Gezellig!quote:
Je bedoelt die ene die bij mij in de auto ligt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik neem zelf een 2 persoons matrasluchtbed mee
Dan chillen we wel samen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 05:13 schreef heloef het volgende:
Als ik kom blijf ik wel wakker en pak de eerste trein.
Mwoah, ik ben er ook, dus dat compenseert welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:27 schreef smegmanus het volgende:
Hoi is dit een meet voor grootgeschapen mannen? Dat is wel handig om te weten want ik wil wel komen maar niemand 'te kort' doen als je begrijpt wat ik bedoel etc etc.
Ik denk dat als je koud bier meeneemt het wel snor zit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik kom niet zoveel in de nacht, maar ben wel een baggeraar. Mag ik dan toch ook komen?
Jij moet gewoon komen!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:27 schreef smegmanus het volgende:
Hoi is dit een meet voor grootgeschapen mannen? Dat is wel handig om te weten want ik wil wel komen maar niemand 'te kort' doen als je begrijpt wat ik bedoel etc etc.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik denk dat als je koud bier meeneemt het wel snor zit.
Dat wordt een probleem want ik kan dat niet koud laten liggen in de auto.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik denk dat als je koud bier meeneemt het wel snor zit.
Supermarkt in dat gehucht bellen dat ze die dag een krat koud zetten voor je en die dan ophalen en meenemen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat wordt een probleem want ik kan dat niet koud laten liggen in de auto.
Kan, maar ik betwijfel dat ze dat voor me doen. De naam vogeltjesdans is te bekend in Den Bosch en omstrekenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Supermarkt in dat gehucht bellen dat ze die dag een krat koud zetten voor je en die dan ophalen en meenemen?
Koelbox?
Geld voor kratje HJ overmaken naar FL zodat hij bier koud kan zetten?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan, maar ik betwijfel dat ze dat voor me doen. De naam vogeltjesdans is te zeer bekend in Den Bosch en omstreken
En een koelbox heb ik niet want vrek
En me dan niet binnenlaten en het bier lekker achter het raam opzuipen zeker. Nee ik neem wel wat sterke drank mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geld voor kratje HJ overmaken naar FL zodat hij bier koud kan zetten?
Nog beter!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En me dan niet binnenlaten en het bier lekker achter het raam opzuipen zeker. Nee ik neem wel wat sterke drank mee.
Waar kom je vandaan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:49 schreef Nestalgie het volgende:
hmm horkjen is er.
Dat zou reden genoeg zijn om mij te laten komen.
Wel ver
Ah niet mijn richting (het zuiden). Kan je geen AH treinkaartje kopen?quote:
Ik pik WT in Haarlem ofzo op (we doen dan wel een rondje nederland) dus misschien kan ik je wel meenemenquote:
Zou in principe kunnen maar weet niet of mn ouders het zo'n goed idee vindenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik pik WT in Haarlem ofzo op (we doen dan wel een rondje nederland) dus misschien kan ik je wel meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |