hmm oke, maar ik moet ff kijken of dat lukt ik heb net namelijk al wat zitten tellen en op een gegeven moment is er geen plek meer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:20 schreef Snuf. het volgende:
Als ik kom blijf ik slapen, maar ik weet het pas begin oktober.
Oh oke.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hmm oke, maar ik moet ff kijken of dat lukt ik heb net namelijk al wat zitten tellen en op een gegeven moment is er geen plek meer.
Ik kan gewoon op de grond slapenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Snuf kan je altijd wel kwijt ergens in een hoekje
Je kan wel met mij op de bank.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:57 schreef Dimens het volgende:
Als ik kom, slaap ik wel op iemand. Misschien weer op Wietparkiet want dat ligt best comfortabel.
Natuurlijkquote:
Grrrquote:
Was je eigg al zeker op komst of niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:03 schreef Dimens het volgende:
Spouwer [ afbeelding ]
Ik hoop dat zijn baard weer net zo prikt.
Ik neem 2 persoons mee danquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:57 schreef Dimens het volgende:
Als ik kom, slaap ik wel op iemand. Misschien weer op Wietparkiet want dat ligt best comfortabel.
Nee. Ik heb geen idee hoe en wat.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Was je eigg al zeker op komst of niet?
slechte zaakquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen idee hoe en wat.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zet mij en spouwer maar op misschien. Dan komen we wel met de autooo vanaf mijn huis.
Spouwer heeft geen keus want hij moet rijden
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zet mij en spouwer maar op misschien. Dan komen we wel met de autooo vanaf mijn huis.
Spouwer heeft geen keus want hij moet rijden
13 oktober ben ik jarigquote:
Denken dat ik verjaardagen kan onthoudenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
13 oktober ben ik jarig
TS: mag ik ook komen![]()
Je wil je verjaardag bij mij komen vieren?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
13 oktober ben ik jarig
TS: mag ik ook komen![]()
silk vierde die van haar ook half bij monoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je wil je verjaardag bij mij komen vieren?
Zoiets jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je wil je verjaardag bij mij komen vieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |