quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:56 schreef SiIk het volgende:
Is het een keertje in de buurt, kan ik niet
Tof !quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:00 schreef Heatseeker het volgende:
Lol whut.
Naja schrijf me maar in dan. Veel slechter dan die vorige meets kan het toch niet worden.
Mag ik dan naast DV?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:06 schreef Snuf. het volgende:
Ah dat klinkt wel leuk. Zet mij maar op misschien. Ik moet nog even kijken hoe ik rond die tijd zit, maar dat zien we dan wel
Wellicht kunnen we samen rijden Monopoly? Heb jij een auto of moeten we er 1 regelen, van mijn ouders bijvoorbeeld?
En Mono zouden wij dan samen op het tweepersoonsluchtbed kunnen?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:13 schreef Dimens het volgende:
Zet mij maar op de lijst van de misschieners. Even onduidelijk voor mij hoe en wat maar ik ga ervan uit dat ik gewoon kom.
Dan geen sigaretten naar mijn hoofd gooien gaarnequote:Op maandag 27 augustus 2012 21:13 schreef Dimens het volgende:
Zet mij maar op de lijst van de misschieners. Even onduidelijk voor mij hoe en wat maar ik ga ervan uit dat ik gewoon kom.
Ik verzin wel iets anders.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan geen sigaretten naar mijn hoofd gooien gaarne
die slaapplekken veranderen de hele nacht door (boven dan, heb ik gemerkt)quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon over het slaapplek verdelen hoor, rustig vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |