quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
Bij mij loopt't momenteel een beetje zo
[ afbeelding ]
Ik zie d'r vanavond weer, zou wel zonde zijn na zoveel keer afspreken en een leuke tijd... maar sommige mensen hebben nou eenmaal een bagage waar de ander niet mee omgaat op de manier waarop zij dat wil...
Wat zou een goede Q&A zijn?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:22 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ik sla die standaard vragen altijd over. Ik zeg iets over de do's en don'ts als die zichtbaar zijn. Of ga gewoon een hele specifieke, ietwat vreemde, vraag stellen. Aan de reactie weet je dan heel snel wat voor iemand je voor je hebt. Als dat een beetje loopt kan je tussen neus en lippen door de nodige info wel vragen. Maar dat komt meestal pas later als ik dan nog interesse heb.
Een goede Q&A helpt daarbij wel, zorg voor een vraag waarbij je vrijwel zeker weet dat je door kan vragen nadat ze antwoord geeft.
Wat jammer joh..dat dat in zo'n prille fase al een issue is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie d'r vanavond weer, zou wel zonde zijn na zoveel keer afspreken en een leuke tijd... maar sommige mensen hebben nou eenmaal een bagage waar de ander niet mee omgaat op de manier waarop zij dat wil...
Jammer...ben wel van mening dat als je elkaar echt heel erg leuk vind (wederzijds dus) je altijd wel een manier vindt om ondanks die bagage bij elkaar te blijven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
haar problemen oplossen moet je ook niet willen. Ik snap wel dat ze iemand wil die haar en schop onder de kont kan geven, dat herken ik ook wel heel erg. Maar misschien moet ze dat bij vrienden zoeken en niet bij jou?!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
Klopt, daarom hebben we vanavond ook afgesproken om erover te praten en gewoon misschien toch nog een leuke avond te hebben...
Maar het is irritant omdat het voor mij "ongrijpbaar" is. Ik kan haar niet met haar problemen helpen, ik kan er met haar over praten, maar dat wil ze niet, ze wil iemand die haar bij wijze van een bitchslap geeft en zegt: nou is't genoeg.
Zo ben ik gewoon niet...
Ja goed punt, ach ik zie wel hoe vanavond looptquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:18 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
haar problemen oplossen moet je ook niet willen. Ik snap wel dat ze iemand wil die haar en schop onder de kont kan geven, dat herken ik ook wel heel erg. Maar misschien moet ze dat bij vrienden zoeken en niet bij jou?!
Wel eens met Sekhmet, na zo'n korte tijd kun je dat echt nog niet van je partner verwachten. Ze heeft het zonder jou toch ook gered? Je mag best een beetje tegengas daarin geven vind ik. Iedereen wil graag een partner die je goed kent en daarop inspeelt maar dat kun je na een paar dates echt niet verwachten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja goed punt, ach ik zie wel hoe vanavond loopt
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wel eens met Sekhmet, na zo'n korte tijd kun je dat echt nog niet van je partner verwachten. Ze heeft het zonder jou toch ook gered? Je mag best een beetje tegengas daarin geven vind ik. Iedereen wil graag een partner die je goed kent en daarop inspeelt maar dat kun je na een paar dates echt niet verwachten.
Wat bij mij vaak wel een gesprek op gang brengt is een keuze laten maken tussen 2 extreem uiterste stellingen. Of ze kiest 1 van de 2 en dan kan je doorvragen waarom ze daar voor kiest, of ze geeft aan dat het geen keus is en in geen van de antwoorden iets kan vinden. Dan kan je doorvragen wat ze dan zou doen. Hierbij kan je een onderwerp kiezen waar je zelf ook een uitgesproken mening over hebt zodat je er zelf in ieder geval kan profileren en je wat van jezelf kan laten zien.quote:
Goede tip!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:32 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Wat bij mij vaak wel een gesprek op gang brengt is een keuze laten maken tussen 2 extreem uiterste stellingen. Of ze kiest 1 van de 2 en dan kan je doorvragen waarom ze daar voor kiest, of ze geeft aan dat het geen keus is en in geen van de antwoorden iets kan vinden. Dan kan je doorvragen wat ze dan zou doen. Hierbij kan je een onderwerp kiezen waar je zelf ook een uitgesproken mening over hebt zodat je er zelf in ieder geval kan profileren en je wat van jezelf kan laten zien.
Het werkt ook niet altijd, maar ik heb hier wel positieve ervaringen mee.
Tja lastig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mijn frons moment van de dag.
Twee weken geleden nogal intensief contact met iemand van Paiq, een beetje eersteklas losbol dat wel, maar wel iemand met wie ik wat bijzonder leuke gesprekken heb gehad en ze kwam een paar dagen later ermee dat ze wilde afspreken, liefst dezelfde avond nog als het kon. Wat mij minder gelegen kwam, dus dat feest ging sowieso al niet door. Daarna elkaar nog wel wat over en weer gesproken via paiq en msn.
Ineens radiostilte, anderhalve week geleden. Laatste berichtje op Paiq was van mijn kant, en ik eindigde met een vraag ergens over. Geen antwoord meer op gehad, ofschoon ze wel regelmatig online was daar. En ik ben er nu niet echt het figuur voor om haar dan te overspoelen met panische ''WAAROM ZEG JE NIKS!? berichten, dus ik spreek haar dan ook niet aan. Beantwoord eerst mijn laatste vraag maar eens me dunkt. Dat gebeurde niet, ik zit vervolgens wat met andere contacten te ouwehoeren terwijl ik haar online zie verschijnen en zo gaat er een volle week overheen. Nog niks. Interesse kwijt kennelijk, kan gebeuren, next. Contactenlijstje maar weer even opgeschoond afgelopen week.
*Verwijder contact - klik*
Log ik daarstraks weer eens in op msn, krijg ik een offlineberichten tirade van 'r dat ze het maar raar vond dat ik haar verwijderd had en waarom ik dat gedaan had. Nu ja, dan kan ik je dus verdomd slecht peilen. Behalve dan dat ik een donkerbruin vermoeden heb dat het ego van de dame in kwestie weinig anders gewend is dan een-met-de-pik-in-de-hand-erachteraan-rennend kneuzenlegioen.
Niet mijn ding.
Leukquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:27 schreef Black_Rainbow het volgende:
Zo, eerste date achter de rug. Het was erg gezellig, veel en leuk gepraat, verder is er weinig gebeurd, maar wel voor herhaling vatbaar. Of het verder wat gaat worden, ik weet het niet, ik voel me nog niet heel erg tot haar aangetrokken, maar dat wil ook wel eens even duren.
Maar voor een eerste internet date ervaring is dit prima, smaakt naar meer, dit gaat me prima af zo.
Of je trekt gewoon je conclusie en gaat voor de volgende vrouw. Beetje makkelijk om de schuld bij de vrouwen neer te leggenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:30 schreef Onhandigeharrie het volgende:
Godgloeiendegloeiende, kut vrouwen -.-
Paar weken geleden voor de eerste keer afgesproken met een meid en door combinaties van mooi op elkaar aansluitende vakanties, werk en vakantiewerk van beiden is het nog niet gelukt om een datum te prikken voor een tweede date. Ondertussen begin ik me toch steeds meer af te vragen of het niet de standaard "oh mijn agenda zit zo vol!" manier van afwijzen is. Of ze speelt natuurlijk hard to get. Of ze heeft het gewoon echt zo druk.
Soms zou je spontaan overwegen homo te worden om van al dat gezeik af te zijn en tenminste met iemand te kunnen communiceren![]()
Achja, typisch gevalletje Occams razor en tijd voor een belletje om te vragen hoe de vork in de steel zit.
Inderdaad. Maar ik meen nogal wat frustratie bij meneer te bespeuren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:43 schreef Thrar het volgende:
[..]
Of je trekt gewoon je conclusie en gaat voor de volgende vrouw. Beetje makkelijk om de schuld bij de vrouwen neer te leggen
Jij weer op het hosselpad? Hoe is het met die ene date afgelopen dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:08 schreef BeamofLight het volgende:
Wat is het toch heerlijk om gewoon in de kroeg te hosselen ipv dat gekut via de computer.
Nou ik had afgesproken om op stap te gaan met date. Maar we konden niet samen (tegelijk) gaan dus ik was een kwartiertje eerder. En toen ze arriveerde was mijn sim-kaart 1 telefoonnummer rijker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jij weer op het hosselpad? Hoe is het met die ene date afgelopen dan?
En ja, da's inderdaad nog leuker, vooral nu in de zomer
Kijk, da's een mooie opstekerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nou ik had afgesproken om op stap te gaan met date. Maar we konden niet samen (tegelijk) gaan dus ik was een kwartiertje eerder. En toen ze arriveerde was mijn sim-kaart 1 telefoonnummer rijker.
Kijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:39 schreef maen het volgende:
Kort maar krachtig. Erg leuk gepraat, veel gelachenen een tweede date afgesproken!
Doe je het stukken beter als ik. Ik krijg alleen maar van die muurbloempjes waar je de woorden zo'n beetje uit ze moet trekken omdat ze anders niks zeggen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:13 schreef Spezza19 het volgende:
Paiq is wel lachen... Woensdag aangemeld, donderdag 1 telefoonnummer, vrijdag date.. Vandaag 2e telefoonnummer, van de week waarschijnlijk date.
Dan ben je dus niet interessant genoeg of ze zijn drukker met anderen. Either way, next.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Doe je het stukken beter als ik. Ik krijg alleen maar van die muurbloempjes waar je de woorden zo'n beetje uit ze moet trekken omdat ze anders niks zeggen.
Ben nog steeds een beetje bezig op RP, alleen free membership, waardoor ik dus geen berichtjes kan sturen helaas..
Dat, maar volgens mij helpt het ook wel als je gewoon berichtjes stuurt i.p.v. hartjes. Ben 1 keer betaald member geweest, en heb toen op het punt gestaan om te daten met een meisje, tot ze kwam met het verhaal dat ze het eerst met een ander wou proberen..quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan ben je dus niet interessant genoeg of ze zijn drukker met anderen. Either way, next.
Dat scheelt ENORM. Hartjes krijgt een beetje goed uitziend iemand zowat per kilo, dus met een berichtje kun je je al wat meer onderscheiden. Wel zo eerlijk van dat meisje trouwens.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat, maar volgens mij helpt het ook wel als je gewoon berichtjes stuurt i.p.v. hartjes. Ben 1 keer betaald member geweest, en heb toen op het punt gestaan om te daten met een meisje, tot ze kwam met het verhaal dat ze het eerst met een ander wou proberen..
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:22 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Denk ik eindelijk een leuk iemand tegen te komen, blijkt ze Twilight fan te zijn.
Haha de films vind ik wel vet, maar fan ben ik zeker niet!quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:22 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Denk ik eindelijk een leuk iemand tegen te komen, blijkt ze Twilight fan te zijn.
Verboden vruchten zijn het lekkerst, toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik blijf me verbazen over al de niet-singles op PaiQ... zouden er single vrouwen zijn die daar bewust op klikken? Of zou het niet-singles met niet-singles zijn?
Toen ik er nog kwam kreeg ik die ook nog wel eens in mijn scherm bij een speeddate. Als ik er dan naar vroeg, was het antwoord altijd: "Ja, maar ik zit hier gewoon voor de gezelligheid. Leuke contacten, en zo".quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik blijf me verbazen over al de niet-singles op PaiQ... zouden er single vrouwen zijn die daar bewust op klikken? Of zou het niet-singles met niet-singles zijn?
Ik krijg altijd een beetje een vieze smaak van verboden vruchten... Net of iemand voor je neus aan een boterham pindakaas likt en hem je dan aanbiedt...quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Verboden vruchten zijn het lekkerst, toch?
Nee ik heb er ook niks mee... Maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat leuk vinden....quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een beetje een vieze smaak van verboden vruchten... Net of iemand voor je neus aan een boterham pindakaas likt en hem je dan aanbiedt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |