abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116681141
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:58 schreef -Lise- het volgende:

[..]

Toevallig, ik heb dat jasje enkele weken geleden gekocht :D

Erg leuk jasje vind ik het zelf en niet duur! Was wel een lange zoektocht gezien de kleine maatjes bijna overal uitverkocht waren. Uiteindelijk toch nog in maat 68 gevonden *O*

[ afbeelding ]

En vorige week nog een tof pakje gekocht in maat 56 O+

[ afbeelding ]
Ja ik vind hem ook echt super leuk! Maar ik twijfel of het handig is om hem te kopen... Ik krijg een half-november-beeb en als 68 de kleinste maat is, denk ik dat het winterjasjestijdperk alweer voorbij is. Zou ik wel zonde vinden :)

Die elleboogpads van je nieuwe pakje vind ik super leuk! H&M had ook zo'n leuk vestje voor jongetjes met elleboogpads. Vind ik echt O+
pi_116683048
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:57 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ja ik vind hem ook echt super leuk! Maar ik twijfel of het handig is om hem te kopen... Ik krijg een half-november-beeb en als 68 de kleinste maat is, denk ik dat het winterjasjestijdperk alweer voorbij is. Zou ik wel zonde vinden :)

Die elleboogpads van je nieuwe pakje vind ik super leuk! H&M had ook zo'n leuk vestje voor jongetjes met elleboogpads. Vind ik echt O+
Nja, wij krijgen een eind-november-jongetje maar hij zit steeds op de hoogste curve qua gewicht en lengte (ik koop dan ook niets in maatje 50) dus waarschijnlijk lukt het wel voor februari/maart/april... Wishfull thinking *)

Zo dik is het jasje trouwens ook niet en als we weer zo'n natte/frisse lente krijgen als dit jaar...Komt wel goed O-)

Het is te verkrijgen vanaf maat 62 dacht ik.

En elleboogpads zijn echt stoer B-)
pi_116683936
Volgens mij ga je geen jas vinden die méér Isabeau is Sorbo!! Ik denk echt dat hij haar prachtig zal staan!
Joh, en dan begin je pas een jaartje later over zakgeld... :P

nadeel vind ik altijd alleen dat je bij dat soort jasjes echt wel een 2e (kan ook heus simpel en goedkoop) (buitenspeel)jasje nodig hebt, omdat dit vaak voor in de regen en sneeuw geen handige stofjes zijn...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_116684011
*noteert argument voor B-overhaalsessie van vanavond*
pi_116684237
Verdorie Sorbo, door jou die ik nou weer een trui die ik helemaal Jelte vind, maar waar ik t geld niet voor over heb

* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_116685722
O+

Sorry!
pi_116686115
Ohh Sorbo.. Wat doe je!! Die wil ik ook!

pfieuw zie nu dat het 4ff is... daar past mijn buik&billen peuter niet in
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_116686736
Oh Poppedein, die MOET Jelte O+.

Is B niet gevoelig voor je hormonaliteiten dan Sorbootje?
pi_116686811
Ik denk het wel TM. Ik heb net al even aangekondigd dat ik dé jas heb gevonden, dat vanaf nu alle andere jassen STOM zijn (omdat dat zo werkt) en hoe duur die is.

Reactie: Pfffff.......... laat vanavond maar even zien.

Komt wel goed dus ;)
pi_116686956
Dat je er dan nog een jasje bij moet, moet je nog maar even niet vermelden dan! Ben benieuwd naar de actiefoto's van die prachtige jas!
Met een meidenkwartet
pi_116687134
:D Ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm aan de prijs vind voor een kinderjas, maar niet afschuwelijk schokkend duur. Kan ze er twee jaar mee denk je?
pi_116687682
hey deintje; je had toch een euro gevonden? ;)

en die staat Jelte vast prachtig! ik zeg DOEN!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_116688518
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:26 schreef twentemeisje het volgende:
:D Ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm aan de prijs vind voor een kinderjas, maar niet afschuwelijk schokkend duur. Kan ze er twee jaar mee denk je?
nog een argument: brengt 2e hands vast nog een leuk bedrag op! dan haast net zo duur als een hema jas die je aan de straatstenen niet meer kwijt kunt. toch?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_116688608
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:26 schreef twentemeisje het volgende:
Ze doet er wel twee jaar mee, want ze zit nu nog maar net in 98, randgevalletje en dan koop ik hem in 98-104. Daarnaast groeit ze toch voor geen meter :D
En hij is idd niet extreem duur, maar wel duurder dan B. ooit aan een kinderjasje uit zou geven, maar hey, ik ben zwanger, who cares?!

En DJMomo, nog een mooi argument.
pi_116688858
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:07 schreef DJMomo het volgende:

[..]

nog een argument: brengt 2e hands vast nog een leuk bedrag op! dan haast net zo duur als een hema jas die je aan de straatstenen niet meer kwijt kunt. toch?
Slim! Toevoegen aan je argumentenlijstje Sorbo! En inderdaad: who cares! Behalve you dan!

Ik heb Saar trouwens al aan het tekenen gezet voor het groene Isabeau-jasje van vorig jaar! :P

Als het hier een jongetje gaat worden dan hebben we toch een expeditie 'zet alle meisjeskleding te koop' voor de boeg :o. Oh dear, wat een uitzoekwerk. Mijn zussen en ik gooien alles op 1 stapel en gaan iets leuks doen van de opbrengst. We hebben alle drie wel kleertjes in de verzameling ingebracht (al is de een wat koopzieker dan de ander :') ). Ook de jongenstak is goed gevuld! Ik ben zo benieuwd welke kleertjes het eerst in de verkoop gaan :s) .
  woensdag 12 september 2012 @ 15:21:36 #291
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_116689041
Hier ff showen hoe m'n meisje er vandaag bij loopt! NIet mega bijzonder ofzo, maar ik was vanmorgen in shock dat ze een maat 98 broek aan heeft en dat ie dus ook perfect past!! Mevrouw langbeen. Volgens mij is ze de laatste tijd weer enorm gegroeid. :o
(ook is dit even een check of het me lukt om via de telefoon een foto te plaatsen :@ )
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_116689097
Ik zie em niet Elmo
pi_116689106
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:16 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ik heb Saar trouwens al aan het tekenen gezet voor het groene Isabeau-jasje van vorig jaar! :P
Schat hij is bruin.
  woensdag 12 september 2012 @ 15:23:30 #294
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_116689113
Was nog ff wat aant aanpassen.
pi_116689131
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:16 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Slim! Toevoegen aan je argumentenlijstje Sorbo! En inderdaad: who cares! Behalve you dan!

Als het hier een jongetje gaat worden dan hebben we toch een expeditie 'zet alle meisjeskleding te koop' voor de boeg :o. Oh dear, wat een uitzoekwerk. Mijn zussen en ik gooien alles op 1 stapel en gaan iets leuks doen van de opbrengst. We hebben alle drie wel kleertjes in de verzameling ingebracht (al is de een wat koopzieker dan de ander :') ). Ook de jongenstak is goed gevuld! Ik ben zo benieuwd welke kleertjes het eerst in de verkoop gaan :s) .
Hoeveel weken moeten we daar nog op wachten TM? :+

En 15% korting bij V&D trouwens (code herfst15). Meisje vindt Friendz altijd wel leuk. Heb net een paar jurkjes besteld.
Met een meidenkwartet
pi_116689298
en Tirza weet het nog niet (en Isabeau ook niet) maar die twee gaan later trouwen.
pi_116689471
Maar hij lijkt een bietje groen op de foto's S! En Tirza O+. Ik vind je Doc's zo gaa-haaaf! *;

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:24 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Hoeveel weken moeten we daar nog op wachten TM? :+
Een week of 11 duurt het nog wel eer we daar achter zijn. En dan moet ik het wel heel zeker weten om echt alles al weg te doen ;).
  woensdag 12 september 2012 @ 15:34:43 #298
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_116689577
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:27 schreef Sorbootje het volgende:
en Tirza weet het nog niet (en Isabeau ook niet) maar die twee gaan later trouwen.
Wie? Isabeau en Tirza?!
Net als wij Sorbo! ^)
  woensdag 12 september 2012 @ 15:35:48 #299
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_116689622
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:31 schreef twentemeisje het volgende:
Maar hij lijkt een bietje groen op de foto's S! En Tirza O+. Ik vind je Doc's zo gaa-haaaf! *;

Groen, bruin, allebei poepkleuren! :+

Ja ze zijn leuk he TM!! Misschien mag je ze wel lenen voor Saartje als ze Tirza niet meer passen!
pi_116689721
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:34 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Wie? Isabeau en Tirza?!
Net als wij Sorbo! ^)
Precies! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: