quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:11 schreef Poppedein het volgende:
Gats TM, ik had niet moeten klikken, want ondanks dat er veel op de site van kiabi staat wat ik verschrikkelijk vind, had ik binnen no time voor ¤120 mn mandje vol... Nu lees ik op internet en op hun FBpagina echter niets dan klachten over de levering en het bereik van hun klantenservice, dus ik durf t toch niet aan voor dat bedrag
Maar heuj...dan heb ik zojuist wel ¤120 euro uitgespaard, dus dat wordt shoppen morgen
Omgquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:18 schreef becky27 het volgende:
nieuwe newborn collectie van Z8![]()
[ afbeelding ]
+1quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Haha, ja, ik moet echt altijd aan Claudia denken als ik een strikje zie.
Hahaquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:06 schreef hilliebillie het volgende:
Hee mrien, die jas heb ik ook op het oog voor mijn jelleben alleen nog een beetje aan het twijfelen over de maat.
Toevallig
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:51 schreef mignonne het volgende:
ohjaaaa ik zie hem net![]()
ik dacht dat ik die heel lang geleden ook al eens gezien heb daarwilde Ingrid hem toen niet kopen voor Kim ofzo? Hij is erg leuk <3 Idd voor mn kleine
![]()
maar 92 is de kleinste maat. Ze draagt nog 74 van jasjes
Wat een geweldige lieve mutsquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:32 schreef mignonne het volgende:
Mijn kleine heeft een nieuwe wintermutsen mama 3 broeken à 5,95 p/s Ik hou van de H&M outlet
![]()
![]()
[ afbeelding ]
zo drollig, hij gaat al de hele dag op af op af op af
Ben blij dit te horen aangezien we geen jassen meer nodig hebben voor deze winterquote:Op zondag 2 september 2012 12:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, Meimel, ik heb m gezien. Het leek mij zo'n synthetisch pil-ding. Mijn oudste heeft een soort schippersjas aangehad. Die wil hij zo graag. Maar ik denk dat de jas vies zweterig is op de fiets en dus snel viezig en pluizig.
Mwoah, die kon je vast nog wel terugbrengenquote:Op zondag 2 september 2012 12:30 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ben blij dit te horen aangezien we geen jassen meer nodig hebben voor deze winter
Ohh, zal ik Niels gewoon weer in een rompertje proppen?quote:Op zondag 2 september 2012 15:59 schreef bitterend het volgende:
Bij de Hema zijn er lieve rompers met uiltjes voor de uilen fans!
Zit.zo rot zonder luier denk ikquote:Op zondag 2 september 2012 16:12 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ohh, zal ik Niels gewoon weer in een rompertje proppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |