wie?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Van Ahmajjinejad of hoe je dat ook intikt.
Hij voelt zich niet kut, hij is kutquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha, sam voelt zich kut omdat hij het kloontje niet heeft ontmaskerd.
Joh, ik voer een toneelstukje op. Laat mequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je lijkt wel een meisje, jankert
Ik wist dat ik nog iets moest doen *gaat even koffie zettenquote:
Zo laat nogquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist dat ik nog iets moest doen *gaat even koffie zetten
Tja, je moet wel de 9 bier meerekenen hequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:25 schreef Schild het volgende:
Slechtste kloon sinds tijden, ook de standtijd was niet echt lang.
Onderhand al meer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja, je moet wel de 9 bier meerekenen he
Yep, zo laat nogquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zo laat nog![]()
Hier vloeit het bier al een tijdje
Moet je dan niet aan de Jilzz ofzo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, zo laat nog
Ik ben een meisje hè, ik lig na twee bier al te meuren
Gadver, dat lijkt mij echt niet te drinkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet je dan niet aan de Jilzz ofzo?
Grolsch.quote:
2 bier maar?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, zo laat nog
Ik ben een meisje hè, ik lig na twee bier al te meuren
Na 2 bier kan ik niet meer tellen hoeveel er nog volgenquote:
Hahaha, ik wel. Gewoon tellen hoeveel er nog in het krat zitten (nooit veel).quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Na 2 bier kan ik niet meer tellen hoeveel er nog volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |