik moet 4u reizen
quote:Helaas, er kon geen reisadvies worden samengesteld
De OV9292 reisplanner was niet in staat om op basis van de ingevoerde gegevens een reisadvies te bepalen.
haha klein autistjequote:Op maandag 27 augustus 2012 19:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ok ok. Van te voren gewoon alles opschrijven waar ik heen moet, hoe ik moet lopen etc.
Omgeving Leiden.quote:
Is voor jou 2 uur en een kwartier reizen, of net ietsjes langer. Er zijn slaap plekken overigens.quote:
Kom ik met mijn spuit 11 opmerkingquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is voor jou 2 uur en een kwartier reizen, of net ietsjes langer. Er zijn slaap plekken overigens.
Wij zijn ergquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha klein autistjeik ben net zo
Vanuit oss is dat erg makkelijk want je loopt de trein uit en je ziet rechts de bussen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wij zijn ergmaar ik ga echt NOOIT met de bus dus geen idee hoe dat allemaal werkt, oh jezus
Kom jij langs Nijmegen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wij zijn ergmaar ik ga echt NOOIT met de bus dus geen idee hoe dat allemaal werkt, oh jezus
No problem.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:21 schreef Ro-ald het volgende:
Reistijd maakt mij niet uit.
Als ik maar kan blijven pitten.
gewoon de bus in en zeggen waar je heen moet, dan krijg je wel een kaartje en betaal je.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn autisme ik word nu al gekquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon de bus in en zeggen waar je heen moet, dan krijg je wel een kaartje en betaal je.
Ik ben de 14e waarschijnlijk weg. Maar als ik de 13e wel kom kunnen we vanaf Nijmegen wel samen heen en terug reizen.quote:
Daar kom ik niet langsquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
we gaan wel samen reizen danmoet je wel eerst naar utrecht komen
ik ga via den boschquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daar kom ik niet langsmaar als we plannen kunnen ik en hypo met jou de bus pakken via oss als je zo gaat!
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef Snowbells het volgende:
OH die AH E-kaart die is geldig tot November, en ik weet een smoes dus zet mij maar op komen kus.
I call dibsquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef FL_Freak het volgende:
Er zijn 5 matrassen en 1 bank om op te slapen. Dus in totaal 6 slaapplekken kunnen gereserveerd worden.
DIBS OP EEN MATRASquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef FL_Freak het volgende:
Er zijn 5 matrassen en 1 bank om op te slapen. Dus in totaal 6 slaapplekken kunnen gereserveerd worden.
Bank meesterras.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
DIBS OP EEN MATRAS + EIGEN SLAAPRUIMTE
Sowieso één matras voor mij.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef FL_Freak het volgende:
Zeker? heeft je vader toestemming gegeven?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:29 schreef FL_Freak het volgende:
!!!!OKE BEVESTIGING!!!!
De meet is zeker bij mij![]()
![]()
Lurken heeft dus nut.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:30 schreef krullenbolletje het volgende:
Slaapplekken binnen 3 minuten weg
Daar moet op gedronken worden!quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:29 schreef FL_Freak het volgende:
!!!!OKE BEVESTIGING!!!!
De meet is zeker bij mij![]()
![]()
Er is geen reden nodig om te drinken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar moet op gedronken worden!
Hoera, nog een reden
Wel als je 14 halve liters hebt staan voor één avondquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Er is geen reden nodig om te drinken.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeker? heeft je vader toestemming gegeven?
je komt toch welquote:
Is goed! Ik zal over een week eens een heel tijdschema makenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
snow ik kom wel langs oss zie ik net, dus we kunnen samen reizen vanaf daar
Ik neem aan dat je die snuf van je ook meeneemt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als ik rijbewijs heb, dan haal ik sowieso Kieron op uit Zwolle, dus dan heb je plek. Maar goed, dan moet ik die wel halen voor die tijd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
hij is zelfstandig nuquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die snuf van je ook meeneemt?
Laten we het beste hopenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik rijbewijs heb, dan haal ik sowieso Kieron op uit Zwolle, dus dan heb je plek. Maar goed, dan moet ik die wel halen voor die tijd.
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:52 schreef LompeHork het volgende:
Ohja, als dit een verlepte SC wordt dan gaat hij gewoon dicht. Ter info.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:56 schreef SiIk het volgende:
Is het een keertje in de buurt, kan ik niet
Tof !quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:00 schreef Heatseeker het volgende:
Lol whut.
Naja schrijf me maar in dan. Veel slechter dan die vorige meets kan het toch niet worden.
Mag ik dan naast DV?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:06 schreef Snuf. het volgende:
Ah dat klinkt wel leuk. Zet mij maar op misschien. Ik moet nog even kijken hoe ik rond die tijd zit, maar dat zien we dan wel
Wellicht kunnen we samen rijden Monopoly? Heb jij een auto of moeten we er 1 regelen, van mijn ouders bijvoorbeeld?
En Mono zouden wij dan samen op het tweepersoonsluchtbed kunnen?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:13 schreef Dimens het volgende:
Zet mij maar op de lijst van de misschieners. Even onduidelijk voor mij hoe en wat maar ik ga ervan uit dat ik gewoon kom.
Dan geen sigaretten naar mijn hoofd gooien gaarnequote:Op maandag 27 augustus 2012 21:13 schreef Dimens het volgende:
Zet mij maar op de lijst van de misschieners. Even onduidelijk voor mij hoe en wat maar ik ga ervan uit dat ik gewoon kom.
Ik verzin wel iets anders.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan geen sigaretten naar mijn hoofd gooien gaarne
die slaapplekken veranderen de hele nacht door (boven dan, heb ik gemerkt)quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon over het slaapplek verdelen hoor, rustig vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |