Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:16 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zou in principe kunnen maar weet niet of mn ouders het zo'n goed idee vinden
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bent niet welkom op de meet.
Eerlijk gezegd na wat hij gedaan hebt, lijkt me dat sommige mensen er bezwaar tegen hebben ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bent niet welkom op de meet.
Niet wetenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd na wat hij gedaan hebt, lijkt me dat sommige mensen er bezwaar tegen hebben ja.
Duur enzo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Amsterdam > Den Bosch > bus. Zo gedaan.
Oke cool, maar ik kan tegen die tijd geen slaap plek meer slaap plek meer garanderen, want het zit al haast vol hier.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:59 schreef HappyBob het volgende:
Hier wil ik wel graag bij zijn als ik welkom benMaar weet pas een paar dagen van tevoren met zekerheid of ik kan komen.
Tot hoe laat gaat het in de stad daar door?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke cool, maar ik kan tegen die tijd geen slaap plek meer slaap plek meer garanderen, want het zit al haast vol hier.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tot hoe laat gaat het in de stad daar door?En als je nog ergens een stoel over hebt kan ik ook al prima slapen. Eén van de prachtige bijwerkingen van alcohol.
Zal erover nadenkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik rij over de A7, ik kan je wel oppikken?
Tof, laat maar weten, ik rij toch redelijk op tijd terug denk ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zal erover nadenken
Moet wel op zaterdag terug want volgende dag karate, maar als ik ga kan ik dat in principe ook afzeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |