In 't blauw heb ik 'm niet gezien! Maar ja, we zijn toch meer van het rood!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:17 schreef Lamb29 het volgende:
Leuk Elmo!! Dat rode jasje heeft O. in het blauw
Och kijk nouquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:06 schreef Fannetje het volgende:
Lipfish
Anne had deze:
[ afbeelding ]
't Is alleen jammer dat het zo duur is, maar de kwaliteit is wel heel erg goed!
Tof! Alletweequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:55 schreef octopussy het volgende:
Zo, ik kom hier ook weer eens binnenwandelen. Heb net het merk Chaos and Order ontdekt (via www.piratenenprinsessen.nl, die mag ook in de OP).
Dit is echt helemaal Hannah![]()
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Prachtig!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:16 schreef oeke het volgende:
Ze past het eindelijk!
Men neme een kidscase pakje van MP, dan pikt men een goed idee en aan de slag:
[ afbeelding ]
En dan past het mijn mini eindelijk, zelfs al wat krap zit het.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mocht DML ze niet vinden als je toch wilt, mag je ook mij wel vragenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:41 schreef twentemeisje het volgende:
Het jurkje dat ik afbeeldde is 75 euro, for crying out loud...Maar ze hebben ook veel donkere kleding, dat spreekt mij altijd wel aan.
Das lief DML! Hij is nog wel in de webshop verkrijgbaar, dus ik denk nog heel ff na. Saar's wintercollectie heb ik nog niet helemaal in kaart, maar ik geloof dat er al best veel jurkjes bij zitten van nichtje Pien. Misschien moet ik toch eerst eens alles uitzoeken. Wanneer gaan jullie?
Wat een schatjes zijn jullie toch ook allemaal! Het is me nu al 3x aangebodenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:45 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Mocht DML ze niet vinden als je toch wilt, mag je ook mij wel vragenWij gaan dezelfde periode ongeveer (iets langer) en naar verschillende plekken (met DPAM geloof ik).
Dan moet je ook op tijd bestellen, meteen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:13 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik wil best, maar alles wat ik wil is steeds out of stockdus gaat hem niet worden!
Ohhhquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:16 schreef oeke het volgende:
Ze past het eindelijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De auto shirts?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:55 schreef Marrije het volgende:
Gaat er iemand bij Lindex bestellen?
Die kreeg ik omdat ik altijd zo veel en vaak bestelquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef hilliebillie het volgende:
Die autosport vind ik ook erg leuk ja! Ik hoor iets over kortingscodetell me... misschien dat ik dan toch wel een keertje mee ga doen
Wow Oeke wat mooi! Zowel je pakje (als ik goed meegelurkt heb, zelfgeschilderd toch?) als je meisje!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:16 schreef oeke het volgende:
Ze past het eindelijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is zo lastig te zeggen maar als ze al die tijd al op hetzelfde lijntje zit kan je dat volgen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:26 schreef bitterend het volgende:
Even advies vragen..mijn dametje volgt netjes de groei curve van bv.com
kan ik er vanuit gaat dat als het winter is en zij 14 maanden is dat ik maat 86 nodig zal hebben? ik wil graag winter kleding shoppen maar geen idee of ik nou 80 of 86 moet hebben!
Bij Engel & Bengel (aan de Hagengracht) verkopen ze Beebielove, das ook schattig voor een babymeisje MeNicolequote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:01 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik zit ook steeds zo weer bij het jongensspul te kijken. Kan niet wachten om vanavond de stad in te gaan. Zul je zien dat ik dan geen leuk meidenspul kan vinden!!
Haha je das naast de WE toch? Normaal loop ik daar nooit naar binnen maar vanavond maar eens doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Bij Engel & Bengel (aan de Hagengracht) verkopen ze Beebielove, das ook schattig voor een babymeisje MeNicole.
Ze is nu 9 maanden en 1 week!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is zo lastig te zeggen maar als ze al die tijd al op hetzelfde lijntje zit kan je dat volgen.
Maat 86 is voor 12 tot 18 maanden dus bij een gemiddeld kind moet dat met 14 maanden passen. Maar dan vooral aan de bovenkant. Broeken gaan vanaf nu wel een maat achter lopen meestal.
Puck is vrij lang en ging rond de 14 maanden over op maat 86 broeken wel maar jongetjes dragen veel spijkerbroeken en die kunnen in het voorjaar en herfst en de Nederlandse zomerook wel.
Hoe oud is ze nu en in welke maat zit ze?
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe lang is Niels nu Twinkly?
ja bij c&a voor 5 euro een mooie riem, verschillende soorten, elastisch en wel leer aan de uiteinden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:48 schreef Lamb29 het volgende:
Of andere goeie riemtips??
Hier hebben de nieuwe maat broeken nogal last van de zwaartekracht
http://www.kortingscode.n(...)rtingscodes-H-M.htmlquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:17 schreef wickie het volgende:
Ik ben te lui om terug te zoeken... Iemand die de kortingscodes bij de H&M weet momenteel?
Precies Dyon! Zijn slim fit broeken van de WE zitten nu net als de broek van Niels. 98 is alleen ineens zo groot. Bovenkleding 98/104 zit hier nu redelijk, soms nog wel te groot.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:42 schreef Twinkly het volgende:
Leuke Lindex kleren DMLDat rode broekje lijkt mooi smal!
Dat autoshirtje wil Niels ook welWat gek, die had ik helemaal niet bij "Coming Soon" zien staan van de week.
Ik heb ook altijd de curve gebruikt om te voorspellen in welke maat hij zou zitten, het werkt best goed![]()
Hij heeft altijd een maat kleinere broeken gehad, maar nu gaat hij naar zowel maat 98 shirts als broeken. Volgens mij heeft hij best lange benen voor een jongen.
98/104 shirtje (valt smal, dus lijkt niet zo enorm) en 92 broekje dat toch echt wat aan de korte kant begint te worden.
[ afbeelding ]
Ik haal ze vaak hier vandaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
http://www.kortingscode.n(...)rtingscodes-H-M.html
Helaas kom ik op de hoofdpagina uit...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:57 schreef Marrije het volgende:
lamb, ik heb een vrij neutrale, blauw en witte letters jeans erop. In de winkel meer keus dan op de site, maar het is dit idee: http://www.c-and-a.com/nl(...)eelgoed/Riem/75734/1 (met de cursor erover dan zie je het goed)
hema! ik heb daar Evie laatst eentje omgedaan die je kon verstellen.... ook elastisch idd. Volgens mij was hij wit met bloemetjes...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb zo een elastische riem van C&A, de kleinste maat die ik vinden kon was vanaf 104 en het werkt voor geen meter, ik kon daar ook niet echt kleinere riemen vinden helaas.. Dus ik ben ook geinteresseert in tips, want ook hier last van de zwaartekracht nu ze in de lengte toch echt 110 nodig heeft.
Dit is ook een WE Small Fit broekquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Precies Dyon! Zijn slim fit broeken van de WE zitten nu net als de broek van Niels. 98 is alleen ineens zo groot. Bovenkleding 98/104 zit hier nu redelijk, soms nog wel te groot.
Jaaa die is zo leuk!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:06 schreef wickie het volgende:
Zo even geshopt bij de H&M, die leuke salopet die Liene heeft ook aangeschaft!
Oh mignonne, kijk je oudste nou, zo adorable![]()
![]()
Welke? Ik heb er net 2 binnengekregen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:06 schreef wickie het volgende:
Zo even geshopt bij de H&M, die leuke salopet die Liene heeft ook aangeschaft!
Ja klopt, dat is zelfs bij Leen zo. En de pijpen kruipen ook altijd op. Maar ik vind het model zo schattig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:45 schreef Jore het volgende:
Ik vind die gevallen zo breed, jullie niet? Een beetje hobbezakkerig.
Normaal, zou ik zeggen. Lena past nog lang niet in maat 92, in ieder geval niet voor wat betreft onderkleding. Maat 86 was beter geweest voor haar, maar ik heb nog zoveel in 86 voor haar, dus ik heb vooruit gekocht. Ze heeft het salopetje wel de hele dag gedragen met de pijpen omgeslagen en dat ging best.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:54 schreef wickie het volgende:
Lenaatje met haar muts![]()
![]()
Valt hij groot?
Aha. Silke is vrij smal, ik weet het niet zo goed dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is zelfs bij Leen zo. En de pijpen kruipen ook altijd op. Maar ik vind het model zo schattig.
Haha die heeft Sarah dus ook allebei! En ze heeft ook 92 zodat ik zeker weet dat ze hem nog een tijd aan kan, maar voor het mooie had het 86 kunnen zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welke? Ik heb er net 2 binnengekregen.
Deze is met een leuk stofje gevoerd:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J40%2002619%2075207%2046%200453%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J40%2002619%2018118%2046%200454%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Oooooh...! Nu wil ik dus een meisje... <3quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:06 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]
ze heeft balletschoentjes en een balletmaillot gekregen vandaag <3
ik heb ze ook beidequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welke? Ik heb er net 2 binnengekregen.
Deze is met een leuk stofje gevoerd:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J40%2002619%2075207%2046%200453%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J40%2002619%2018118%2046%200454%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Pachtig!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:01 schreef MeNicole2 het volgende:
Beetje donkere foto, maar het eerste jurkje/pakje voor onze dochter
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:01 schreef MeNicole2 het volgende:
Beetje donkere foto, maar het eerste jurkje/pakje voor onze dochter
[ afbeelding ]
Verkopen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]ik had hiervan het pakje met shirtje en broekje. Stond zo schattig! Nu alweer te klein...
Daar ben ik nog niet aan toequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:07 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Verkopen?![]()
Kon ook moeilijk kiezen. Toch maar voor het jurkje gegaan
Haha als je je bedenkt en je het alsnog wel kwijt wil tegen eind december of begin januari dan mag je aan me denken!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet aan toe
Je hebt groot gelijk, nu kan je los op jurkjes
Wij hebben bij de laatste 2 alleen maat 50 meegenomen. Wel 2 pakjes. Voor de handigheid maakt niet uit. Wat jij mooi vind!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Is het voor een eerste pakje handig als je een maat 50 en een maat 56 mee naar het ziekenhuis neemt? En maakt het qua handigheid nog iets uit of je dan een broekje en een truitje of een pakje-aan-een-stuk meeneemt?
/babyn00b
Ik had het allemaal mee (en ook voor een jongetje, just in case.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Is het voor een eerste pakje handig als je een maat 50 en een maat 56 mee naar het ziekenhuis neemt? En maakt het qua handigheid nog iets uit of je dan een broekje en een truitje of een pakje-aan-een-stuk meeneemt?
/babyn00b
Is goed :pquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:16 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha als je je bedenkt en je het alsnog wel kwijt wil tegen eind december of begin januari dan mag je aan me denken!!
Als die van ons een jochie blijkt na de geboorte heeft ie wel pechquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:18 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik had het allemaal mee (en ook voor een jongetje, just in case.)
Bretels, een riem, óf een handige (schoon) moeder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:31 schreef becky27 het volgende:
ik moet ook nog op zoek naar een eerste pakje.
Iemand tips nog voor smalle broekjes maat 92 (zelf een Vingino broekje is veel te wijd).
Mijn dame is 92 cm maar 12 kilo.
Je moet Wickie eens vragen. Zij heeft volgens mij fijne broekjes voor Mette van H&M.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:31 schreef becky27 het volgende:
ik moet ook nog op zoek naar een eerste pakje.
Iemand tips nog voor smalle broekjes maat 92 (zelf een Vingino broekje is veel te wijd).
Mijn dame is 92 cm maar 12 kilo.
Dus nu moet je vrijwillig door de regen fietsenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:16 schreef bitterend het volgende:
oh ik heb gisteren een bestelling geplaatstonder anderen een regen pakje
dat is dus wat ik het liefst niet wil, want dan blijft het niet fijn zitten (uit ervaring)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:32 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Bretels, een riem, óf een handige (schoon) moeder.
die ga ik eens in de winkel bekijken (als ze ze hebben en anders ook maar bestellen maar vaak duurt dat zo lang)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:07 schreef wickie het volgende:
Becky, H&M heeft nu ook 2 super skinny broekjes, die zijn heel erg smal. Perfect voor Mette dus (maat 92 in broeken en weegt 11 kilo). Mette past ook goed in de andere skinny broeken. En lang leve het knoopsgat elastiek
Ik heb besloten alleen nog maar Hennes broeken voor haar te kopen.
Ze hebben nu een fijne actie online, bij veel jeans gaat er 5 euro van de prijs af.
Been there!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Twentemeisje je moet ook naar obaibi![]()
Al hebben die ook een paar winkels in Nederland maar niet waar jij woont geloof ik.
Ik ben ook fanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Twentemeisje je moet ook naar obaibi![]()
Al hebben die ook een paar winkels in Nederland maar niet waar jij woont geloof ik.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:11 schreef Poppedein het volgende:
Gats TM, ik had niet moeten klikken, want ondanks dat er veel op de site van kiabi staat wat ik verschrikkelijk vind, had ik binnen no time voor ¤120 mn mandje vol... Nu lees ik op internet en op hun FBpagina echter niets dan klachten over de levering en het bereik van hun klantenservice, dus ik durf t toch niet aan voor dat bedrag
Maar heuj...dan heb ik zojuist wel ¤120 euro uitgespaard, dus dat wordt shoppen morgen
Omgquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:18 schreef becky27 het volgende:
nieuwe newborn collectie van Z8![]()
[ afbeelding ]
+1quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Haha, ja, ik moet echt altijd aan Claudia denken als ik een strikje zie.
Hahaquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:06 schreef hilliebillie het volgende:
Hee mrien, die jas heb ik ook op het oog voor mijn jelleben alleen nog een beetje aan het twijfelen over de maat.
Toevallig
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:51 schreef mignonne het volgende:
ohjaaaa ik zie hem net![]()
ik dacht dat ik die heel lang geleden ook al eens gezien heb daarwilde Ingrid hem toen niet kopen voor Kim ofzo? Hij is erg leuk <3 Idd voor mn kleine
![]()
maar 92 is de kleinste maat. Ze draagt nog 74 van jasjes
Wat een geweldige lieve mutsquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:32 schreef mignonne het volgende:
Mijn kleine heeft een nieuwe wintermutsen mama 3 broeken à 5,95 p/s Ik hou van de H&M outlet
![]()
![]()
[ afbeelding ]
zo drollig, hij gaat al de hele dag op af op af op af
Ben blij dit te horen aangezien we geen jassen meer nodig hebben voor deze winterquote:Op zondag 2 september 2012 12:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, Meimel, ik heb m gezien. Het leek mij zo'n synthetisch pil-ding. Mijn oudste heeft een soort schippersjas aangehad. Die wil hij zo graag. Maar ik denk dat de jas vies zweterig is op de fiets en dus snel viezig en pluizig.
Mwoah, die kon je vast nog wel terugbrengenquote:Op zondag 2 september 2012 12:30 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ben blij dit te horen aangezien we geen jassen meer nodig hebben voor deze winter
Ohh, zal ik Niels gewoon weer in een rompertje proppen?quote:Op zondag 2 september 2012 15:59 schreef bitterend het volgende:
Bij de Hema zijn er lieve rompers met uiltjes voor de uilen fans!
Zit.zo rot zonder luier denk ikquote:Op zondag 2 september 2012 16:12 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ohh, zal ik Niels gewoon weer in een rompertje proppen?
Eens! En wat een leuk ding B!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:40 schreef danic het volgende:
Ik ben wat meer voor de rust, dus donkerblauwe legging en donkerblauwe rompertje of shirtje. Anders krijg je teveel kleuren en dat leidt zo af van het mooie groen.
onder deze niet... maar als ie helemaal groen was geweest welquote:Op donderdag 6 september 2012 19:34 schreef danic het volgende:
Ik zou er donkerblauw onder doen denk ik. Geen groen, dat is een beetje to much.
Of grijs?
Beesie-Jen zou er roze onder doen denk ik
die heb ik ook gekocht, leuk is ie he?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:29 schreef bitterend het volgende:
Ik heb deze gekocht <3
[ afbeelding ]
Wat kan erbij denken jullie? blauw of groene legging? en wat voor shirtje?
even uit de lurkstandquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:31 schreef Poppejans het volgende:
Wel heb ik een andere erg leuke winkel ontdekt, ik kende het iig helemaal nog niet en heb me arm gekocht, vooral de outlet ervan was leuk qua prijs: Gymboree
oa deze gekocht
Ik ookquote:Op donderdag 6 september 2012 19:29 schreef bitterend het volgende:
Ik heb deze gekocht <3
[ afbeelding ]
Wat kan erbij denken jullie? blauw of groene legging? en wat voor shirtje?
nee nooit last van gehad gelukkigquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Had je geen probleem met invoerrechten betalen dan bij zoveel?
Gymboree zit in Toronto zag ik en daar ga ik volgend jaar naar toe
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oooh das gaaf allemaal tm!
Ik heb gewoon een meisje waarvoor ik dat soort dingen.kan kopen
Ja, ik had geen voorkeur voor een jongen of meisje, maar het is toch heel tof om volgens mij ook een keer een meisjesexemplaar te hebben, vanwege de kinderkleding....quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oooh das gaaf allemaal tm!
Ik heb gewoon een meisje waarvoor ik dat soort dingen.kan kopen
Haha preciesquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, ik had geen voorkeur voor een jongen of meisje, maar het is toch heel tof om volgens mij ook een keer een meisjesexemplaar te hebben, vanwege de kinderkleding....![]()
Ik vind dat in ieder geval heel erg leuk.
Al denk ik dat ik me ook zou kunnen uitleven op jongenskleren, maar een volgende gaat heul lang in jumpsuits, dus das nogal makkelijk voor beide. Daar is veel leuks in te vinden.
quote:Op zondag 9 september 2012 00:40 schreef Lamb29 het volgende:
Vandaag een tof jurkje bij de zeeman gescoord... moet alleen nog even terug voor een kleiner exemplaar... twijfelde en verkeerd gegokt
Donkerpaars met roze koortjes en een uiltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die ga ik vervangen door iets simpels.
Becky ik moest ook aan Noortje denken toen ik dit jurkje zag!
quote:Op zondag 9 september 2012 08:57 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb gisteren een jurkje gekocht bij mijn vriendinnetje in de winkel. Ik had nog nooit van het merk gehoord, Quapi.
[ afbeelding ]
Er zit oorspronkelijk een glimmend roze lint door de riemlusjes:Jaaa die is echt tof! Als ik thuis ben eens googlen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die ga ik vervangen door iets simpels.
quote:Op zondag 9 september 2012 08:57 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb gisteren een jurkje gekocht bij mijn vriendinnetje in de winkel. Ik had nog nooit van het merk gehoord, Quapi.
[ afbeelding ]
Er zit oorspronkelijk een glimmend roze lint door de riemlusjes:Oeh! Met lint is ie erg leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die ga ik vervangen door iets simpels.
die site kende ik nog niet, wat is die leukquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fiepwestendorp.nl heeft leuke pyjama's vind ik.
De pyjamapakken van lindex in maat 86 past Puck ook nog en ze blijven leuk vind ik. Momenteel met auto's en uiltjesBij de baby's staan die op de site.
Verder erg eens over het aanbod. Al die stomme teksten en superhelden of cars shirts
bij zeeman heb ik twee jaar geleden (maar zag ze vorig jaar ook nog) lekkere warme velourspyjama's gekocht in maat 86, een helicopter voorop.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:30 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik ben op zoek naar jongenspyjama's maat 86 maar vind niks leuksIemand nog tips voor een moeder die niet houdt van teksten, cijfers en afbeeldingen die totaal niets te maken hebben met de leefwereld van 1-jarigen?
Sowieso ben ik op zoek naar leuke jongenskleren want met het oplopen van de maten gaat het aanbod sterk achteruit...
Wawasdaookalweer?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:23 schreef twentemeisje het volgende:
We hadden de oplossing toch al bedacht Sorbootje??
Toevallig, ik heb dat jasje enkele weken geleden gekochtquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:22 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet even niet meer wie het laatst had over houtje-touwtje jassen, maar C&A heeft een mooie!
[ afbeelding ]
Ja ik vind hem ook echt super leuk! Maar ik twijfel of het handig is om hem te kopen... Ik krijg een half-november-beeb en als 68 de kleinste maat is, denk ik dat het winterjasjestijdperk alweer voorbij is. Zou ik wel zonde vindenquote:Op woensdag 12 september 2012 09:58 schreef -Lise- het volgende:
[..]
Toevallig, ik heb dat jasje enkele weken geleden gekocht![]()
Erg leuk jasje vind ik het zelf en niet duur! Was wel een lange zoektocht gezien de kleine maatjes bijna overal uitverkocht waren. Uiteindelijk toch nog in maat 68 gevonden![]()
[ afbeelding ]
En vorige week nog een tof pakje gekocht in maat 56![]()
[ afbeelding ]
Nja, wij krijgen een eind-november-jongetje maar hij zit steeds op de hoogste curve qua gewicht en lengte (ik koop dan ook niets in maatje 50) dus waarschijnlijk lukt het wel voor februari/maart/april... Wishfull thinkingquote:Op woensdag 12 september 2012 11:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja ik vind hem ook echt super leuk! Maar ik twijfel of het handig is om hem te kopen... Ik krijg een half-november-beeb en als 68 de kleinste maat is, denk ik dat het winterjasjestijdperk alweer voorbij is. Zou ik wel zonde vinden![]()
Die elleboogpads van je nieuwe pakje vind ik super leuk! H&M had ook zo'n leuk vestje voor jongetjes met elleboogpads. Vind ik echt
nog een argument: brengt 2e hands vast nog een leuk bedrag op! dan haast net zo duur als een hema jas die je aan de straatstenen niet meer kwijt kunt. toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:26 schreef twentemeisje het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm aan de prijs vind voor een kinderjas, maar niet afschuwelijk schokkend duur. Kan ze er twee jaar mee denk je?
Ze doet er wel twee jaar mee, want ze zit nu nog maar net in 98, randgevalletje en dan koop ik hem in 98-104. Daarnaast groeit ze toch voor geen meterquote:Op woensdag 12 september 2012 14:26 schreef twentemeisje het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm aan de prijs vind voor een kinderjas, maar niet afschuwelijk schokkend duur. Kan ze er twee jaar mee denk je?
Slim! Toevoegen aan je argumentenlijstje Sorbo! En inderdaad: who cares! Behalve you dan!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:07 schreef DJMomo het volgende:
[..]
nog een argument: brengt 2e hands vast nog een leuk bedrag op! dan haast net zo duur als een hema jas die je aan de straatstenen niet meer kwijt kunt. toch?
Schat hij is bruin.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:16 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb Saar trouwens al aan het tekenen gezet voor het groene Isabeau-jasje van vorig jaar!
Hoeveel weken moeten we daar nog op wachten TM?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:16 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Slim! Toevoegen aan je argumentenlijstje Sorbo! En inderdaad: who cares! Behalve you dan!
Ik heb Saar trouwens al aan het tekenen gezet voor het groene Isabeau-jasje van vorig jaar!
Als het hier een jongetje gaat worden dan hebben we toch een expeditie 'zet alle meisjeskleding te koop' voor de boeg. Oh dear, wat een uitzoekwerk. Mijn zussen en ik gooien alles op 1 stapel en gaan iets leuks doen van de opbrengst. We hebben alle drie wel kleertjes in de verzameling ingebracht (al is de een wat koopzieker dan de ander
). Ook de jongenstak is goed gevuld! Ik ben zo benieuwd welke kleertjes het eerst in de verkoop gaan
.
Een week of 11 duurt het nog wel eer we daar achter zijn. En dan moet ik het wel heel zeker weten om echt alles al weg te doenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:24 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Hoeveel weken moeten we daar nog op wachten TM?
Wie? Isabeau en Tirza?!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:27 schreef Sorbootje het volgende:
en Tirza weet het nog niet (en Isabeau ook niet) maar die twee gaan later trouwen.
Groen, bruin, allebei poepkleuren!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:31 schreef twentemeisje het volgende:
Maar hij lijkt een bietje groen op de foto's S! En Tirza. Ik vind je Doc's zo gaa-haaaf!
Precies!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:34 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Wie? Isabeau en Tirza?!
Net als wij Sorbo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |