Ik moet nog ff kijken of ik vrijdag/zaterdag of zaterdag/zondag doe.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:27 schreef Snowbells het volgende:
Ik zal kijken of ik kan. Zet mij maar op misschien. Is het op een zaterdag?
Zeg dan dat je op misschien komt en niet dat je komt. Slimmerik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Je hoeft me niet echt in de OP te zetten hoorIk heb alleen de TT gelezen en misschien dat ik dan stage heb.
deal w / itquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zeg dan dat je op misschien komt en niet dat je komt. Slimmerik.
Ik blijf sowieso niet slapen. Maar valt dat in de herfstvakantie of wat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik moet nog ff kijken of ik vrijdag/zaterdag of zaterdag/zondag doe.
Ik geloof het wel ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso niet slapen. Maar valt dat in de herfstvakantie of wat?
Blijf je hele tijd wakker dan naast mequote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso niet slapen. Maar valt dat in de herfstvakantie of wat?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Blijf je hele tijd wakker dan naast me@@@@
Mono, maak er dan ff 13/14 oktober van en pin hem ff vast als je wilt broeder.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef Monopoly het volgende:
Zaterdag is voor de meeste mensen het beste leert de geschiedenis van meets.
Beter vroeg dan nooit toch.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:42 schreef LompeHork het volgende:
Misschien aanwezig, kans is wel aanzienlijk.
Waarom nu al een topic?
Als ik niks beters te doen heb, dan kom ik wel even rondkijken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lokatie is dus niet zeker, maar als het bij mij is dus in Brabant.
13e is de eerste zaterdag van de herfstvakantie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:47 schreef Snowbells het volgende:
Valt het in de herfstvakantie? (te lui om te kijken sry)
Niet iedereen heeft dezelfde dag herfstvakantie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
13e is de eerste zaterdag van de herfstvakantie.
OH DAN. Dan kan ik denk ik wel, daar heen gaan is geen probleem maar terug weet ik niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
13e is de eerste zaterdag van de herfstvakantie.
Scholen hebben op dezelfde data herstvakantie, toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde dag herfstvakantie.
Ik kan denk ik wel, TENZIJ ik nachtdienst heb van zaterdag/zondag maar die kans acht ik erg klein
Volgens mij niet maar ik weet het niet zeker, ik bekommer mij meestal niet om de vakanties van anderenquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Scholen hebben op dezelfde data herstvakantie, toch?
Nee, dan kom ik niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lokatie is dus niet zeker, maar als het bij mij is dus in Brabant.
Excuses moi LH.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:52 schreef LompeHork het volgende:
Ohja, als dit een verlepte SC wordt dan gaat hij gewoon dicht. Ter info.
oehquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Als 2Happy4U gaat, komt ik misschien ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |