toffquote:
Luchtbed van uftquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:06 schreef FL_Freak het volgende:
Dus uft en intronic, jullie regelen eigen matras etc?
Volgens was jij gisteren niet een van de diegene die al eentje had gereserveerd. WIl je een luchtbed?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:08 schreef Ro-ald het volgende:
FL voor mij graag een matras reserveren.
Of had je dat al gedaan?
Ja graag,want dan hoef ik alleen maar een rugzak mee te nemen als ik met de trein ga.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Volgens was jij gisteren niet een van de diegene die al eentje had gereserveerd. WIl je een luchtbed?
Done.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:11 schreef Ro-ald het volgende:
L
[..]
Ja graag,want dan hoef ik alleen maar een rugzak mee te nemen als ik met de trein ga.
Ok jammerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:04 schreef FL_Freak het volgende:
Ze waren ook haast allemaal al geclaimd.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij staat er bij. ik weet namelijk ff niet meer wie het 5e matras had.
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja nu weet ik het weer. Sorry sv maar dan haal ik je er weer uit.
hmm oke, maar ik moet ff kijken of dat lukt ik heb net namelijk al wat zitten tellen en op een gegeven moment is er geen plek meer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:20 schreef Snuf. het volgende:
Als ik kom blijf ik slapen, maar ik weet het pas begin oktober.
Oh oke.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hmm oke, maar ik moet ff kijken of dat lukt ik heb net namelijk al wat zitten tellen en op een gegeven moment is er geen plek meer.
Ik kan gewoon op de grond slapenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Snuf kan je altijd wel kwijt ergens in een hoekje
Je kan wel met mij op de bank.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:57 schreef Dimens het volgende:
Als ik kom, slaap ik wel op iemand. Misschien weer op Wietparkiet want dat ligt best comfortabel.
Natuurlijkquote:
Grrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |