Kom jij langs Nijmegen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wij zijn ergmaar ik ga echt NOOIT met de bus dus geen idee hoe dat allemaal werkt, oh jezus
No problem.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:21 schreef Ro-ald het volgende:
Reistijd maakt mij niet uit.
Als ik maar kan blijven pitten.
gewoon de bus in en zeggen waar je heen moet, dan krijg je wel een kaartje en betaal je.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wij zijn ergmaar ik ga echt NOOIT met de bus dus geen idee hoe dat allemaal werkt, oh jezus
Mijn autisme ik word nu al gekquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon de bus in en zeggen waar je heen moet, dan krijg je wel een kaartje en betaal je.
Ik ben de 14e waarschijnlijk weg. Maar als ik de 13e wel kom kunnen we vanaf Nijmegen wel samen heen en terug reizen.quote:
Daar kom ik niet langsquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
we gaan wel samen reizen danmoet je wel eerst naar utrecht komen
ik ga via den boschquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daar kom ik niet langsmaar als we plannen kunnen ik en hypo met jou de bus pakken via oss als je zo gaat!
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef Snowbells het volgende:
OH die AH E-kaart die is geldig tot November, en ik weet een smoes dus zet mij maar op komen kus.
I call dibsquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef FL_Freak het volgende:
Er zijn 5 matrassen en 1 bank om op te slapen. Dus in totaal 6 slaapplekken kunnen gereserveerd worden.
DIBS OP EEN MATRASquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef FL_Freak het volgende:
Er zijn 5 matrassen en 1 bank om op te slapen. Dus in totaal 6 slaapplekken kunnen gereserveerd worden.
Bank meesterras.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
DIBS OP EEN MATRAS + EIGEN SLAAPRUIMTE
Sowieso één matras voor mij.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef FL_Freak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |