SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ja, heb je goed. Ik wou net hetzelfde doen, was net iets te laat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Heb ff de TT gekaapt, anders komt er over 2 minuten nog niks van terecht.
Moet ik die grote letter K ff in je muil proppen??quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:17 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey, die K van ''Kop'' moet geen hoofdletter zijn jongeh!!!
hehe, die is idd best goed te kanen jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, heb je goed. Ik wou net hetzelfde doen, was net iets te laat.
Overigens zit die stroganoff nu in m'n maag. Damn, ik was verbaasd dat het nog best lekker was.
hahaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet ik die grote letter K ff in je muil proppen??
Maaruh, Mahmoud, stel je eens voor, wie ben je, wat wil jequote:
Kom dan jonguh!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet ik die grote letter K ff in je muil proppen??
Zijn er ook die echt niet te vreten zijn?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, die is idd best goed te kanen ja
Die Lasagne nog beter
In feite niet, als je honger hebt eet je alles, zelfs varkensvlees, dus die bruine bonen in varensvlees etc.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kom dan jonguh!!
[..]
Zijn er ook die echt niet te vreten zijn?
Deze opmerking verwachtte ik al. Dit, of: ''dan heb je wel erg lage standaarden!''quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:19 schreef Esses het volgende:
Och sammie, je moeder kan niet koken... dat merken we al...
Russisch...zegt genoeg...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Deze opmerking verwachtte ik al. Dit, of: ''dan heb je wel erg lage standaarden!''.
Maar nee, mijn ma kan prima koken. Russische cuisine alles enzo, hoge reputatie, hehe.
Maar ik vond dat stoofpotje gewoon best lekker.
Wil je een keer komen eten ofzo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Russisch...zegt genoeg...
Flash spelletjes
Ho ff, niks mis met een goede Soljanka!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Russisch...zegt genoeg...
Flash spelletjes
ik ben mahmoud uit utrecht en ik wil graag marinier worden maar ik ben pas 16 haha dusik heb nog wat vraagjes BIJVOORBEELD wat de eisen zijn :$?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maaruh, Mahmoud, stel je eens voor, wie ben je, wat wil je
Nee, wil graag langer blijven leven. Je weet het nooit bij de KGB.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wil je een keer komen eten ofzo?
http://www.werkenbijdemarine.nl/quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:22 schreef mahmoud030 het volgende:
[..]
ik ben mahmoud uit utrecht en ik wil graag marinier worden maar ik ben pas 16 haha dusik heb nog wat vraagjes BIJVOORBEELD wat de eisen zijn :$?
haha bendankt maar daar kon ik het niet vinden hahaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:23 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
http://www.werkenbijdemarine.nl/
Dan moet je het Rave_NL ff vragenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:23 schreef mahmoud030 het volgende:
[..]
haha bendankt maar daar kon ik het niet vinden haha
Check het hier anders ffquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:23 schreef mahmoud030 het volgende:
[..]
http://www.werkenbijdemar(...)het-korps-mariniers/quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:23 schreef mahmoud030 het volgende:
[..]
Dan moet je toch wat beter zoeken..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:23 schreef mahmoud030 het volgende:
[..]
wiequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan moet je het Rave_NL ff vragen
Dan mijn vraag, waarom kiezen voor het Korps Mariniers?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:22 schreef mahmoud030 het volgende:
[..]
ik ben mahmoud uit utrecht en ik wil graag marinier worden maar ik ben pas 16 haha dusik heb nog wat vraagjes BIJVOORBEELD wat de eisen zijn :$?
bendanktquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan moet je toch wat beter zoeken..
http://www.werkenbijdemar(...)ing/korps-mariniers/
Rave_NLquote:
Nu niet zo bijdehand hequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan moet je toch wat beter zoeken..
http://www.werkenbijdemar(...)ing/korps-mariniers/
nou ik vond die filmpjes op internet altijd wel stoer haha ik wou eerst gwoon sniper of zo maar dat is heel moeilijk hoorde ik xdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan mijn vraag, waarom kiezen voor het Korps Mariniers?
Ja, het is inderdaad moeilijk te geloven dat het geen klonen zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:27 schreef AchJa het volgende:
Def SC is aan het afglijden naar GC niveau... De Fuck met al die kutklonen...
hee, AchNee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:27 schreef AchJa het volgende:
Ik heb geen kloonquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:27 schreef AchJa het volgende:
Ik zal het nogmaals voor je uittikken. Afglijden als een idioot vanaf VWO naar MBO zonder dat je UNI/HBO bent gaan doen omdat je zo graag bij de baas wilt en je zo graag soldaatje derde klas in het bos met je groene kop wilt spelen is gewoon achterlijk. Toekomst perspectief vuilnisman of postbode (ask erwinrommel). Het gaat helemaal nergens meer over wat die jeugd in hun kop haalt. Wil je je leven volledig verneuken ofzo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:27 schreef Bredesistah het volgende:
Ik ben vanuit het VeVa topic welke ik geplaatst had ben ik hier naartoe gestuurd.... Waar moet ik lezen dan?
De Griek zekerquote:
Er is wel een mier... Rave_NL maar nu even niet aanwezig. Voor de rest alleen maar vlootbalen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:32 schreef mahmoud030 het volgende:
haha wel gezelig hier maar er zijn dus geen mariniers?
o jammer :Squote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:33 schreef Esses het volgende:
[..]
Er is wel een mier... Rave_NL maar nu even niet aanwezig. Voor de rest alleen maar vlootbalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |