wiequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan moet je het Rave_NL ff vragen
Dan mijn vraag, waarom kiezen voor het Korps Mariniers?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:22 schreef mahmoud030 het volgende:
[..]
ik ben mahmoud uit utrecht en ik wil graag marinier worden maar ik ben pas 16 haha dusik heb nog wat vraagjes BIJVOORBEELD wat de eisen zijn :$?
bendanktquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan moet je toch wat beter zoeken..
http://www.werkenbijdemar(...)ing/korps-mariniers/
Rave_NLquote:
Nu niet zo bijdehand hequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan moet je toch wat beter zoeken..
http://www.werkenbijdemar(...)ing/korps-mariniers/
nou ik vond die filmpjes op internet altijd wel stoer haha ik wou eerst gwoon sniper of zo maar dat is heel moeilijk hoorde ik xdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan mijn vraag, waarom kiezen voor het Korps Mariniers?
Ja, het is inderdaad moeilijk te geloven dat het geen klonen zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:27 schreef AchJa het volgende:
Def SC is aan het afglijden naar GC niveau... De Fuck met al die kutklonen...
hee, AchNee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:27 schreef AchJa het volgende:
Ik heb geen kloonquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:27 schreef AchJa het volgende:
Ik zal het nogmaals voor je uittikken. Afglijden als een idioot vanaf VWO naar MBO zonder dat je UNI/HBO bent gaan doen omdat je zo graag bij de baas wilt en je zo graag soldaatje derde klas in het bos met je groene kop wilt spelen is gewoon achterlijk. Toekomst perspectief vuilnisman of postbode (ask erwinrommel). Het gaat helemaal nergens meer over wat die jeugd in hun kop haalt. Wil je je leven volledig verneuken ofzo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:27 schreef Bredesistah het volgende:
Ik ben vanuit het VeVa topic welke ik geplaatst had ben ik hier naartoe gestuurd.... Waar moet ik lezen dan?
De Griek zekerquote:
Er is wel een mier... Rave_NL maar nu even niet aanwezig. Voor de rest alleen maar vlootbalen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:32 schreef mahmoud030 het volgende:
haha wel gezelig hier maar er zijn dus geen mariniers?
o jammer :Squote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:33 schreef Esses het volgende:
[..]
Er is wel een mier... Rave_NL maar nu even niet aanwezig. Voor de rest alleen maar vlootbalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |