Neger, je/jullie kunt/kunnen dan met mij meerijden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:27 schreef Ezechielk het volgende:
Zet mij maar op misschien, 2 personen.
Mono, mocht je je ribba hebben dan, zin om een paar extra km's te maken? Tegen vergoeding uiteraard
Dibs op de achterbank dan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neger, je kunt dan met mij meerijden.
Sowieso, leasebak dus mag er niet in rokenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dibs op de achterbank dan.
Maken we wel tussenstops dan?
Ah, het is niet meer dezelfde pimpmobiel als ik mij in rondrij?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso, leasebak dus mag er niet in rokenkomt goed!
Nope, check DMquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah, het is niet meer dezelfde pimpmobiel als ik mij in rondrij?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gooi mij en LompeVrouw maar op zeker trouwens, sowieso voor de zaterdag.
Ik kom naakt, hoe dan ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gooi mij en LompeVrouw maar op zeker trouwens, sowieso voor de zaterdag.
quote:
Het is inderdaad erg tragisch dat ik verder totaal geen mensen in mijn leven heb. Fok! meets bezoeken is mijn leven. Het is het enige contact met de buitenwereld en andere mensen. Maandelijks ga ik zo'n vijf keer naar buiten. Vier keer naar de supermarkt en 1 keer naar een Fok! meet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja, wij willen die week op vakantie, dus de kans is in ieder geval minimaal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:18 schreef leeell het volgende:
jij kan zeker weten niet siIk ?
patje dan ook niet ?
aderlatingquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, wij willen die week op vakantie, dus de kans is in ieder geval minimaal.
Voor die meet kun je met mij meerijden en weer terug natuurlijk, als je dat tenminste durft.quote:
Uhm, ik moet even kijken. De kans is groot dat ik al in Brabant ben dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan ik dan weer met jullie mee rijden?
Natuurlijk met een vergoeding.
Okè is goed laat maar weten als het zo ver isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uhm, ik moet even kijken. De kans is groot dat ik al in Brabant ben dan.als ik vanuit Almere kom kan je uiteraard mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |