Eens! En wat een leuk ding B!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:40 schreef danic het volgende:
Ik ben wat meer voor de rust, dus donkerblauwe legging en donkerblauwe rompertje of shirtje. Anders krijg je teveel kleuren en dat leidt zo af van het mooie groen.
onder deze niet... maar als ie helemaal groen was geweest welquote:Op donderdag 6 september 2012 19:34 schreef danic het volgende:
Ik zou er donkerblauw onder doen denk ik. Geen groen, dat is een beetje to much.
Of grijs?
Beesie-Jen zou er roze onder doen denk ik
die heb ik ook gekocht, leuk is ie he?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:29 schreef bitterend het volgende:
Ik heb deze gekocht <3
[ afbeelding ]
Wat kan erbij denken jullie? blauw of groene legging? en wat voor shirtje?
even uit de lurkstandquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:31 schreef Poppejans het volgende:
Wel heb ik een andere erg leuke winkel ontdekt, ik kende het iig helemaal nog niet en heb me arm gekocht, vooral de outlet ervan was leuk qua prijs: Gymboree
oa deze gekocht
Ik ookquote:Op donderdag 6 september 2012 19:29 schreef bitterend het volgende:
Ik heb deze gekocht <3
[ afbeelding ]
Wat kan erbij denken jullie? blauw of groene legging? en wat voor shirtje?
nee nooit last van gehad gelukkigquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Had je geen probleem met invoerrechten betalen dan bij zoveel?
Gymboree zit in Toronto zag ik en daar ga ik volgend jaar naar toe
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oooh das gaaf allemaal tm!
Ik heb gewoon een meisje waarvoor ik dat soort dingen.kan kopen
Ja, ik had geen voorkeur voor een jongen of meisje, maar het is toch heel tof om volgens mij ook een keer een meisjesexemplaar te hebben, vanwege de kinderkleding....quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oooh das gaaf allemaal tm!
Ik heb gewoon een meisje waarvoor ik dat soort dingen.kan kopen
Haha preciesquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, ik had geen voorkeur voor een jongen of meisje, maar het is toch heel tof om volgens mij ook een keer een meisjesexemplaar te hebben, vanwege de kinderkleding....![]()
Ik vind dat in ieder geval heel erg leuk.
Al denk ik dat ik me ook zou kunnen uitleven op jongenskleren, maar een volgende gaat heul lang in jumpsuits, dus das nogal makkelijk voor beide. Daar is veel leuks in te vinden.
quote:Op zondag 9 september 2012 00:40 schreef Lamb29 het volgende:
Vandaag een tof jurkje bij de zeeman gescoord... moet alleen nog even terug voor een kleiner exemplaar... twijfelde en verkeerd gegokt
Donkerpaars met roze koortjes en een uiltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die ga ik vervangen door iets simpels.
Becky ik moest ook aan Noortje denken toen ik dit jurkje zag!
quote:Op zondag 9 september 2012 08:57 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb gisteren een jurkje gekocht bij mijn vriendinnetje in de winkel. Ik had nog nooit van het merk gehoord, Quapi.
[ afbeelding ]
Er zit oorspronkelijk een glimmend roze lint door de riemlusjes:Jaaa die is echt tof! Als ik thuis ben eens googlen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die ga ik vervangen door iets simpels.
quote:Op zondag 9 september 2012 08:57 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb gisteren een jurkje gekocht bij mijn vriendinnetje in de winkel. Ik had nog nooit van het merk gehoord, Quapi.
[ afbeelding ]
Er zit oorspronkelijk een glimmend roze lint door de riemlusjes:Oeh! Met lint is ie erg leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die ga ik vervangen door iets simpels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |