Padawan? Droevawanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je begint het te leren jonge padawan.
Daar ben ik nog niet met teruglezen, hoe kom je op die naamquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:20 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Uhm... Niemand? Ik heb net aangegeven hoe ik op deze naam kwam en waarom ikd ie gedievepieft had.
Nu ik weet wat een kloon is... Hoe moet ik mijzelf ontklonen (echt he) als ik dat niet ben...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik kijk te weinig films?
Ontkloon jij jezelf eerst maar eens.
Ik zocht op veva, zag jou, dacht even registreren en voila! Daar ben ik dan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:21 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet met teruglezen, hoe kom je op die naam
Ik heb geen idee, vertel jij het mij maar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:21 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Nu ik weet wat een kloon is... Hoe moet ik mijzelf ontklonen (echt he) als ik dat niet ben...
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Wel gvd!!!! Ik ben op m'n achterhoofd gevallen, letterlijk.
Zat in de bureau stoel, mieterde ik achterover, waar dat losse boutje nu terug moet weet ik niet.
Weer in je hoofd. Door de kracht is het zaagsel een vaste vorm gaan aannemen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Zat in de bureau stoel, mieterde ik achterover, waar dat losse boutje nu terug moet weet ik niet.
Hihihiquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Weer in je hoofd. Door de kracht is het zaagsel een vaste vorm gaan aannemen.
Vriend, ik voel je pijn..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou.. niet dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, vertel jij het mij maar.
Liever een vaste vorm dan een losse breiquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Weer in je hoofd. Door de kracht is het zaagsel een vaste vorm gaan aannemen.
Tijd vertelt het ons wel en het feit of je hier blijft posten of dat we je straks nooit meer terugzien hier.quote:
Tonkt zo lekker met het bed mee als je tijdens de seks tegen de muur aan komt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Liever een vaste vorm dan een losse brei
Nou, denk dat ik hier nog wel ven blijf hangen hoor. Wat zijn die sterretjes achter de namen van mensen? Dat ABO ofzo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tijd vertelt het ons wel en het feit of je hier blijft posten of dat we je straks nooit meer terugzien hier.
Ik doe niet aan seksquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Tonkt zo lekker met het bed mee als je tijdens de seks tegen de muur aan komt.
hahaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Tonkt zo lekker met het bed mee als je tijdens de seks tegen de muur aan komt.
Net als het is... klik er op en zie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:25 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Nou, denk dat ik hier nog wel ven blijf hangen hoor. Wat zijn die sterretjes achter de namen van mensen? Dat ABO ofzo?
Ja, dat is een abonnement inderdaad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:25 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Nou, denk dat ik hier nog wel ven blijf hangen hoor. Wat zijn die sterretjes achter de namen van mensen? Dat ABO ofzo?
Nu heb je jezelf weggegeven kloonquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:25 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
Nee, begrijpelijk.quote:
Sterretjes achter de naam geeft aan hoeveel kloontjes ze al onthuld hebben.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:25 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu heb je jezelf weggegeven kloon
De sterkste man 2012 kijkenquote:
Niet te nat maken hequote:
Weten wat ABO isquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:27 schreef Bredesistah het volgende:
[..]
?
Ik zie dat gewoon bij de ene wel staan en bij de ander niet... mag ik het dan ook gewoon vragen?
quote:
Trut.quote:
quote:
God, na 9 bier moet ik het ook niet proberen xDquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]overkwam die andere kloon ook in het vorige topic
hahaquote:
Tjah heb je soms.quote:
Je bent echt simpel he.quote:
Nu snap ik tenminste wel hoe hij van VWO naar VMBO is gezakt.quote:
quote:
Ik denk dat het stukje hout uit bredebroeder zijn hoofd kwam... Zijn zaagsel schijnt op te zijn.quote:
ik vermoed het.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik denk dat het stukje hout uit bredebroeder zijn hoofd kwam... Zijn zaagsel schijnt op te zijn.
Dacht dat er Politie op je hielen op TV was, dus nu, tot deze klote reclame maar ff idd Sterkte man gekeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |