quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tot hoe laat gaat het in de stad daar door?En als je nog ergens een stoel over hebt kan ik ook al prima slapen. Eén van de prachtige bijwerkingen van alcohol.
Zal erover nadenkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik rij over de A7, ik kan je wel oppikken?
Tof, laat maar weten, ik rij toch redelijk op tijd terug denk ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zal erover nadenken
Moet wel op zaterdag terug want volgende dag karate, maar als ik ga kan ik dat in principe ook afzeggen.
ohquote:
ik zag zijn bericht niet omdat 25 pppquote:
Waar woon je misschien kan iemand je oppikkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:20 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Zou best willen komen maar om 2 dingen kanik niet
Gaat niet lukken moet vervoer,
En aangezien mijn grote populairiteit hier, zou toch iedereen mij maar willen neersteken als ik slaap
Dibs daarop danquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:19 schreef FL_Freak het volgende:
Een mod zal het voortaan moeten aanpassen, want het is voorbij mijn 48 edit uur. Oveirgens als 2happy4u niet komt is de bank als slaapplek vrijgekomen.
Als Nestalgie toch niet kan pik ik je wel op. Een reserve dus.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:49 schreef krullenbolletje het volgende:
Als heppie niet komt kan ik dan met iemand anders uit omgeving Haarlem mee rijden?
Huppelmuts bood me.aan om me op te halen in haarlem, dm haarquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:49 schreef krullenbolletje het volgende:
Als heppie niet komt kan ik dan met iemand anders uit omgeving Haarlem mee rijden?
alsof computeraids echt komtquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:19 schreef FL_Freak het volgende:
Een mod zal het voortaan moeten aanpassen, want het is voorbij mijn 48 edit uur. Oveirgens als 2happy4u niet komt is de bank als slaapplek vrijgekomen.
Oke bedanktquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als Nestalgie toch niet kan pik ik je wel op. Een reserve dus.
ja haha echt hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |