Jij weer op het hosselpad? Hoe is het met die ene date afgelopen dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:08 schreef BeamofLight het volgende:
Wat is het toch heerlijk om gewoon in de kroeg te hosselen ipv dat gekut via de computer.
Nou ik had afgesproken om op stap te gaan met date. Maar we konden niet samen (tegelijk) gaan dus ik was een kwartiertje eerder. En toen ze arriveerde was mijn sim-kaart 1 telefoonnummer rijker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jij weer op het hosselpad? Hoe is het met die ene date afgelopen dan?
En ja, da's inderdaad nog leuker, vooral nu in de zomer
Kijk, da's een mooie opstekerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nou ik had afgesproken om op stap te gaan met date. Maar we konden niet samen (tegelijk) gaan dus ik was een kwartiertje eerder. En toen ze arriveerde was mijn sim-kaart 1 telefoonnummer rijker.
Kijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:39 schreef maen het volgende:
Kort maar krachtig. Erg leuk gepraat, veel gelachenen een tweede date afgesproken!
Doe je het stukken beter als ik. Ik krijg alleen maar van die muurbloempjes waar je de woorden zo'n beetje uit ze moet trekken omdat ze anders niks zeggen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:13 schreef Spezza19 het volgende:
Paiq is wel lachen... Woensdag aangemeld, donderdag 1 telefoonnummer, vrijdag date.. Vandaag 2e telefoonnummer, van de week waarschijnlijk date.
Dan ben je dus niet interessant genoeg of ze zijn drukker met anderen. Either way, next.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Doe je het stukken beter als ik. Ik krijg alleen maar van die muurbloempjes waar je de woorden zo'n beetje uit ze moet trekken omdat ze anders niks zeggen.
Ben nog steeds een beetje bezig op RP, alleen free membership, waardoor ik dus geen berichtjes kan sturen helaas..
Dat, maar volgens mij helpt het ook wel als je gewoon berichtjes stuurt i.p.v. hartjes. Ben 1 keer betaald member geweest, en heb toen op het punt gestaan om te daten met een meisje, tot ze kwam met het verhaal dat ze het eerst met een ander wou proberen..quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan ben je dus niet interessant genoeg of ze zijn drukker met anderen. Either way, next.
Dat scheelt ENORM. Hartjes krijgt een beetje goed uitziend iemand zowat per kilo, dus met een berichtje kun je je al wat meer onderscheiden. Wel zo eerlijk van dat meisje trouwens.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat, maar volgens mij helpt het ook wel als je gewoon berichtjes stuurt i.p.v. hartjes. Ben 1 keer betaald member geweest, en heb toen op het punt gestaan om te daten met een meisje, tot ze kwam met het verhaal dat ze het eerst met een ander wou proberen..
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:22 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Denk ik eindelijk een leuk iemand tegen te komen, blijkt ze Twilight fan te zijn.
Haha de films vind ik wel vet, maar fan ben ik zeker niet!quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:22 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Denk ik eindelijk een leuk iemand tegen te komen, blijkt ze Twilight fan te zijn.
Verboden vruchten zijn het lekkerst, toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik blijf me verbazen over al de niet-singles op PaiQ... zouden er single vrouwen zijn die daar bewust op klikken? Of zou het niet-singles met niet-singles zijn?
Toen ik er nog kwam kreeg ik die ook nog wel eens in mijn scherm bij een speeddate. Als ik er dan naar vroeg, was het antwoord altijd: "Ja, maar ik zit hier gewoon voor de gezelligheid. Leuke contacten, en zo".quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik blijf me verbazen over al de niet-singles op PaiQ... zouden er single vrouwen zijn die daar bewust op klikken? Of zou het niet-singles met niet-singles zijn?
Ik krijg altijd een beetje een vieze smaak van verboden vruchten... Net of iemand voor je neus aan een boterham pindakaas likt en hem je dan aanbiedt...quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Verboden vruchten zijn het lekkerst, toch?
Nee ik heb er ook niks mee... Maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat leuk vinden....quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een beetje een vieze smaak van verboden vruchten... Net of iemand voor je neus aan een boterham pindakaas likt en hem je dan aanbiedt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |