Ik ga nu aan m'n 2e universiteitsjaar beginnenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:13 schreef Bredesistah het volgende:
Maar Samthegreat5, jij bent dus 18 of 19? Je zegt immers "toen ik nog op school zat" alsof dat pas geleden was... het is net pas veranderd....
Correct.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Waarnemingstoelage, enz enz. Ook leuke "foutjes".
Ja... Je hebt helemaal gelijk jongeman. Ga eens naar de eisen van de KMA kijken. Die gelden immers niet enkel voor de KMar. Ook de functieeisen enzo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij de Kmar niet nee, maar het is en enkelen wel gelukt dit zo te doen, met succes. Mijn oude buddy oa.
wt studeer jij dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ga nu aan m'n 2e universiteitsjaar beginnen.
aah zemmelquote:
Ha! Had ik het bijna goedquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ga nu aan m'n 2e universiteitsjaar beginnen.
Wat is een uniefje?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:15 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Ha! Had ik het bijna goedmaar ik heb ook altijd al een voorliefde gehad voor uniefjes
wie is die oude man in jouwn plaatje ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gebruik je detective skills en je brein.
Jij kijkt echt te weinig films... en dan zie ik ook nog dat je een film wilde kijken met je meisje... het arme ding.... Uniefje, universitair studerend typetje.quote:
universiteitsliefje misschien?quote:
Je kwam in ieder geval in de buurt!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
universiteitsliefje misschien?
Wetende dat het een Nederlandse militair was, nogmaals: gebruik je detective skills en je brein, oh en google.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:18 schreef mahmoud030 het volgende:
[..]
wie is die oude man in jouwn plaatje ?
Dus... Pas officier na KMA. Je kan als onderofficier nog steeds naar de KMA met de juiste vooropleiding om officier te worden (inschrijven op infoop). Dan doorloop je het korte traject wat vroeger ocosd was.quote:
haha bijdehandquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wetende dat het een Nederlandse militair was, nogmaals: gebruik je detective skills en je brein, oh en google.
Je zusterquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:19 schreef BredeBradda het volgende:
Wie de fok zit met een acc genaamt Bredesistah
Ik!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:19 schreef BredeBradda het volgende:
Wie de fok zit met een acc genaamt Bredesistah
En van wie ben jij kloonquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:18 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Je kwam in ieder geval in de buurt!
Uhm... Niemand? Ik heb net aangegeven hoe ik op deze naam kwam en waarom ikd ie gedievepieft had.quote:
Ik kijk te weinig films?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:18 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Jij kijkt echt te weinig films... en dan zie ik ook nog dat je een film wilde kijken met je meisje... het arme ding.... Uniefje, universitair studerend typetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |