En spelende man...wat heb je nou geleerd?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kreeg daarstraks een oneliner binnen, vergezeld van een foto waarbij je een vergrootglas moest pakken om er een menselijk figuur in te onderscheiden, zo ver weg als ze stond. Ik denk; Naja. Contactenlijstje staat al vrij vol, accepteren of niet? Nieuwsgierig als ik ben toch maar gedaan.
Check ik mijn fotobewonderaars, zie ik er iemand tussen staan die als twee druppels water lijkt op Junior, uit de freggels en bleek ik haar net te hebben toegevoegd.
Dat verklaarde wel enigszins de foto naar keuze om de oneliner mee te vergezellen.
Het leven imiteert kunst. Soms.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:31 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En spelende man...wat heb je nou geleerd?
Dat zijn inderdaad standaard vragen die je krijgt. Of de Q&A, die kan je zelf invullen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:19 schreef Spezza19 het volgende:
Woehoe! 1 hele match op Paiq![]()
Eentje die wel direct een vraag stelt, maar al 2 uur niet online is geweestKnap....
Of gaat dat automatisch... dat Paiq je haar vraag automatisch stuurt ofzo.... Ja ik ben een paiq noob
Oh ja, 2 twee speed date verzoeken gehad... maar als je niet binnen 5 seconden reageert zijn ze alweer weg ook... Dus wel erg speedy....
En e-matching is ook goed te doen als man en gratis.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:48 schreef dyna18 het volgende:
[..]
RP gaat gratis voor een man niet werken.
Gratis heb je 2 goede opties. PaiQ en Knuz
Die (vaak irritante) vragen kun je skippen trouwens om maar gelijk tot de Edele Kunst van het hosselen over te gaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:19 schreef Spezza19 het volgende:
Woehoe! 1 hele match op Paiq![]()
Eentje die wel direct een vraag stelt, maar al 2 uur niet online is geweestKnap....
Of gaat dat automatisch... dat Paiq je haar vraag automatisch stuurt ofzo.... Ja ik ben een paiq noob
Oh ja, 2 twee speed date verzoeken gehad... maar als je niet binnen 5 seconden reageert zijn ze alweer weg ook... Dus wel erg speedy....
Nou, haar antwoord, daar haak ik alweer voor af.....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:22 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad standaard vragen die je krijgt. Of de Q&A, die kan je zelf invullen.
Speeddates kunnen snel voorbij zijn, als het druk is dan moet je er snel bij zijn. Verder moet je met Paiq in het begin ook een beetje geduld hebben, of koop credits om meer matches te krijgen.
Ik kreeg ze ook wel om de 10 minuten. Ligt het niet aan je voorkeurs instellingen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zijn denk ik meer mannen die speed/battledates aanvragen, dan dat vrouwen dat doen. Dus vrouwen krijgen dan sneller een speeddate aangeboden, dan dat mannen dat krijgen.
U snapt?
Hmm zou kunnen, maar heb er niet echt rare dingen tussen staan volgens mij.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik kreeg ze ook wel om de 10 minuten. Ligt het niet aan je voorkeurs instellingen?
Dan kun je toch geen berichten sturen? Ik heb daar wel een profiel, maar betaal niets en kan geen contact leggen. Of doe ik iets verkeerd?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En e-matching is ook goed te doen als man en gratis.
logisch! Ik had het idee me er ook bij 1 (Lexa in mijn geval) in te schrijven en dan evt. verder te zoeken naar volgende sites.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:56 schreef cassettebandje het volgende:
Ik betaal momenteel nog voor Lexa en voor 2 sites betalen vind ik een beetje veel van het goede.
Als vrouwen jou een bericht sturen kan je antwoorden wat je wilt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:47 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Dan kun je toch geen berichten sturen? Ik heb daar wel een profiel, maar betaal niets en kan geen contact leggen. Of doe ik iets verkeerd?
Wat Paiq betreft: ik heb dat een tijdje geprobeerd, maar krijg daar ook amper speeddates. Als ik er zelf een speeddate aanvraag krijg ik vrijwel altijd de melding dat er niemand gevonden kan worden. Dus tsja, voor mij werkt dat niet echt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:54 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom wil iedereen altijd gratis? stelletje Hollanders
Ik vind dat betalen zo gek nog niet voor mannen: het laat je alvast langzaam wennen aan het feit dat er geld van je afgetroggeld gaat worden
Ah okay. Ik heb nog nooit een bericht gehad.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:08 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als vrouwen jou een bericht sturen kan je antwoorden wat je wilt.
Echt iets voor mij.. thnx!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
http://www.piratendating.nl/Dating/Register.aspx
Het topic meldt nog de meet van vorige week.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[ afbeelding ]
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daarbij willen willen we op zaterdag 18 augustus * graag een meet houden voor dit topic, drankje doen, missschien ook een hapje of even stappen, beetje centraal in Nederland. Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmeldenHeb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.
* Voorgestelde datum
------------------------------------------------------------------------------------------------------
In september komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.
Piratendating. Na een geslaagde date neuken in een woonwagen op de laatste single van snackbar-harses Grad Damen. Het zal vast zijn charme hebben. Ergens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
http://www.piratendating.nl/Dating/Register.aspx
Altijd al gewild! (not)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Piratendating. Na een geslaagde date neuken in een woonwagen op de laatste single van snackbar-harses Grad Damen. Het zal vast zijn charme hebben. Ergens.
Ietwat aangepast nu.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:34 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Het topic meldt nog de meet van vorige week.
Misschien even aanpassen.
"Leuke foto, chatten?"quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:00 schreef Kloonhommel het volgende:
Wat voor oneliners kunnen vrouwen wel waarderen? Ik denk erover na fotobewonderaars een oneliner te sturen maar twijfel wat ik zal sturen. Een beetje een idee wat sommigen van jullie wel leuk vinden om te horen zou me wel eens creatiever en inspiratievoller kunnen maken.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:00 schreef Kloonhommel het volgende:
Wat voor oneliners kunnen vrouwen wel waarderen? Ik denk erover na fotobewonderaars een oneliner te sturen maar twijfel wat ik zal sturen. Een beetje een idee wat sommigen van jullie wel leuk vinden om te horen zou me wel eens creatiever en inspiratievoller kunnen maken.
Iets van die strekking werkt bij foto-bewonderaars doorgaans al perfect. Dan zou ik me niet in allerlei bochten wringen om er wat quasi-lolligs uit te persen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:16 schreef dynamiet het volgende:
[..]
"Leuke foto, chatten?"
Deze heeft nog nooit niet gewerkt.
Dat vinden veel vrouwen volgens mij wel een plus als je voor hun kookt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
Vanavond m'n 6e dateZe gaat (weer) voor me koken
Misschien moet ik ook eens voor haar koken, maar ik hou daar helemaal niet van
Ja ik weet'tquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:10 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat vinden veel vrouwen volgens mij wel een plus als je voor hun kookt.
Ik ben gewoon geen keukenprinsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:17 schreef dyna18 het volgende:
Wat is er mis met een goed klaar gemaakte spaghetti?
De indruk maak je metde aankleding en wat je er naast zet.
Mooi aangeklede tafel, een lekkere salade er naast, wat geraspte kaas.
En dan tiramisu of ijs als toetje...
Huh? Ik vind dat het er juist wel erg tof uitziet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:03 schreef Silenus het volgende:
Nouja, echt romantisch/gezellig ziet het er ook niet echt uit.
het hoeft niet je smaak te zijn maar het is ook geen bij elkaar geraapt zooitjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:03 schreef Silenus het volgende:
Nouja, echt romantisch/gezellig ziet het er ook niet echt uit.
Of ze het mooi/romantisch vinden is een kwestie van smaak...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:05 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Huh? Ik vind dat het er juist wel erg tof uitziet.
Daar zijn vrouwen vaak wel gevoelig voor?
Die stijl vind ik erg leuk maar oogt idd wat kaal, waar zijn de blikken afbeeldingen, lampen en pasteltinten? Waar heb ik het eigenlijk over? Hebben het over datingsites hier, niet jouw interieurquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Of ze het mooi/romantisch vinden is een kwestie van smaak...
Het enige wat ik weet is dat zij mijn keuze voor een eigen stijl erg waardeert. Dus omdat het meer zegt over mijn persoonlijkheid (eigenzinnig).
Ja dit is wel een oude foto toen het er net stond, nu hangt er veel meer aan de muur hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die stijl vind ik erg leuk maar oogt idd wat kaal, waar zijn de blikken afbeeldingen, lampen en pasteltinten? Waar heb ik het eigenlijk over? Hebben het over datingsites hier, niet jouw interieur
On topic: gewoon koken, dat is al leuk genoeg. Als het mislukt kun je altijd nog nasi bij de Chinees halen.
Door werkelijk te gaan daten...dat is wat internetdaten leuk maaktquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:56 schreef Maanvis het volgende:
Hoe maak ik datingsitedaten weer leuk? Nu komt het meer over als een verplichting. Ik spreek meisjes aan die me wel wat lijken met een standaardbericht wat ik een beetje personaliseer (want als ik een persoonlijk bericht schrijf en ze mot me kop niet krijg ik toch een gebroken hartje en dan is alle moeite voor niets) maar het begint behoorlijk eentonig te worden. Heeft iemand tips om dat te doorbreken? Want anders kan ik me beter uitschrijven
.
Dat lukt niet als je van elke vrouw een gebroken hartje krijgt omdat m'n kop ze niet aanstaatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Door werkelijk te gaan daten...dat is wat internetdaten leuk maakt
Dan moet je jezelf onderscheiden van de andere mannen...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat lukt niet als je van elke vrouw een gebroken hartje krijgt omdat m'n kop ze niet aanstaat. In de kroeg stap ik zo op een vrouw af en heb ik meteen een leuk gesprek, op een datingsite kijken ze eerst naar je kop en je profiel en filteren dan tussen de 12394812094812 berichtjes de ideale man er uit waar ze vervolgens op reageren
.
als je hier zeker van bent, en jouw foto niet leuk genoeg is om door die eerste keuring te komen. dan kan je 2 dingen doen. een betere foto regelen of het opgeven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:44 schreef Maanvis het volgende:
op een datingsite kijken ze eerst naar je kop en je profiel en filteren dan tussen de 12394812094812 berichtjes de ideale man er uit waar ze vervolgens op reageren.
Open en origineel zijn kan maar tot op zekere hoogte; vrouwen willen zich bijzonder voelen maar als je als man al 40x bent afgewezen zal de 41ste poging echt niet beter worden. IRL is het zoveel makkelijker, je kijkt elkaar aan, kijkt terug, lacht wat en je weet meteen of je een klik hebt. Dat alles in een paar seconden. Op een datingsite moet je al gauw 5 minuten besteden aan een bericht en dan nog krijg je vaak zo'n suf gebroken hartje terug.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf onderscheiden van de andere mannen...
Hou je profiel "open" zodat je een ingang hebt waarover zij kunnen gaan praten en zorg dat je berichtje "anders" is dan dat je denkt dat de meeste mannen sturen...
Kom eens met concrete voorbeelden aanzetten van teksten die je bijvoorbeeld naar aanleiding van een profiel stuurtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Open en origineel zijn kan maar tot op zekere hoogte; vrouwen willen zich bijzonder voelen maar als je als man al 40x bent afgewezen zal de 41ste poging echt niet beter worden. IRL is het zoveel makkelijker, je kijkt elkaar aan, kijkt terug, lacht wat en je weet meteen of je een klik hebt. Dat alles in een paar seconden. Op een datingsite moet je al gauw 5 minuten besteden aan een bericht en dan nog krijg je vaak zo'n suf gebroken hartje terug.
Hou het dan bij IRL daten als dat zo goed voor je werkt. Internetdaten moet een leuke aanvulling zijn, geen bron van irritatie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Open en origineel zijn kan maar tot op zekere hoogte; vrouwen willen zich bijzonder voelen maar als je als man al 40x bent afgewezen zal de 41ste poging echt niet beter worden. IRL is het zoveel makkelijker, je kijkt elkaar aan, kijkt terug, lacht wat en je weet meteen of je een klik hebt. Dat alles in een paar seconden. Op een datingsite moet je al gauw 5 minuten besteden aan een bericht en dan nog krijg je vaak zo'n suf gebroken hartje terug.
mja ik was juist benieuwd naar hoe ik het weer leuk kon makenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hou het dan bij IRL daten als dat zo goed voor je werkt. Internetdaten moet een leuke aanvulling zijn, geen bron van irritatie.
Ik denk dat de meeste hier om twee redenen voor internetdaten kiezen:
1) het lukt IRL niet omdat je/ze te verlegen zijn, geen mannen/vrouwen durven aanspreken of echt geen sociale vaardigheden hebben. Internet is dan heel veilig en een goed begin (om te oefenen)
2) je komt IRL niet zoveel vrijgezelle mannen/vrouwen meer tegen, gaat minder de kroeg in, op feestjes ed altijd omringd door stelletjes etc. Internet is dan een bijkomende manier om meer vrijgezellen tegen te komen.
Als bij jou beide punten niet van toepassing zijn, waarom zou je dan inderdaad gaan internetdaten. Duik de kroeg in en ga daar dates scoren. Het principe is hetzelfde...
Goede analyse,quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hou het dan bij IRL daten als dat zo goed voor je werkt. Internetdaten moet een leuke aanvulling zijn, geen bron van irritatie.
1) het lukt IRL niet omdat je/ze te verlegen zijn, geen mannen/vrouwen durven aanspreken of echt geen sociale vaardigheden hebben. Internet is dan heel veilig en een goed begin (om te oefenen)
2) je komt IRL niet zoveel vrijgezelle mannen/vrouwen meer tegen, gaat minder de kroeg in, op feestjes ed altijd omringd door stelletjes etc. Internet is dan een bijkomende manier om meer vrijgezellen tegen te komen.
Als bij jou beide punten niet van toepassing zijn, waarom zou je dan inderdaad gaan internetdaten. Duik de kroeg in en ga daar dates scoren. Het principe is hetzelfde...
You've just answered your own questionquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mja ik was juist benieuwd naar hoe ik het weer leuk kon maken.
ik vond paiq wel leuk, dat werkt intuïtief, een beetje spelen om elkaar te leren kennen. maar daar is het aanbod erg magertjes als je niet wilt betalen.
Lijkt me wel, voor mij geldt ook alleen punt 2...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:13 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Goede analyse,
echter in hoeverre zijn mensen succesvol op een datingsite als het ze in RL ook niet lukt?
Dan falen ze daar toch net zo hard?
Altijd tof, die Engelsen die zo goed Nederlands spreken!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
You've just answered your own question
....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Altijd tof, die Engelsen die zo goed Nederlands spreken!
Maar serieus, waarom zou je betalen voor 2394812098 gebroken hartjes?
Klopt, in de meeste gevallen. Sowieso gaat bij datingsites het ook op dat je, als je dan een date hebt, binnen 5 minuten weet of het klikt. Hell, noem me kortzichtig maar ik weet het na 10 seconden al. Plus dat je dan nog eens de ongemakkelijke lading hebt van dat je bij elkaar zit omdat je wilt weten of je elkaar wel echt leuk vindt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:13 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Goede analyse,
echter in hoeverre zijn mensen succesvol op een datingsite als het ze in RL ook niet lukt?
ik heb er al ooit voor betaald, werd niksquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
....
Als je zo negatief bent ingesteld zou ik idd niet ervoor gaan betalen...
Tja, ik ben van nature erg slecht in het tot stand laten komen van die klik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt, in de meeste gevallen. Sowieso gaat bij datingsites het ook op dat je, als je dan een date hebt, binnen 5 minuten weet of het klikt. Hell, noem me kortzichtig maar ik weet het na 10 seconden al. Plus dat je dan nog eens de ongemakkelijke lading hebt van dat je bij elkaar zit omdat je wilt weten of je elkaar wel echt leuk vindt.
Maar toch is het een leuke aanvulling op het 'gewone' daten
Niet altijd. Sommige mensen durven op internet veel sneller het achterste van hun tong te laten zien. Je kan je makkelijker anders voordoen dan je bent.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:13 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Goede analyse,
Ik ben van mening dat wat je op datingsites en online 'oefent' niet overdraagbaar is naar een daadwerkelijke situatie in levende lijve. Iets schrijven is makkelijker dan hetzelfde zeggen en het dan nog goed over laten komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:25 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Niet altijd. Sommige mensen durven op internet veel sneller het achterste van hun tong te laten zien. Je kan je makkelijker anders voordoen dan je bent.
Ik zeg niet dat het goed is, maar het kan een goede manier zijn om wat te 'oefenen'. Neem alleen al even de hoeveelheid mannen (en ws ook vrouwen) die met een hele mooie nepfoto op datingsites staan. Tot een echte date zal het ws nooit komen op die manier want dan val je toch wel door de mand. Maar je kan iig mooi oefenen in je versierskills.
Brutaliteit. Zeggen wat in je opkomt. Vaak heb je bij de eerste indruk wel door of er potentie in zit. Je wordt nu eenmaal vaker niet interessant gevonden door mensen dan wel, dus je merkt direct dat iemands houding anders is. Veel opener. Dan moet je jezelf echt aanleren om te zeggen wat in je opkomt. Vaak kom je met veel meer weg dan jij in je hoofd haalt, zeker als het wel enigszins klikt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Tja, ik ben van nature erg slecht in het tot stand laten komen van die klik.
Een date wordt dan al snel een vriendschappelijke ontmoeting. Wel gezellig, maar niet meer dan dat.
Geen idee trouwens hoe ik dat beter kan doen.
Juist die 'brutaliteit' en het zien dat je daar best mee weg kan komen is juist iets wat je mi goed kan oefenen met online daten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat wat je op datingsites en online 'oefent' niet overdraagbaar is naar een daadwerkelijke situatie in levende lijve. Iets schrijven is makkelijker dan hetzelfde zeggen en het dan nog goed over laten komen.
[..]
Brutaliteit. Zeggen wat in je opkomt. Vaak heb je bij de eerste indruk wel door of er potentie in zit. Je wordt nu eenmaal vaker niet interessant gevonden door mensen dan wel, dus je merkt direct dat iemands houding anders is. Veel opener. Dan moet je jezelf echt aanleren om te zeggen wat in je opkomt. Vaak kom je met veel meer weg dan jij in je hoofd haalt, zeker als het wel enigszins klikt.
Bij een date is de ander net zo zenuwachtig en onzeker als jij. Je moet je dus niet als de underdog op gaan stellen want dan geef je helemaal geen signalen dat jij haar wel ziet zitten.
Doen mensen dat echt? Met een nep foto van een of ander model op een site gaat staan? Dan haal je er toch niets uit? Je kunt in ieder geval de ander nooit ontmoeten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:25 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Niet altijd. Sommige mensen durven op internet veel sneller het achterste van hun tong te laten zien. Je kan je makkelijker anders voordoen dan je bent.
Ik zeg niet dat het goed is, maar het kan een goede manier zijn om wat te 'oefenen'. Neem alleen al even de hoeveelheid mannen (en ws ook vrouwen) die met een hele mooie nepfoto op datingsites staan. Tot een echte date zal het ws nooit komen op die manier want dan val je toch wel door de mand. Maar je kan iig mooi oefenen in je versierskills.
Ik denk dat je vooral niet te onzeker ervan moet worden. Accepteert dat je regelmatig wordt afgewezen of zelfs geen reactie terug krijgt...maar toch zelfverzekerd doorgaan en bedenken dat hun daar iets mee mislopen.
Je kent jezelf en weet wat je te bieden hebt. Als een ander dat niet wil zien...next. Ga vooral er niet te zwaar aan tillen en te hoge verwachtingen van hebben.
Dat wel. Maar ik denk niet dat veel mensen dit meenemen naar een echte situatie. Dat is zó ontzettend anders dan een berichtje sturen of een beetje chatten. Dan moet je die reacties direct op kunnen hoesten en dat vereist toch dat je van nature ad-rem bent.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Juist die 'brutaliteit' en het zien dat je daar best mee weg kan komen is juist iets wat je mi goed kan oefenen met online daten.
Weet ik niet...ik was vroeger ook heel verlegen en nu veel meer ad-rem. Volgens mij kun je dat prima aanleren. Kwestie van af je over je eigen schaamte en onzekerheid heen zetten en kijken hoe het uitpakt. Als dat positie is komt het uiteindelijk veel natuurlijker. Je moet alleen niet bang zijn om op je bek te gaan soms.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik denk niet dat veel mensen dit meenemen naar een echte situatie. Dat is zó ontzettend anders dan een berichtje sturen of een beetje chatten. Dan moet je die reacties direct op kunnen hoesten en dat vereist toch dat je van nature ad-rem bent.
Je hebt ergens wel gelijk natuurlijk. Het kan nooit kwaad om eens te oefenen daarmee. Toch vind ik dat de beste manier om dingen aan te leren is wanneer je 'voor het echie' gaat. Alleen dan kan je in de omgang met vrouwen oefenen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Weet ik niet...ik was vroeger ook heel verlegen en nu veel meer ad-rem. Volgens mij kun je dat prima aanleren. Kwestie van af je over je eigen schaamte en onzekerheid heen zetten en kijken hoe het uitpakt. Als dat positie is komt het uiteindelijk veel natuurlijker. Je moet alleen niet bang zijn om op je bek te gaan soms.
Eens, al zal de kroeg dan ook niet de goede plaats zijn. Daar wordt die man nog veel harder afgewezen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt ergens wel gelijk natuurlijk. Het kan nooit kwaad om eens te oefenen daarmee. Toch vind ik dat de beste manier om dingen aan te leren is wanneer je 'voor het echie' gaat. Alleen dan kan je in de omgang met vrouwen oefenen.
Maar als je daar überhaupt slecht mee bent, ga dan in godsnaam niet op datingsites. Zoek je heil dan eerst ergens anders om gewoon beter te worden in het contact met vrouwen. Op sites zal je toch afgewezen worden omdat je het niet helemaal in de vingers hebt en dat gaat je echt niet beter laten voelen.
Heel vaak zelfs, vooral op badoo. Op paiq heb ik voor mij de ergste meegemaakt...drie weken elke avond aan hem verspild. Sommige zeggen het direct, anderen doen het heel obvious door een foto van bijv. Brad Pitt te nemen...en anderen blijven volhouden dat ze het echt zijn, maar blijven met smoesjes komen dat ze niet kunnen afspreken (of misschien spreken ze wel af, maar dat is mij gelukkig nog nooit gebeurd). Het is iig inmiddels één van de eerste vragen die ik stel, mits iemand meerdere foto's van dezelfde persoon erop heeft staan en dat niet allemaal modellenfoto's zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:58 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Doen mensen dat echt? Met een nep foto van een of ander model op een site gaat staan? Dan haal je er toch niets uit? Je kunt in ieder geval de ander nooit ontmoeten.
Ik vraag me wel af hoeveel dit oefenen helpt. Het beste is om toch zo snel mogelijk elkaar in het echt te ontmoeten. Pas dan begint het echte ontmoeten.
Denk dat je daar een goed punt hebt...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:02 schreef VacaLoca het volgende:
Ook dat is dus niet echt om vrolijk van te worden... maar zowel IRL als online dus zelfde knelpunt, en ik zou daar niet zo een alternatief op weten. Je zou kunnen stellen 'ga dan van die sites af', maar ik bereik er iig mee dat ik mijzelf naar buiten toe presenteer en de vrouwen die me negeren na zien foto op paiq bv zouden me IRL ook niet aantrekkelijk vinden, dus je bent iig wijzer geworden, al is het niet de leukste informatie. Een echte match zal voor mij ook nog wel komen, de zoektocht duurt misschien ook wel net zo lang als bij de genen die wel goed in de markt liggen... alleen is de zoektocht wat minder leuk en niet zo gevuld met allerlei dates, ONS, scharrels, flirts, complimenten en andere ego-strelerij etc
Dat is inderdaad erg zonde van je tijd. Wat een eikel zeg.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:12 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Heel vaak zelfs, vooral op badoo. Op paiq heb ik voor mij de ergste meegemaakt...drie weken elke avond aan hem verspild. Sommige zeggen het direct, anderen doen het heel obvious door een foto van bijv. Brad Pitt te nemen...en anderen blijven volhouden dat ze het echt zijn, maar blijven met smoesjes komen dat ze niet kunnen afspreken (of misschien spreken ze wel af, maar dat is mij gelukkig nog nooit gebeurd). Het is iig inmiddels één van de eerste vragen die ik stel, mits iemand meerdere foto's van dezelfde persoon erop heeft staan en dat niet allemaal modellenfoto's zijn.
Dat oefenen kan vooral handig zijn als je juist merkt dat op dates gesprekken niet lopen. En het moet natuurlijk wel tot een date komen, niet iedereen wil na twee zinnen direct afspreken.
Of afspreken en dan met zo'n papieren masker van Angelina Jolie aan komen lopenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:20 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg zonde van je tijd. Wat een eikel zeg.
Gewoon met hem afspreken en niet op komen dagen. Dat zal hem leren
Ik hoop alleen niet bitter te worden voor het zover isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Denk dat je daar een goed punt hebt...
Ik heb het zelfs zo gehad dat ik iemand vroeg of dat een echte foto van hem was. Hij gaf toe dat hij dat niet was en stuurde zijn eigen foto per WA (we hadden al afgesproken te daten en telnr. uitgewisseld). Ik vond hem niks en was teleurgesteld dat hij dat niet direct gezegd had. Date gecancelled. Paar weken later weer contact met een leuke uitziende vent. Wat gekletst en van plan om wat af te spreken...zegt hij "sms mij maar". Toen pas viel het kwartje. Zelfde naam, woonplaats en ook een kind...maar weer een andere fotoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:18 schreef BeamofLight het volgende:
Lol, foto's van andere mensen erop ja? Heb ik nog nooit meegemaakt. Wel eens gevraagd of de foto's recent waren: ik kreeg me toch een uitbrander. Ze voegde er nog bij iets van " ik beloof je dat het niet zal tegenvallen..." OK: daten dus.
Komt ze aanlopen.....niks geworden dus
Kansloos... sommige mensen zijn echt pathologische leugenaars. Zo ken ik iemand die dan op een date gaat vertellen dat ie één kind heeft. Terwijl ie er twee heeftquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:25 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs zo gehad dat ik iemand vroeg of dat een echte foto van hem was. Hij gaf toe dat hij dat niet was en stuurde zijn eigen foto per WA (we hadden al afgesproken te daten en telnr. uitgewisseld). Ik vond hem niks en was teleurgesteld dat hij dat niet direct gezegd had. Date gecancelled. Paar weken later weer contact met een leuke uitziende vent. Wat gekletst en van plan om wat af te spreken...zegt hij "sms mij maar". Toen pas viel het kwartje. Zelfde naam, woonplaats en ook een kind...maar weer een andere foto
Lol, wat een volhouder om het gewoon nog een keer met je te proberen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:25 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs zo gehad dat ik iemand vroeg of dat een echte foto van hem was. Hij gaf toe dat hij dat niet was en stuurde zijn eigen foto per WA (we hadden al afgesproken te daten en telnr. uitgewisseld). Ik vond hem niks en was teleurgesteld dat hij dat niet direct gezegd had. Date gecancelled. Paar weken later weer contact met een leuke uitziende vent. Wat gekletst en van plan om wat af te spreken...zegt hij "sms mij maar". Toen pas viel het kwartje. Zelfde naam, woonplaats en ook een kind...maar weer een andere foto
Ik heb op Paiq een twee keer dezelfde chick gehad die alleen met een totáál ander verhaal over haar werk aan kwam zetten. Ze moet mij nog herkend hebben, ze is zelfs bij mij thuis geweest en stuurde daar nogal snel aan op seks. Ik vond haar drie keer niks in het echt en heb dat toen afgewezen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:25 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:30 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Lol, wat een volhouder om het gewoon nog een keer met je te proberen.
Maar bleek dat dan niet uit zijn profiel verder? Of lette je alleen op de foto?
Wat is WA trouwens?
Waarschijnlijk had ze ook het een en ander geoefend online en bleek dat laatste beter te werkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb op Paiq een twee keer dezelfde chick gehad die alleen met een totáál ander verhaal over haar werk aan kwam zetten. Ze moet mij nog herkend hebben, ze is zelfs bij mij thuis geweest en stuurde daar nogal snel aan op seks. Ik vond haar drie keer niks in het echt en heb dat toen afgewezen.
Anyways, maand of twee later weer ene "Julia" van 23 op Paiq. Dus gewoon dezelfde, maar nu werkte ze niet in een callcenter als supervisor maar was ze gastvrouw in een instelling voor geestelijk gehandicapten
Inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:35 schreef VacaLoca het volgende:
Dan baal je... maak je een nepprofiel om te 'oefenen'... is daar net de vrouw van je dromen waarmee je in contact komt. Wil ze afspreken omdat ze je zo leuk, interessant en grappig vind... komt de aap uit de mouw dat je niet degene op de foto bent. Hoe je er in het echt uit ziet vind ze nog aantrekkelijker eigenlijk, normaal gesproken, maar het feit dat je de foto van een ander hebt gebruikt geeft haar teveel twijfels over je... end of story.
Zou het niet doen... (sowieso niet)
Het erge was dat vanwege al onze telefoongesprekken ik ergens al wat voor hem was gaan voelen. Ik heb hem duizend keer gevraagd of zijn foto's echt waren (want to good to be true) en hij bleef volhouden van wel, zelfs na dat een vriendin van mij zijn foto's op internet had gevonden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:20 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg zonde van je tijd. Wat een eikel zeg.
Gewoon met hem afspreken en niet op komen dagen. Dat zal hem leren
Hij had één nieuw profiel aangemaakt...naar eigen zeggen zodat hij weer bovenaan kwam te staan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:30 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Lol, wat een volhouder om het gewoon nog een keer met je te proberen.
Maar bleek dat dan niet uit zijn profiel verder? Of lette je alleen op de foto?
Wat is WA trouwens?
Maar merkte je dan niet op de manier van schrijven in het profiel dat het dezelfde man was?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hij had één nieuw profiel aangemaakt...naar eigen zeggen zodat hij weer bovenaan kwam te staan.
WA is what's app.
hahaha te sneuquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:25 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nee, profiel was volledig anders op naam, woonplaats en het hebben van één kind na. Maar er zijn vast meerdere Jeroenen in Groningen. Zelfs al met één andere gedate.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:39 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Maar merkte je dan niet op de manier van schrijven in het profiel dat het dezelfde man was?
Kreeg een beetje het idee dat je alleen op de foto lette.
Anyway, wees blij dat het met hem niets geworden is. Klinkt niet als een goede vangst.
Terwijl ik juist liever een gesprek heb dan de droge profielteksten die ik echt nikszeggend vind. Maar goed, misschien ga ik binnenkort eens RP proberen, toch eens kijken of ik mijn mening bij moet stellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:00 schreef Sekhmet het volgende:
Ik heb meer mannen gedate vanwege de leuke, humoristisch afwisseling dan vanwege dat ik in katzwijm viel voor hun foto.
Wel is het zo dat op sites waar je profielen kan bekijken je natuurlijk wel kijkt of het een beetje een leuk uitziende man is en het profiel voor jou aantrekkelijk is (zoals woonplaats, lengte, kinderen etc).
Het is ook wel waarom ik paiq eigenlijk heel frustrerend vind. Heb daar dan wel eens hele leuke gesprekken, maar mis wat info. Vond het altijd heel vervelend om na een leuk gesprekje te moeten zeggen dat het niks zou worden verder (ja, noem mij maar oppervlakkig, maar ik val gewoon niet op kleinere mannen).
Maar het gesprek ga je dan ook wel aan. Het is niet vanwege alleen een profieltekst dat ik met iemand zou daten. Maar ik ga niet snel het gesprek aan met bijv. iemand die 1.70 lang is. Hoe mooi hij ook mag zijn en hoe leuk zijn profiel ook is. Op paiq dus wel vaak gematched aan mannen die gewoon veel kleiner zijn...en daar kom je dan dus pas later achter.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Terwijl ik juist liever een gesprek heb dan de droge profielteksten die ik echt nikszeggend vind. Maar goed, misschien ga ik binnenkort eens RP proberen, toch eens kijken of ik mijn mening bij moet stellen.
Geeft PaiQ die info dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:06 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar het gesprek ga je dan ook wel aan. Het is niet vanwege alleen een profieltekst dat ik met iemand zou daten. Maar ik ga niet snel het gesprek aan met bijv. iemand die 1.70 lang is. Hoe mooi hij ook mag zijn en hoe leuk zijn profiel ook is. Op paiq dus wel vaak gematched aan mannen die gewoon veel kleiner zijn...en daar kom je dan dus pas later achter.
dit moet iedereen onthouden inderdaadquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
Brutaliteit. Zeggen wat in je opkomt. Dan moet je jezelf echt aanleren om te zeggen wat in je opkomt. Vaak kom je met veel meer weg dan jij in je hoofd haalt, zeker als het wel enigszins klikt.
Nee, juist niet. Daarom vind ik Paiq minder prettig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:08 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Geeft PaiQ die info dan?
Anders kun je het ook gewoon aan het begin van het gesprek vragen toch?
op paiq is dat heel normaal merk ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:12 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Daarom vind ik Paiq minder prettig.
En uiteindelijk vraag je er wel naar. Maar het komt een beetje vreemd over heb ik soms het idee.
"Hey, hoe gaat het?"
"Goed hoor. Hoe lang ben jij eigenlijk?"
...
2.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Klopt. Op zich vind ik het geen rare vraag als je zelf als vrouw 1,90 bent en beslist geen kleinere man wil hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
op paiq is dat heel normaal merk ik
andersom wil ik ook liever niet thuis komen met een vrouw van 1.90quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:22 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Klopt. Op zich vind ik het geen rare vraag als je zelf als vrouw 1,90 bent en beslist geen kleinere man wil hebben.
Lange vrouwen zijn tofquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
andersom wil ik ook liever niet thuis komen met een vrouw van 1.90
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik kom maar tot de 1.80 vandaarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:28 schreef Plasterk het volgende:
[..]![]()
Overigens heb ik zaterdag een date met een vrouw van 1,92, ben zelf 2 cm langer.
Met Paiq Select kan je wel dergelijke 'eisen' zwaarder laten wegen zodat kans klein is dat je er aan gematcht wordt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Verschilt per type lijkt me...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:47 schreef outcast_within het volgende:
Ik ben eergisteren gematched via paiq.
Maar ik dacht laat ik eens voor de verandering niet de eerste zijn die iets zegt.
Tot geen effect.
Is het gebruikelijk dat de man eerst iets zegt en dat de vrouw op haar rug inspiratieloos reageert?
dan zal ze irl ook wel zo zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:47 schreef outcast_within het volgende:
Maar ik dacht laat ik eens voor de verandering niet de eerste zijn die iets zegt.
Tot geen effect.
Is het gebruikelijk dat de man eerst iets zegt en dat de vrouw op haar rug inspiratieloos reageert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is je ego....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:47 schreef outcast_within het volgende:
Tot geen effect.
truequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:57 schreef Black_Rainbow het volgende:
Nu ik paiq select heb bevalt de site me echt wel een stuk beter, matches zijn ook veel leuker, al klikt het vaak nog steeds niet, maar dat is vaak om een reden die je niet uit een profiel van iemand kan halen. Meestal komt het toch door een gebrek aan initiatief om een gesprek aan te gaan. Na 5 vragen nog met een kortaf antwoord geven zonder wedervraag haak ik toch af. Ik snap best dat het niet komt aanwaaien, maar een beetje meer spontaniteit is toch echt wel vereist.
Werkt het speeddate en battlesysteem nu ook beter nadat je betaald lid bent geworden ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:57 schreef Black_Rainbow het volgende:
Nu ik paiq select heb bevalt de site me echt wel een stuk beter, matches zijn ook veel leuker, al klikt het vaak nog steeds niet, maar dat is vaak om een reden die je niet uit een profiel van iemand kan halen. Meestal komt het toch door een gebrek aan initiatief om een gesprek aan te gaan. Na 5 vragen nog met een kortaf antwoord geven zonder wedervraag haak ik toch af. Ik snap best dat het niet komt aanwaaien, maar een beetje meer spontaniteit is toch echt wel vereist.
Nee, dat blijft een willekeurig iets, ik doe daar over het algemeen ook weinig mee, komt in verhouding echt zelden iets leuks uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:34 schreef faf het volgende:
[..]
Werkt het speeddate en battlesysteem nu ook beter nadat je betaald lid bent geworden ?
Ik heb via Paiq tot nu toe eigenlijk alleen via speeddates leuke mensen (die ook nog eens dichtbij woonden) leren kennen. Matches waren vaak niet online of matchten niet zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:35 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Nee, dat blijft een willekeurig iets, ik doe daar over het algemeen ook weinig mee, komt in verhouding echt zelden iets leuks uit.
Same here. De dates die ik via Paiq heb gehad waren allemaal via speeddate.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb via Paiq tot nu toe eigenlijk alleen via speeddates leuke mensen (die ook nog eens dichtbij woonden) leren kennen. Matches waren vaak niet online of matchten niet zo.
De matches zijn inderdaad wel weer minder vaak online, maar de speeddates zijn bij mij geen succes. Ik heb meer dan 5 minuten nodig om mezelf te 'verkopen'. Misschien dat ik daar dan eens wat meer werk in moet steken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb via Paiq tot nu toe eigenlijk alleen via speeddates leuke mensen (die ook nog eens dichtbij woonden) leren kennen. Matches waren vaak niet online of matchten niet zo.
Knuz sucks... 3x wat aan overgehouden daar...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:08 schreef B91 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Paiq me na 1 dag al beter bevalt dan dat Knuz deed. Op Paiq kom je veel beter en makkelijker in contact met vrouwen. Verder is de opzet van de site ook beter/creatiever als op knuz.
Meld je gewoon aan bij een site zoals Paiq, en kijk het een paar dagen aan, voordat je een abbo afsluit. Ik zelf heb er ook wel moeite mee qua chatten. Heb liever iemand voor me, dan kan je tenminste via lichaamstaal en blikken meer erop inspelen of weet je al dat je het niets vindt/wordt (bij mij verloopt een chat of mail vaak hetzelfde)natuurlijk blijf je soms ook chatten, en wil je diegene graag in het echt zien + hoop je dat diegene de volgende dag weer online is. Zelf ben ik 1 week bezig met die dating zooi, en kijk nu wel vaak of er iets gebeurt + het kan soms ook erg leuk zijn op een verveel moment.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Binnenkort misschien me ook maar weer eens een keer wagen aan een abbo, ff een maand aankijken ofzo. Maar waar ik eigenlijk een beetje tegenop kijk is het chatten. Ik heb daar niet zoveel mee. MSN gebruik ik al jaren niet meer, en op andere manieren, bijvoorbeeld via Facebook, zijn het eigenlijk meer korte berichtjes met een vraag aan iemand ofzo. Huishoudelijke mededelingen zeg maar. Chatten vind ik makkelijker met mensen die je allang kent, om bijvoorbeeld ff te vragen hoe het weekend was, dan om iemand te leren kennen.
Ik ben zelf meer van het mailen, kan daar veel beter mijn ei in kwijt. Zo heb ik bijvoorbeeld met een date uit het verleden eerst een paar weken gemaild, waarbij we gewoon wat over onszelf vertelden, maar ook in elke mail een aantal vragen bedachten voor de ander, en dat pakte eigenlijk heel goed uit. Na een week of 2 hadden we besloten om maar elkaar maar eens in het echt te ontmoeten, en dat was ook heel leuk. Maar ik heb, voor mezelf althans, het gevoel dat ik met mailcontact een veel beter beeld van iemand krijg, dan via chatten. Hoe denken jullie daar over? Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Ik zelf heb het idee dat er door de meeste veel liever gechat wordt, klopt dat?
Paiq ken ik, been there, done that, niet zo mijn ding eigenlijk. Het is ook niet dat ik moeite heb met chatten hoor, ik weet prima wat ik moet zeggen enzo, ik vind het gewoon niet zo tof. Als ik wil "chatten", praten dus, dan doe ik dat liever idd face to face. Ik vind het voordeel van mailen dat ik wat meer over mijn antwoorden na kan denken, plus dat ik dat kan doen op een moment dat het mij uitkomt. Ik heb in principe ook alleen 's avonds tijd om te kunnen chatten, overdag werk ik, maar ik heb geen fuck zin om heel de avond achter de pc te gaan zitten. Even mail en nieuws checken, af en toe een game spelen, maar niet de hele avond naar een MSN venstertje gaan zitten staren naar een venster waar staat dat de ander net aan het typen is ofzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:54 schreef faf het volgende:
[..]
Meld je gewoon aan bij een site zoals Paiq, en kijk het een paar dagen aan, voordat je een abbo afsluit. Ik zelf heb er ook wel moeite mee qua chatten. Heb liever iemand voor me, dan kan je tenminste via lichaamstaal en blikken meer erop inspelen of weet je al dat je het niets vindt/wordt (bij mij verloopt een chat of mail vaak hetzelfde)natuurlijk blijf je soms ook chatten, en wil je diegene graag in het echt zien + hoop je dat diegene de volgende dag weer online is. Zelf ben ik 1 week bezig met die dating zooi, en kijk nu wel vaak of er iets gebeurt + het kan soms ook erg leuk zijn op een verveel moment.
Qua chat skills totaal niet druk maken, na een paar chat's zie je hoe een gesprek verloopt, en kan je bepaalde vragen ook overnemen in je volgende chats of je eigen versie erop verzinnen.
Liever chatten idd, wat Silenus zegt, de adremheid kan je dan testen. Hoewel je ook even wat langer kan nadenken dan in het echt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Binnenkort misschien me ook maar weer eens een keer wagen aan een abbo, ff een maand aankijken ofzo. Maar waar ik eigenlijk een beetje tegenop kijk is het chatten. Ik heb daar niet zoveel mee. MSN gebruik ik al jaren niet meer, en op andere manieren, bijvoorbeeld via Facebook, zijn het eigenlijk meer korte berichtjes met een vraag aan iemand ofzo. Huishoudelijke mededelingen zeg maar. Chatten vind ik makkelijker met mensen die je allang kent, om bijvoorbeeld ff te vragen hoe het weekend was, dan om iemand te leren kennen.
Ik ben zelf meer van het mailen, kan daar veel beter mijn ei in kwijt. Zo heb ik bijvoorbeeld met een date uit het verleden eerst een paar weken gemaild, waarbij we gewoon wat over onszelf vertelden, maar ook in elke mail een aantal vragen bedachten voor de ander, en dat pakte eigenlijk heel goed uit. Na een week of 2 hadden we besloten om maar elkaar maar eens in het echt te ontmoeten, en dat was ook heel leuk. Maar ik heb, voor mezelf althans, het gevoel dat ik met mailcontact een veel beter beeld van iemand krijg, dan via chatten. Hoe denken jullie daar over? Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Ik zelf heb het idee dat er door de meeste veel liever gechat wordt, klopt dat?
Wel herkenbaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Paiq ken ik, been there, done that, niet zo mijn ding eigenlijk. Het is ook niet dat ik moeite heb met chatten hoor, ik weet prima wat ik moet zeggen enzo, ik vind het gewoon niet zo tof. Als ik wil "chatten", praten dus, dan doe ik dat liever idd face to face. Ik vind het voordeel van mailen dat ik wat meer over mijn antwoorden na kan denken, plus dat ik dat kan doen op een moment dat het mij uitkomt. Ik heb in principe ook alleen 's avonds tijd om te kunnen chatten, overdag werk ik, maar ik heb geen fuck zin om heel de avond achter de pc te gaan zitten. Even mail en nieuws checken, af en toe een game spelen, maar niet de hele avond naar een MSN venstertje gaan zitten staren naar een venster waar staat dat de ander net aan het typen is ofzo.
Voor mij is het eigenlijk helemaal niet zo belangrijk of een vrouw wel of niet adrem of bijdehand is. Ik val sowieso eerder al op een wat rustiger type, die zijn meestal niet zo heel adrem. Zelf kan ik dan weer wel heel adrem en bijdehand reageren, maar het is niet echt een eigenschap die ik heel belangrijk vind. Humor dan weer wel, maar goed, dat moet ook maar net matchen natuurlijk, de ene humor is de andere niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Liever chatten idd, wat Silenus zegt, de adremheid kan je dan testen. Hoewel je ook even wat langer kan nadenken dan in het echt.
Je krijgt dan van die zaken als: "Sorry dat ik niet reageer, mijn kat kotst net mn Chinese vaas onder.." maar ook "sorry, mn zoontje doet vervelend!" (dat is dan weer wel nuttige info als ze het niet eerder vertelde) .
Hoe dan ook, het lijkt dichterbij een echt gesprek, dan dat "Beste Godshand, Ik las je mailtje en dacht.." etc
Met chatten krijg jij minder snel een indruk van iemand? Vaak weet je toch wel binnen een minuut of vijf een beetje wat voor iemand je tegenover je hebt zitten, en of ze je al dan niet verveelt. Mailen is daarentegen iets tijdsintensiever, vooropgesteld dat je geen uren aan een stuk op je toetsenbord loopt te rammelen tijdens chatten dan. En verder kan een mailwisseling ook vrij nietszeggend zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Voor mij is het eigenlijk helemaal niet zo belangrijk of een vrouw wel of niet adrem of bijdehand is. Ik val sowieso eerder al op een wat rustiger type, die zijn meestal niet zo heel adrem. Zelf kan ik dan weer wel heel adrem en bijdehand reageren, maar het is niet echt een eigenschap die ik heel belangrijk vind. Humor dan weer wel, maar goed, dat moet ook maar net matchen natuurlijk, de ene humor is de andere niet.
Het kan ook heel goed aan mij liggen hoor, maar ik heb toch meestal met chatten dat het van die huis tuin en keuken gesprekjes worden. Beetje wat eefje ook zegt, soort invulling van tijd. Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook hele goede gesprekken gehad via de chat, maar in een mail word je denk ik toch sneller concreet. Ik heb zeker in het begin helemaal geen interesse in wat diegene op dat moment aan het koken is, of wat voor boodschappen ze heeft gehaald. Niet dat ik perse gelijk to the point wil komen, maar mijn ervaring met chatten is dat het het langer duurt voordat je elkaar een beetje leert kennen. Maar ook dat het beeld wat je van iemand hebt heel anders is als je met diegene mailt, dan zit te chatten. Iedereen is daar natuurlijk verschillend in, en het is ook niet dat ik totaal niet wil chatten ofzo, maar zeker in het begin is het voor mij makkelijker om eerst te mailen, dan heb ik een bepaalde indruk van diegene en als dat bevalt, dan kan er ook wel gechat worden.
Het klinkt misschien bot ofzo, maar eerst een tijd chatten en er dan achter komen dat diegene niet bij mij past vind ik een beetje zonde van mijn tijd. Zodra ik er via de mail achterkom dat er een klik is, vind ik het geen probleem om ook met elkaar te chatten, maar dan weet ik dat het niet voor niks is. Ik ben ook niet van die nietszeggende gesprekjes bij de bushalte bijvoorbeeld, misschien dat het daar ook mee te maken heeft hoor.
Nou ja, ik krijg wel een indruk van iemand, maar ik heb het idee dat ik met mailen een betere indruk krijg dan door te chatten met in het begin allerlei koetjes en kalfjes er tussendoor. Dat ik diegene dan beter ken ofzo. Maar goed, dat kan natuurlijk ook gewoon persoonlijk zijn hoor, ik had daarom ook al een vermoeden dat meer mensen chatten prefereren boven mail. En die redenen die jullie bedoelen, zijn voor jullie dus schijnbaar ook belangrijker dan voor mij.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Met chatten krijg jij minder snel een indruk van iemand? Vaak weet je toch wel binnen een minuut of vijf een beetje wat voor iemand je tegenover je hebt zitten, en of ze je al dan niet verveelt. Mailen is daarentegen iets tijdsintensiever, vooropgesteld dat je geen uren aan een stuk op je toetsenbord loopt te rammelen tijdens chatten dan. En verder kan een mailwisseling ook vrij nietszeggend zijn natuurlijk.
Ik heb overigens zelf een (lichte) voorkeur voor chatten, vanwege de redenen die Silenus en Godshand al gaven, maar wat over weer mailen vind ik ook niet zo'n drama verder.
(Ik ga wel een ENORM nietszeggend gesprek bij die bbq starten met jou zaterdag heb ik me net bedacht)
quote:
Dit is eigenlijk het punt waarom ik een beetje gestopt ben met datingsites ik vraag me dan ook echt af wat sommige mensen op een datingsite doen. Dan heb ik het over mensen die pas na een paar maanden internetcontact misschien willen afspreken dat soort onzin ga ik mijn tijd niet meer aan voldoen: ik heb het gevoel dat heel veel van die mensen sociaal gehandicapt zijn en liever alles via het internet doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:40 schreef eefje801 het volgende:
Het ligt bij mij ook een beetje aan hoe iemand chat, vaak als het klikt gaat het idd wel eens over koetjes en kalfjes maar liever ontmoet ik iemand eerst. Net wat kper_norci zegt, het interesseert me ook werkelijk nog niet zoveel op dat moment wat die ander aan het eten is, omdat ik diegene verder nog niet ken. Misschien ben ik er wel wat te serieus in, soms![]()
Alhoewel, laatste mailwisseling is ook ergens abrupt gestopt toen ik voorstelde om eens wat te gaan drinken dus dat is ook niet altijd de manierDat was ook via Okcupid, nog nooit een date via die site gehad.
Ik ben dan wel weer iemand van de gesprekjes bij de bushalte maar dat initiatief neem ik zelf niet, ik denk dat ik dan te vriendelijk kijk ofzo, niet echt handig als je een ochtendhumeur hebt
Ik heb ook al een tijdje "pauze". Heel af en toe kijk ik nog wel even maar ben er ook wat flauw van, al die hooggespannen verwachtingen die mensen erbij hebben om de ware te ontmoeten. Tuurlijk is het leuk om iemand op deze manier tegen te komen maar inderdaad, de uiteindelijke date zelf is eigenlijk veel belangrijker om te kijken hoe het klikt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:47 schreef Drakire het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk het punt waarom ik een beetje gestopt ben met datingsites ik vraag me dan ook echt af wat sommige mensen op een datingsite doen. Dan heb ik het over mensen die pas na een paar maanden internetcontact misschien willen afspreken dat soort onzin ga ik mijn tijd niet meer aan voldoen: ik heb het gevoel dat heel veel van die mensen sociaal gehandicapt zijn en liever alles via het internet doen.
Ik bedoel een drankje doen is gewoon een onschuldig iets klikt het niet jammer, dan ga je weer verder zoeken beter dan in een illusie leven.
Ik klikte net op een speeddate en toen verdween ze pardoes! Ik heb nog nooit gespeeddatet. Komt er dan een venstertje opzetten?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Er komt gewoon zo'n venster als bij een match.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik klikte net op een speeddate en toen verdween ze pardoes! Ik heb nog nooit gespeeddatet. Komt er dan een venstertje opzetten?
Ik merk ook dat het op Paiq vaak op een kruisverhoor uitloopt. Waar kom je vandaan, wat voor werk doe je, reis je veel, etc. Heb er een beetje een dubbel gevoel bij. Ik mis de profielen wel eigenlijk, maar anderszijds lijkt het door het ontbreken juist wel meer op een irl-gesprekje in de kroeg.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
op paiq is dat heel normaal merk ik
Het paiq kruisverhoor, tja ik ben er bekend meequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:20 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ik merk ook dat het op Paiq vaak op een kruisverhoor uitloopt. Waar kom je vandaan, wat voor werk doe je, reis je veel, etc. Heb er een beetje een dubbel gevoel bij. Ik mis de profielen wel eigenlijk, maar anderszijds lijkt het door het ontbreken juist wel meer op een irl-gesprekje in de kroeg.
Kwam er laatst wel een leuk persoon tegen, maar die schreef dat ze momenteel een jaar in het buitenland woonde, dus dat schiet ook niet echt op.
Gewoon de vraag counteren met 'jij eerst' of antwoorden dat je niet een vrouw zoekt die op zoek is naar een man die zichzelf in 5 woorden weet te beschrijven. 5 woorden, wat een saaie lul moet je dan wel niet zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:37 schreef Silenus het volgende:
Of erger nog: 'vertel eens wat over jezelf? en waar ik helemaal panisch van word: 'omschrijf jezelf in vijf woorden'.
Nee irritante trut, zo werken gesprekken niet.
Ja de basis van elk spontaan gesprekquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:37 schreef Silenus het volgende:
Of erger nog: 'vertel eens wat over jezelf? en waar ik helemaal panisch van word: 'omschrijf jezelf in vijf woorden'.
Nee irritante trut, zo werken gesprekken niet.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:42 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Gewoon de vraag counteren met 'jij eerst'
Ligt ook aan het soort vrouw, sommigen weten mijn enthousiasme iets beter te stimulerenquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
Bij mij loopt't momenteel een beetje zo
[ afbeelding ]
Ik zie d'r vanavond weer, zou wel zonde zijn na zoveel keer afspreken en een leuke tijd... maar sommige mensen hebben nou eenmaal een bagage waar de ander niet mee omgaat op de manier waarop zij dat wil...
Wat zou een goede Q&A zijn?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:22 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ik sla die standaard vragen altijd over. Ik zeg iets over de do's en don'ts als die zichtbaar zijn. Of ga gewoon een hele specifieke, ietwat vreemde, vraag stellen. Aan de reactie weet je dan heel snel wat voor iemand je voor je hebt. Als dat een beetje loopt kan je tussen neus en lippen door de nodige info wel vragen. Maar dat komt meestal pas later als ik dan nog interesse heb.
Een goede Q&A helpt daarbij wel, zorg voor een vraag waarbij je vrijwel zeker weet dat je door kan vragen nadat ze antwoord geeft.
Wat jammer joh..dat dat in zo'n prille fase al een issue is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie d'r vanavond weer, zou wel zonde zijn na zoveel keer afspreken en een leuke tijd... maar sommige mensen hebben nou eenmaal een bagage waar de ander niet mee omgaat op de manier waarop zij dat wil...
Jammer...ben wel van mening dat als je elkaar echt heel erg leuk vind (wederzijds dus) je altijd wel een manier vindt om ondanks die bagage bij elkaar te blijven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
haar problemen oplossen moet je ook niet willen. Ik snap wel dat ze iemand wil die haar en schop onder de kont kan geven, dat herken ik ook wel heel erg. Maar misschien moet ze dat bij vrienden zoeken en niet bij jou?!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
Klopt, daarom hebben we vanavond ook afgesproken om erover te praten en gewoon misschien toch nog een leuke avond te hebben...
Maar het is irritant omdat het voor mij "ongrijpbaar" is. Ik kan haar niet met haar problemen helpen, ik kan er met haar over praten, maar dat wil ze niet, ze wil iemand die haar bij wijze van een bitchslap geeft en zegt: nou is't genoeg.
Zo ben ik gewoon niet...
Ja goed punt, ach ik zie wel hoe vanavond looptquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:18 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
haar problemen oplossen moet je ook niet willen. Ik snap wel dat ze iemand wil die haar en schop onder de kont kan geven, dat herken ik ook wel heel erg. Maar misschien moet ze dat bij vrienden zoeken en niet bij jou?!
Wel eens met Sekhmet, na zo'n korte tijd kun je dat echt nog niet van je partner verwachten. Ze heeft het zonder jou toch ook gered? Je mag best een beetje tegengas daarin geven vind ik. Iedereen wil graag een partner die je goed kent en daarop inspeelt maar dat kun je na een paar dates echt niet verwachten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja goed punt, ach ik zie wel hoe vanavond loopt
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wel eens met Sekhmet, na zo'n korte tijd kun je dat echt nog niet van je partner verwachten. Ze heeft het zonder jou toch ook gered? Je mag best een beetje tegengas daarin geven vind ik. Iedereen wil graag een partner die je goed kent en daarop inspeelt maar dat kun je na een paar dates echt niet verwachten.
Wat bij mij vaak wel een gesprek op gang brengt is een keuze laten maken tussen 2 extreem uiterste stellingen. Of ze kiest 1 van de 2 en dan kan je doorvragen waarom ze daar voor kiest, of ze geeft aan dat het geen keus is en in geen van de antwoorden iets kan vinden. Dan kan je doorvragen wat ze dan zou doen. Hierbij kan je een onderwerp kiezen waar je zelf ook een uitgesproken mening over hebt zodat je er zelf in ieder geval kan profileren en je wat van jezelf kan laten zien.quote:
Goede tip!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:32 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Wat bij mij vaak wel een gesprek op gang brengt is een keuze laten maken tussen 2 extreem uiterste stellingen. Of ze kiest 1 van de 2 en dan kan je doorvragen waarom ze daar voor kiest, of ze geeft aan dat het geen keus is en in geen van de antwoorden iets kan vinden. Dan kan je doorvragen wat ze dan zou doen. Hierbij kan je een onderwerp kiezen waar je zelf ook een uitgesproken mening over hebt zodat je er zelf in ieder geval kan profileren en je wat van jezelf kan laten zien.
Het werkt ook niet altijd, maar ik heb hier wel positieve ervaringen mee.
Tja lastig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mijn frons moment van de dag.
Twee weken geleden nogal intensief contact met iemand van Paiq, een beetje eersteklas losbol dat wel, maar wel iemand met wie ik wat bijzonder leuke gesprekken heb gehad en ze kwam een paar dagen later ermee dat ze wilde afspreken, liefst dezelfde avond nog als het kon. Wat mij minder gelegen kwam, dus dat feest ging sowieso al niet door. Daarna elkaar nog wel wat over en weer gesproken via paiq en msn.
Ineens radiostilte, anderhalve week geleden. Laatste berichtje op Paiq was van mijn kant, en ik eindigde met een vraag ergens over. Geen antwoord meer op gehad, ofschoon ze wel regelmatig online was daar. En ik ben er nu niet echt het figuur voor om haar dan te overspoelen met panische ''WAAROM ZEG JE NIKS!? berichten, dus ik spreek haar dan ook niet aan. Beantwoord eerst mijn laatste vraag maar eens me dunkt. Dat gebeurde niet, ik zit vervolgens wat met andere contacten te ouwehoeren terwijl ik haar online zie verschijnen en zo gaat er een volle week overheen. Nog niks. Interesse kwijt kennelijk, kan gebeuren, next. Contactenlijstje maar weer even opgeschoond afgelopen week.
*Verwijder contact - klik*
Log ik daarstraks weer eens in op msn, krijg ik een offlineberichten tirade van 'r dat ze het maar raar vond dat ik haar verwijderd had en waarom ik dat gedaan had. Nu ja, dan kan ik je dus verdomd slecht peilen. Behalve dan dat ik een donkerbruin vermoeden heb dat het ego van de dame in kwestie weinig anders gewend is dan een-met-de-pik-in-de-hand-erachteraan-rennend kneuzenlegioen.
Niet mijn ding.
Leukquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:27 schreef Black_Rainbow het volgende:
Zo, eerste date achter de rug. Het was erg gezellig, veel en leuk gepraat, verder is er weinig gebeurd, maar wel voor herhaling vatbaar. Of het verder wat gaat worden, ik weet het niet, ik voel me nog niet heel erg tot haar aangetrokken, maar dat wil ook wel eens even duren.
Maar voor een eerste internet date ervaring is dit prima, smaakt naar meer, dit gaat me prima af zo.
Of je trekt gewoon je conclusie en gaat voor de volgende vrouw. Beetje makkelijk om de schuld bij de vrouwen neer te leggenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:30 schreef Onhandigeharrie het volgende:
Godgloeiendegloeiende, kut vrouwen -.-
Paar weken geleden voor de eerste keer afgesproken met een meid en door combinaties van mooi op elkaar aansluitende vakanties, werk en vakantiewerk van beiden is het nog niet gelukt om een datum te prikken voor een tweede date. Ondertussen begin ik me toch steeds meer af te vragen of het niet de standaard "oh mijn agenda zit zo vol!" manier van afwijzen is. Of ze speelt natuurlijk hard to get. Of ze heeft het gewoon echt zo druk.
Soms zou je spontaan overwegen homo te worden om van al dat gezeik af te zijn en tenminste met iemand te kunnen communiceren![]()
Achja, typisch gevalletje Occams razor en tijd voor een belletje om te vragen hoe de vork in de steel zit.
Inderdaad. Maar ik meen nogal wat frustratie bij meneer te bespeuren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:43 schreef Thrar het volgende:
[..]
Of je trekt gewoon je conclusie en gaat voor de volgende vrouw. Beetje makkelijk om de schuld bij de vrouwen neer te leggen
Jij weer op het hosselpad? Hoe is het met die ene date afgelopen dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:08 schreef BeamofLight het volgende:
Wat is het toch heerlijk om gewoon in de kroeg te hosselen ipv dat gekut via de computer.
Nou ik had afgesproken om op stap te gaan met date. Maar we konden niet samen (tegelijk) gaan dus ik was een kwartiertje eerder. En toen ze arriveerde was mijn sim-kaart 1 telefoonnummer rijker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jij weer op het hosselpad? Hoe is het met die ene date afgelopen dan?
En ja, da's inderdaad nog leuker, vooral nu in de zomer
Kijk, da's een mooie opstekerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nou ik had afgesproken om op stap te gaan met date. Maar we konden niet samen (tegelijk) gaan dus ik was een kwartiertje eerder. En toen ze arriveerde was mijn sim-kaart 1 telefoonnummer rijker.
Kijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:39 schreef maen het volgende:
Kort maar krachtig. Erg leuk gepraat, veel gelachenen een tweede date afgesproken!
Doe je het stukken beter als ik. Ik krijg alleen maar van die muurbloempjes waar je de woorden zo'n beetje uit ze moet trekken omdat ze anders niks zeggen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:13 schreef Spezza19 het volgende:
Paiq is wel lachen... Woensdag aangemeld, donderdag 1 telefoonnummer, vrijdag date.. Vandaag 2e telefoonnummer, van de week waarschijnlijk date.
Dan ben je dus niet interessant genoeg of ze zijn drukker met anderen. Either way, next.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Doe je het stukken beter als ik. Ik krijg alleen maar van die muurbloempjes waar je de woorden zo'n beetje uit ze moet trekken omdat ze anders niks zeggen.
Ben nog steeds een beetje bezig op RP, alleen free membership, waardoor ik dus geen berichtjes kan sturen helaas..
Dat, maar volgens mij helpt het ook wel als je gewoon berichtjes stuurt i.p.v. hartjes. Ben 1 keer betaald member geweest, en heb toen op het punt gestaan om te daten met een meisje, tot ze kwam met het verhaal dat ze het eerst met een ander wou proberen..quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan ben je dus niet interessant genoeg of ze zijn drukker met anderen. Either way, next.
Dat scheelt ENORM. Hartjes krijgt een beetje goed uitziend iemand zowat per kilo, dus met een berichtje kun je je al wat meer onderscheiden. Wel zo eerlijk van dat meisje trouwens.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat, maar volgens mij helpt het ook wel als je gewoon berichtjes stuurt i.p.v. hartjes. Ben 1 keer betaald member geweest, en heb toen op het punt gestaan om te daten met een meisje, tot ze kwam met het verhaal dat ze het eerst met een ander wou proberen..
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:22 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Denk ik eindelijk een leuk iemand tegen te komen, blijkt ze Twilight fan te zijn.
Haha de films vind ik wel vet, maar fan ben ik zeker niet!quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:22 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Denk ik eindelijk een leuk iemand tegen te komen, blijkt ze Twilight fan te zijn.
Verboden vruchten zijn het lekkerst, toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik blijf me verbazen over al de niet-singles op PaiQ... zouden er single vrouwen zijn die daar bewust op klikken? Of zou het niet-singles met niet-singles zijn?
Toen ik er nog kwam kreeg ik die ook nog wel eens in mijn scherm bij een speeddate. Als ik er dan naar vroeg, was het antwoord altijd: "Ja, maar ik zit hier gewoon voor de gezelligheid. Leuke contacten, en zo".quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik blijf me verbazen over al de niet-singles op PaiQ... zouden er single vrouwen zijn die daar bewust op klikken? Of zou het niet-singles met niet-singles zijn?
Ik krijg altijd een beetje een vieze smaak van verboden vruchten... Net of iemand voor je neus aan een boterham pindakaas likt en hem je dan aanbiedt...quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Verboden vruchten zijn het lekkerst, toch?
Nee ik heb er ook niks mee... Maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat leuk vinden....quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een beetje een vieze smaak van verboden vruchten... Net of iemand voor je neus aan een boterham pindakaas likt en hem je dan aanbiedt...
Leuk! Als blijkt dat 'ie een gestoorde psycho is met een kettingzaag dan moet je het ook even melden! Met een foto uiteraardquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:16 schreef Sekhmet het volgende:
Hier een erg gezellige date gaande...er wordt nu voor mij gekookt zoals het een echte hosselkoning betaamt (en geeft mij even de tijd om te fokken
)
Goed dat ik mijn tandenborstel mee heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Want dan bellen we gelijk de politie!
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
Somebody' going to get f***** tonight.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:16 schreef Sekhmet het volgende:
Hier een erg gezellige date gaande...er wordt nu voor mij gekookt zoals het een echte hosselkoning betaamt (en geeft mij even de tijd om te fokken
)
Lol je zit te fokken tijdens je date?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:16 schreef Sekhmet het volgende:
)
Hij staat te koken...ik mag/kan niet helpen, teveel afleidingquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:40 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Lol je zit te fokken tijdens je date?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:16 schreef Sekhmet het volgende:
)
Als het daarmee valt of staat, dan heb ik wel een probleemquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:16 schreef Sekhmet het volgende:
er wordt nu voor mij gekookt zoals het een echte hosselkoning betaamt
Vergeet niet uit te logen van Fok ;-)quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hij staat te koken...ik mag/kan niet helpen, teveel afleiding. En aangezien FOK! bij hem thuis ook regelmatig aanstaat....I,m taking over the computer
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:20 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Leuk! Als blijkt dat 'ie een gestoorde psycho is met een kettingzaag dan moet je het ook even melden! Met een foto uiteraardHungry_Joe heeft vast een kettingzaag, of ie psycho is moet je aan Sekhmet vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Want dan bellen we gelijk de politie!What can change the nature of a man?
Als het HJ is dan werkt ie netjes alle foksters uit dit topic afquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:33 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hungry_Joe heeft vast een kettingzaag, of ie psycho is moet je aan Sekhmet vragen.
Arme Pienquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:53 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Als het HJ is dan werkt ie netjes alle foksters uit dit topic af
Pien en HJ waren toch voltooid verleden tijd...dus no mercyquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:58 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Arme PienEn ja het is HJ, mensen moeten wel opletten in deze reeks he!
idd, ik wou al zeggen hij ging een tijdje met een ander van hier (Pien).quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:53 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Als het HJ is dan werkt ie netjes alle foksters uit dit topic af
Lekker bezig hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hij staat te koken...ik mag/kan niet helpen, teveel afleiding. En aangezien FOK! bij hem thuis ook regelmatig aanstaat....I,m taking over the computer
Dat valt best mee, hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
Love is wel in the air bij iedereen![]()
Die van mij is net uit..quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
dan moet je vriendjes met een van ons worden, zodat die je kan toevoegenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat valt best mee, hoor
Overigens, niet om het een of ander, ik weet dat het topic het niet op slowchat heeft en precies om die reden had ik al via DM naar de Facebook-groep geïnformeerd, maar dat lijkt een beetje in het luchtledige te zijn blijven hangen
Daarom steek ik hier voorzichtig maar even mijn licht op...
Ik had het precies zo gedaan zoals in de OP staat en me bij Eef gemeld, maar die heeft me verder nog geen link gegeven. Ik kijk dus maar van wie ik het nog wel of niet hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:30 schreef maen het volgende:
[..]
dan moet je vriendjes met een van ons worden, zodat die je kan toevoegen
Jij accepteert maar niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:30 schreef maen het volgende:
[..]
dan moet je vriendjes met een van ons worden, zodat die je kan toevoegen
Date nog steeds gaande...zegt misschien wel watquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:06 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Jij accepteert maar niet.
HJ & Sekhmet: Klinkt goed... en en en? Is er genoeg materiaal voor date 2?
Hier even een paar datingsites uitgezet. Ben met teveel bezig om dat ook nog te doen helaas. Ander keertje weer aan pogen te zetten. (bovendien heb ik nog wat lopen wat ik af wil wachten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Telt dat niet als date 2 ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Date nog steeds gaande...zegt misschien wel watHij heeft mij er iig nog niet uitgegooid.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Date nog steeds gaande...zegt misschien wel watHij heeft mij er iig nog niet uitgegooid.
Leuk! EnjoySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Off topic maar die DM heb ik denk ik gemist ik zal je even mijn gegevens sturen via PM.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik had het precies zo gedaan zoals in de OP staat en me bij Eef gemeld, maar die heeft me verder nog geen link gegeven. Ik kijk dus maar van wie ik het nog wel of niet hoor
Niet goed?quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En je hoefde niet te werken? Hoe onverwacht en hoe leuk! (en daarmee bedoelde ik écht onverwacht en écht leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) Keep us updated!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Nee, allebei een dagje extra vrij...is ook wel zo fijn als je zo ver uit elkaar woontquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En je hoefde niet te werken? Hoe onverwacht en hoe leuk! (en daarmee bedoelde ik écht onverwacht en écht leuk) Keep us updated!
What the?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:48 schreef Cue_ het volgende:
coco het mannetje met HJ het mannetje aan het daten?
Of bedoelt Coco dat sekh met hem aan het daten is?![]()
Jullie hebben toch niet het hele S1 deze avond gekeken toch? We hoopten op fireworks natuurlijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nee, allebei een dagje extra vrij...is ook wel zo fijn als je zo ver uit elkaar woont
We zullen zien of er een tweede (of derde) date komt. Ik heb iig nog een seizoen walking death te goed...
Zijn maar 6 afleveringen...en geef eerlijk toe dat ik lang niet alles heb meegekregen. Maar in 30 uur kan je veel doen hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:38 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Jullie hebben toch niet het hele S1 deze avond gekeken toch? We hoopten op fireworks natuurlijk.
ik las wat en trok ccnclussies meer nietquote:
benen wijd en gaan, hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik las wat en trok ccnclussies meer niet
Ik heb volgens mij vrijdag een date![]()
Eens kijken of ik t nog kan
Ik heb zelf ook wel eens meegemaakt dat die dingen in het niets verdwijnen, dus het zou best kunnen dat je 'm niet gezien hebtquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Off topic maar die DM heb ik denk ik gemist ik zal je even mijn gegevens sturen via PM.
Holle rug, borstjes vooruit, lippen pruilen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik las wat en trok ccnclussies meer niet
Ik heb volgens mij vrijdag een date![]()
Eens kijken of ik t nog kan
Lol das wel sneuquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Pfffff, dat je dan even 20 seconden niet reageert en je gelijk gezeur krijgt dat je niet meer reageert....
Dat? Best moeilijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
benen wijd en gaan, hoe moeilijk kan het zijn?
Pas maar op dat je niet per ongeluk met zijn account post...quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een spannender antwoord verwachtquote:
sorry,, zo spannend ben ik nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:25 schreef xenobinol het volgende:
Ik had eigenlijk een spannender antwoord verwacht
Misschien moet je daar dan aan werkenquote:
waarom zou ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Misschien moet je daar dan aan werken
Als je wat spannender was zou je ook op donderdag en zaterdagavond kunnen datenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
waarom zou ik
Ik heb toch een dat kunnen regelen zonder dat
Vaker daten danquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Date is weer onderweg naar huis, maar hij was met recht geslaagd te noemen. Nu spierpijn. Ik word echt te oud.
sport fuckingquote:
Nee dank jequote:Op maandag 27 augustus 2012 22:42 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Als je wat spannender was zou je ook op donderdag en zaterdagavond kunnen daten![]()
Nu moet je maar hopen dat het vrijdag wat word, eerste date met deze persoon?
Nou dan heb je donderdag een date nodig om in de stemming te komen en zaterdag een date om die dingen te doen die je vrijdag gaat vergeten of niet durf te doen
1 date kan natuurlijk ook heel spannend zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:09 schreef Cue_ het volgende:
Nee dank je
1 date vind ik voldoende genoeg andere leuke dingen te doen die andere dagen.
Aah.... de nonchalante dame die haar dates combineert met haar weekend routinequote:En date gaat eig ook gewoon mee op mn vrijdagplanning. Dus hoe relaxed
waarom zou hij? als mijn planning sowieso al tof zou zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
1 date kan natuurlijk ook heel spannend zijn
[..]
Aah.... de nonchalante dame die haar dates combineert met haar weekend routine![]()
Niet tegen je date zeggen anders voelt ie zich misschien nog ondergewaardeerd
Dat klinkt niet heel enthousiastquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
waarom zou hij? als mijn planning sowieso al tof zou zijn.
Daarbij vond ik het ook niet erg om wat anders te doen
wtf.. wat voor conclusies trek jij zegquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:27 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel enthousiast![]()
Maar goed, mogelijk zitten jullie gewoon in de friend zone
Ik heb dan wel alleen op Paiq gezeten, maar morgenavond verder praten stond negen van de tien keer gelijk aan "nooit meer wat van gehoord"quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:52 schreef eefje801 het volgende:
Hmm..erg leuk gesprek gehad op Badoo opeens, nadat ik zo'n interesse smile had verstuurd. Niet verwacht, eerlijk gezegd. Morgenavond verder praten, ben benieuwd
Geen medelijden hoor..tsskquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Date is weer onderweg naar huis, maar hij was met recht geslaagd te noemen. Nu spierpijn. Ik word echt te oud.
Mwah ik zal geen zilte tranen plengen als hij morgen niet online is hoor. Heb nog geen trouwjurk uitgezocht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb dan wel alleen op Paiq gezeten, maar morgenavond verder praten stond negen van de tien keer gelijk aan "nooit meer wat van gehoord"
Badoo chatfunctiequote:Op maandag 27 augustus 2012 23:52 schreef eefje801 het volgende:
Hmm..erg leuk gesprek gehad op Badoo opeens, nadat ik zo'n interesse smile had verstuurd. Niet verwacht, eerlijk gezegd. Morgenavond verder praten, ben benieuwd
naar de bios, is het plan. Als er een leuke film draait. En ik hoop daarna nog wat drinken ofzo, anders kun je alsnog niet met elkaar pratenquote:
Tja euhm...quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
wtf.. wat voor conclusies trek jij zeg
Ik zou dat ook niet doen, hoor, maar toch was het dan altijd wel weer jammer als zo'n ogenschijnlijk leuk gesprek bijna nooit een vervolg kreeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mwah ik zal geen zilte tranen plengen als hij morgen niet online is hoor. Heb nog geen trouwjurk uitgezocht.
Is het niet handig om zoiets vóór de date al te weten? In mijn ervaring toch welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:02 schreef maen het volgende:
[..]
naar de bios, is het plan. Als er een leuke film draait. En ik hoop daarna nog wat drinken ofzo, anders kun je alsnog niet met elkaar praten
Mijn ervaringen met Paiq is niet heel positief, of je krijgt een vrouw nooit online of ze gooien je uit hun lijstje. De speeddates zijn echter wel weer leuk maar ik krijg maar zelden een vervolg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet doen, hoor, maar toch was het dan altijd wel weer jammer als zo'n ogenschijnlijk leuk gesprek bijna nooit een vervolg kreeg.
Haha ja, maar ik heb nog niet gekeken. Eerst een datum hebben vond ik handigerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Is het niet handig om zoiets vóór de date al te weten? In mijn ervaring toch wel
Nee inderdaad, bios is altijd een beetje afwachten maar als het de eerste date goed klikte, why not? Wanneer heb je de date?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:02 schreef maen het volgende:
[..]
naar de bios, is het plan. Als er een leuke film draait. En ik hoop daarna nog wat drinken ofzo, anders kun je alsnog niet met elkaar praten
We zouden zowaar een match gehad kunnen hebben op Paiqquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik knap altijd zo af, wanneer mijn speeddate verzoek wordt geaccepteerd door iemand die zijn naam met een kleine letter schrijft
De laatste keer dat ik een bios-date had hebben we meteen maar alles vastgelegd, tot de stoelen aan toequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:09 schreef maen het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik heb nog niet gekeken. Eerst een datum hebben vond ik handiger
Zondag. Hopelijk een goede afsluiting van mijn vakantiequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, bios is altijd een beetje afwachten maar als het de eerste date goed klikte, why not? Wanneer heb je de date?
zullen wij ff speeddaten via dm? verveel me toch!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik knap altijd zo af, wanneer mijn speeddate verzoek wordt geaccepteerd door iemand die zijn naam met een kleine letter schrijft
Tuurlijk, is ook zo. Hij grapte dat hij gemiddeld maar één keer per jaar op Badoo zit. Toen zei ik: ik spreek je morgen wel weer dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet doen, hoor, maar toch was het dan altijd wel weer jammer als zo'n ogenschijnlijk leuk gesprek bijna nooit een vervolg kreeg.
haha ja, en uiteindelijk te lang in het restaurant blijven zitten zodat je de film alsnog mistquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een bios-date had hebben we meteen maar alles vastgelegd, tot de stoelen aan toe
Maar niet te ver vooruit lopen kan ook leuk zijn
Ga naar eh, Expendables 2. Schijnt wel iets van een romantische inborst te hebben. Voor de meeste mannen dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:02 schreef maen het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
En dan als man de hele tijd een chagrijnige vrouw naast je hebben zittenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ga naar eh, Expendables 2. Schijnt wel iets van een romantische inborst te hebben. Voor de meeste mannen dan.
ik heb hem gezien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ga naar eh, Expendables 2. Schijnt wel iets van een romantische inborst te hebben. Voor de meeste mannen dan.
Hier niet helaas. Vanochtend gebeld met mijn date, maar dat gaat hem echt niet meer worden. We houden wel veel contact (gaan deze week allemaal leuke dingen doen), maar een relatie zit er niet in.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
Jammer joh. Is dat dan niet lastig als je wel allemaal activiteiten gaat ondernemen en je nog wat voor haar voelt? Of was je er zelf ook niet zeker van?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:33 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Hier niet helaas. Vanochtend gebeld met mijn date, maar dat gaat hem echt niet meer worden. We houden wel veel contact (gaan deze week allemaal leuke dingen doen), maar een relatie zit er niet in.
Ben momenteel ook te druk met andere dingen om me echt op het daten te storten, dus andere contacten staan ook op een laag pitje.
Dat vroeg zij ook, maar ze is ook wel gewoon een hele fijne vriendin, ik denk dat er wel een goede vriendschap uit voort kan komen. Hebben allebei al een keer ons hart uitgestort bij de ander. Ik zou me in ieder geval pas echt ellendig voelen als ik haar nu op afstand houd. En ik was er wel zeker van, maar ik merk dat ik er wel vrede mee begin te krijgen dat iets romantisch er niet in zit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jammer joh. Is dat dan niet lastig als je wel allemaal activiteiten gaat ondernemen en je nog wat voor haar voelt? Of was je er zelf ook niet zeker van?
met alle respect, dit gaat je niet lukken zonder dat je naar de kloten gaat maat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:43 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Dat vroeg zij ook, maar ze is ook wel gewoon een hele fijne vriendin, ik denk dat er wel een goede vriendschap uit voort kan komen. Hebben allebei al een keer ons hart uitgestort bij de ander. Ik zou me in ieder geval pas echt ellendig voelen als ik haar nu op afstand houd. En ik was er wel zeker van, maar ik merk dat ik er wel vrede mee begin te krijgen dat iets romantisch er niet in zit.
Dit vind ik een beetje onzin. Je probeert denk ik gewoon de nieuwe realiteit voor jou te laten werken. Als ze interesse zou hebben getoond in jou denk ik niet dat je het te druk zou hebben om je in een relatie met haar te storten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:33 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Hier niet helaas. Vanochtend gebeld met mijn date, maar dat gaat hem echt niet meer worden. We houden wel veel contact (gaan deze week allemaal leuke dingen doen), maar een relatie zit er niet in.
Ben momenteel ook te druk met andere dingen om me echt op het daten te storten, dus andere contacten staan ook op een laag pitje.
Mwa, kan wel maar is niet makkelijk en ook afhankelijk van hoe bijzonder ze deze vriendschap vinden en hoe ver ze willen gaan om die te behouden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
met alle respect, dit gaat je niet lukken zonder dat je naar de kloten gaat maat.
Don't do it man. Het is ff kut maar dit is uitstel van executie. Gaat dit ook werken als ze met een andere kerel gaat daten en/of een relatie krijgt? Grote kans dat je dan alsnog achter gelaten wordt door haar of dat je jezelf op aan het vreten bent van jaloezie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:43 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Dat vroeg zij ook, maar ze is ook wel gewoon een hele fijne vriendin, ik denk dat er wel een goede vriendschap uit voort kan komen. Hebben allebei al een keer ons hart uitgestort bij de ander. Ik zou me in ieder geval pas echt ellendig voelen als ik haar nu op afstand houd. En ik was er wel zeker van, maar ik merk dat ik er wel vrede mee begin te krijgen dat iets romantisch er niet in zit.
quote:
Listen to these Jedi masters my young Padawanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
Niet doen, wordt alleen maar heel heel heel erg kut voor jezelf
Mwah dat is ook wel wat kort door de bocht, niet alle mannen zijn willoze wezens en niet iedere vrouw manipuleert. Maar erg handig is het niet inderdaad. Hij kan beter wachten tot de gevoelens zijn weggeëbt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef xenobinol het volgende:
[..]
[..]
Listen to these Jedi masters my young Padawan
Ze zal je emotioneel misbruiken en daarna als een stuk vuil weggooien zodra haar 'verdriet' genezen is en de hormonen door haar lichaam stromen voor die nieuwe liefde.
Mannen trappen veel te vaak in deze val omdat ze niet door hebben dat ze enkel dienen als uitlaatklep voor de emoties van een vrouw, mannen interpreteren deze 'negatieve aandacht' verkeerd en hopen te vaak dat het zal omslaan in romantische gevoelens jegens hen. Forget it, it ain't gonna happen![]()
De niet willoze wezens lopen gewoon weg en gaan op zoek naar een beter target voor hun spel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:14 schreef eefje801 het volgende:
Mwah dat is ook wel wat kort door de bocht, niet alle mannen zijn willoze wezens en niet iedere vrouw manipuleert. Maar erg handig is het niet inderdaad. Hij kan beter wachten tot de gevoelens zijn weggeëbt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |