abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116170820
Ik had al helemaal bedacht dat ik op vakantie ook wel bij een Lindex binnen zou lopen. Mooi niet dus. Ze zitten in alle scandinavische landen behalve Denemarken :'(

Toen heb ik maar troost gezocht bij Johnnie Boden O-)
  donderdag 30 augustus 2012 @ 01:20:20 #52
381212 Gulara
From the future
pi_116174918
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:16 schreef oeke het volgende:
Ze past het eindelijk! O+

Men neme een kidscase pakje van MP, dan pikt men een goed idee en aan de slag:
[ afbeelding ]

En dan past het mijn mini eindelijk, zelfs al wat krap zit het. :D
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow Oeke wat mooi! Zowel je pakje (als ik goed meegelurkt heb, zelfgeschilderd toch?) als je meisje! O+
  donderdag 30 augustus 2012 @ 07:11:14 #53
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_116176999
Ja, die! Dml, en dat zeg je dan niet even :'( ;)

Ik ga ook naar lindex binnenkort, maar ivm de koers is dat niet zo gunstig, kan het beter in euro's bestellen :')
pi_116177516
Even advies vragen..mijn dametje volgt netjes de groei curve van bv.com
kan ik er vanuit gaat dat als het winter is en zij 14 maanden is dat ik maat 86 nodig zal hebben? ik wil graag winter kleding shoppen maar geen idee of ik nou 80 of 86 moet hebben!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_116177547
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:26 schreef bitterend het volgende:
Even advies vragen..mijn dametje volgt netjes de groei curve van bv.com
kan ik er vanuit gaat dat als het winter is en zij 14 maanden is dat ik maat 86 nodig zal hebben? ik wil graag winter kleding shoppen maar geen idee of ik nou 80 of 86 moet hebben!
Dat is zo lastig te zeggen maar als ze al die tijd al op hetzelfde lijntje zit kan je dat volgen.

Maat 86 is voor 12 tot 18 maanden dus bij een gemiddeld kind moet dat met 14 maanden passen. Maar dan vooral aan de bovenkant. Broeken gaan vanaf nu wel een maat achter lopen meestal.

Puck is vrij lang en ging rond de 14 maanden over op maat 86 broeken wel maar jongetjes dragen veel spijkerbroeken en die kunnen in het voorjaar en herfst en de Nederlandse zomer :'( ook wel.

Hoe oud is ze nu en in welke maat zit ze?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_116177770
Het autoshirt is gewoon geniaal, daar gaat Puck van uit zijn dak :D

Dit lijkt me beide fijn voor een kleintje:

Meisjes:

Het roezeltje aan de schouders is erg jammer bij deze -O-

Jongens:
The way you rock'n'roll
pi_116177867
Heb ook veel leuk spul gezien voor onze dame maar de meeste staat nog op Comming soon! Dus ik hoop bij een volgende bestelronde dat ik ook mee kan bestellen!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 08:56:05 #58
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116177906
Ik was van de week op zoek naar een 1e pakje voor Hendrikje en ineens zag ik dat ik allemaal meisjeskleding aan het bekijken was. Even omschakelen geloof ik.

DML, de jongenskleding die je hierboven posste vind ik echt geweldig. O+
A grand adventure has begun.
pi_116177944
Ik besteed ook helemaal geen aandacht aan meisjeskleding tenzij een inspiratie post zoals hierboven dus ik snap dat het wennen is voor je Keshet.
Maar je mag nu gewoon jongens en meisjes kleding kijken *O*
The way you rock'n'roll
pi_116177971
Ik zit ook steeds zo weer bij het jongensspul te kijken. Kan niet wachten om vanavond de stad in te gaan. Zul je zien dat ik dan geen leuk meidenspul kan vinden!!
pi_116178034
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:01 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik zit ook steeds zo weer bij het jongensspul te kijken. Kan niet wachten om vanavond de stad in te gaan. Zul je zien dat ik dan geen leuk meidenspul kan vinden!!
Bij Engel & Bengel (aan de Hagengracht) verkopen ze Beebielove, das ook schattig voor een babymeisje MeNicole O+.
pi_116178142
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:05 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Bij Engel & Bengel (aan de Hagengracht) verkopen ze Beebielove, das ook schattig voor een babymeisje MeNicole O+.
Haha je das naast de WE toch? Normaal loop ik daar nooit naar binnen maar vanavond maar eens doen.
pi_116178162
Klopt! Waar vroeger de Oilly-winkel in zat.
pi_116178229
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dat is zo lastig te zeggen maar als ze al die tijd al op hetzelfde lijntje zit kan je dat volgen.

Maat 86 is voor 12 tot 18 maanden dus bij een gemiddeld kind moet dat met 14 maanden passen. Maar dan vooral aan de bovenkant. Broeken gaan vanaf nu wel een maat achter lopen meestal.

Puck is vrij lang en ging rond de 14 maanden over op maat 86 broeken wel maar jongetjes dragen veel spijkerbroeken en die kunnen in het voorjaar en herfst en de Nederlandse zomer :'( ook wel.

Hoe oud is ze nu en in welke maat zit ze?
Ze is nu 9 maanden en 1 week!
Dat is wat ik me afvroeg omdat ik 1 skipakje in maat 86 heb besteld en die is echt huuuuuuge! ik kan me niet voorstellen dat ze dat al past met 14 maanden :X
Ze past in rompers van hema 74/80 maar broeken die 74 zijn beginnen wat klein te worden, ik heb haar nu in een legging maat 80 van de h&m en dat past perfect!

Hoe groot is puck nu?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_116178320
Skipakjes van de h&m vallen groot!
Puck past bijna zijn maat 80 van vorig jaar nog zag ik van de week :D

Puck is nu 87cm en zit boven in 92 en onder in 86.
Met 14 maanden was hij 83cm maar hij is een jongetje sowieso, die curve loopt anders.

Maar ze volgt nu precies de gemiddelde qua maten als ze met 9 maanden over is naar 80.
Tot einde dit jaar zit ze dan wel in 80 en in het nieuwe jaar zal ze dan boven wel over gaan naar 86. Broekjes 80 zal de hele winter wel lukken gok ik. Broeken gaan vanaf nu wel een maatje achter lopen vaak en maat 86 zit nu precies mooi bij Puck.

Met elke grotere maat wordt de boel ook breder natuurlijk maar je hebt een lekker spekkie volgens mij dus het probleem van afzakkende broeken heb je in ieder geval niet.

Conclusie: boven zowel 80 als 86 kopen en broeken etc enkel 80 tenzij het wel erg klein valt.
Ik leg tegenwoordig thuis veel dingen op elkaar en ga dan soms nog wel eens terug voor een kleinere of grotere maat.
Bij kopen kan altijd nog in 86 maar dikke broeken, maillots etc heb je gewoon niks meer aan in het voorjaar en later en dat is ook zonde.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 30-08-2012 09:29:46 ]
The way you rock'n'roll
pi_116178714
Leuke Lindex kleren DML O+ Dat rode broekje lijkt mooi smal!
Dat autoshirtje wil Niels ook wel :D Wat gek, die had ik helemaal niet bij "Coming Soon" zien staan van de week.

Ik heb ook altijd de curve gebruikt om te voorspellen in welke maat hij zou zitten, het werkt best goed :)
Hij heeft altijd een maat kleinere broeken gehad, maar nu gaat hij naar zowel maat 98 shirts als broeken. Volgens mij heeft hij best lange benen voor een jongen.

98/104 shirtje (valt smal, dus lijkt niet zo enorm) en 92 broekje dat toch echt wat aan de korte kant begint te worden.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:46:35 #67
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116178830
Ik heb voor cristel van de winter maat 74 & 80 (denk dat ze dan wel gewoon in 80 past) en voor volgend jaar zomer maat 86.

@ Bitterend, Skipakken kunnen dan misschien wel wat groter vallen...maar er moet ook nog kleding onder natuurlijk, dat maakt het ook al wat dikker en groter?
pi_116179171
Hoe lang is Niels nu Twinkly?
The way you rock'n'roll
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:17:59 #69
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116179565
Oeke wat leuk zeg!

DML, leuke dingen post je! Ik ga eind september denk ik weer een lindexje wagen.

Waar ik voor kwam, hebben jullie al inspiratie voor jongens-peuter-winter-jassen?
pi_116179596
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 10:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe lang is Niels nu Twinkly?
Ik heb geen idee :D
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_116179767
Wat is die Lindexpyjama leuk! O+ Hebben!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:37:34 #72
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_116179985
@Bitterend, Lientje is nu 14 maanden, weegt 10,5 kilo en is 77 cm lang, lengte gemiddeld, gewicht +1.
Ze draagt bovenkleding maat 86 of 86-92, broeken maat 80 en dat past zeker tot het voorjaar.
Winterjas heb ik in maat 86, daar kan ze ook de hele winter mee doen. Winter fleecepak heb ik in maat 86, jumpsuits zijn ook allemaal 86 en haar rompers zijn 86-92 en dat zit ook prima.
Sokken heeft ze al maat 22-24. :D

Schoenen maat 21. Mutsen maat 48-49 O-) ;)
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:41:32 #73
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_116180080
Ik vind deze ook leuk
pi_116180733
^O^

Ik had het skipak al gewassen toen ik me bedacht dat het inderdaad veel te groot kan zijn!

DML ja het is een kleine michelin mannetje (vrouwtje eigenlijk) :D O+ maar misschien als ze gaat lopen dat ze wat slanker wordt??

Ik ben wel blij met jullie ervaringen. Shirtjes en sweaters zal in dan in maat 86 inslaan en jassen ook broeken maat 80 :Y
Even op Lindex snuffelen :') :X
pi_116181217
Och niks mis met spekkies bitterend :Y) O+

Ik had echt 80 nodig aan skipak vorig jaar en dat gaat nu net niet meer.
Maar als ik 86 had gehad paste het nu nog wel dus lekker die 86 houden :D
The way you rock'n'roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')