Als die van ons een jochie blijkt na de geboorte heeft ie wel pechquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:18 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik had het allemaal mee (en ook voor een jongetje, just in case.)
Bretels, een riem, óf een handige (schoon) moeder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:31 schreef becky27 het volgende:
ik moet ook nog op zoek naar een eerste pakje.
Iemand tips nog voor smalle broekjes maat 92 (zelf een Vingino broekje is veel te wijd).
Mijn dame is 92 cm maar 12 kilo.
Je moet Wickie eens vragen. Zij heeft volgens mij fijne broekjes voor Mette van H&M.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:31 schreef becky27 het volgende:
ik moet ook nog op zoek naar een eerste pakje.
Iemand tips nog voor smalle broekjes maat 92 (zelf een Vingino broekje is veel te wijd).
Mijn dame is 92 cm maar 12 kilo.
Dus nu moet je vrijwillig door de regen fietsenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:16 schreef bitterend het volgende:
oh ik heb gisteren een bestelling geplaatstonder anderen een regen pakje
dat is dus wat ik het liefst niet wil, want dan blijft het niet fijn zitten (uit ervaring)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:32 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Bretels, een riem, óf een handige (schoon) moeder.
die ga ik eens in de winkel bekijken (als ze ze hebben en anders ook maar bestellen maar vaak duurt dat zo lang)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:07 schreef wickie het volgende:
Becky, H&M heeft nu ook 2 super skinny broekjes, die zijn heel erg smal. Perfect voor Mette dus (maat 92 in broeken en weegt 11 kilo). Mette past ook goed in de andere skinny broeken. En lang leve het knoopsgat elastiek
Ik heb besloten alleen nog maar Hennes broeken voor haar te kopen.
Ze hebben nu een fijne actie online, bij veel jeans gaat er 5 euro van de prijs af.
Been there!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Twentemeisje je moet ook naar obaibi![]()
Al hebben die ook een paar winkels in Nederland maar niet waar jij woont geloof ik.
Ik ben ook fanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Twentemeisje je moet ook naar obaibi![]()
Al hebben die ook een paar winkels in Nederland maar niet waar jij woont geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |