Zeker? heeft je vader toestemming gegeven?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:29 schreef FL_Freak het volgende:
!!!!OKE BEVESTIGING!!!!
De meet is zeker bij mij![]()
![]()
Lurken heeft dus nut.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:30 schreef krullenbolletje het volgende:
Slaapplekken binnen 3 minuten weg
Daar moet op gedronken worden!quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:29 schreef FL_Freak het volgende:
!!!!OKE BEVESTIGING!!!!
De meet is zeker bij mij![]()
![]()
Er is geen reden nodig om te drinken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar moet op gedronken worden!
Hoera, nog een reden
Wel als je 14 halve liters hebt staan voor één avondquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Er is geen reden nodig om te drinken.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeker? heeft je vader toestemming gegeven?
je komt toch welquote:
Is goed! Ik zal over een week eens een heel tijdschema makenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
snow ik kom wel langs oss zie ik net, dus we kunnen samen reizen vanaf daar
Ik neem aan dat je die snuf van je ook meeneemt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als ik rijbewijs heb, dan haal ik sowieso Kieron op uit Zwolle, dus dan heb je plek. Maar goed, dan moet ik die wel halen voor die tijd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
hij is zelfstandig nuquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die snuf van je ook meeneemt?
Laten we het beste hopenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik rijbewijs heb, dan haal ik sowieso Kieron op uit Zwolle, dus dan heb je plek. Maar goed, dan moet ik die wel halen voor die tijd.
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:52 schreef LompeHork het volgende:
Ohja, als dit een verlepte SC wordt dan gaat hij gewoon dicht. Ter info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |