Eens! En wat een leuk ding B!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:40 schreef danic het volgende:
Ik ben wat meer voor de rust, dus donkerblauwe legging en donkerblauwe rompertje of shirtje. Anders krijg je teveel kleuren en dat leidt zo af van het mooie groen.
onder deze niet... maar als ie helemaal groen was geweest welquote:Op donderdag 6 september 2012 19:34 schreef danic het volgende:
Ik zou er donkerblauw onder doen denk ik. Geen groen, dat is een beetje to much.
Of grijs?
Beesie-Jen zou er roze onder doen denk ik
die heb ik ook gekocht, leuk is ie he?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:29 schreef bitterend het volgende:
Ik heb deze gekocht <3
[ afbeelding ]
Wat kan erbij denken jullie? blauw of groene legging? en wat voor shirtje?
even uit de lurkstandquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:31 schreef Poppejans het volgende:
Wel heb ik een andere erg leuke winkel ontdekt, ik kende het iig helemaal nog niet en heb me arm gekocht, vooral de outlet ervan was leuk qua prijs: Gymboree
oa deze gekocht
Ik ookquote:Op donderdag 6 september 2012 19:29 schreef bitterend het volgende:
Ik heb deze gekocht <3
[ afbeelding ]
Wat kan erbij denken jullie? blauw of groene legging? en wat voor shirtje?
nee nooit last van gehad gelukkigquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Had je geen probleem met invoerrechten betalen dan bij zoveel?
Gymboree zit in Toronto zag ik en daar ga ik volgend jaar naar toe
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oooh das gaaf allemaal tm!
Ik heb gewoon een meisje waarvoor ik dat soort dingen.kan kopen
Ja, ik had geen voorkeur voor een jongen of meisje, maar het is toch heel tof om volgens mij ook een keer een meisjesexemplaar te hebben, vanwege de kinderkleding....quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oooh das gaaf allemaal tm!
Ik heb gewoon een meisje waarvoor ik dat soort dingen.kan kopen
Haha preciesquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, ik had geen voorkeur voor een jongen of meisje, maar het is toch heel tof om volgens mij ook een keer een meisjesexemplaar te hebben, vanwege de kinderkleding....![]()
Ik vind dat in ieder geval heel erg leuk.
Al denk ik dat ik me ook zou kunnen uitleven op jongenskleren, maar een volgende gaat heul lang in jumpsuits, dus das nogal makkelijk voor beide. Daar is veel leuks in te vinden.
quote:Op zondag 9 september 2012 00:40 schreef Lamb29 het volgende:
Vandaag een tof jurkje bij de zeeman gescoord... moet alleen nog even terug voor een kleiner exemplaar... twijfelde en verkeerd gegokt
Donkerpaars met roze koortjes en een uiltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die ga ik vervangen door iets simpels.
Becky ik moest ook aan Noortje denken toen ik dit jurkje zag!
quote:Op zondag 9 september 2012 08:57 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb gisteren een jurkje gekocht bij mijn vriendinnetje in de winkel. Ik had nog nooit van het merk gehoord, Quapi.
[ afbeelding ]
Er zit oorspronkelijk een glimmend roze lint door de riemlusjes:Jaaa die is echt tof! Als ik thuis ben eens googlen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die ga ik vervangen door iets simpels.
quote:Op zondag 9 september 2012 08:57 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb gisteren een jurkje gekocht bij mijn vriendinnetje in de winkel. Ik had nog nooit van het merk gehoord, Quapi.
[ afbeelding ]
Er zit oorspronkelijk een glimmend roze lint door de riemlusjes:Oeh! Met lint is ie erg leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die ga ik vervangen door iets simpels.
die site kende ik nog niet, wat is die leukquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fiepwestendorp.nl heeft leuke pyjama's vind ik.
De pyjamapakken van lindex in maat 86 past Puck ook nog en ze blijven leuk vind ik. Momenteel met auto's en uiltjesBij de baby's staan die op de site.
Verder erg eens over het aanbod. Al die stomme teksten en superhelden of cars shirts
bij zeeman heb ik twee jaar geleden (maar zag ze vorig jaar ook nog) lekkere warme velourspyjama's gekocht in maat 86, een helicopter voorop.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:30 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik ben op zoek naar jongenspyjama's maat 86 maar vind niks leuksIemand nog tips voor een moeder die niet houdt van teksten, cijfers en afbeeldingen die totaal niets te maken hebben met de leefwereld van 1-jarigen?
Sowieso ben ik op zoek naar leuke jongenskleren want met het oplopen van de maten gaat het aanbod sterk achteruit...
Wawasdaookalweer?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:23 schreef twentemeisje het volgende:
We hadden de oplossing toch al bedacht Sorbootje??
Toevallig, ik heb dat jasje enkele weken geleden gekochtquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:22 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet even niet meer wie het laatst had over houtje-touwtje jassen, maar C&A heeft een mooie!
[ afbeelding ]
Ja ik vind hem ook echt super leuk! Maar ik twijfel of het handig is om hem te kopen... Ik krijg een half-november-beeb en als 68 de kleinste maat is, denk ik dat het winterjasjestijdperk alweer voorbij is. Zou ik wel zonde vindenquote:Op woensdag 12 september 2012 09:58 schreef -Lise- het volgende:
[..]
Toevallig, ik heb dat jasje enkele weken geleden gekocht![]()
Erg leuk jasje vind ik het zelf en niet duur! Was wel een lange zoektocht gezien de kleine maatjes bijna overal uitverkocht waren. Uiteindelijk toch nog in maat 68 gevonden![]()
[ afbeelding ]
En vorige week nog een tof pakje gekocht in maat 56![]()
[ afbeelding ]
Nja, wij krijgen een eind-november-jongetje maar hij zit steeds op de hoogste curve qua gewicht en lengte (ik koop dan ook niets in maatje 50) dus waarschijnlijk lukt het wel voor februari/maart/april... Wishfull thinkingquote:Op woensdag 12 september 2012 11:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja ik vind hem ook echt super leuk! Maar ik twijfel of het handig is om hem te kopen... Ik krijg een half-november-beeb en als 68 de kleinste maat is, denk ik dat het winterjasjestijdperk alweer voorbij is. Zou ik wel zonde vinden![]()
Die elleboogpads van je nieuwe pakje vind ik super leuk! H&M had ook zo'n leuk vestje voor jongetjes met elleboogpads. Vind ik echt
nog een argument: brengt 2e hands vast nog een leuk bedrag op! dan haast net zo duur als een hema jas die je aan de straatstenen niet meer kwijt kunt. toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:26 schreef twentemeisje het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm aan de prijs vind voor een kinderjas, maar niet afschuwelijk schokkend duur. Kan ze er twee jaar mee denk je?
Ze doet er wel twee jaar mee, want ze zit nu nog maar net in 98, randgevalletje en dan koop ik hem in 98-104. Daarnaast groeit ze toch voor geen meterquote:Op woensdag 12 september 2012 14:26 schreef twentemeisje het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm aan de prijs vind voor een kinderjas, maar niet afschuwelijk schokkend duur. Kan ze er twee jaar mee denk je?
Slim! Toevoegen aan je argumentenlijstje Sorbo! En inderdaad: who cares! Behalve you dan!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:07 schreef DJMomo het volgende:
[..]
nog een argument: brengt 2e hands vast nog een leuk bedrag op! dan haast net zo duur als een hema jas die je aan de straatstenen niet meer kwijt kunt. toch?
Schat hij is bruin.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:16 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb Saar trouwens al aan het tekenen gezet voor het groene Isabeau-jasje van vorig jaar!
Hoeveel weken moeten we daar nog op wachten TM?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:16 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Slim! Toevoegen aan je argumentenlijstje Sorbo! En inderdaad: who cares! Behalve you dan!
Ik heb Saar trouwens al aan het tekenen gezet voor het groene Isabeau-jasje van vorig jaar!
Als het hier een jongetje gaat worden dan hebben we toch een expeditie 'zet alle meisjeskleding te koop' voor de boeg. Oh dear, wat een uitzoekwerk. Mijn zussen en ik gooien alles op 1 stapel en gaan iets leuks doen van de opbrengst. We hebben alle drie wel kleertjes in de verzameling ingebracht (al is de een wat koopzieker dan de ander
). Ook de jongenstak is goed gevuld! Ik ben zo benieuwd welke kleertjes het eerst in de verkoop gaan
.
Een week of 11 duurt het nog wel eer we daar achter zijn. En dan moet ik het wel heel zeker weten om echt alles al weg te doenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:24 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Hoeveel weken moeten we daar nog op wachten TM?
Wie? Isabeau en Tirza?!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:27 schreef Sorbootje het volgende:
en Tirza weet het nog niet (en Isabeau ook niet) maar die twee gaan later trouwen.
Groen, bruin, allebei poepkleuren!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:31 schreef twentemeisje het volgende:
Maar hij lijkt een bietje groen op de foto's S! En Tirza. Ik vind je Doc's zo gaa-haaaf!
Precies!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:34 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Wie? Isabeau en Tirza?!
Net als wij Sorbo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |