Waarnemingstoelage, enz enz. Ook leuke "foutjes".quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zonder KMA/ ocosd/ uitloper na adjudant, simpelweg niet. Niet in jouw tijd en nog steeds niet. Alle interne cursussen, staat van dienst ten spijt.
Wat wel kan is als manschap bv. als tolk gepromoveerd worden tot kap. Maar dat zijn tijdelijke bevorderingen, echter als defensie een fout heeft gemaakt kan het zijn dat hij zijn rang houdt. Dat is nl. vaker gebeurd in het verleden. Op uitzending een fie als luitenant draaien, maar als je langer dan zo'n periode met die rang rondloopt kunnen ze hem niet meer afpakken.
Ja maar.... ThaBoel... waar slaat het op?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha, ben nog geen half uur terug. Hij is de enige die bij "Thaboel" de b ook als hoofdletter kenmerkt. Deze was niet zo moeilijk.
Om de woorden voor hoer enzo te leren zodat ik jouw soort de huid vol kan schelden als jullie het weer eens wagen jullie bek open te trekken.quote:
Hm, ok. Dan is het inderdaad nog mogelijk dat je niet weet wie stier Herman is en wat een kloon isquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:06 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Ik doe C&M met economie, maatschappijwetenschappen, filosofie en arabisch...
Word helemaal gek, veel te veel vakken. Veel te lang op school.
AchJa, geloof me, het kan, en niet enkel als tolk zijnde, of "in rang toegevoegd". Het kan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zonder KMA/ ocosd/ uitloper na adjudant, simpelweg niet. Niet in jouw tijd en nog steeds niet. Alle interne cursussen, staat van dienst ten spijt.
Wat wel kan is als manschap bv. als tolk gepromoveerd worden tot kap. Maar dat zijn tijdelijke bevorderingen, echter als defensie een fout heeft gemaakt kan het zijn dat hij zijn rang houdt. Dat is nl. vaker gebeurd in het verleden. Op uitzending een fie als luitenant draaien, maar als je langer dan zo'n periode met die rang rondloopt kunnen ze hem niet meer afpakken.
wat is jouwn probleem? :squote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:10 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Om de woorden voor hoer enzo te leren zodat ik jouw soort de huid vol kan schelden als jullie het weer eens wagen jullie bek open te trekken.
Wow, wow.. kalm aan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:10 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Om de woorden voor hoer enzo te leren zodat ik jouw soort de huid vol kan schelden als jullie het weer eens wagen jullie bek open te trekken.
Ohhh die, ja, die moet ff z'n klep houdenquote:
Ja, die heeft gewoon de KMA gevlgd... heeft geen plek aangewezen gekregen, heeft zich gewoon aangemeld als vaandrig in spé. Verzoek tot aanstelling, commandantenbrief. Maar dat is niet zo makkelijk als jij het nu spiegelt. De keuring is zelfs zwaarder dan die voor burgerpikkies.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
AchJa, geloof me, het kan, en niet enkel als tolk zijnde, of "in rang toegevoegd". Het kan.
Dus KMA gedaan... En dan de opleiding die vroeger ocosd heette. Eindrang majoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Verkorte KMA, daarna weer instromen binnen LMB. Toch niet zo moeilijk?
Intern is dat allemaal mooi gedaan.
Ik was op VeVa aan het googlen en toen zag ik bredebroeder dus met zijn welpjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, ok. Dan is het inderdaad nog mogelijk dat je niet weet wie stier Herman is en wat een kloon is. Maar goed.
Vertel eens hoe jij op FOK! uit bent gekomen.
Lees wat sc's terug. Er werd net nog een verwijzing naar gemaakt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:09 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Ja maar.... ThaBoel... waar slaat het op?
Jij, deskundig?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:11 schreef samthegreat5 het volgende:
mahmoud030 en Bredesistah: vertellen jullie eens hoe jullie hier op FOK! zijn uitgekomen. Dan beslist ons panel van deskundige kloonjagers of jullie kloontjes zijn of niet.
Verkorte KMA ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus KMA gedaan... En dan de opleiding die vroeger ocosd heette. Eindrang majoor.
Oiquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:10 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Wederom, dat is niet zo makkelijk als jij nu schetst. En daar kom je niet met enkel wat interne opleidingkjes.quote:
Hahahahahahahahahhahahaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:10 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Bij de Kmar niet nee, maar het is en enkelen wel gelukt dit zo te doen, met succes. Mijn oude buddy oa.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Wederom, dat is niet zo makkelijk als jij nu schetst. En daar kom je niet met enkel wat interne opleidingkjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |