die site kende ik nog niet, wat is die leukquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fiepwestendorp.nl heeft leuke pyjama's vind ik.
De pyjamapakken van lindex in maat 86 past Puck ook nog en ze blijven leuk vind ik. Momenteel met auto's en uiltjesBij de baby's staan die op de site.
Verder erg eens over het aanbod. Al die stomme teksten en superhelden of cars shirts
bij zeeman heb ik twee jaar geleden (maar zag ze vorig jaar ook nog) lekkere warme velourspyjama's gekocht in maat 86, een helicopter voorop.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:30 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik ben op zoek naar jongenspyjama's maat 86 maar vind niks leuksIemand nog tips voor een moeder die niet houdt van teksten, cijfers en afbeeldingen die totaal niets te maken hebben met de leefwereld van 1-jarigen?
Sowieso ben ik op zoek naar leuke jongenskleren want met het oplopen van de maten gaat het aanbod sterk achteruit...
Wawasdaookalweer?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:23 schreef twentemeisje het volgende:
We hadden de oplossing toch al bedacht Sorbootje??
Toevallig, ik heb dat jasje enkele weken geleden gekochtquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:22 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet even niet meer wie het laatst had over houtje-touwtje jassen, maar C&A heeft een mooie!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |