Klopt. Op zich vind ik het geen rare vraag als je zelf als vrouw 1,90 bent en beslist geen kleinere man wil hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
op paiq is dat heel normaal merk ik

andersom wil ik ook liever niet thuis komen met een vrouw van 1.90quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:22 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Klopt. Op zich vind ik het geen rare vraag als je zelf als vrouw 1,90 bent en beslist geen kleinere man wil hebben.

Lange vrouwen zijn tofquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
andersom wil ik ook liever niet thuis komen met een vrouw van 1.90

quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:26 schreef rival het volgende:
[..]

ik kom maar tot de 1.80 vandaarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:28 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Overigens heb ik zaterdag een date met een vrouw van 1,92, ben zelf 2 cm langer.

Met Paiq Select kan je wel dergelijke 'eisen' zwaarder laten wegen zodat kans klein is dat je er aan gematcht wordt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:26 schreef rival het volgende:
[..]

Verschilt per type lijkt me...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:47 schreef outcast_within het volgende:
Ik ben eergisteren gematched via paiq.
Maar ik dacht laat ik eens voor de verandering niet de eerste zijn die iets zegt.
Tot geen effect.
Is het gebruikelijk dat de man eerst iets zegt en dat de vrouw op haar rug inspiratieloos reageert?

dan zal ze irl ook wel zo zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:47 schreef outcast_within het volgende:
Maar ik dacht laat ik eens voor de verandering niet de eerste zijn die iets zegt.
Tot geen effect.
Is het gebruikelijk dat de man eerst iets zegt en dat de vrouw op haar rug inspiratieloos reageert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dat is je ego....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:47 schreef outcast_within het volgende:
Tot geen effect.

truequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:57 schreef Black_Rainbow het volgende:
Nu ik paiq select heb bevalt de site me echt wel een stuk beter, matches zijn ook veel leuker, al klikt het vaak nog steeds niet, maar dat is vaak om een reden die je niet uit een profiel van iemand kan halen. Meestal komt het toch door een gebrek aan initiatief om een gesprek aan te gaan. Na 5 vragen nog met een kortaf antwoord geven zonder wedervraag haak ik toch af. Ik snap best dat het niet komt aanwaaien, maar een beetje meer spontaniteit is toch echt wel vereist.

Werkt het speeddate en battlesysteem nu ook beter nadat je betaald lid bent geworden ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:57 schreef Black_Rainbow het volgende:
Nu ik paiq select heb bevalt de site me echt wel een stuk beter, matches zijn ook veel leuker, al klikt het vaak nog steeds niet, maar dat is vaak om een reden die je niet uit een profiel van iemand kan halen. Meestal komt het toch door een gebrek aan initiatief om een gesprek aan te gaan. Na 5 vragen nog met een kortaf antwoord geven zonder wedervraag haak ik toch af. Ik snap best dat het niet komt aanwaaien, maar een beetje meer spontaniteit is toch echt wel vereist.

Nee, dat blijft een willekeurig iets, ik doe daar over het algemeen ook weinig mee, komt in verhouding echt zelden iets leuks uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:34 schreef faf het volgende:
[..]
Werkt het speeddate en battlesysteem nu ook beter nadat je betaald lid bent geworden ?

Ik heb via Paiq tot nu toe eigenlijk alleen via speeddates leuke mensen (die ook nog eens dichtbij woonden) leren kennen. Matches waren vaak niet online of matchten niet zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:35 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Nee, dat blijft een willekeurig iets, ik doe daar over het algemeen ook weinig mee, komt in verhouding echt zelden iets leuks uit.

Hoop dat het wat wordt, echt een schatje is het!
 Hoop dat het wat wordt, echt een schatje is het!

Same here. De dates die ik via Paiq heb gehad waren allemaal via speeddate.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb via Paiq tot nu toe eigenlijk alleen via speeddates leuke mensen (die ook nog eens dichtbij woonden) leren kennen. Matches waren vaak niet online of matchten niet zo.

De matches zijn inderdaad wel weer minder vaak online, maar de speeddates zijn bij mij geen succes. Ik heb meer dan 5 minuten nodig om mezelf te 'verkopen'. Misschien dat ik daar dan eens wat meer werk in moet steken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb via Paiq tot nu toe eigenlijk alleen via speeddates leuke mensen (die ook nog eens dichtbij woonden) leren kennen. Matches waren vaak niet online of matchten niet zo.

Knuz sucks... 3x wat aan overgehouden daar...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:08 schreef B91 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Paiq me na 1 dag al beter bevalt dan dat Knuz deed. Op Paiq kom je veel beter en makkelijker in contact met vrouwen. Verder is de opzet van de site ook beter/creatiever als op knuz.

Meld je gewoon aan bij een site zoals Paiq, en kijk het een paar dagen aan, voordat je een abbo afsluit. Ik zelf heb er ook wel moeite mee qua chatten. Heb liever iemand voor me, dan kan je tenminste via lichaamstaal en blikken meer erop inspelen of weet je al dat je het niets vindt/wordt (bij mij verloopt een chat of mail vaak hetzelfde)natuurlijk blijf je soms ook chatten, en wil je diegene graag in het echt zien + hoop je dat diegene de volgende dag weer online is. Zelf ben ik 1 week bezig met die dating zooi, en kijk nu wel vaak of er iets gebeurt + het kan soms ook erg leuk zijn op een verveel moment.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Binnenkort misschien me ook maar weer eens een keer wagen aan een abbo, ff een maand aankijken ofzo. Maar waar ik eigenlijk een beetje tegenop kijk is het chatten. Ik heb daar niet zoveel mee. MSN gebruik ik al jaren niet meer, en op andere manieren, bijvoorbeeld via Facebook, zijn het eigenlijk meer korte berichtjes met een vraag aan iemand ofzo. Huishoudelijke mededelingen zeg maar. Chatten vind ik makkelijker met mensen die je allang kent, om bijvoorbeeld ff te vragen hoe het weekend was, dan om iemand te leren kennen.
Ik ben zelf meer van het mailen, kan daar veel beter mijn ei in kwijt. Zo heb ik bijvoorbeeld met een date uit het verleden eerst een paar weken gemaild, waarbij we gewoon wat over onszelf vertelden, maar ook in elke mail een aantal vragen bedachten voor de ander, en dat pakte eigenlijk heel goed uit. Na een week of 2 hadden we besloten om maar elkaar maar eens in het echt te ontmoeten, en dat was ook heel leuk. Maar ik heb, voor mezelf althans, het gevoel dat ik met mailcontact een veel beter beeld van iemand krijg, dan via chatten. Hoe denken jullie daar over? Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Ik zelf heb het idee dat er door de meeste veel liever gechat wordt, klopt dat?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |