In 't blauw heb ik 'm niet gezien! Maar ja, we zijn toch meer van het rood!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:17 schreef Lamb29 het volgende:
Leuk Elmo!! Dat rode jasje heeft O. in het blauw
Och kijk nouquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:06 schreef Fannetje het volgende:
Lipfish
Anne had deze:
[ afbeelding ]
't Is alleen jammer dat het zo duur is, maar de kwaliteit is wel heel erg goed!
Tof! Alletweequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:55 schreef octopussy het volgende:
Zo, ik kom hier ook weer eens binnenwandelen. Heb net het merk Chaos and Order ontdekt (via www.piratenenprinsessen.nl, die mag ook in de OP).
Dit is echt helemaal Hannah![]()
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Prachtig!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:16 schreef oeke het volgende:
Ze past het eindelijk!
Men neme een kidscase pakje van MP, dan pikt men een goed idee en aan de slag:
[ afbeelding ]
En dan past het mijn mini eindelijk, zelfs al wat krap zit het.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mocht DML ze niet vinden als je toch wilt, mag je ook mij wel vragenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:41 schreef twentemeisje het volgende:
Het jurkje dat ik afbeeldde is 75 euro, for crying out loud...Maar ze hebben ook veel donkere kleding, dat spreekt mij altijd wel aan.
Das lief DML! Hij is nog wel in de webshop verkrijgbaar, dus ik denk nog heel ff na. Saar's wintercollectie heb ik nog niet helemaal in kaart, maar ik geloof dat er al best veel jurkjes bij zitten van nichtje Pien. Misschien moet ik toch eerst eens alles uitzoeken. Wanneer gaan jullie?
Wat een schatjes zijn jullie toch ook allemaal! Het is me nu al 3x aangebodenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:45 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Mocht DML ze niet vinden als je toch wilt, mag je ook mij wel vragenWij gaan dezelfde periode ongeveer (iets langer) en naar verschillende plekken (met DPAM geloof ik).
Dan moet je ook op tijd bestellen, meteen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:13 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik wil best, maar alles wat ik wil is steeds out of stockdus gaat hem niet worden!
Ohhhquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:16 schreef oeke het volgende:
Ze past het eindelijk!
Men neme een kidscase pakje van MP, dan pikt men een goed idee en aan de slag:
[ afbeelding ]
En dan past het mijn mini eindelijk, zelfs al wat krap zit het.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De auto shirts?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:55 schreef Marrije het volgende:
Gaat er iemand bij Lindex bestellen?
Die kreeg ik omdat ik altijd zo veel en vaak bestelquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef hilliebillie het volgende:
Die autosport vind ik ook erg leuk ja! Ik hoor iets over kortingscodetell me... misschien dat ik dan toch wel een keertje mee ga doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |