Nou, dat klinkt wel heel erg positief. Maar misschien heb je ergens wel een punt. Moet er dus nog een nachtje fijn over dromen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zal het nogmaals voor je uittikken. Afglijden als een idioot vanaf VWO naar MBO zonder dat je UNI/HBO bent gaan doen omdat je zo graag bij de baas wilt en je zo graag soldaatje derde klas in het bos met je groene kop wilt spelen is gewoon achterlijk. Toekomst perspectief vuilnisman of postbode (ask erwinrommel). Het gaat helemaal nergens meer over wat die jeugd in hun kop haalt. Wil je je leven volledig verneuken ofzo?
Op rave na, maar die zit nu geloof ik ondergedoken, of ligt in de Antiliaanse voorligsteun lolquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:32 schreef mahmoud030 het volgende:
haha wel gezelig hier maar er zijn dus geen mariniers?
Anale voorligsteun?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op rave na, maar die zit nu geloof ik ondergedoken, of ligt in de Antiliaanse voorligsteun lol
Jij zou willen dat je door een marinier anaal genomen werdquote:
Like... it's an exit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij zou willen dat je door een marinier anaal genomen werd
Het is ook gewoon zo. Ik snap niet wat je bezielt als je het als VWO'er in je kop haalt om een MBO opleiding te gaan doen zodat je daarna onderbetaald, ondergekwalificeerd werk kan gaan doen en op elk moment op straat gegooid kan worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:33 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt wel heel erg positief. Maar misschien heb je ergens wel een punt. Moet er dus nog een nachtje fijn over dromen?
En officieren zitten veilig (Y)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo. Ik snap niet wat je bezielt als je het als VWO'er in je kop haalt om een MBO opleiding te gaan doen zodat je daarna onderbetaald, ondergekwalificeerd werk kan gaan doen en op elk moment op straat gegooid kan worden.
Haal je VWO en ga als officier bij de krijgsmacht, beter nog: haal je VWO, doe een opleiding zodat je wat achter de hand hebt en ga dán bij de krijgsmacht. Dan heb je tenminste nog wat zekerheid...
maa rik heb vmbo kan ik dan wel een marinier worden? :Squote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo. Ik snap niet wat je bezielt als je het als VWO'er in je kop haalt om een MBO opleiding te gaan doen zodat je daarna onderbetaald, ondergekwalificeerd werk kan gaan doen en op elk moment op straat gegooid kan worden.
Haal je VWO en ga als officier bij de krijgsmacht, beter nog: haal je VWO, doe een opleiding zodat je wat achter de hand hebt en ga dán bij de krijgsmacht. Dan heb je tenminste nog wat zekerheid...
Ja hoor, plaat voor je kop heb je dan al.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:39 schreef mahmoud030 het volgende:
[..]
maa rik heb vmbo kan ik dan wel een marinier worden? :S
Dat is misschien wel slim ja! Wat voor studie zou jij dan aanraden? Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Esses, jij moet niet iedereen veroordelen, laat mensen die keuzes zelf maken, komen ze zelf, net als ik, vanzelf een keertje achter!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:40 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja hoor, plaat voor je kop heb je dan al.
Newbie voorsteltopic deel 23quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:39 schreef Bredesistah het volgende:
Is er ook een voorsteltopic ofzo? Een met je naam enzow?
Ho, ik veroordeel hem toch ook niet op z'n keuze?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Esses, jij moet niet iedereen veroordelen, laat mensen die keuzes zelf maken, komen ze zelf, net als ik, vanzelf een keertje achter!
waarom zeg jij dat ik doe toch niks verkeert? :Squote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:40 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja hoor, plaat voor je kop heb je dan al.
Nee, maar echte talenten kunnen wel gewoon officier worden. Dat blijkt uit mijn eerdere voorbeeldquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Ho, ik veroordeel hem toch ook niet op z'n keuze?
Ik zeg toch ook niet dat hij dit niet mag willen? Overigens, boeiend dat hij iraniér was... kernwapens hebben we toch niet. Kapitein worden? Als manschap begonnen. Ja, dat gebeurd nu ook nog heul veel, vooral in tijden waarin verticaal promoveren vrijwel geblokkeerd is. Vroegah.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Mahmoud wil dit wellicht gewoon. Mijn oude buddy, Iraniér van geboorte, hij werd kapitein bij de Grenadiers. Intern opgeleid, en een uitstekende staat van dienst.
Een voorbeeld van jaren terug...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, maar echte talenten kunnen wel gewoon officier worden. Dat blijkt uit mijn eerdere voorbeeld
Volg je hart en gebruik je verstand. Ik ken jou helemaal niet dus ik kan je niks aanraden. Enige wat ik je kan zeggen is dat ik ook Atheneum heb gedaan en graag bij de krijgsmacht wilde. Dat kon toen niet vanwege een vacaturestop op de KMA. Ik heb toen gekozen voor een studie (Medische) Biologie aan de universiteit in Nijmegen omdat ik dat ook leuk vond (extra stimulans was mijn profielwerkstuk).quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:41 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Dat is misschien wel slim ja! Wat voor studie zou jij dan aanraden? Hoe oud ben jij eigenlijk?
Niks is onmogelijk, als ik kijk hoe men zich omhoog heeft gewerkt, door tusen de missies door opleidingen te volgen, niet enkel mijn oud buddy zijn officier geworden, okay, eindrang Majoor, maar toch. Kan dus nog steeds.quote:
[DEF]SC#444 Voor Mariniers in spé, Kop dicht en doorlopen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:45 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer hier in dit forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |