SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ja, heb je goed. Ik wou net hetzelfde doen, was net iets te laat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Heb ff de TT gekaapt, anders komt er over 2 minuten nog niks van terecht.
Moet ik die grote letter K ff in je muil proppen??quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:17 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey, die K van ''Kop'' moet geen hoofdletter zijn jongeh!!!
hehe, die is idd best goed te kanen jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, heb je goed. Ik wou net hetzelfde doen, was net iets te laat.
Overigens zit die stroganoff nu in m'n maag. Damn, ik was verbaasd dat het nog best lekker was.
hahaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet ik die grote letter K ff in je muil proppen??
Maaruh, Mahmoud, stel je eens voor, wie ben je, wat wil jequote:
Kom dan jonguh!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet ik die grote letter K ff in je muil proppen??
Zijn er ook die echt niet te vreten zijn?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, die is idd best goed te kanen ja
Die Lasagne nog beter
In feite niet, als je honger hebt eet je alles, zelfs varkensvlees, dus die bruine bonen in varensvlees etc.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kom dan jonguh!!
[..]
Zijn er ook die echt niet te vreten zijn?
Deze opmerking verwachtte ik al. Dit, of: ''dan heb je wel erg lage standaarden!''quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:19 schreef Esses het volgende:
Och sammie, je moeder kan niet koken... dat merken we al...
Russisch...zegt genoeg...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Deze opmerking verwachtte ik al. Dit, of: ''dan heb je wel erg lage standaarden!''.
Maar nee, mijn ma kan prima koken. Russische cuisine alles enzo, hoge reputatie, hehe.
Maar ik vond dat stoofpotje gewoon best lekker.
Wil je een keer komen eten ofzo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Russisch...zegt genoeg...
Flash spelletjes
Ho ff, niks mis met een goede Soljanka!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Russisch...zegt genoeg...
Flash spelletjes
ik ben mahmoud uit utrecht en ik wil graag marinier worden maar ik ben pas 16 haha dusik heb nog wat vraagjes BIJVOORBEELD wat de eisen zijn :$?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maaruh, Mahmoud, stel je eens voor, wie ben je, wat wil je
Nee, wil graag langer blijven leven. Je weet het nooit bij de KGB.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wil je een keer komen eten ofzo?
http://www.werkenbijdemarine.nl/quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:22 schreef mahmoud030 het volgende:
[..]
ik ben mahmoud uit utrecht en ik wil graag marinier worden maar ik ben pas 16 haha dusik heb nog wat vraagjes BIJVOORBEELD wat de eisen zijn :$?
haha bendankt maar daar kon ik het niet vinden hahaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:23 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
http://www.werkenbijdemarine.nl/
Dan moet je het Rave_NL ff vragenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:23 schreef mahmoud030 het volgende:
[..]
haha bendankt maar daar kon ik het niet vinden haha
Check het hier anders ffquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:23 schreef mahmoud030 het volgende:
[..]
http://www.werkenbijdemar(...)het-korps-mariniers/quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:23 schreef mahmoud030 het volgende:
[..]
Dan moet je toch wat beter zoeken..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:23 schreef mahmoud030 het volgende:
[..]
wiequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan moet je het Rave_NL ff vragen
Dan mijn vraag, waarom kiezen voor het Korps Mariniers?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:22 schreef mahmoud030 het volgende:
[..]
ik ben mahmoud uit utrecht en ik wil graag marinier worden maar ik ben pas 16 haha dusik heb nog wat vraagjes BIJVOORBEELD wat de eisen zijn :$?
bendanktquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan moet je toch wat beter zoeken..
http://www.werkenbijdemar(...)ing/korps-mariniers/
Rave_NLquote:
Nu niet zo bijdehand hequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan moet je toch wat beter zoeken..
http://www.werkenbijdemar(...)ing/korps-mariniers/
nou ik vond die filmpjes op internet altijd wel stoer haha ik wou eerst gwoon sniper of zo maar dat is heel moeilijk hoorde ik xdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan mijn vraag, waarom kiezen voor het Korps Mariniers?
Ja, het is inderdaad moeilijk te geloven dat het geen klonen zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:27 schreef AchJa het volgende:
Def SC is aan het afglijden naar GC niveau... De Fuck met al die kutklonen...
hee, AchNee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:27 schreef AchJa het volgende:
Ik heb geen kloonquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:27 schreef AchJa het volgende:
Ik zal het nogmaals voor je uittikken. Afglijden als een idioot vanaf VWO naar MBO zonder dat je UNI/HBO bent gaan doen omdat je zo graag bij de baas wilt en je zo graag soldaatje derde klas in het bos met je groene kop wilt spelen is gewoon achterlijk. Toekomst perspectief vuilnisman of postbode (ask erwinrommel). Het gaat helemaal nergens meer over wat die jeugd in hun kop haalt. Wil je je leven volledig verneuken ofzo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:27 schreef Bredesistah het volgende:
Ik ben vanuit het VeVa topic welke ik geplaatst had ben ik hier naartoe gestuurd.... Waar moet ik lezen dan?
De Griek zekerquote:
Er is wel een mier... Rave_NL maar nu even niet aanwezig. Voor de rest alleen maar vlootbalen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:32 schreef mahmoud030 het volgende:
haha wel gezelig hier maar er zijn dus geen mariniers?
o jammer :Squote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:33 schreef Esses het volgende:
[..]
Er is wel een mier... Rave_NL maar nu even niet aanwezig. Voor de rest alleen maar vlootbalen.
Nou, dat klinkt wel heel erg positief. Maar misschien heb je ergens wel een punt. Moet er dus nog een nachtje fijn over dromen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zal het nogmaals voor je uittikken. Afglijden als een idioot vanaf VWO naar MBO zonder dat je UNI/HBO bent gaan doen omdat je zo graag bij de baas wilt en je zo graag soldaatje derde klas in het bos met je groene kop wilt spelen is gewoon achterlijk. Toekomst perspectief vuilnisman of postbode (ask erwinrommel). Het gaat helemaal nergens meer over wat die jeugd in hun kop haalt. Wil je je leven volledig verneuken ofzo?
Op rave na, maar die zit nu geloof ik ondergedoken, of ligt in de Antiliaanse voorligsteun lolquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:32 schreef mahmoud030 het volgende:
haha wel gezelig hier maar er zijn dus geen mariniers?
Anale voorligsteun?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op rave na, maar die zit nu geloof ik ondergedoken, of ligt in de Antiliaanse voorligsteun lol
Jij zou willen dat je door een marinier anaal genomen werdquote:
Like... it's an exit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij zou willen dat je door een marinier anaal genomen werd
Het is ook gewoon zo. Ik snap niet wat je bezielt als je het als VWO'er in je kop haalt om een MBO opleiding te gaan doen zodat je daarna onderbetaald, ondergekwalificeerd werk kan gaan doen en op elk moment op straat gegooid kan worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:33 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt wel heel erg positief. Maar misschien heb je ergens wel een punt. Moet er dus nog een nachtje fijn over dromen?
En officieren zitten veilig (Y)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo. Ik snap niet wat je bezielt als je het als VWO'er in je kop haalt om een MBO opleiding te gaan doen zodat je daarna onderbetaald, ondergekwalificeerd werk kan gaan doen en op elk moment op straat gegooid kan worden.
Haal je VWO en ga als officier bij de krijgsmacht, beter nog: haal je VWO, doe een opleiding zodat je wat achter de hand hebt en ga dán bij de krijgsmacht. Dan heb je tenminste nog wat zekerheid...
maa rik heb vmbo kan ik dan wel een marinier worden? :Squote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo. Ik snap niet wat je bezielt als je het als VWO'er in je kop haalt om een MBO opleiding te gaan doen zodat je daarna onderbetaald, ondergekwalificeerd werk kan gaan doen en op elk moment op straat gegooid kan worden.
Haal je VWO en ga als officier bij de krijgsmacht, beter nog: haal je VWO, doe een opleiding zodat je wat achter de hand hebt en ga dán bij de krijgsmacht. Dan heb je tenminste nog wat zekerheid...
Ja hoor, plaat voor je kop heb je dan al.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:39 schreef mahmoud030 het volgende:
[..]
maa rik heb vmbo kan ik dan wel een marinier worden? :S
Dat is misschien wel slim ja! Wat voor studie zou jij dan aanraden? Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Esses, jij moet niet iedereen veroordelen, laat mensen die keuzes zelf maken, komen ze zelf, net als ik, vanzelf een keertje achter!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:40 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja hoor, plaat voor je kop heb je dan al.
Newbie voorsteltopic deel 23quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:39 schreef Bredesistah het volgende:
Is er ook een voorsteltopic ofzo? Een met je naam enzow?
Ho, ik veroordeel hem toch ook niet op z'n keuze?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Esses, jij moet niet iedereen veroordelen, laat mensen die keuzes zelf maken, komen ze zelf, net als ik, vanzelf een keertje achter!
waarom zeg jij dat ik doe toch niks verkeert? :Squote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:40 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja hoor, plaat voor je kop heb je dan al.
Nee, maar echte talenten kunnen wel gewoon officier worden. Dat blijkt uit mijn eerdere voorbeeldquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Ho, ik veroordeel hem toch ook niet op z'n keuze?
Ik zeg toch ook niet dat hij dit niet mag willen? Overigens, boeiend dat hij iraniér was... kernwapens hebben we toch niet. Kapitein worden? Als manschap begonnen. Ja, dat gebeurd nu ook nog heul veel, vooral in tijden waarin verticaal promoveren vrijwel geblokkeerd is. Vroegah.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Mahmoud wil dit wellicht gewoon. Mijn oude buddy, Iraniér van geboorte, hij werd kapitein bij de Grenadiers. Intern opgeleid, en een uitstekende staat van dienst.
Een voorbeeld van jaren terug...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, maar echte talenten kunnen wel gewoon officier worden. Dat blijkt uit mijn eerdere voorbeeld
Volg je hart en gebruik je verstand. Ik ken jou helemaal niet dus ik kan je niks aanraden. Enige wat ik je kan zeggen is dat ik ook Atheneum heb gedaan en graag bij de krijgsmacht wilde. Dat kon toen niet vanwege een vacaturestop op de KMA. Ik heb toen gekozen voor een studie (Medische) Biologie aan de universiteit in Nijmegen omdat ik dat ook leuk vond (extra stimulans was mijn profielwerkstuk).quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:41 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Dat is misschien wel slim ja! Wat voor studie zou jij dan aanraden? Hoe oud ben jij eigenlijk?
Niks is onmogelijk, als ik kijk hoe men zich omhoog heeft gewerkt, door tusen de missies door opleidingen te volgen, niet enkel mijn oud buddy zijn officier geworden, okay, eindrang Majoor, maar toch. Kan dus nog steeds.quote:
[DEF]SC#444 Voor Mariniers in spé, Kop dicht en doorlopen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:45 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer hier in dit forum.
ja, maar je hebt het over jaren terug lieve ER. Nogal een verschil. Je lijkt nu net op bloedhondklojovanuitdehel. Daarnaast had ik het niet eens over zijn keuze. Maar dat noem je lezen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk, als ik kijk hoe men zich omhoog heeft gewerkt, door tusen de missies door opleidingen te volgen, niet enkel mijn oud buddy zijn officier geworden, okay, eindrang Majoor, maar toch. Kan dus nog steeds.
Oh, maar dat is meer hier... Nou... Ik ben dus Bredesistah... naam gestolen van iemand anders die veva wil doen. Ik ben 16 jaar. 5 vwo. Blond, lijk met mijn figuur wat op mijn plaatje, maar dat ben ik natuurlijk nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[DEF]SC#444 Voor Mariniers in spé, Kop dicht en doorlopen!
Keuze is niet relevant, al kiest men voor admeur. We hebben ze nodig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:47 schreef Esses het volgende:
[..]
ja, maar je hebt het over jaren terug lieve ER. Nogal een verschil. Je lijkt nu net op bloedhondklojovanuitdehel. Daarnaast had ik het niet eens over zijn keuze. Maar dat noem je lezen.
Je zegt dus eigenlijk dat je grote tetten hebt? Want eerlijk is eerlijk, op dat plaatje is niet veel meer te zien dan wat haar en tettenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:49 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Oh, maar dat is meer hier... Nou... Ik ben dus Bredesistah... naam gestolen van iemand anders die veva wil doen. Ik ben 16 jaar. 5 vwo. Blond, lijk met mijn figuur wat op mijn plaatje, maar dat ben ik natuurlijk niet
lkkrquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:49 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Oh, maar dat is meer hier... Nou... Ik ben dus Bredesistah... naam gestolen van iemand anders die veva wil doen. Ik ben 16 jaar. 5 vwo. Blond, lijk met mijn figuur wat op mijn plaatje, maar dat ben ik natuurlijk niet
Wederom, ga godverdomme eens lezen. Ik zeg nu al tig keer dat ik het niet over zijn keuze voor Defensie heb. Slimme.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Keuze is niet relevant, al kiest men voor admeur. We hebben ze nodig.
Wie uitblinkt komt voort, mag 4 jaar KMA gaan volgen en word officier. Nee lieve ER. Het is niet meer zoals in jouw oude tijden.quote:Kan nog steeds binnen "onze" gelederen. Wie uitblinkt, komt voort.
Nee! Dat zeg ik niet! Maar ze zijn niet klein... Ik bedoelde meer op donkerblond en slank, blank...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je zegt dus eigenlijk dat je grote tetten hebt? Want eerlijk is eerlijk, op dat plaatje is niet veel meer te zien dan wat haar en tetten.
Schijnbaar welquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:50 schreef Esses het volgende:
[..]
Wederom, ga godverdomme eens lezen. Ik zeg nu al tig keer dat ik het niet over zijn keuze voor Defensie heb. Slimme.
[..]
Wie uitblinkt komt voort, mag 4 jaar KMA gaan volgen en word officier. Nee lieve ER. Het is niet meer zoals in jouw oude tijden.
Lieve schat, sla de fabeltjeskrant dicht en open je ogen. Het simpele van adjudaris naar luitenant doorstromen is niet meer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schijnbaar wel![]()
Hoe weet ik dat? Dat weet ik omdat ik er gezeten heb, en dat de "ons is ons" cultuur dat toelaat, dat het gewoon kan. Het kan gewoon, echt, geloof me
Ok, je begint steeds meer op een kloon te lijken jammergenoegquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:51 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Nee! Dat zeg ik niet! Maar ze zijn niet klein... Ik bedoelde meer op donkerblond en slank, blank...
Val absoluut niet op namen die met mah, moh of meh beginnen of met moud beginnen.
Ik ben MaryMouse, naam gestolen van iemand anders. Mijn leeftijd is irrelevant, als ook mijn uiterlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:49 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Ik hoor het steeds weer... Kloon?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ok, je begint steeds meer op een kloon te lijken jammergenoeg
Wat bedoel je met intern opgeleid?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Mahmoud wil dit wellicht gewoon. Mijn oude buddy, Iraniér van geboorte, hij werd kapitein bij de Grenadiers. Intern opgeleid, en een uitstekende staat van dienst.
Lekker geile blauwe, hoe kan het dan dat mensen die eerst sergeant waren, opeens doorschoten naar de functie van Officier binnen LMB?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Lieve schat, sla de fabeltjeskrant dicht en open je ogen. Het simpele van adjudaris naar luitenant doorstromen is niet meer.
In jouw tijd misschien. Rangen overslaan, officier worden zonder KMA, noem het op. KAN NIET MEERquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lekker geile blauwe, hoe kan het dan dat mensen die eerst sergeant waren, opeens doorschoten naar de functie van Officier binnen LMB?
Juist ja, capaciteiten, competentie en een lange staan van dienst.
Kan dus wel!
En jij bent een vrouw?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben MaryMouse, naam gestolen van iemand anders. Mijn leeftijd is irrelevant, als ook mijn uiterlijk
wrm niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:56 schreef Esses het volgende:
[..]
In jouw tijd misschien. Rangen overslaan, officier worden zonder KMA, noem het op. KAN NIET MEER
AMAR, MP-bundels. Succes!quote:
Altijd bij LMB gezeten. Diverse cursea gehad, leerstoelen doorlopen etc.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat bedoel je met intern opgeleid?
Ook irrelevantquote:
Even wachten op AchJa. Dat word lachen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Altijd bij LMB gezeten. Diverse cursea gehad, leerstoelen doorlopen etc.
Intern dus geregeld.
Soort van Stier Herman.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:54 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Ik hoor het steeds weer... Kloon?
het leeft. Genezen van je SOA? Nog zusjes gepaalt?quote:
Zonder ocosd ook vroeger al onmogelijk. Of hij is tolk geweest...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk, als ik kijk hoe men zich omhoog heeft gewerkt, door tusen de missies door opleidingen te volgen, niet enkel mijn oud buddy zijn officier geworden, okay, eindrang Majoor, maar toch. Kan dus nog steeds.
Ik ben altijd aardigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:57 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
O... We zijn hier inderdaad dus erg aardig.
Ga nu maar lezen.quote:
De klimmende leeuwquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zonder ocosd ook vroeger al onmogelijk. Of hij is tolk geweest...
Geloof me of niet, zo is het wel gegaan. En zo doet men dat nog steeds.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Even wachten op AchJa. Dat word lachen.
het Algemeen Militaire Ambtenaren Reglement, de MP-bundels.... Staat heel veel in. Hele interessant.quote:
Blablabla, bullshit. Noem eens relevante, te controleren voorbeelden van het afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geloof me of niet, zo is het wel gegaan. En zo doet men dat nog steeds.
Jij weet wellicht van hoe het MOET gaan, maar praktijk wijst anders uit
Toch kan het.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zonder ocosd ook vroeger al onmogelijk. Of hij is tolk geweest...
Niks gepaald... Wel even bij de kazerne geweest waar de heren uit "Armadillo" vandaan kwamen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:57 schreef Esses het volgende:
[..]
het leeft. Genezen van je SOA? Nog zusjes gepaalt?
Nice!quote:
Weinig tot niets boeiends dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niks gepaald... Wel even bij de kazerne geweest waar de heren uit "Armadillo" vandaan kwamen.
Die ken ik niet, en als ik ze wel kende ga ik dat niet prijsgevenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Blablabla, bullshit. Noem eens relevante, te controleren voorbeelden van het afgelopen jaar.
Afgelopen 4 jaar... Ik geef je dan nog wat extra marge.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die ken ik niet, en als ik ze wel kende ga ik dat niet prijsgeven
Recentelijk nog een luitenant benoemd tot de eenheid. En nee, ik geef geen info daar overquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Afgelopen 4 jaar... Ik geef je dan nog wat extra marge.
Doe is een tijdsspanne, en welke opleiding hij daar voor heeft moeten volgen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Recentelijk nog een luitenant benoemd tot de eenheid. En nee, ik geef geen info daar over
Khadaffi liep ook altijd in die salon uniformen rond, met weet ik veel hoeveel goud galon erop gestikt, toch?quote:
ER rot op met je kutjes kloon.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:00 schreef Bredesistah het volgende:
ThaBoel, dat onderschrift van jou. Waar slaat dat op. Echt...
Verkorte KMA, daarna weer instromen binnen LMB. Toch niet zo moeilijk?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Doe is een tijdsspanne, en welke opleiding hij daar voor heeft moeten volgen.
Och, de verkorte KMA. Wat zijn de toelatingseisen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Verkorte KMA, daarna weer instromen binnen LMB. Toch niet zo moeilijk?
Intern is dat allemaal mooi gedaan.
Verhip, nu je het zegt. MistressX ook al een tijdje niet gezienquote:
Nee, sorry.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:05 schreef mahmoud030 het volgende:
trouwens kan je ook marinier worden als je minder dan 70 kilo weegd?
Ja, die was toen wel mooi te ontmaskeren toevalligquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verhip, nu je het zegt. MistressX ook al een tijdje niet gezien
Ik doe C&M met economie, maatschappijwetenschappen, filosofie en arabisch...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Welk profiel op het VWO doe je?
Gewoon een plek gekregen, details ken ik niet, en hoef ik niet te weten, ik ben nu maar een simpele brievenbus managerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Och, de verkorte KMA. Wat zijn de toelatingseisen?
Intern is dat allemaal mooi gedaan?
Wie??quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja dat is te merken. Want zo eenvoudig als jij het nu schetst... Verre van.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon een plek gekregen, details ken ik niet, en hoef ik niet te weten, ik ben nu maar een simpele brievenbus manager
Toen ik op school zat heette het nog maatschapijleer. Hm.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:06 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Ik doe C&M met economie, maatschappijwetenschappen, filosofie en arabisch...
Word helemaal gek, veel te veel vakken. Veel te lang op school.
Je kloon. Droef.quote:
Vroeger?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Toen ik op school zat heette het nog maatschapijleer. Hm.
haha spreek jij arabichquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:06 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Zonder KMA/ ocosd/ uitloper na adjudant, simpelweg niet. Niet in jouw tijd en nog steeds niet. Alle interne cursussen, staat van dienst ten spijt.quote:
kan dus wel, intern geregeld.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja dat is te merken. Want zo eenvoudig als jij het nu schetst... Verre van.
Haha, ben nog geen half uur terug. Hij is de enige die bij "Thaboel" de b ook als hoofdletter kenmerkt. Deze was niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarnemingstoelage, enz enz. Ook leuke "foutjes".quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zonder KMA/ ocosd/ uitloper na adjudant, simpelweg niet. Niet in jouw tijd en nog steeds niet. Alle interne cursussen, staat van dienst ten spijt.
Wat wel kan is als manschap bv. als tolk gepromoveerd worden tot kap. Maar dat zijn tijdelijke bevorderingen, echter als defensie een fout heeft gemaakt kan het zijn dat hij zijn rang houdt. Dat is nl. vaker gebeurd in het verleden. Op uitzending een fie als luitenant draaien, maar als je langer dan zo'n periode met die rang rondloopt kunnen ze hem niet meer afpakken.
Ja maar.... ThaBoel... waar slaat het op?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha, ben nog geen half uur terug. Hij is de enige die bij "Thaboel" de b ook als hoofdletter kenmerkt. Deze was niet zo moeilijk.
Om de woorden voor hoer enzo te leren zodat ik jouw soort de huid vol kan schelden als jullie het weer eens wagen jullie bek open te trekken.quote:
Hm, ok. Dan is het inderdaad nog mogelijk dat je niet weet wie stier Herman is en wat een kloon isquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:06 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
AchJa, geloof me, het kan, en niet enkel als tolk zijnde, of "in rang toegevoegd". Het kan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zonder KMA/ ocosd/ uitloper na adjudant, simpelweg niet. Niet in jouw tijd en nog steeds niet. Alle interne cursussen, staat van dienst ten spijt.
Wat wel kan is als manschap bv. als tolk gepromoveerd worden tot kap. Maar dat zijn tijdelijke bevorderingen, echter als defensie een fout heeft gemaakt kan het zijn dat hij zijn rang houdt. Dat is nl. vaker gebeurd in het verleden. Op uitzending een fie als luitenant draaien, maar als je langer dan zo'n periode met die rang rondloopt kunnen ze hem niet meer afpakken.
wat is jouwn probleem? :squote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:10 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Om de woorden voor hoer enzo te leren zodat ik jouw soort de huid vol kan schelden als jullie het weer eens wagen jullie bek open te trekken.
Wow, wow.. kalm aan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:10 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Om de woorden voor hoer enzo te leren zodat ik jouw soort de huid vol kan schelden als jullie het weer eens wagen jullie bek open te trekken.
Ohhh die, ja, die moet ff z'n klep houdenquote:
Ja, die heeft gewoon de KMA gevlgd... heeft geen plek aangewezen gekregen, heeft zich gewoon aangemeld als vaandrig in spé. Verzoek tot aanstelling, commandantenbrief. Maar dat is niet zo makkelijk als jij het nu spiegelt. De keuring is zelfs zwaarder dan die voor burgerpikkies.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
AchJa, geloof me, het kan, en niet enkel als tolk zijnde, of "in rang toegevoegd". Het kan.
Dus KMA gedaan... En dan de opleiding die vroeger ocosd heette. Eindrang majoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Verkorte KMA, daarna weer instromen binnen LMB. Toch niet zo moeilijk?
Intern is dat allemaal mooi gedaan.
Ik was op VeVa aan het googlen en toen zag ik bredebroeder dus met zijn welpjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, ok. Dan is het inderdaad nog mogelijk dat je niet weet wie stier Herman is en wat een kloon is. Maar goed.
Vertel eens hoe jij op FOK! uit bent gekomen.
Lees wat sc's terug. Er werd net nog een verwijzing naar gemaakt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:09 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Ja maar.... ThaBoel... waar slaat het op?
Jij, deskundig?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:11 schreef samthegreat5 het volgende:
mahmoud030 en Bredesistah: vertellen jullie eens hoe jullie hier op FOK! zijn uitgekomen. Dan beslist ons panel van deskundige kloonjagers of jullie kloontjes zijn of niet.
Verkorte KMA ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus KMA gedaan... En dan de opleiding die vroeger ocosd heette. Eindrang majoor.
Oiquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:10 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Wederom, dat is niet zo makkelijk als jij nu schetst. En daar kom je niet met enkel wat interne opleidingkjes.quote:
Hahahahahahahahahhahahaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:10 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Bij de Kmar niet nee, maar het is en enkelen wel gelukt dit zo te doen, met succes. Mijn oude buddy oa.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Wederom, dat is niet zo makkelijk als jij nu schetst. En daar kom je niet met enkel wat interne opleidingkjes.
Ik ga nu aan m'n 2e universiteitsjaar beginnenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:13 schreef Bredesistah het volgende:
Maar Samthegreat5, jij bent dus 18 of 19? Je zegt immers "toen ik nog op school zat" alsof dat pas geleden was... het is net pas veranderd....
Correct.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Waarnemingstoelage, enz enz. Ook leuke "foutjes".
Ja... Je hebt helemaal gelijk jongeman. Ga eens naar de eisen van de KMA kijken. Die gelden immers niet enkel voor de KMar. Ook de functieeisen enzo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij de Kmar niet nee, maar het is en enkelen wel gelukt dit zo te doen, met succes. Mijn oude buddy oa.
wt studeer jij dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ga nu aan m'n 2e universiteitsjaar beginnen.
aah zemmelquote:
Ha! Had ik het bijna goedquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ga nu aan m'n 2e universiteitsjaar beginnen.
Wat is een uniefje?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:15 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Ha! Had ik het bijna goedmaar ik heb ook altijd al een voorliefde gehad voor uniefjes
wie is die oude man in jouwn plaatje ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gebruik je detective skills en je brein.
Jij kijkt echt te weinig films... en dan zie ik ook nog dat je een film wilde kijken met je meisje... het arme ding.... Uniefje, universitair studerend typetje.quote:
universiteitsliefje misschien?quote:
Je kwam in ieder geval in de buurt!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
universiteitsliefje misschien?
Wetende dat het een Nederlandse militair was, nogmaals: gebruik je detective skills en je brein, oh en google.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:18 schreef mahmoud030 het volgende:
[..]
wie is die oude man in jouwn plaatje ?
Dus... Pas officier na KMA. Je kan als onderofficier nog steeds naar de KMA met de juiste vooropleiding om officier te worden (inschrijven op infoop). Dan doorloop je het korte traject wat vroeger ocosd was.quote:
haha bijdehandquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wetende dat het een Nederlandse militair was, nogmaals: gebruik je detective skills en je brein, oh en google.
Je zusterquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:19 schreef BredeBradda het volgende:
Wie de fok zit met een acc genaamt Bredesistah
Ik!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:19 schreef BredeBradda het volgende:
Wie de fok zit met een acc genaamt Bredesistah
En van wie ben jij kloonquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:18 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Je kwam in ieder geval in de buurt!
Uhm... Niemand? Ik heb net aangegeven hoe ik op deze naam kwam en waarom ikd ie gedievepieft had.quote:
Ik kijk te weinig films?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:18 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Jij kijkt echt te weinig films... en dan zie ik ook nog dat je een film wilde kijken met je meisje... het arme ding.... Uniefje, universitair studerend typetje.
Padawan? Droevawanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je begint het te leren jonge padawan.
Daar ben ik nog niet met teruglezen, hoe kom je op die naamquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:20 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Uhm... Niemand? Ik heb net aangegeven hoe ik op deze naam kwam en waarom ikd ie gedievepieft had.
Nu ik weet wat een kloon is... Hoe moet ik mijzelf ontklonen (echt he) als ik dat niet ben...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik kijk te weinig films?
Ontkloon jij jezelf eerst maar eens.
Ik zocht op veva, zag jou, dacht even registreren en voila! Daar ben ik dan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:21 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet met teruglezen, hoe kom je op die naam
Ik heb geen idee, vertel jij het mij maar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:21 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Nu ik weet wat een kloon is... Hoe moet ik mijzelf ontklonen (echt he) als ik dat niet ben...
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Wel gvd!!!! Ik ben op m'n achterhoofd gevallen, letterlijk.
Zat in de bureau stoel, mieterde ik achterover, waar dat losse boutje nu terug moet weet ik niet.
Weer in je hoofd. Door de kracht is het zaagsel een vaste vorm gaan aannemen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Zat in de bureau stoel, mieterde ik achterover, waar dat losse boutje nu terug moet weet ik niet.
Hihihiquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Weer in je hoofd. Door de kracht is het zaagsel een vaste vorm gaan aannemen.
Vriend, ik voel je pijn..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou.. niet dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, vertel jij het mij maar.
Liever een vaste vorm dan een losse breiquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Weer in je hoofd. Door de kracht is het zaagsel een vaste vorm gaan aannemen.
Tijd vertelt het ons wel en het feit of je hier blijft posten of dat we je straks nooit meer terugzien hier.quote:
Tonkt zo lekker met het bed mee als je tijdens de seks tegen de muur aan komt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Liever een vaste vorm dan een losse brei
Nou, denk dat ik hier nog wel ven blijf hangen hoor. Wat zijn die sterretjes achter de namen van mensen? Dat ABO ofzo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tijd vertelt het ons wel en het feit of je hier blijft posten of dat we je straks nooit meer terugzien hier.
Ik doe niet aan seksquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Tonkt zo lekker met het bed mee als je tijdens de seks tegen de muur aan komt.
hahaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Tonkt zo lekker met het bed mee als je tijdens de seks tegen de muur aan komt.
Net als het is... klik er op en zie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:25 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Nou, denk dat ik hier nog wel ven blijf hangen hoor. Wat zijn die sterretjes achter de namen van mensen? Dat ABO ofzo?
Ja, dat is een abonnement inderdaad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:25 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Nou, denk dat ik hier nog wel ven blijf hangen hoor. Wat zijn die sterretjes achter de namen van mensen? Dat ABO ofzo?
Nu heb je jezelf weggegeven kloonquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:25 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Nee, begrijpelijk.quote:
Sterretjes achter de naam geeft aan hoeveel kloontjes ze al onthuld hebben.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:25 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu heb je jezelf weggegeven kloon
De sterkste man 2012 kijkenquote:
Niet te nat maken hequote:
Weten wat ABO isquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:27 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
?
Ik zie dat gewoon bij de ene wel staan en bij de ander niet... mag ik het dan ook gewoon vragen?
quote:
Trut.quote:
quote:
God, na 9 bier moet ik het ook niet proberen xDquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]overkwam die andere kloon ook in het vorige topic
hahaquote:
Tjah heb je soms.quote:
Je bent echt simpel he.quote:
Nu snap ik tenminste wel hoe hij van VWO naar VMBO is gezakt.quote:
quote:
Ik denk dat het stukje hout uit bredebroeder zijn hoofd kwam... Zijn zaagsel schijnt op te zijn.quote:
ik vermoed het.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik denk dat het stukje hout uit bredebroeder zijn hoofd kwam... Zijn zaagsel schijnt op te zijn.
Dacht dat er Politie op je hielen op TV was, dus nu, tot deze klote reclame maar ff idd Sterkte man gekeken.quote:
Van Ahmajjinejad of hoe je dat ook intikt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Enige wat we nu nog uit moeten vinden is van wie Mahmoud het kloontje is..
Goed goed. Met jou?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik vermoed het.
Maar dushi hoe is het met jou?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Dames, tot morgen, ik ga eten, nog beetje TV kijken en dan tukkie doen, ben moe, gewoon moe!!
Ja lekker! Zometeen na 12uur op de weg nog even een verjaardag meepakken. Jij nog plannen vanavond?quote:
Slaap zequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Dames, tot morgen, ik ga eten, nog beetje TV kijken en dan tukkie doen, ben moe, gewoon moe!!
Zuipen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja lekker! Zometeen na 12uur op de weg nog even een verjaardag meepakken. Jij nog plannen vanavond?
Of gewoon niet kaften.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:00 schreef BredeBradda het volgende:
Maar eens boeken kaften. Nog 15 te gaan.
Je hebt maar 1 boek nodig in het leven: de bijbel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:00 schreef BredeBradda het volgende:
Maar eens boeken kaften. Nog 15 te gaan.
Is verplicht, + boek is netter.quote:
Had je niet zoveel moeten zuipenquote:
Wat willen ze doen als je het niet doet dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:07 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Is verplicht, + boek is netter.
Ditdus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je niet zoveel moeten zuipen
Kom je de klas niet inquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Wat willen ze doen als je het niet doet dan?
dafuq... Zijn het koop of huur boeken?quote:
Juist... Zijn het boeken van de school zelf?quote:
Je bedoelt niet zoveel IJs moeten etenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je niet zoveel moeten zuipen
Wie hou je hier nou voor de gek sammie?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je bedoelt niet zoveel IJs moeten eten
Zich zelf.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wie hou je hier nou voor de gek sammie?
De chocoladesaus deed het hemquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wie hou je hier nou voor de gek sammie?
Je lijkt wel een meisje, jankertquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De chocoladesaus deed het hem
Lijkt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je lijkt wel een meisje, jankert
Haha, sam voelt zich kut omdat hij het kloontje niet heeft ontmaskerd.quote:
wie?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Van Ahmajjinejad of hoe je dat ook intikt.
Hij voelt zich niet kut, hij is kutquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha, sam voelt zich kut omdat hij het kloontje niet heeft ontmaskerd.
Joh, ik voer een toneelstukje op. Laat mequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je lijkt wel een meisje, jankert
Ik wist dat ik nog iets moest doen *gaat even koffie zettenquote:
Zo laat nogquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist dat ik nog iets moest doen *gaat even koffie zetten
Tja, je moet wel de 9 bier meerekenen hequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:25 schreef Schild het volgende:
Slechtste kloon sinds tijden, ook de standtijd was niet echt lang.
Onderhand al meer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja, je moet wel de 9 bier meerekenen he
Yep, zo laat nogquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zo laat nog![]()
Hier vloeit het bier al een tijdje
Moet je dan niet aan de Jilzz ofzo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, zo laat nog
Ik ben een meisje hè, ik lig na twee bier al te meuren
Gadver, dat lijkt mij echt niet te drinkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet je dan niet aan de Jilzz ofzo?
Grolsch.quote:
2 bier maar?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, zo laat nog
Ik ben een meisje hè, ik lig na twee bier al te meuren
Na 2 bier kan ik niet meer tellen hoeveel er nog volgenquote:
Hahaha, ik wel. Gewoon tellen hoeveel er nog in het krat zitten (nooit veel).quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Na 2 bier kan ik niet meer tellen hoeveel er nog volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |