Soort van Stier Herman.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:54 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Ik hoor het steeds weer... Kloon?
het leeft. Genezen van je SOA? Nog zusjes gepaalt?quote:
Zonder ocosd ook vroeger al onmogelijk. Of hij is tolk geweest...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk, als ik kijk hoe men zich omhoog heeft gewerkt, door tusen de missies door opleidingen te volgen, niet enkel mijn oud buddy zijn officier geworden, okay, eindrang Majoor, maar toch. Kan dus nog steeds.
Ik ben altijd aardigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:57 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
O... We zijn hier inderdaad dus erg aardig.
Ga nu maar lezen.quote:
De klimmende leeuwquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zonder ocosd ook vroeger al onmogelijk. Of hij is tolk geweest...
Geloof me of niet, zo is het wel gegaan. En zo doet men dat nog steeds.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Even wachten op AchJa. Dat word lachen.
het Algemeen Militaire Ambtenaren Reglement, de MP-bundels.... Staat heel veel in. Hele interessant.quote:
Blablabla, bullshit. Noem eens relevante, te controleren voorbeelden van het afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geloof me of niet, zo is het wel gegaan. En zo doet men dat nog steeds.
Jij weet wellicht van hoe het MOET gaan, maar praktijk wijst anders uit
Toch kan het.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zonder ocosd ook vroeger al onmogelijk. Of hij is tolk geweest...
Niks gepaald... Wel even bij de kazerne geweest waar de heren uit "Armadillo" vandaan kwamen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:57 schreef Esses het volgende:
[..]
het leeft. Genezen van je SOA? Nog zusjes gepaalt?
Nice!quote:
Weinig tot niets boeiends dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niks gepaald... Wel even bij de kazerne geweest waar de heren uit "Armadillo" vandaan kwamen.
Die ken ik niet, en als ik ze wel kende ga ik dat niet prijsgevenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Blablabla, bullshit. Noem eens relevante, te controleren voorbeelden van het afgelopen jaar.
Afgelopen 4 jaar... Ik geef je dan nog wat extra marge.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die ken ik niet, en als ik ze wel kende ga ik dat niet prijsgeven
Recentelijk nog een luitenant benoemd tot de eenheid. En nee, ik geef geen info daar overquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Afgelopen 4 jaar... Ik geef je dan nog wat extra marge.
Doe is een tijdsspanne, en welke opleiding hij daar voor heeft moeten volgen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Recentelijk nog een luitenant benoemd tot de eenheid. En nee, ik geef geen info daar over
Khadaffi liep ook altijd in die salon uniformen rond, met weet ik veel hoeveel goud galon erop gestikt, toch?quote:
ER rot op met je kutjes kloon.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:00 schreef Bredesistah het volgende:
ThaBoel, dat onderschrift van jou. Waar slaat dat op. Echt...
Verkorte KMA, daarna weer instromen binnen LMB. Toch niet zo moeilijk?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Doe is een tijdsspanne, en welke opleiding hij daar voor heeft moeten volgen.
Och, de verkorte KMA. Wat zijn de toelatingseisen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Verkorte KMA, daarna weer instromen binnen LMB. Toch niet zo moeilijk?
Intern is dat allemaal mooi gedaan.
Verhip, nu je het zegt. MistressX ook al een tijdje niet gezienquote:
Nee, sorry.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:05 schreef mahmoud030 het volgende:
trouwens kan je ook marinier worden als je minder dan 70 kilo weegd?
Ja, die was toen wel mooi te ontmaskeren toevalligquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verhip, nu je het zegt. MistressX ook al een tijdje niet gezien
Ik doe C&M met economie, maatschappijwetenschappen, filosofie en arabisch...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Welk profiel op het VWO doe je?
Gewoon een plek gekregen, details ken ik niet, en hoef ik niet te weten, ik ben nu maar een simpele brievenbus managerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Och, de verkorte KMA. Wat zijn de toelatingseisen?
Intern is dat allemaal mooi gedaan?
Wie??quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja dat is te merken. Want zo eenvoudig als jij het nu schetst... Verre van.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon een plek gekregen, details ken ik niet, en hoef ik niet te weten, ik ben nu maar een simpele brievenbus manager
Toen ik op school zat heette het nog maatschapijleer. Hm.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:06 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Ik doe C&M met economie, maatschappijwetenschappen, filosofie en arabisch...
Word helemaal gek, veel te veel vakken. Veel te lang op school.
Je kloon. Droef.quote:
Vroeger?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Toen ik op school zat heette het nog maatschapijleer. Hm.
haha spreek jij arabichquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:06 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Ik doe C&M met economie, maatschappijwetenschappen, filosofie en arabisch...
Word helemaal gek, veel te veel vakken. Veel te lang op school.
Zonder KMA/ ocosd/ uitloper na adjudant, simpelweg niet. Niet in jouw tijd en nog steeds niet. Alle interne cursussen, staat van dienst ten spijt.quote:
kan dus wel, intern geregeld.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja dat is te merken. Want zo eenvoudig als jij het nu schetst... Verre van.
Haha, ben nog geen half uur terug. Hij is de enige die bij "Thaboel" de b ook als hoofdletter kenmerkt. Deze was niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |