abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:22:16 #101
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_115906756
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef rival het volgende:

[..]

op paiq is dat heel normaal merk ik ;)
Klopt. Op zich vind ik het geen rare vraag als je zelf als vrouw 1,90 bent en beslist geen kleinere man wil hebben.
pi_115906964
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:22 schreef Plasterk het volgende:

[..]

Klopt. Op zich vind ik het geen rare vraag als je zelf als vrouw 1,90 bent en beslist geen kleinere man wil hebben.
andersom wil ik ook liever niet thuis komen met een vrouw van 1.90 :)
pi_115907055
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:26 schreef rival het volgende:

[..]

Lange vrouwen zijn tof :Y
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:28:15 #104
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_115907056
quote:

[..]

:9

Overigens heb ik zaterdag een date met een vrouw van 1,92, ben zelf 2 cm langer.
pi_115907087
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:28 schreef Plasterk het volgende:

[..]

:9

Overigens heb ik zaterdag een date met een vrouw van 1,92, ben zelf 2 cm langer.
ik kom maar tot de 1.80 vandaar ;)
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:30:47 #106
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_115907175
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:28 schreef rival het volgende:

[..]

ik kom maar tot de 1.80 vandaar ;)
dan moet je omhoog tongen ;)
pi_115907278
quote:

[..]

Met Paiq Select kan je wel dergelijke 'eisen' zwaarder laten wegen zodat kans klein is dat je er aan gematcht wordt.

Ik heb iig daarmee ingesteld dat ik geen stevige dames als match wil. Ik heb weinig eisen kwa uiterlijk.. maar afgezien van het feit dat ik zelf slank ben kwa postuur, kan ik gewoon niet aangetrokken worden tot 'vrouwen met een pondje meer'.... Vorig jaar toen ik gewoon Paiq had, kreeg ik haast alleen maar van dat soort types voorgeschoteld. Ik vind het nog geeneens een kwestie van uiterlijk, maar van levensstyle en zelfverzorgdheid.
pi_115907835
Ik ben eergisteren gematched via paiq.
Maar ik dacht laat ik eens voor de verandering niet de eerste zijn die iets zegt.
Tot geen effect.
Is het gebruikelijk dat de man eerst iets zegt en dat de vrouw op haar rug inspiratieloos reageert?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:48:31 #109
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115907868
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:47 schreef outcast_within het volgende:
Maar ik dacht laat ik eens voor de verandering niet de eerste zijn die iets zegt.
Tot geen effect.
Is het gebruikelijk dat de man eerst iets zegt en dat de vrouw op haar rug inspiratieloos reageert?
Verschilt per type lijkt me...
En zoals je het beeld nu schetst, lijkt me ook geen ideale seks opleveren :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_115907878
quote:
Tot geen effect.
dan zal ze irl ook wel zo zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115907928
quote:
Tot geen effect.
Dat is je ego....

niet reageren om te wachten of zij reageert.... :')

Je zit op paiq met een reden.. benut die dan ook...

spelletjes spelen.... :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115908234
Nu ik paiq select heb bevalt de site me echt wel een stuk beter, matches zijn ook veel leuker, al klikt het vaak nog steeds niet, maar dat is vaak om een reden die je niet uit een profiel van iemand kan halen. Meestal komt het toch door een gebrek aan initiatief om een gesprek aan te gaan. Na 5 vragen nog met een kortaf antwoord geven zonder wedervraag haak ik toch af. Ik snap best dat het niet komt aanwaaien, maar een beetje meer spontaniteit is toch echt wel vereist.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_115908340
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:57 schreef Black_Rainbow het volgende:
Nu ik paiq select heb bevalt de site me echt wel een stuk beter, matches zijn ook veel leuker, al klikt het vaak nog steeds niet, maar dat is vaak om een reden die je niet uit een profiel van iemand kan halen. Meestal komt het toch door een gebrek aan initiatief om een gesprek aan te gaan. Na 5 vragen nog met een kortaf antwoord geven zonder wedervraag haak ik toch af. Ik snap best dat het niet komt aanwaaien, maar een beetje meer spontaniteit is toch echt wel vereist.
true
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115909762
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:57 schreef Black_Rainbow het volgende:
Werkt het speeddate en battlesysteem nu ook beter nadat je betaald lid bent geworden ?
pi_115909806
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:34 schreef faf het volgende:

[..]

Werkt het speeddate en battlesysteem nu ook beter nadat je betaald lid bent geworden ?
Nee, dat blijft een willekeurig iets, ik doe daar over het algemeen ook weinig mee, komt in verhouding echt zelden iets leuks uit.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 15:42:04 #116
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115910134
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:35 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Nee, dat blijft een willekeurig iets, ik doe daar over het algemeen ook weinig mee, komt in verhouding echt zelden iets leuks uit.
Ik heb via Paiq tot nu toe eigenlijk alleen via speeddates leuke mensen (die ook nog eens dichtbij woonden) leren kennen. Matches waren vaak niet online of matchten niet zo.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 15:55:35 #117
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_115910781
Op pepper had een super leuk meisje me geliked, maar je kan dan geen bericht sturen. Dus dat is nogal sneu.

Dus ik heb haar op fb gevonden en ze zei dat ze dat niet erg vond ( ik zei dat als ze vond dat ik dr stalkte dat ik haar met rust zou laten ) en dat ze het juist wel slim van me vond! :) Hoop dat het wat wordt, echt een schatje is het!
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_115910798
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:42 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik heb via Paiq tot nu toe eigenlijk alleen via speeddates leuke mensen (die ook nog eens dichtbij woonden) leren kennen. Matches waren vaak niet online of matchten niet zo.
Same here. De dates die ik via Paiq heb gehad waren allemaal via speeddate.
pi_115911006
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:42 schreef eefje801 het volgende:

[..]

De matches zijn inderdaad wel weer minder vaak online, maar de speeddates zijn bij mij geen succes. Ik heb meer dan 5 minuten nodig om mezelf te 'verkopen'. Misschien dat ik daar dan eens wat meer werk in moet steken.
pi_115911262
Ik hossel gewoon vrouwen hier op fok!
YouTube
pi_115911423
Ik moet wel zeggen dat Paiq me na 1 dag al beter bevalt dan dat Knuz deed. Op Paiq kom je veel beter en makkelijker in contact met vrouwen. Verder is de opzet van de site ook beter/creatiever als op knuz.
pi_115911583
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:08 schreef B91 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Paiq me na 1 dag al beter bevalt dan dat Knuz deed. Op Paiq kom je veel beter en makkelijker in contact met vrouwen. Verder is de opzet van de site ook beter/creatiever als op knuz.
Knuz sucks... 3x wat aan overgehouden daar...

namelijk hoofdpijn.
YouTube
pi_115912009
Binnenkort misschien me ook maar weer eens een keer wagen aan een abbo, ff een maand aankijken ofzo. Maar waar ik eigenlijk een beetje tegenop kijk is het chatten. Ik heb daar niet zoveel mee. MSN gebruik ik al jaren niet meer, en op andere manieren, bijvoorbeeld via Facebook, zijn het eigenlijk meer korte berichtjes met een vraag aan iemand ofzo. Huishoudelijke mededelingen zeg maar. Chatten vind ik makkelijker met mensen die je allang kent, om bijvoorbeeld ff te vragen hoe het weekend was, dan om iemand te leren kennen.

Ik ben zelf meer van het mailen, kan daar veel beter mijn ei in kwijt. Zo heb ik bijvoorbeeld met een date uit het verleden eerst een paar weken gemaild, waarbij we gewoon wat over onszelf vertelden, maar ook in elke mail een aantal vragen bedachten voor de ander, en dat pakte eigenlijk heel goed uit. Na een week of 2 hadden we besloten om maar elkaar maar eens in het echt te ontmoeten, en dat was ook heel leuk. Maar ik heb, voor mezelf althans, het gevoel dat ik met mailcontact een veel beter beeld van iemand krijg, dan via chatten. Hoe denken jullie daar over? Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Ik zelf heb het idee dat er door de meeste veel liever gechat wordt, klopt dat?
pi_115913509
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Binnenkort misschien me ook maar weer eens een keer wagen aan een abbo, ff een maand aankijken ofzo. Maar waar ik eigenlijk een beetje tegenop kijk is het chatten. Ik heb daar niet zoveel mee. MSN gebruik ik al jaren niet meer, en op andere manieren, bijvoorbeeld via Facebook, zijn het eigenlijk meer korte berichtjes met een vraag aan iemand ofzo. Huishoudelijke mededelingen zeg maar. Chatten vind ik makkelijker met mensen die je allang kent, om bijvoorbeeld ff te vragen hoe het weekend was, dan om iemand te leren kennen.

Ik ben zelf meer van het mailen, kan daar veel beter mijn ei in kwijt. Zo heb ik bijvoorbeeld met een date uit het verleden eerst een paar weken gemaild, waarbij we gewoon wat over onszelf vertelden, maar ook in elke mail een aantal vragen bedachten voor de ander, en dat pakte eigenlijk heel goed uit. Na een week of 2 hadden we besloten om maar elkaar maar eens in het echt te ontmoeten, en dat was ook heel leuk. Maar ik heb, voor mezelf althans, het gevoel dat ik met mailcontact een veel beter beeld van iemand krijg, dan via chatten. Hoe denken jullie daar over? Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Ik zelf heb het idee dat er door de meeste veel liever gechat wordt, klopt dat?
Meld je gewoon aan bij een site zoals Paiq, en kijk het een paar dagen aan, voordat je een abbo afsluit. Ik zelf heb er ook wel moeite mee qua chatten. Heb liever iemand voor me, dan kan je tenminste via lichaamstaal en blikken meer erop inspelen of weet je al dat je het niets vindt/wordt (bij mij verloopt een chat of mail vaak hetzelfde)natuurlijk blijf je soms ook chatten, en wil je diegene graag in het echt zien + hoop je dat diegene de volgende dag weer online is. Zelf ben ik 1 week bezig met die dating zooi, en kijk nu wel vaak of er iets gebeurt + het kan soms ook erg leuk zijn op een verveel moment.

Qua chat skills totaal niet druk maken, na een paar chat's zie je hoe een gesprek verloopt, en kan je bepaalde vragen ook overnemen in je volgende chats of je eigen versie erop verzinnen.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 17:05:21 #125
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115914307
Het voordeel van chatten is dat je kan zien of iemand een beetje ad rem/bijdehand is, dat vind ik wel belangrijk in een vrouw. Mails kunnen heel bedachtzaam overkomen, en een leuke mail wil zeker niet zeggen dat ze ook heel leuk is. (Ze kan er bijv. heeeeel lang over nagedacht hebben)

Bij chatten kan ik toch een beter beeld vormen. Ook al zijn sommigen inderdaad niet goed in chatten, die komen houterig over terwijl ze wel makkelijk praten. Kwestie van een goede msn-opvoeding gehad hebben. :')
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')