In 't blauw heb ik 'm niet gezien! Maar ja, we zijn toch meer van het rood!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:17 schreef Lamb29 het volgende:
Leuk Elmo!! Dat rode jasje heeft O. in het blauw
Och kijk nouquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:06 schreef Fannetje het volgende:
Lipfish
Anne had deze:
[ afbeelding ]
't Is alleen jammer dat het zo duur is, maar de kwaliteit is wel heel erg goed!
Tof! Alletweequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:55 schreef octopussy het volgende:
Zo, ik kom hier ook weer eens binnenwandelen. Heb net het merk Chaos and Order ontdekt (via www.piratenenprinsessen.nl, die mag ook in de OP).
Dit is echt helemaal Hannah![]()
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Prachtig!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:16 schreef oeke het volgende:
Ze past het eindelijk!
Men neme een kidscase pakje van MP, dan pikt men een goed idee en aan de slag:
[ afbeelding ]
En dan past het mijn mini eindelijk, zelfs al wat krap zit het.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mocht DML ze niet vinden als je toch wilt, mag je ook mij wel vragenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:41 schreef twentemeisje het volgende:
Het jurkje dat ik afbeeldde is 75 euro, for crying out loud...Maar ze hebben ook veel donkere kleding, dat spreekt mij altijd wel aan.
Das lief DML! Hij is nog wel in de webshop verkrijgbaar, dus ik denk nog heel ff na. Saar's wintercollectie heb ik nog niet helemaal in kaart, maar ik geloof dat er al best veel jurkjes bij zitten van nichtje Pien. Misschien moet ik toch eerst eens alles uitzoeken. Wanneer gaan jullie?
Wat een schatjes zijn jullie toch ook allemaal! Het is me nu al 3x aangebodenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:45 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Mocht DML ze niet vinden als je toch wilt, mag je ook mij wel vragenWij gaan dezelfde periode ongeveer (iets langer) en naar verschillende plekken (met DPAM geloof ik).
Dan moet je ook op tijd bestellen, meteen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:13 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik wil best, maar alles wat ik wil is steeds out of stockdus gaat hem niet worden!
Ohhhquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:16 schreef oeke het volgende:
Ze past het eindelijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De auto shirts?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:55 schreef Marrije het volgende:
Gaat er iemand bij Lindex bestellen?
Die kreeg ik omdat ik altijd zo veel en vaak bestelquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef hilliebillie het volgende:
Die autosport vind ik ook erg leuk ja! Ik hoor iets over kortingscodetell me... misschien dat ik dan toch wel een keertje mee ga doen
Wow Oeke wat mooi! Zowel je pakje (als ik goed meegelurkt heb, zelfgeschilderd toch?) als je meisje!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:16 schreef oeke het volgende:
Ze past het eindelijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is zo lastig te zeggen maar als ze al die tijd al op hetzelfde lijntje zit kan je dat volgen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:26 schreef bitterend het volgende:
Even advies vragen..mijn dametje volgt netjes de groei curve van bv.com
kan ik er vanuit gaat dat als het winter is en zij 14 maanden is dat ik maat 86 nodig zal hebben? ik wil graag winter kleding shoppen maar geen idee of ik nou 80 of 86 moet hebben!
Bij Engel & Bengel (aan de Hagengracht) verkopen ze Beebielove, das ook schattig voor een babymeisje MeNicolequote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:01 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik zit ook steeds zo weer bij het jongensspul te kijken. Kan niet wachten om vanavond de stad in te gaan. Zul je zien dat ik dan geen leuk meidenspul kan vinden!!
Haha je das naast de WE toch? Normaal loop ik daar nooit naar binnen maar vanavond maar eens doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Bij Engel & Bengel (aan de Hagengracht) verkopen ze Beebielove, das ook schattig voor een babymeisje MeNicole.
Ze is nu 9 maanden en 1 week!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is zo lastig te zeggen maar als ze al die tijd al op hetzelfde lijntje zit kan je dat volgen.
Maat 86 is voor 12 tot 18 maanden dus bij een gemiddeld kind moet dat met 14 maanden passen. Maar dan vooral aan de bovenkant. Broeken gaan vanaf nu wel een maat achter lopen meestal.
Puck is vrij lang en ging rond de 14 maanden over op maat 86 broeken wel maar jongetjes dragen veel spijkerbroeken en die kunnen in het voorjaar en herfst en de Nederlandse zomerook wel.
Hoe oud is ze nu en in welke maat zit ze?
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe lang is Niels nu Twinkly?
ja bij c&a voor 5 euro een mooie riem, verschillende soorten, elastisch en wel leer aan de uiteinden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:48 schreef Lamb29 het volgende:
Of andere goeie riemtips??
Hier hebben de nieuwe maat broeken nogal last van de zwaartekracht
http://www.kortingscode.n(...)rtingscodes-H-M.htmlquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:17 schreef wickie het volgende:
Ik ben te lui om terug te zoeken... Iemand die de kortingscodes bij de H&M weet momenteel?
Precies Dyon! Zijn slim fit broeken van de WE zitten nu net als de broek van Niels. 98 is alleen ineens zo groot. Bovenkleding 98/104 zit hier nu redelijk, soms nog wel te groot.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:42 schreef Twinkly het volgende:
Leuke Lindex kleren DMLDat rode broekje lijkt mooi smal!
Dat autoshirtje wil Niels ook welWat gek, die had ik helemaal niet bij "Coming Soon" zien staan van de week.
Ik heb ook altijd de curve gebruikt om te voorspellen in welke maat hij zou zitten, het werkt best goed![]()
Hij heeft altijd een maat kleinere broeken gehad, maar nu gaat hij naar zowel maat 98 shirts als broeken. Volgens mij heeft hij best lange benen voor een jongen.
98/104 shirtje (valt smal, dus lijkt niet zo enorm) en 92 broekje dat toch echt wat aan de korte kant begint te worden.
[ afbeelding ]
Ik haal ze vaak hier vandaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
http://www.kortingscode.n(...)rtingscodes-H-M.html
Helaas kom ik op de hoofdpagina uit...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:57 schreef Marrije het volgende:
lamb, ik heb een vrij neutrale, blauw en witte letters jeans erop. In de winkel meer keus dan op de site, maar het is dit idee: http://www.c-and-a.com/nl(...)eelgoed/Riem/75734/1 (met de cursor erover dan zie je het goed)
hema! ik heb daar Evie laatst eentje omgedaan die je kon verstellen.... ook elastisch idd. Volgens mij was hij wit met bloemetjes...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb zo een elastische riem van C&A, de kleinste maat die ik vinden kon was vanaf 104 en het werkt voor geen meter, ik kon daar ook niet echt kleinere riemen vinden helaas.. Dus ik ben ook geinteresseert in tips, want ook hier last van de zwaartekracht nu ze in de lengte toch echt 110 nodig heeft.
Dit is ook een WE Small Fit broekquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Precies Dyon! Zijn slim fit broeken van de WE zitten nu net als de broek van Niels. 98 is alleen ineens zo groot. Bovenkleding 98/104 zit hier nu redelijk, soms nog wel te groot.
Jaaa die is zo leuk!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:06 schreef wickie het volgende:
Zo even geshopt bij de H&M, die leuke salopet die Liene heeft ook aangeschaft!
Oh mignonne, kijk je oudste nou, zo adorable![]()
![]()
Welke? Ik heb er net 2 binnengekregen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:06 schreef wickie het volgende:
Zo even geshopt bij de H&M, die leuke salopet die Liene heeft ook aangeschaft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |