ja, maar je hebt het over jaren terug lieve ER. Nogal een verschil. Je lijkt nu net op bloedhondklojovanuitdehel. Daarnaast had ik het niet eens over zijn keuze. Maar dat noem je lezen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk, als ik kijk hoe men zich omhoog heeft gewerkt, door tusen de missies door opleidingen te volgen, niet enkel mijn oud buddy zijn officier geworden, okay, eindrang Majoor, maar toch. Kan dus nog steeds.
Oh, maar dat is meer hier... Nou... Ik ben dus Bredesistah... naam gestolen van iemand anders die veva wil doen. Ik ben 16 jaar. 5 vwo. Blond, lijk met mijn figuur wat op mijn plaatje, maar dat ben ik natuurlijk nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[DEF]SC#444 Voor Mariniers in spé, Kop dicht en doorlopen!
Keuze is niet relevant, al kiest men voor admeur. We hebben ze nodig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:47 schreef Esses het volgende:
[..]
ja, maar je hebt het over jaren terug lieve ER. Nogal een verschil. Je lijkt nu net op bloedhondklojovanuitdehel. Daarnaast had ik het niet eens over zijn keuze. Maar dat noem je lezen.
Je zegt dus eigenlijk dat je grote tetten hebt? Want eerlijk is eerlijk, op dat plaatje is niet veel meer te zien dan wat haar en tettenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:49 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Oh, maar dat is meer hier... Nou... Ik ben dus Bredesistah... naam gestolen van iemand anders die veva wil doen. Ik ben 16 jaar. 5 vwo. Blond, lijk met mijn figuur wat op mijn plaatje, maar dat ben ik natuurlijk niet
lkkrquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:49 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Oh, maar dat is meer hier... Nou... Ik ben dus Bredesistah... naam gestolen van iemand anders die veva wil doen. Ik ben 16 jaar. 5 vwo. Blond, lijk met mijn figuur wat op mijn plaatje, maar dat ben ik natuurlijk niet
Wederom, ga godverdomme eens lezen. Ik zeg nu al tig keer dat ik het niet over zijn keuze voor Defensie heb. Slimme.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Keuze is niet relevant, al kiest men voor admeur. We hebben ze nodig.
Wie uitblinkt komt voort, mag 4 jaar KMA gaan volgen en word officier. Nee lieve ER. Het is niet meer zoals in jouw oude tijden.quote:Kan nog steeds binnen "onze" gelederen. Wie uitblinkt, komt voort.
Nee! Dat zeg ik niet! Maar ze zijn niet klein... Ik bedoelde meer op donkerblond en slank, blank...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je zegt dus eigenlijk dat je grote tetten hebt? Want eerlijk is eerlijk, op dat plaatje is niet veel meer te zien dan wat haar en tetten.
Schijnbaar welquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:50 schreef Esses het volgende:
[..]
Wederom, ga godverdomme eens lezen. Ik zeg nu al tig keer dat ik het niet over zijn keuze voor Defensie heb. Slimme.
[..]
Wie uitblinkt komt voort, mag 4 jaar KMA gaan volgen en word officier. Nee lieve ER. Het is niet meer zoals in jouw oude tijden.
Lieve schat, sla de fabeltjeskrant dicht en open je ogen. Het simpele van adjudaris naar luitenant doorstromen is niet meer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schijnbaar wel![]()
Hoe weet ik dat? Dat weet ik omdat ik er gezeten heb, en dat de "ons is ons" cultuur dat toelaat, dat het gewoon kan. Het kan gewoon, echt, geloof me
Ok, je begint steeds meer op een kloon te lijken jammergenoegquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:51 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Nee! Dat zeg ik niet! Maar ze zijn niet klein... Ik bedoelde meer op donkerblond en slank, blank...
Val absoluut niet op namen die met mah, moh of meh beginnen of met moud beginnen.
Ik ben MaryMouse, naam gestolen van iemand anders. Mijn leeftijd is irrelevant, als ook mijn uiterlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:49 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Ik hoor het steeds weer... Kloon?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ok, je begint steeds meer op een kloon te lijken jammergenoeg
Wat bedoel je met intern opgeleid?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Mahmoud wil dit wellicht gewoon. Mijn oude buddy, Iraniér van geboorte, hij werd kapitein bij de Grenadiers. Intern opgeleid, en een uitstekende staat van dienst.
Lekker geile blauwe, hoe kan het dan dat mensen die eerst sergeant waren, opeens doorschoten naar de functie van Officier binnen LMB?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Lieve schat, sla de fabeltjeskrant dicht en open je ogen. Het simpele van adjudaris naar luitenant doorstromen is niet meer.
In jouw tijd misschien. Rangen overslaan, officier worden zonder KMA, noem het op. KAN NIET MEERquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lekker geile blauwe, hoe kan het dan dat mensen die eerst sergeant waren, opeens doorschoten naar de functie van Officier binnen LMB?
Juist ja, capaciteiten, competentie en een lange staan van dienst.
Kan dus wel!
En jij bent een vrouw?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben MaryMouse, naam gestolen van iemand anders. Mijn leeftijd is irrelevant, als ook mijn uiterlijk
wrm niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:56 schreef Esses het volgende:
[..]
In jouw tijd misschien. Rangen overslaan, officier worden zonder KMA, noem het op. KAN NIET MEER
AMAR, MP-bundels. Succes!quote:
Altijd bij LMB gezeten. Diverse cursea gehad, leerstoelen doorlopen etc.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat bedoel je met intern opgeleid?
Ook irrelevantquote:
Even wachten op AchJa. Dat word lachen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Altijd bij LMB gezeten. Diverse cursea gehad, leerstoelen doorlopen etc.
Intern dus geregeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |