SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
[info]geen slowchat hier![/info]
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Een stalker is niet per definitie iemand die een zedendelict als aanranding heeft gepleegd.. Een aanrander is niet per definitie een stalker. Beide zijn volgens de wet totaal verschillend en er staan verschillende straffen opquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Helaas weet ik sinds afgelopen zondag dat je tegen "stalkers" zoveel aangiftes kunt maken als je wilt, maar ze moeten de persoon op heterdaad betrappen. Mijn stalker heeft aangifte nummer zoveel aan zijn broek maar ik heb nu het voordeel dat als hij weer voor mijn deur staat ik maar 112 hoef te bellen en ze zo bij mij zijn. Ik heb nu een soort van prio 1 status. Maar goed, deze stalker doet dit al een jaar of 25 bij diverse vrouwen en hij loopt nog steeds vrij rond.
Wil dus hier NIET mee zeggen dat firefly3 hetzelfde is..Ik snap wel wat je bedoelt overigens
![]()
doe dat dan in t sc topicquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:41 schreef Sneezeechu het volgende:
Ik ga een dansje doen voor Cassandra![]()
![]()
sopsopquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens heb ik vandaag gezwommen, je had de vrouwen moeten zien kijken![]()
![]()
Mn sixpack is ervandoor. 7 dagen achter elkaar flink aan de zuip geweest en al 1,5 week geen sportschool van binnen gezien. Vanavond schade maar inhalen![]()
![]()
Je sixpack is er nog wel hoor. er ligt nu alleen een beschermend laagje overheenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Mn sixpack is ervandoor. 7 dagen achter elkaar flink aan de zuip geweest en al 1,5 week geen sportschool van binnen gezien. Vanavond schade maar inhalen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Bij mij liggen er meerdere lagen over heen helaasquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je sixpack is er nog wel hoor. er ligt nu alleen een beschermend laagje overheen![]()
Dit is niet de bedoelingquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je sixpack is er nog wel hoor. er ligt nu alleen een beschermend laagje overheen![]()
dus trainen... salsa dansen schijnt goed voor de buikspieren en vetverbranding te zijnquote:
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Ik ben vast niet de enigevrouwe die daar geen waarde aan hechtquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij liggen er meerdere lagen over heen helaas![]()
![]()
Gelukkig. Anders zou ik nooit aan een vrouw komen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de enigevrouwe die daar geen waarde aan hechtEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik denk dat iedereen wel aan een vrouw kan komen mits je niet enkel voor topmodelen gaatquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig. Anders zou ik nooit aan een vrouw komen.![]()
![]()
Nee, heerlijk om naar te kijken, maar om vast te houden mag beetje chubby welquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de enigevrouwe die daar geen waarde aan hechtVoor mooie mannen kunnen wij vrouwen naar magic mike
![]()
Ohh het komt wel goed hoor. Ik heb alleen teveel verkeerde voeding gehad in de vakantie, september begin ik met stage en trekt het snel bij.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
dus trainen... salsa dansen schijnt goed voor de buikspieren en vetverbranding te zijn![]()
![]()
OMG JAquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee, heerlijk om naar te kijken, maar om vast te houden mag beetje chubby welVoor mooie mannen kunnen wij vrouwen naar magic mike
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Nee ik kijk liever naar gerard buthler :p of naar drommel al heeft dat niet eens met zijn sixpack te maken maar met die gekke wenkbrauwen<3quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee, heerlijk om naar te kijken, maar om vast te houden mag beetje chubby welVoor mooie mannen kunnen wij vrouwen naar magic mike
![]()
Andersom geldt dat idem dito maar eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik toch wel een beetje voor de topmodellen ga, mogen ook B modellen zijn, maar dikkerds en bierbuikmodellen, nee dank je. Kale knarren (van die monnikkapjes) ben ik ook niet zo'n voorstander van.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel aan een vrouw kan komen mits je niet enkel voor topmodelen gaat
Nee dat niet, maar wil er zelf wel iets vanaf hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de enigevrouwe die daar geen waarde aan hecht
Dus vandaar dat ik maar weer ben gaan sporten![]()
Dit soort berichten doen me dan wel weer goedquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
![]()
Wie is magic mike?The reward of a thing well done is to have done it.
Tja als je dat kunt waarom nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Andersom geldt dat idem dito maar eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik toch wel een beetje voor de topmodellen ga, mogen ook B modellen zijn, maar dikkerds en bierbuikmodellen, nee dank je. Kale knarren (van die monnikkapjes) ben ik ook niet zo'n voorstander van.Ik ken wel 2 kale mannen die wel seksy zijn maar monnikkapjes zijn ook niet echt aan mij
![]()
![]()
Mijn haargrens trekt zich ook steeds verder terug.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Tja als je dat kunt waarom nietIk ken wel 2 kale mannen die wel seksy zijn maar monnikkapjes zijn ook niet echt aan mij
Ik word oud
Zit er aan te denken om het nu maar te gaan millimeteren![]()
Umberto Tan heeft een kale kop en die vind ik wel knap om te zien, maar die heeft geen monnikskapje... dat is dus een beetje het verschilquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Tja als je dat kunt waarom nietIk ken wel 2 kale mannen die wel seksy zijn maar monnikkapjes zijn ook niet echt aan mij
Ah... tja.... ehm...quote:The reward of a thing well done is to have done it.
dr af kan jij best hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn haargrens trekt zich ook steeds verder terug.
Ik word oud
Zit er aan te denken om het nu maar te gaan millimeteren![]()
![]()
Matt Bomer is ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
das channing tatum <3 sopsop ik moet die film n keer zien![]()
![]()
De film schijnt echt compleet bagger te zijn, die channing tatum is het enige giede er aan aldus de vrouwen die hem gezien hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
das channing tatum <3 sopsop ik moet die film n keer zien![]()
Lol.... een sixpack hoeft voor mij niet perse, maar gespierd... dat graag wel en een leuke kop er boven... en hij moet er in pak echt geil uitzien en dan heb je mij al voor de helft gewonnen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
das channing tatum <3 sopsop ik moet die film n keer zienThe reward of a thing well done is to have done it.
Ga ik tegenwoordig niet meer. Ik besef me dat ik geluk heb gehad in voorbije jaren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel aan een vrouw kan komen mits je niet enkel voor topmodelen gaat
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik val niet op uiterlijk. Een man moet mij voor zich winnen met humor en een goed karakterHoe cliché
Gezamenlijke interesses is ook leuk![]()
Pakkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol.... een sixpack hoeft voor mij niet perse, maar gespierd... dat graag wel en een leuke kop er boven... en hij moet er in pak echt geil uitzien en dan heb je mij al voor de helft gewonnen.![]()
![]()
denk t wel maar wanneer t korter is lijkt t ook voller en anders groeit t wel weer aan hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja denk je?
Ik twijfel er nog wel over![]()
![]()
quote:
Ja dat wel natuurlijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:06 schreef Lot88 het volgende:
[..]
denk t wel maar wanneer t korter is lijkt t ook voller en anders groeit t wel weer aan hoor![]()
Fck yeah.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol.... een sixpack hoeft voor mij niet perse, maar gespierd... dat graag wel en een leuke kop er boven... en hij moet er in pak echt geil uitzien en dan heb je mij al voor de helft gewonnen.
Goed, ik kan geloof ik dit topic verlaten.![]()
![]()
Drommel aan de vrouw?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Ohquote:
Ik mis ook altijd alles.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ja hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:18 schreef Sneezeechu het volgende:
Zouden jullie trouwens iets aangaan meteen vrouw welke al kinderen heeft vroeg ik me eens af?![]()
Je bent hier veel te weinig.quote:Eventueel. Ik voel mezelf nog niet klaar voor kinderen, maar je weet maar nooit hoe iets klikt natuurlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:18 schreef Sneezeechu het volgende:
Zouden jullie trouwens iets aangaan meteen vrouw welke al kinderen heeft vroeg ik me eens af?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ben sowieso niet meer zoveel op FOK! de laatste tijd, en dan gaat het te snel allemaal om bij te houden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent hier veel te weinig.
[..]
Eventueel. Ik voel mezelf nog niet klaar voor kinderen, maar je weet maar nooit hoe iets klikt natuurlijk.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Oh.. hoezo?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fck yeah.
Goed, ik kan geloof ik dit topic verlaten.The reward of a thing well done is to have done it.
Nou ja stiekem van mijn kant zou ik best wel zoiets willen een paar koters een vrouw huisje boompje beestje.
Maar ja welke wilde vrouw welke hier op FOK! rond waren willen dat nou?![]()
![]()
Waarom denk je dat die vrouwen niet oo fok zitten?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:21 schreef Sneezeechu het volgende:
Nou ja stiekem van mijn kant zou ik best wel zoiets willen een paar koters een vrouw huisje boompje beestje.
Maar ja welke wilde vrouw welke hier op FOK! rond waren willen dat nou?
Volgens mij zijn er meerdere huwelijken via Fok onstaan![]()
Dat is ook mijn einddoel hoor, huisje boompje beestje en een paar koters. De katten heb ik al, dat scheelt![]()
Ik mis je.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet meer zoveel op FOK! de laatste tijd, en dan gaat het te snel allemaal om bij te houden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:
Snel weer meeten.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Jij ging ook trouwen toch? Of heb ik de verkeerde voor me?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is ook mijn einddoel hoor, huisje boompje beestje en een paar koters. De katten heb ik al, dat scheelt![]()
Kom ze niet tegen in ieder geval. Zal wel te saai zijn tegenwoordigquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die vrouwen niet oo fok zitten?
Volgens mij zijn er meerdere huwelijken via Fok onstaan
Je staat nog steeds niet voor de deur hierquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:23 schreef Cassandra87 het volgende:
![]()
Nee dat ben ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij ging ook trouwen toch? Of heb ik de verkeerde voor me?![]()
Nee want we zijn uit elkaar. Kwestie van verschillende einddoelen, helaas..quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ben je dus al een heel eind op weg![]()
Oh sorry, dat wist ik nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee want we zijn uit elkaar. Kwestie van verschillende einddoelen, helaas..![]()
Hoe lullig het misschien ook klinkt, beter zo dan dat je al getrouwd bent en er dan achter komt... dan heb je een gedoe en veel verdriet er van.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee want we zijn uit elkaar. Kwestie van verschillende einddoelen, helaas..The reward of a thing well done is to have done it.
En helemaal als er eventueel kinderen in het spel zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hoe lullig het misschien ook klinkt, beter zo dan dat je al getrouwd bent en er dan achter komt... dan heb je een gedoe en veel verdriet er van.![]()
Nouja dat was het ook wel een beetje zo hoor. Niet dat we niet van elkaar houden, maar ligt gewoon lastig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hoe lullig het misschien ook klinkt, beter zo dan dat je al getrouwd bent en er dan achter komt... dan heb je een gedoe en veel verdriet er van.
Maakt niet uit royco![]()
Ik zou echt gek worden als er kinderen waren en een partner zou de biezen pakken. Zou ik niet kunnen...quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En helemaal als er eventueel kinderen in het spel zijn![]()
Nou ja dat kan nog wel natuurlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:29 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik zou echt gek worden als er kinderen waren en een partner zou de biezen pakken. Zou ik niet kunnen...
Maar veel stellen die de scheiding over de rug van de kinderen uitvechten.
Gestook als je een nieuwe partner enzo hebt etc etc![]()
Als ik kinderen zou hebben en deze dagelijks of al ene paar dagen in de week zou moeten missen. Zou dat niet trekken. Onmogelijk ...quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja dat kan nog wel natuurlijk.
Maar veel stellen die de scheiding over de rug van de kinderen uitvechten.
Gestook als je een nieuwe partner enzo hebt etc etc![]()
Het is sowieso kut want je hebt toch een bepaald toekomstbeeld dat in duigen valt.... maar ikzelf lig nu in scheiding en het duurt maar en duurt maar en we doen elkaar onnodig verdriet door dit gehele geregel gedoe....Maar sterkte meis.. verdriet zal er bij jou niet minder om zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nouja dat was het ook wel een beetje zo hoor. Niet dat we niet van elkaar houden, maar ligt gewoon lastig.
Maakt niet uit roycoThe reward of a thing well done is to have done it.
Ja dat lijkt mij ook heel zwaarquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:31 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als ik kinderen zou hebben en deze dagelijks of al ene paar dagen in de week zou moeten missen. Zou dat niet trekken. Onmogelijk ...![]()
Zwaar is het wel, maar dat kun je wel... al is het maar omwille van de kinderen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:31 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als ik kinderen zou hebben en deze dagelijks of al ene paar dagen in de week zou moeten missen. Zou dat niet trekken. Onmogelijk ...The reward of a thing well done is to have done it.
Waar was jij laatst eigenlijk?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet dat ik mezelf wil uitnodigen hoor, maar bij deze nodig ik mezelf uit.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Wat waar wanneer? (Btw, verhuis even naar het andere topic, dit is teveel slowchat voor dit topic denk ik. )quote:![]()
Oh kut ik had niet door dat we in het officiele topic zaten
En jullie maar gewoon reageren enzo![]()
Sorry gr gr.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Aangezien deze topicreeks (en de voorgangers en spinoffs ervan) toch wel een flink deel van mijn postgeschiedenis vormen, leek het me niet verkeerd om ook hier eens aan te geven hoe mijn situatie nu is. Ik neem dit voor een deel over uit een ander topic waarin ik gepost heb, want dat is net zo makkelijk
Sommigen zullen wel meegekregen hebben dat de topictitel sinds een tijdje niet meer helemaal op mij van toepassing is, omdat er voor mij ook eventjes iets moois opbloeide. Het was een mooie (en, eerlijk is eerlijk, veel te korte) tijd samen, waarvan ik dus zeker dingen heb geleerd, maar waar we uiteindelijk samen een punt achter hebben gezet. Al begin ik in mijn geval steeds meer en meer te beseffen dat dat niet zozeer een gezamenlijke punt was, maar meer eentje die ik eenzijdig opgelegd heb gekregen
Maar goed, daar kan ik nu toch niets meer aan veranderen en als de wil bij één van beiden ontbreekt, dan moet je dat ook maar niet willen, hoe moeilijk dat op dat moment (en achteraf ook nog wel eens) ook is. Daarom probeer ik die hele ervaring maar mee te nemen en hem toe te passen op de toekomst.
Het heeft mij in zoverre ook veranderd dat ik soms best tegenstrijdige gedachtes heb over wat ik op dit moment eigenlijk wil en hoe zich dat bij mij manifesteert is ook niet helemaal zoals ik het soms graag zou hebben, maar dat is weer iets dat niet zo bij dit topic past
In ieder geval kan ik er niet omheen dat het mij veranderd heeft, al is niet alles even zichtbaar. Maar het zou ook wat zijn als het dat niet gedaan had![]()
![]()
ik snap het niet. ik was laatst bij een vriend en die zei dat ie me wilde koppelen aan een meisje maar hij had geen actie ondernomen. gister reageerde ik op iemands status op FB en dat meisje reageerde op mij. na 10 minutn op elkaar reageren had ik haar toegevoegd en ze accepteerde. even later kreeg ik bericht met ' ik kan niet slapen ' ... mja. en vandaag reageerde ze op mijn status. ook heel open en niet kortaf.. maar ik verwacht er niks van. gewoon toeval.![]()
Vrouwen jonguh. Kippen, ik zweer het. Véééééééééél beterquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik snap het niet. ik was laatst bij een vriend en die zei dat ie me wilde koppelen aan een meisje maar hij had geen actie ondernomen. gister reageerde ik op iemands status op FB en dat meisje reageerde op mij. na 10 minutn op elkaar reageren had ik haar toegevoegd en ze accepteerde. even later kreeg ik bericht met ' ik kan niet slapen ' ... mja. en vandaag reageerde ze op mijn status. ook heel open en niet kortaf.. maar ik verwacht er niks van. gewoon toeval.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.![]()
Doe meteen dan een schaapquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vrouwen jonguh. Kippen, ik zweer het. Véééééééééél beterThe reward of a thing well done is to have done it.
Vrouwen beleven dingen heel anders dan mannen. Soms denk je dat het wel snor zit en pakt het heel anders uit of juist als je er niet meer op rekent komt het ineens toch naar je toe.quote:
Probeer gewoon jezelf te zijn, dat is veel belangrijker! Niet teveel proberen om tot een relatie te komen, want van pushen rennen de meeste vrouwen juist weg.The reward of a thing well done is to have done it.
Ach. Wie niet waagt blijft maagd. Niet geschoten is zeker niet zwanger. Wie bang is voor water loopt zeker niet in de rode zee.quote:
Kortom: gewoon er voor gaan en je ziet wel wat er van komt
zou dat nou echt voor een ommekeer zorgen? Moet je het nog wel durven..quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ach. Wie niet waagt blijft maagd. Niet geschoten is zeker niet zwanger. Wie bang is voor water loopt zeker niet in de rode zee.
Kortom: gewoon er voor gaan en je ziet wel wat er van komt![]()
Mwah. Als je de juiste persoon treft gaat dat vrij vanzelf is mijn ervaringquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zou dat nou echt voor een ommekeer zorgen? Moet je het nog wel durven..
ja ik weet het. ik ben ook mezelf en zal ook nooit anders doen dan dat ik ben, maar het is zo toevallig dat er voor de grap word gezegt en ik nu wel contact met haar heb. 1 + 1 enzo. maar zoals ik al zei, ik verwacht niks. vrienden is ook prima!![]()
Is er niet ook zo'n boek geschreven waar laatst zo'n commotie over was over couch crashen of zo. dat studenten vrouwen hun bed/bank in weten te krijgen...The reward of a thing well done is to have done it.
Bullshit and you know it. Je wil haar, en niet als platonische vrienden welteverstaan. En als het daar dan toch op uitdraait dan is dat gewoon kut.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
ja ik weet het. ik ben ook mezelf en zal ook nooit anders doen dan dat ik ben, maar het is zo toevallig dat er voor de grap word gezegt en ik nu wel contact met haar heb. 1 + 1 enzo. maar zoals ik al zei, ik verwacht niks. vrienden is ook prima!
Niks mis met vrouwelijke vrienden hoor, maar wel als je eigenlijk meer van haar wil dan dat
In het nieuws, die jongen gebruikte dat inderdaad om vrouwen zijn bed in te krijgenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef Mickeys het volgende:
Is er niet ook zo'n boek geschreven waar laatst zo'n commotie over was over couch crashen of zo. dat studenten vrouwen hun bed/bank in weten te krijgen...![]()
Andersom is ook hell..quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bullshit and you know it. Je wil haar, en niet als platonische vrienden welteverstaan. En als het daar dan toch op uitdraait dan is dat gewoon kut.
Niks mis met vrouwelijke vrienden hoor, maar wel als je eigenlijk meer van haar wil dan dat![]()
Ben wel benieuwd naar dat boek... lol Eens kijken wat voor tactieken de mannen zouden kunnen gebruikenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In het nieuws, die jongen gebruikte dat inderdaad om vrouwen zijn bed in te krijgenThe reward of a thing well done is to have done it.
oeh heb je hier een titel van?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef Mickeys het volgende:
Is er niet ook zo'n boek geschreven waar laatst zo'n commotie over was over couch crashen of zo. dat studenten vrouwen hun bed/bank in weten te krijgen...![]()
Ik niet.... zou ik dus ook wel willen wetenquote:
http://vandaagvrouwenversieren.nl/neil-strauss/quote:
http://www.bol.com/nl/p/the-game/1001004005814055/Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ow ja... eens kijken of ik die online kan scoren of goedkoop op de kop kan tikkenquote:The reward of a thing well done is to have done it.
Is die niet in het Nederlands?quote:The reward of a thing well done is to have done it.
Tnx. Zat overigens even op die allereerste link van je te klikken. Wat ik daar dan lees vraag ik mij af of dat dan voornamelijk bij bloedmooie domme vrouwen zou zijn. Ik zou dat gladjakker toneelstukjes vinden en zou daar dus niet voor vallen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/het-spel/1001004002616520/
Wel vind ik die voor en na foto van hem erg opmerkelijk. Wat een verschil zeg.The reward of a thing well done is to have done it.
Je wilt ook een versiermachine worden?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:38 schreef Lot88 het volgende:
ik ga t boek morgen ochtend denk ik bestellenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Eerlijk gezegd zou ik het niet doen. Ik heb het ooit cadeau gehad, maar ik kwam het eerste hoofdstuk al niet doorgebaggerd. En niet omdat het nou slecht geschreven was, maar omdat het inderdaad vooral gladjakkerpraatjes waren, erop gericht om met een bepaalde methode maar zoveel mogelijk mensen van het andere geslacht te krijgen. En dat was niet wat ik zocht.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:38 schreef Lot88 het volgende:
ik ga t boek morgen ochtend denk ik bestellen
Maar goed, voor iemand die dat wel zoekt: bestel maar 'n end weg![]()
![]()
nee imuum wordenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt ook een versiermachine worden?![]()
Ik dus nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik snapte je![]()
Over zon peacock is trouwens een aflevering van criminal minds
Maar goed, toch even deskundig advies gegeven![]()
![]()
maar haar willen is wel wat groots gezegt. ken haar een dag. nog niet irl gezien. en misschien is ze na vandaag wel stil.. maar moet het wel goed spelen andersmkom ik inderdaad in de friendzone, terwijl er misschien meer is.. dus iemand tips?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bullshit and you know it. Je wil haar, en niet als platonische vrienden welteverstaan. En als het daar dan toch op uitdraait dan is dat gewoon kut.
Niks mis met vrouwelijke vrienden hoor, maar wel als je eigenlijk meer van haar wil dan dat![]()
Zelfs als alle hoop na teleurstelling op teleurstelling is vervlogen bestaat de kans dat het dan toch een keer raak is![]()
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Zelfs als alle hoop na teleurstelling op teleurstelling is vervlogen bestaat de kans dat het dan toch een keer raak is![]()
![]()
![]()
Goed, dat heb ik dus wel ondervonden, maar waarom kon ik dat niet vasthouden? Hoe houdt zoiets in vredesnaam precies zo snel weer op als dat het ontstaan is?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb geen idee.. Je hebt het tegen degene die 'langere' relaties heeft gehad van 5 en 3 jaar.. En steeds op hetzelfde punt eindigt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Goed, dat heb ik dus wel ondervonden, maar waarom kon ik dat niet vasthouden? Hoe houdt zoiets in vredesnaam precies zo snel weer op als dat het ontstaan is?![]()
Ik dacht dat jullie zo anti-pua waren, the game is het meest pua en truukjes gedoe wat er bestaat. Zelfs ik lees het niet
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
jij hebt t geschreven toch?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef firefly3 het volgende:
Ik dacht dat jullie zo anti-pua waren, the game is het meest pua en truukjes gedoe wat er bestaat. Zelfs ik lees het niet![]()
Welk punt dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. Je hebt het tegen degene die 'langere' relaties heeft gehad van 5 en 3 jaar.. En steeds op hetzelfde punt eindigt.
Kijk ik weet zelf verdomde goed waar mijn probleem ligt als het om daten gaat dat is ook gelijk het grootste punt van mij.![]()
Dat dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Zelfs als alle hoop na teleurstelling op teleurstelling is vervlogen bestaat de kans dat het dan toch een keer raak is
na 2 huwelijken en wat tussendoor relaties kan ik daar prima over mee praten al hoewel de absolute ware er niet tussen heeft gezeten.The reward of a thing well done is to have done it.
Om de vijand te kunnen verslaan zul je je moeten verdiepen in zijn strategienquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef firefly3 het volgende:
Ik dacht dat jullie zo anti-pua waren, the game is het meest pua en truukjes gedoe wat er bestaat. Zelfs ik lees het nietThe reward of a thing well done is to have done it.
Voor mij liever natural game. Gezond leven, grotendeels zonder alcohol uit en routines zoveel mogelijk uit het raam.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Om de vijand te kunnen verslaan zul je je moeten verdiepen in zijn strategien
Comment van iemand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door firefly3 op 20-08-2012 22:24:16 ]Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
singlequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:03 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Welk punt dan?
Kijk ik weet zelf verdomde goed waar mijn probleem ligt als het om daten gaat dat is ook gelijk het grootste punt van mij.![]()
Thanks voor het aanbod. Lijkt me inderdaad leuk om eens te gaan stappen. En gewoon voor de fun, niemand hoeft zich te bewijzen of wat dan ook. Gewoon een leuke tijd hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:18 schreef firefly3 het volgende:
Mijn voorkeur voor mensen die mee kunnen (als ze mee willen) is dyna18 en drommeldaris
7 september was je toch van plan? Dan zit ik echter in het buitenland.
Waar in NL woon je eigenlijk?![]()
Nou dat is voor sommigen onder ons anders best lastig (vooral in dit topic).quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mij is het in ieder geval nog niet gelukt.![]()
Goed bezig Capstan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:58 schreef Capstan het volgende:
Aangezien deze topicreeks (en de voorgangers en spinoffs ervan) toch wel een flink deel van mijn postgeschiedenis vormen, leek het me niet verkeerd om ook hier eens aan te geven hoe mijn situatie nu is. Ik neem dit voor een deel over uit een ander topic waarin ik gepost heb, want dat is net zo makkelijk
Sommigen zullen wel meegekregen hebben dat de topictitel sinds een tijdje niet meer helemaal op mij van toepassing is, omdat er voor mij ook eventjes iets moois opbloeide. Het was een mooie (en, eerlijk is eerlijk, veel te korte) tijd samen, waarvan ik dus zeker dingen heb geleerd, maar waar we uiteindelijk samen een punt achter hebben gezet. Al begin ik in mijn geval steeds meer en meer te beseffen dat dat niet zozeer een gezamenlijke punt was, maar meer eentje die ik eenzijdig opgelegd heb gekregen
Maar goed, daar kan ik nu toch niets meer aan veranderen en als de wil bij één van beiden ontbreekt, dan moet je dat ook maar niet willen, hoe moeilijk dat op dat moment (en achteraf ook nog wel eens) ook is. Daarom probeer ik die hele ervaring maar mee te nemen en hem toe te passen op de toekomst.
Het heeft mij in zoverre ook veranderd dat ik soms best tegenstrijdige gedachtes heb over wat ik op dit moment eigenlijk wil en hoe zich dat bij mij manifesteert is ook niet helemaal zoals ik het soms graag zou hebben, maar dat is weer iets dat niet zo bij dit topic past
In ieder geval kan ik er niet omheen dat het mij veranderd heeft, al is niet alles even zichtbaar. Maar het zou ook wat zijn als het dat niet gedaan had
Gebruik dit voor het bereiken van je volgende dame
Succes.![]()
Yup en ook de Mentalist heeft er een aflevering over (geen goede aflevering helaas).quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik snapte je![]()
Over zon peacock is trouwens een aflevering van criminal minds![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor mij liever natural game. Gezond leven, grotendeels zonder alcohol uit en routines zoveel mogelijk uit het raam.
Comment van iemand:Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: zo ik ben weer helemaal bijgelezen. Damn wat ging dit topic ineens hard.![]()
Pak je je notitieblokje erbij jongen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:18 schreef firefly3 het volgende:
Let wel: een zoen op haar wang de eerste twintig sec. Mijn voorkeur voor mensen die mee kunnen (als ze mee willen) is dyna18 en drommeldaris![]()
Een zoen binnen 20 seconden op de wang
Heel misschien ga ik mee als Ook_gek ook meegaat. Maar let wel op, deze boy heeft een vriendin en kan dus alleen maar kusjes op de wang geven
Ik had vrijdag binnen 5 minuten iemand mee naar de wc, toen zei ik dat ik een vriendin had. Toegegeven, het kwam voornamelijk door de sfeer maar toch![]()
Wijze woordenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Om de vijand te kunnen verslaan zul je je moeten verdiepen in zijn strategien![]()
Dank uquote:
Ja, maar kan je dit aan de lopende band? Dus zeg maar om de 25 minuten een ander naar de wc meenemen? Wil wel iets doen wat meer consistent is zeg maar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Pak je je notitieblokje erbij jongen?![]()
Een zoen binnen 20 seconden op de wang
Heel misschien ga ik mee als Ook_gek ook meegaat. Maar let wel op, deze boy heeft een vriendin en kan dus alleen maar kusjes op de wang geven
Ik had vrijdag binnen 5 minuten iemand mee naar de wc, toen zei ik dat ik een vriendin had. Toegegeven, het kwam voornamelijk door de sfeer maar tochExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik ben benieuwd of ook_gek met firefly3 mee zal gaan en wat daar uit zal komen.
Zelf ben ik geen held er in, ben ik geen enorm uitgaanstype en heb ik bovendien al een vriendin.. dus voor mij heeft het weinig zin om mee te gaan. Of ik zou er alleen maar staan met mijn drankje en toekijken wat jullie uitspoken
Het is gewoon dat wat firefly3 meestal schrijft hier, voor mij ver van de realiteit lijkt af te wijken als ik zo om mij heen kijk naar het gedrag van anderen. En ook de reacties van vrouwen meestal.
Iemand binnen een minuut strelen of zoenen zie ik echt niet gebeuren. Laat staan om de 25 minuten een ander naar de wc meenemen
De realiteit die ik zie en dan heb ik het over de meer populaire gasten - voor mij is het niet weggelegd - is dat deze vaak contact maken met vrouwen. Met ze praten, flirten, drankje aanbieden, dansen en dat ze gaandeweg de avond kleffer met elkaar worden. En als het klikt, dan zoenen ze op den duur met elkaar en wisselen ze nummers uit.
Maar dit gebeurt niet binnen een paar minuten. Dat kost vaak toch wel een uurtje of 2 en de nodige dosis drank waardoor iedereen losser met elkaar omgaat en de vrouw in kwestie gedurende de avond echt in een bepaalde sfeer is gekomen dat ze die gast leuk of spannend is gaan vinden. En als er nummers zijn uitgewisseld, dan begint na het uitgaan het sms-en / whatsappen en komt er een vervolgdate (en dan kan er van alles gebeuren).
Het is vaak wel zo dat vrouwen zoenen tijdens het uitgaan als ze iemand leuk beginnen te vinden, maar daar gaat dus wel een leuke avond aan vooraf. En ja, er zijn ook vrouwen die uitgaan om te scoren en die zijn wat makkelijker, maar dat zie ik niet als de gemiddelde vrouw en die willen bovendien vaak zelf geen relatie. Dat zijn van die vrijheid blijheid typetjes die een vent gebruiken voor de seks omdat ze anders te lang droogstaan en verder niks van je willen.
Bovenstaande is gebaseerd op wat vrouwen die ik ken mij hebben verteld en wat ik heb zien gebeuren. Mijn zusje is in tegenstelling tot mij vrij sociaal en heeft een grote vriendenkring waar ik ook weleens mee omga. Dan ga ik naar een pokeravondje en dan hoor ik alle verhalen van die vrouwen.. bovendien ben ik ook regelmatig met ze uitgegaan toen ik nog jonger was.
Het lijkt me sterk dat de vrouwen die ik ken zo anders zijn dan wat er normaal gesproken rondloopt op deze aardkloot. En om die reden heb ik ook de nodige kritiek op firefly3
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
Binnen 25 min consistent mee nemen naar de wc lukt nog niet hoor, je las er overheen:) . Het klopt dat er meestal uren voorbij gaan normaal gesproken. Het is ook niet zo gek om kritisch te zijn. Ben trouwens zelf ook flink gegroeid de afgelopen weken/maanden. 7 september staat nog voor me.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Kus op de wang bij willekeurige meiden binnen 20 sec kan wel consistentExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dat doe je dan gewoon bij het voorstellen .Dat is niet zo heel vreemd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:02 schreef firefly3 het volgende:
Kus op de wang bij willekeurige meiden binnen 20 sec kan wel consistent![]()
Haha nee dat telt niet uiteraard. Net als dat handje schudden als voorstellen niet telt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Wat zouden dan redenen zijn om het te doen? Dat een vrouw het toestaat oke, maar ik zou het zelf wel als vreemd ervaren als het gewoon tijdens een gesprek gebeurd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:16 schreef firefly3 het volgende:
Haha nee dat telt niet uiteraard. Net als dat handje schudden als voorstellen niet telt.
Of als iemand gewoon even langsloopt, kan het wel, maar blijft vreemd.![]()
Van onmogelijk naar raar, ik zie een verbetering in de algemene trend;)Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Nooit gezegd dat het onmogelijk zou zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:20 schreef firefly3 het volgende:
Van onmogelijk naar raar, ik zie een verbetering in de algemene trend;)![]()
![]()
Ze moet overigens vanaf moment 1 weten dat je haar leuk vind, anders is het wel vaag ja. Als ze dat niet door heeftExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tnx. Zat overigens even op die allereerste link van je te klikken. Wat ik daar dan lees vraag ik mij af of dat dan voornamelijk bij bloedmooie domme vrouwen zou zijn. Ik zou dat gladjakker toneelstukjes vinden en zou daar dus niet voor vallen.
Wel vind ik die voor en na foto van hem erg opmerkelijk. Wat een verschil zeg.the game heb ik niet gelezen maar how to become an alpha male van dezelfde schrijver is een pua boek MAAR als je gewoon leest wat de auteur bedoeld dan is het heel nuttig leesvoer en duikt redelijk goed in de psyche van mensen. Het gaat voornamelijk over jezelf verbeteren en jezelf en vrouwen anders zien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef firefly3 het volgende:
Ik dacht dat jullie zo anti-pua waren, the game is het meest pua en truukjes gedoe wat er bestaat. Zelfs ik lees het niet
Erg veel trucjes staan er niet in maar des te meer over hoe je je houding aanpast, hoe je zelfverzekerder kan worden en ook zaken als welke kleding je kan dragen en hoe je net even wat beter voor de dag kan komen dan de rest van het gezelschap waar je heen / mee gaat.
Met toneelstukjes heeft het niet veel te maken, toneelstukjes werken namelijk niet.
Zijn voornaamste punten zijn:
Wees zelfverzekerd, wees trots op wie je bent
Zie vrouwen niet als meer of beter dan jezelf
Zorg dat je een interessant leven hebt ( zónder vrouwen ) zodat je interessant bent voor vrouwen
Zie er verzorgd uit
En dat zijn natuurlijk gewoon punten die helemaal waar zijn.Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor mij liever natural game. Gezond leven, grotendeels zonder alcohol uit en routines zoveel mogelijk uit het raam.
Comment van iemand:Firefly3, wie was dat die dit schreef?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind eigenlijk een bestaan zonder vrouwen veel relaxter. Sinds ik ze in mijn opleiding negeer cq geen interactie meer mee zoek heb ik zeeën van energie over
Op elke fokker past een bril.![]()
Geen idee. Maar het klopt wel dat je hard moet neer gaan vanwege je eigen persoonlijkheid voordat je kunt groeien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:34 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Firefly3, wie was dat die dit schreef?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
We gaan toch niet weer over pua discussiëren?"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Daar heb je toch geen boek voor nodig die je dat verteld? Dat is toch pure logica?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:25 schreef Metro2005 het volgende:
Wees zelfverzekerd, wees trots op wie je bent
Zie vrouwen niet als meer of beter dan jezelf
Zorg dat je een interessant leven hebt ( zónder vrouwen ) zodat je interessant bent voor vrouwen
Zie er verzorgd uit
En dat zijn natuurlijk gewoon punten die helemaal waar zijn.![]()
Inderdaad, common knowledge, en geld net zo goed voor het andere geslacht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen boek voor nodig die je dat verteld? Dat is toch pure logica?
Net zo min is een onzekere dame, zonder leuke hobby's en een tikje onverzorgd veel minder aantrekkelijk dan iemand die wel zichzelf verzorgt en gewoon lekker in haar vel zit."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Tja, voor de mensen in dit topic gaat het juist verre vanzelf.
Hoe verklaar je anders dat er mensen van 30+ zijn zonder veel ervaring.![]()
Tenzij je iemand bent die vooral op zichzelf is geweest en weinig sociale contacten heeft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen boek voor nodig die je dat verteld? Dat is toch pure logica?
Dan is niks meer logisch of vanzelfsprekend en heb je pointers nodig in de juiste richting (eerst aan jezelf werken, vrienden maken, gelukkiger worden zonder vriendin voordat je gaat daten etc).
En dan ben je dus vatbaar voor mensen die jou in de verkeerde richting sturen (PUA, vrouwen als objecten zien die je kunt manipuleren).Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Er moet een moment komen dat je moet gaan stoppen met dagenlang world of warcraft spelen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:36 schreef dyna18 het volgende:
Tja, voor de mensen in dit topic gaat het juist verre vanzelf.
Hoe verklaar je anders dat er mensen van 30+ zijn zonder veel ervaring.
De eerste 40 seconden zeggen genoeg. (daarnaast kan hij natuurlijk tof zingen)
bij wijze van...
Het is waarschijnlijk de angst om stappen te ondernemen, en in het veilige, vertrouwde omgevingkje te blijven zitten... En wat tangledup zegt, common knowledge hoeft niet altijd common te zijn als je je altijd daar voor afsluit."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Zelfs zonder sociale contacten weet je toch dat je het beste van jezelf moet laten zien. En dat een smerig uiterlijk niet mee helpt? Daarvoor heb je geen vrienden nodig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:40 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tenzij je iemand bent die vooral op zichzelf is geweest en weinig sociale contacten heeft.
Dan is niks meer logisch of vanzelfsprekend en heb je pointers nodig in de juiste richting (eerst aan jezelf werken, vrienden maken, gelukkiger worden zonder vriendin voordat je gaat daten etc).
En dan ben je dus vatbaar voor mensen die jou in de verkeerde richting sturen (PUA, vrouwen als objecten zien die je kunt manipuleren).
Dat het handig is als een steuntje in de rug en dat je dus wat meer een stappenplan hebt enzo. oke dat snap ik. Maar gewoon die basic punten, dat is simpele logica. Of je nu wereldvreemd bent of niet.![]()
Hij heeft zijn probleem met dat ene optreden opgelost denk ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:41 schreef Murvgeslagen het volgende:
Gast heeft humor en kan best goed zingen.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Hoe zou zo'n stappenplan er uit moeten zien volgens jou?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfs zonder sociale contacten weet je toch dat je het beste van jezelf moet laten zien. En dat een smerig uiterlijk niet mee helpt? Daarvoor heb je geen vrienden nodig.
Dat het handig is als een steuntje in de rug en dat je dus wat meer een stappenplan hebt enzo. oke dat snap ik. Maar gewoon die basic punten, dat is simpele logica. Of je nu wereldvreemd bent of niet.![]()
Maar je weet bijvoorbeeld niet wat een smerig uiterlijk is. Je bent gewend aan alles zoals het is. Je hebt nog niet eens door wat er mis is. Dat is nou net het hele probleem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfs zonder sociale contacten weet je toch dat je het beste van jezelf moet laten zien. En dat een smerig uiterlijk niet mee helpt? Daarvoor heb je geen vrienden nodig.
En dat kun je eigenlijk alleen maar oplossen door vrienden te maken en feedback van ze te krijgen.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Klopt, maar dan een boekd die zegt "zorg dat je er verzorgd uitziet en mooie kleding aanhebt" dat zegt dan ook nog niets. Daarvoor heb je toch meningen van andere mensen voor nodig. Of dat je eens naar de tv kijkt of op straat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:46 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Maar je weet bijvoorbeeld niet wat een smerig uiterlijk is. Je bent gewend aan alles zoals het is. Je hebt nog niet eens door wat er mis is. Dat is nou net het hele probleem.![]()
Maar dan krijg je dat gelul hier weer dat je je niet moet vormen aan de hand van de feedback van je vrienden, want dan ben je jezelf niet meerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:46 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Maar je weet bijvoorbeeld niet wat een smerig uiterlijk is. Je bent gewend aan alles zoals het is. Je hebt nog niet eens door wat er mis is. Dat is nou net het hele probleem.
En dat kun je eigenlijk alleen maar oplossen door vrienden te maken en feedback van ze te krijgen.![]()
Het probleem is gewoon dat niets een relatie garandeert. Ik heb bijvoorbeeld mezelf nu buiten mijn comfortzone geplaatst en wat blijkt? De meeste zijn bezet. Dus iets gaan doen buiten je comfortzone garandeert niets. Er verzorgd uitzien garandeert niets, etc. Het enige wat het allemaal doet is *misschien* je kansen vergroten dat je tussen nu en 80 jaar een relatie krijgt."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Hoe tofquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:41 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Er moet een moment komen dat je moet gaan stoppen met dagenlang world of warcraft spelen...
bij wijze van...
Het is waarschijnlijk de angst om stappen te ondernemen, en in het veilige, vertrouwde omgevingkje te blijven zitten... En wat tangledup zegt, common knowledge hoeft niet altijd common te zijn als je je altijd daar voor afsluit.![]()
![]()
Uiteraard, aan een boek heb je weinig als je het als een oplossing ziet voor het probleem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar dan een boekd die zegt "zorg dat je er verzorgd uitziet en mooie kleding aanhebt" dat zegt dan ook nog niets. Daarvoor heb je toch meningen van andere mensen voor nodig. Of dat je eens naar de tv kijkt of op straat.
Het is meer een leidraad.
Een tip als zorg dat je er verzorgd uitziet, moet uiteraard opgevolgd worden door te bepalen wat daar nou mee bedoeld wordt en wat er mis zou kunnen zijn met jouw huidige uiterlijk. En dan zul je de mening van anderen moeten vragen.
En dat geldt met alles. Zolang je ergens op een zolderkamertje verblijft, kun je alle boeken van de wereld lezen, maar kom je niet veel verder als je geen stappen neemt.
Maar wat ik bedoel, is dat mensen er gevoelig voor zijn omdat ze zo'n achtergrond hebben.
Ik was er zelf ook ooit gevoelig voor. Mijn vriendin heeft het zowat uit me geslagen toen ze mij leerde kennen
Dat is dus echt de meest domme tip ooit he, jezelf zijn. Sommige mensen zijn al 50 jaar "zichzelf" en regelen niks op die manier.Op elke fokker past een bril.![]()
Wat dan al liegend door het leven om maar een vrouw te ritselen en dat ze er later achter komt dat jij niet zo bent?![]()
Dat eerste is gelul inderdaad. Vrienden kunnen jou juist enorm op weg helpen. Vraag bij voorkeur om de mening van vrouwen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar dan krijg je dat gelul hier weer dat je je niet moet vormen aan de hand van de feedback van je vrienden, want dan ben je jezelf niet meer![]()
Het probleem is gewoon dat niets een relatie garandeert. Ik heb bijvoorbeeld mezelf nu buiten mijn comfortzone geplaatst en wat blijkt? De meeste zijn bezet. Dus iets gaan doen buiten je comfortzone garandeert niets. Er verzorgd uitzien garandeert niets, etc. Het enige wat het allemaal doet is *misschien* je kansen vergroten dat je tussen nu en 80 jaar een relatie krijgt.
Zo simpel is het. Jij bent naar de KEI week gegaan, je hebt je aangesloten bij een studentenvereniging en dat is mooi. Want daar lopen vrouwen rond. Ja, ze zijn bezet, maar leer ze kennen. Zorg ervoor dat je een gewone vriend wordt die verder niks van ze wil.
En vraag dan eens om hun mening.
And remember, elke bezette vrouw kent wel een vriendin die single is. En die kom je dan via via tegen, omdat jij op dezelfde feestjes en dingen komt als zij.
Je moet niet meteen zo negatief denken. Volhouden is belangrijk.
Toen ik mijn vriendin leerde kennen, had ze nog steeds een relatie met haar ex. Ik wist dat het niet lekker liep en begon er met haar over te praten. Sneaky bastard dat ik ben
En toen het uitging wou ze even geen relatie meer. Dat vond ik prima, leuk met haar afgesproken enzovoorts. Geduld gehad en op den duur werd het toch iets (na een paar maanden wachten was ik het wel zat however en begon ik serieus stappen te ondernemen).
Had ik zoals jij gedacht, dan was het "shit ze is bezet, laat maar zitten".
[ Bericht 4% gewijzigd door Tangledup op 21-08-2012 13:28:18 ]Tombstone shadow, stretchin' across my path.
'Word jezelf' is een betere uitspraakquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:05 schreef Catch_me het volgende:
Dat is dus echt de meest domme tip ooit he, jezelf zijn. Sommige mensen zijn al 50 jaar "zichzelf" en regelen niks op die manier.
Soms heb je jezelf bepaalde gedragspatronen of levensstijl aangeleerd waarvan je al het gevoel hebt dat je jezelf daarmee tekort doet. Zaken als onzekerheid (en problematiek die daaruit voortkomt) zijn niet een onderdeel van een karakter, maar is ´aangeleerd´.
Ik denk het gevoel jezelf tekort te doen (dus geen jaloezie, maar sterk het idee hebben dat er meer inzit) een goed kenmerk is. Communicatieskills en zelfvertrouwen zijn door iedereen aan te meten."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Sommige mensen verbergen een berg onzekerheid overigens achter een gigantisch ego. Er zijn maar weinig mensen die echt zelfvertrouwen hebben."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Daarom moet je ook veranderen als persoon als je meer succes wilt hebben met vrouwen. En dit kan tot het oneindige. Mensen denken niets meer te kunnen leren als ze de basis kennen, maar zijn eigenlijk nog maar beginneling soms.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:06 schreef Sneezeechu het volgende:
Wat dan al liegend door het leven om maar een vrouw te ritselen en dat ze er later achter komt dat jij niet zo bent?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Je gaat niet tot het oneindige succes hebben met vrouwen als je je een keer wil settelen. Je kan goed worden met vrouwen, maar het is niet alsof je heel je leven een prijs probeert te grijpen waar je telkens net niet goed genoeg voor ben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook veranderen als persoon als je meer succes wilt hebben met vrouwen. En dit kan tot het oneindige. Mensen denken niets meer te kunnen leren als ze de basis kennen, maar zijn eigenlijk nog maar beginneling soms."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Je kan echt wel binnen een paar minuten met elkaar zoenen hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:33 schreef Tangledup het volgende:
Ik ben benieuwd of ook_gek met firefly3 mee zal gaan en wat daar uit zal komen.
Zelf ben ik geen held er in, ben ik geen enorm uitgaanstype en heb ik bovendien al een vriendin.. dus voor mij heeft het weinig zin om mee te gaan. Of ik zou er alleen maar staan met mijn drankje en toekijken wat jullie uitspoken
Het is gewoon dat wat firefly3 meestal schrijft hier, voor mij ver van de realiteit lijkt af te wijken als ik zo om mij heen kijk naar het gedrag van anderen. En ook de reacties van vrouwen meestal.
Iemand binnen een minuut strelen of zoenen zie ik echt niet gebeuren. Laat staan om de 25 minuten een ander naar de wc meenemen
De realiteit die ik zie en dan heb ik het over de meer populaire gasten - voor mij is het niet weggelegd - is dat deze vaak contact maken met vrouwen. Met ze praten, flirten, drankje aanbieden, dansen en dat ze gaandeweg de avond kleffer met elkaar worden. En als het klikt, dan zoenen ze op den duur met elkaar en wisselen ze nummers uit.
Maar dit gebeurt niet binnen een paar minuten. Dat kost vaak toch wel een uurtje of 2 en de nodige dosis drank waardoor iedereen losser met elkaar omgaat en de vrouw in kwestie gedurende de avond echt in een bepaalde sfeer is gekomen dat ze die gast leuk of spannend is gaan vinden. En als er nummers zijn uitgewisseld, dan begint na het uitgaan het sms-en / whatsappen en komt er een vervolgdate (en dan kan er van alles gebeuren).
Het is vaak wel zo dat vrouwen zoenen tijdens het uitgaan als ze iemand leuk beginnen te vinden, maar daar gaat dus wel een leuke avond aan vooraf. En ja, er zijn ook vrouwen die uitgaan om te scoren en die zijn wat makkelijker, maar dat zie ik niet als de gemiddelde vrouw en die willen bovendien vaak zelf geen relatie. Dat zijn van die vrijheid blijheid typetjes die een vent gebruiken voor de seks omdat ze anders te lang droogstaan en verder niks van je willen.
Bovenstaande is gebaseerd op wat vrouwen die ik ken mij hebben verteld en wat ik heb zien gebeuren. Mijn zusje is in tegenstelling tot mij vrij sociaal en heeft een grote vriendenkring waar ik ook weleens mee omga. Dan ga ik naar een pokeravondje en dan hoor ik alle verhalen van die vrouwen.. bovendien ben ik ook regelmatig met ze uitgegaan toen ik nog jonger was.
Het lijkt me sterk dat de vrouwen die ik ken zo anders zijn dan wat er normaal gesproken rondloopt op deze aardkloot. En om die reden heb ik ook de nodige kritiek op firefly3Ik heb zelfs meisjes gehad waarbij ik nog geen woord had gezegd omdat ze al zo ontzettend nat waren van mijn adonisuiterlijk en mn moves like jagger.
Geen idee, ik probeer niet om de 25 minuten een chick mee te nemen naar de wc maar ik gok zo dat dat ook mij niet zal lukkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 07:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, maar kan je dit aan de lopende band? Dus zeg maar om de 25 minuten een ander naar de wc meenemen? Wil wel iets doen wat meer consistent is zeg maar.Bovendien, waarom zou je dat willen?
![]()
![]()
Omdat vrouwen leuk zijn en het avontuur spannend??Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik heb zelf dat het op den duur saai word en dan ga ik hele domme dingen doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:26 schreef firefly3 het volgende:
Omdat vrouwen leuk zijn en het avontuur spannend??![]()
![]()
Ja, saai he, knappe leuke vrouwen, dan maar liever met een biertje in een hoekje staanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb zelf dat het op den duur saai word en dan ga ik hele domme dingen doen
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Nou ja, ik ben weleens zo geweest dat ik tijdens het uitgaan een hele discussie over Linux kernels heb gehouden met een vriend van me en de rest van de avond de vrouwen links heb laten liggen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, saai he, knappe leuke vrouwen, dan maar liever met een biertje in een hoekje staan
Ik vond die discussie veel interessanter![]()
Ik schrijf het in 4 zinnen terwijl het een boek is van 150 pagina's, het is deels wel logica maar de details, de manier waarop, het veranderen van je denken etc wordt goed uitgelegd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat je vrouwen niet moet zien als beter dan jezelf of als invulling van je leven is voor vrouwen dan misschien logica maar voor mannen niet, daarom belanden veel mannen ook in de friendszone. Niet interessant voor vrouwen om mee te neuken, wel interessant om bij uit te huilen, net als een goede vriendin.PUA zien vrouwen juist helemaal niet als objecten die je kunt manipuleren maar ze doorgronden juist de denkwijze van vrouwen, waar ze voor vallen, waar ze naar kijken etc en passen zichzelf hierop aan. Dat heeft weinig met truukjes en manipulatie te maken met alles met een andere denkwijze als man. Bij sommige mannen komt dit vanzelf maar bij veel mannen niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:40 schreef Tangledup het volgende:
[..]
En dan ben je dus vatbaar voor mensen die jou in de verkeerde richting sturen (PUA, vrouwen als objecten zien die je kunt manipuleren).Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'![]()
Ik bedoel dat je op den duur zoveel hebt dat het na een tijdje gaat vervelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, saai he, knappe leuke vrouwen, dan maar liever met een biertje in een hoekje staan
Met een biertje in een hoekje staan![]()
![]()
Hoe kun je de vrouwen nu een avond links laten liggen, je moet ELKE avond consistent wangetjes strelen manquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:31 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben weleens zo geweest dat ik tijdens het uitgaan een hele discussie over Linux kernels heb gehouden met een vriend van me en de rest van de avond de vrouwen links heb laten liggen.
Ik vond die discussie veel interessanter![]()
![]()
![]()
Dus als je als man niet direct doorhebt dat vrouwen naar schoenen kijken en of de kleur van je riem wel past bij de kleur van je schoenen (quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat het handig is als een steuntje in de rug en dat je dus wat meer een stappenplan hebt enzo. oke dat snap ik. Maar gewoon die basic punten, dat is simpele logica. Of je nu wereldvreemd bent of niet.serieus, daar denken mannen ECHT niet over na, vrouwen zien dat als logische regel bv) dan ben je wereldvreemd?
Een smerig uiterlijk helpt niet mee nee maar vrouwen kijken al veel minder naar het uiterlijk van mannen dan andersom. Als je er gewoon verzorgd uitziet maar je bent niet superknap heb je nog best een goede kans bij vrouwen als je interessant bent en zelfverzekerd bent en dat terwijl de man in kwestie volgens ZIJN logica denkt: ik ben niet knap dus ik kan nooit een vrouw krijgen.
Logica van vrouwen werkt echt anders dan die van mannen, trust me.Ook een tip die Neil strauss in zijn boek geeft als je bv schoenen uitzoekt. Pak 2 paar schoenen die je leuk lijken en vraag een willekeurige vrouw welk paar zij leuk vindt. Heb jij gelijk contact met een vrouw en je hebt een antwoord van een vrouw over welk paar schoenen zij leuk vindt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:10 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat eerste is gelul inderdaad. Vrienden kunnen jou juist enorm op weg helpen. Vraag bij voorkeur om de mening van vrouwen.
En verder sluit ik me natuurlijk aan bij wat er hierboven gezegd wordt ;Het is maar een boek en het dient dus als leidraad , niet als strategy guideHet geeft je wel inzicht in hoe vrouwen mannen bekijken en dat was voor mij in elk geval wel interessant
Het meeste heb ik wel geleerd door vallen en opstaan en niet uit een boekje .Childhood is over the moment you know you're going to die.
Grijs komt in het vocabulaire van firefly niet voor. Je staat óf met een biertje in de hoek de hele avond, of je loopt de hele avond vrouwen te versieren.
Dat je ook gewoon een beetje met iedereen kan socializen, waar je ook wat dames spreekt, of net die ene keer met alleen één persoon een boeiend gesprek kan hebben bestaat dan blijkbaar niet."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Ook als ik vrijgezel ben hoef ik niet elke avond vrouwen te versieren. Vaak hangt het ook voor een groot deel van de sfeer en mijn stemming af.![]()
dan lees je echt mijn tekst heeeeeel anders dan bedoeltquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:39 schreef Metro2005 het volgende:
Dus als je als man niet direct doorhebt dat vrouwen naar schoenen kijken en of de kleur van je riem wel past bij de kleur van je schoenen (serieus, daar denken mannen ECHT niet over na, vrouwen zien dat als logische regel bv) dan ben je wereldvreemd?
Dan moet hij eens beter om zich heenkijken want ook niet knappe mannen zal hij op straat zien met vrouwen. Dus in ook de mannelijke logica moet dan komen dat ook hij met zijn uiterlijk een vriendin zou moeten kunnen krijgen.quote:Een smerig uiterlijk helpt niet mee nee maar vrouwen kijken al veel minder naar het uiterlijk van mannen dan andersom. Als je er gewoon verzorgd uitziet maar je bent niet superknap heb je nog best een goede kans bij vrouwen als je interessant bent en zelfverzekerd bent en dat terwijl de man in kwestie volgens ZIJN logica denkt: ik ben niet knap dus ik kan nooit een vrouw krijgen.
Logica van vrouwen werkt echt anders dan die van mannen, trust me.
Dat daar nog eens onzekerheid bij komt etc etc ja dat is een tweede.
En dat laatste. . ja duh. Gelukkig wel!![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb zelfs meisjes gehad waarbij ik nog geen woord had gezegd omdat ze al zo ontzettend nat waren van mijn adonisuiterlijk en mn moves like jagger.
![]()
Ik weet uit ervaring dat het vrij weinig uitmaakt hoe het eruit ziet zolang je er maar plezier in hebtquote:![]()
![]()
quote:
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Maar dat zijn de "moves" die jij zet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat het vrij weinig uitmaakt hoe het eruit ziet zolang je er maar plezier in hebt![]()
![]()
Ik trek wel eens dergelijke moves uit de kast jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dat zijn de "moves" die jij zet?![]()
![]()
Misschien maar wat ik bedoel te zeggen is dat mannen dingen anders zien dan vrouwen. Voor mannen is het niet altijd logisch om bv kledingkleuren goed op elkaar af te stemmen of een shirt waar een vlek in zit niet aan te doen of om die foute schoenen niet onder je nette broek aan te trekken. Voor vrouwen is dat de meest logische zaak van de wereld.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dan lees je echt mijn tekst heeeeeel anders dan bedoelt
Net als vrouwen niet zien als beter dan zichzelf, veel mannen doen dat wél omdat ze het logisch vinden, omdat het ze aangeleerd is dat je voor vrouwen kadootjes koopt en een bloemetje geeft en je hoffelijk moet zijn terwijl veel vrouwen dat zien als een wanhoopsdaad om maar aandacht te krijgen en werkt vaak averechts.
Moet je je als man eens indenken dat een vrouw je constant smst, belt, kadootjes voor je koopt en elke seconde aandacht van je wil. Dat werkt toch juist afstotend? heeft die persoon geen eigen leven ofzo, heeft hij daarvoor mij nodig?
Dat soort kleine andere denkwijzen worden je in zijn boek aangeleerdHelaas werken je hersens zo niet. Die bevestigen alleen maar graag de overtuiging die je al hebt dus een niet knappe man zal de nietknappe mannen met vriendin compleet negeren of domweg niet opnemen / wegmoffelen en zich alleen focussen op elke knappe man met vriendin zodat zijn overtuiging bevestigd wordtquote:Dan moet hij eens beter om zich heenkijken want ook niet knappe mannen zal hij op straat zien met vrouwen. Dus in ook de mannelijke logica moet dan komen dat ook hij met zijn uiterlijk een vriendin zou moeten kunnen krijgen.
Dat daar nog eens onzekerheid bij komt etc etc ja dat is een tweede.Dat is echt een zichzelf versterkend effect.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik trek wel eens dergelijke moves uit de kast ja![]()
Ik zet meer de Bowie moves.![]()
![]()
* Sneezeechu Raakt nu een beetje opgewonden.quote:![]()
Waarom alleen praten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:40 schreef Murvgeslagen het volgende:
Grijs komt in het vocabulaire van firefly niet voor. Je staat óf met een biertje in de hoek de hele avond, of je loopt de hele avond vrouwen te versieren.
Dat je ook gewoon een beetje met iedereen kan socializen, waar je ook wat dames spreekt, of net die ene keer met alleen één persoon een boeiend gesprek kan hebben bestaat dan blijkbaar niet.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Zie hier het bewijs Murdera, werkt primaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:54 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
* Sneezeechu Raakt nu een beetje opgewonden.![]()
![]()
waarom gelijk moeten neuken?quote:
Ik heb perfecte avonden lol met leuke gesprekken en interessante mensen, kan een stuk leuker zijn dan dwangmatig zoveel mogelijk proberen te neuken.![]()
![]()
Ik geloof dat ik mee moet wanneer jij en fire gaan bazen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden voor een briljant duet
Dancing in the streets.![]()
![]()
Ik wil je nu al helemaal aflikken en zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zie hier het bewijs Murdera, werkt prima![]()
![]()
Zowel mannen als vrouwen hebben in den beginne (!!!!) altijd de knapste, sterkste, lekkerste etc etc partner willen hebben. Dat dat niet voor iedereen is weggelegd zijn die waar het dus niet voor is weggelegd, hun "eisen" gaan bijstellen. Daarom is er ook altijd voor iemand een partner te vinden, het hangt er gewoon vanaf welke "eisen" er op dat moment voor je gelden.
En daarnaast... iemand met zelfvertrouwen... volgens mij heeft ook de persoon met het grootste zelfvertrouwen wel eens last van onzekerheid. Pokerface noemen ze zoiets ook wel.The reward of a thing well done is to have done it.
Hmm misschien ja. Bedoel heb onlangs beauty and the nerd gevolgd. En dan hoor je idd ook verhalen als dat ie nooit deo spoot of iets in die geest. En natuurlijk moet je er eerst op gewezen worden voordat je denkt "hmm owja zo kan het ook" .quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Misschien maar wat ik bedoel te zeggen is dat mannen dingen anders zien dan vrouwen. Voor mannen is het niet altijd logisch om bv kledingkleuren goed op elkaar af te stemmen of een shirt waar een vlek in zit niet aan te doen of om die foute schoenen niet onder je nette broek aan te trekken. Voor vrouwen is dat de meest logische zaak van de wereld.
Net als vrouwen niet zien als beter dan zichzelf, veel mannen doen dat wél omdat ze het logisch vinden, omdat het ze aangeleerd is dat je voor vrouwen kadootjes koopt en een bloemetje geeft en je hoffelijk moet zijn terwijl veel vrouwen dat zien als een wanhoopsdaad om maar aandacht te krijgen en werkt vaak averechts.
Moet je je als man eens indenken dat een vrouw je constant smst, belt, kadootjes voor je koopt en elke seconde aandacht van je wil. Dat werkt toch juist afstotend? heeft die persoon geen eigen leven ofzo, heeft hij daarvoor mij nodig?
Dat soort kleine andere denkwijzen worden je in zijn boek aangeleerd
[..]
Helaas werken je hersens zo niet. Die bevestigen alleen maar graag de overtuiging die je al hebt dus een niet knappe man zal de nietknappe mannen met vriendin compleet negeren of domweg niet opnemen / wegmoffelen en zich alleen focussen op elke knappe man met vriendin zodat zijn overtuiging bevestigd wordtDat is echt een zichzelf versterkend effect.
En een boek helpt wss wel als je verder niemand echt om je heen hebt. Maar toch. Soms is het lastig te begrijpen
Ben het verder wel met je eens![]()
![]()
Je ziet het soms ook wel, dat mensen een uitgebreide eisenlijst hebben maar dan later een relatie krijg met iemand die er niet of nauwelijks op aansluit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:59 schreef Mickeys het volgende:
Zowel mannen als vrouwen hebben in den beginne (!!!!) altijd de knapste, sterkste, lekkerste etc etc partner willen hebben. Dat dat niet voor iedereen is weggelegd zijn die waar het dus niet voor is weggelegd, hun "eisen" gaan bijstellen. Daarom is er ook altijd voor iemand een partner te vinden, het hangt er gewoon vanaf welke "eisen" er op dat moment voor je gelden.
En daarnaast... iemand met zelfvertrouwen... volgens mij heeft ook de persoon met het grootste zelfvertrouwen wel eens last van onzekerheid. Pokerface noemen ze zoiets ook wel.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Of in Groningen of Firefly betaald mijn treinquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik mee moet wanneer jij en fire gaan bazen.
Dancing in the streets.Mijn moneys zijn zeg maar een beetje op
![]()
![]()
Dat wil ik helemaal nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:59 schreef Mickeys het volgende:
En daarnaast... iemand met zelfvertrouwen... volgens mij heeft ook de persoon met het grootste zelfvertrouwen wel eens last van onzekerheid. Pokerface noemen ze zoiets ook wel.![]()
![]()
geloof je het zelf? Volgens mij heb je gewoon je eisen volledig laten vallenquote:The reward of a thing well done is to have done it.
Dat komt omdat vrouwen vaak erg slecht zijn om te bepalen wie ze zoeken als partner.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je ziet het soms ook wel, dat mensen een uitgebreide eisenlijst hebben maar dan later een relatie krijg met iemand die er niet of nauwelijks op aansluit.
Ze maken wel een lijstje en denken dat dat belangrijk is. Maar uiteindelijk worden ze toch verliefd op het gedrag van de man en doet dat lijstje er niet meer toe.![]()
Leuk karakter Vquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je ziet het soms ook wel, dat mensen een uitgebreide eisenlijst hebben maar dan later een relatie krijg met iemand die er niet of nauwelijks op aansluit.
Goed figuur V
Goede kont V
Slank V
Uitstraling V
Leuk koppie V
Eisenlijst compleet![]()
Waarom elke avond telkens meer met dames, als ik hem terug mag koppen?quote:"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Jammer dat de Lorelei er niet meer is... (in mijn tijd de meest geweldige discotheek in de stad)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Of in Groningen of Firefly betaald mijn treinMijn moneys zijn zeg maar een beetje op
Nicequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die dat gaat doen![]()
![]()
Leuk karakter omvat alles?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Leuk karakter V
Goed figuur V
Goede kont V
Slank V
Uitstraling V
Leuk koppie V
Eisenlijst compleet
Maar je goede figuur omvat niet de kont/koppie en dergelijke?![]()
![]()
Ik heb nooit eisen gehadquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
geloof je het zelf? Volgens mij heb je gewoon je eisen volledig laten vallen![]()
![]()
Tuurlijk wel. En "eisen" stond tussen aanhalingstekens. Je hebt vast wel eens van die ene supermodel gedroomd en zoquote:The reward of a thing well done is to have done it.
Nee nog nooitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. En "eisen" stond tussen aanhalingstekens. Je hebt vast wel eens van die ene supermodel gedroomd en zo![]()
![]()
Leuk karakter als in persoonlijkheden moeten goed op elkaar aansluiten. Leuk koppie en goede kont zijn speciale punten waarop gelet dienen te worden nog meer dan het figuurquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leuk karakter omvat alles?
Maar je goede figuur omvat niet de kont/koppie en dergelijke?
Denk trouwens 60% karakter en 40% looks qua wat belangrijk is maar dat is natuurlijk ook maar een gevoel.![]()
Intelligentie is geen eis?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Leuk karakter V
Goed figuur V
Goede kont V
Slank V
Uitstraling V
Leuk koppie V
Eisenlijst compleet
beest in bed is geen eis?
Je kan wel een lijstje stellen, maar het leuk vinden gebeurt op meer onbewust niveau, en dan kan die kleinere kont goedgemaakt worden door een overmaat aan leuk karakter
Er zit wel een lijn in, maar het is niet zo zwart/wit."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Intelligentie vind ik bij karakter horenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Intelligentie is geen eis?
beest in bed is geen eis?![]()
Beest in bed is niet per se een harde eis, wel een pre. Je kan altijd iemand dingen leren.![]()
Zolang ze slimmer dan nederlands gemiddelde zijn, en niet begaafder zijn dan ik is er geen probleem, en dat is toch zelden, en in bed kunnen ze nog leren toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Intelligentie is geen eis?
beest in bed is geen eis?![]()
![]()
Maak dat de kad wijsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed ook hier geld weer 'leuk' en 'knap zijn relatieve begrippen. Dus het zegt geen ene reet![]()
![]()
Waar en wanneer is die meet nou, ik zie door de bomen het bos niet meer
Hier gaat het hosselen trouwens wel redelijk zijn gangetje![]()
![]()
Bovendien verwacht ik later genoeg te verdienen en alles wat zij er dan bij verdiend is mooi meegenomen![]()
Dat komt naar mijn idee ook omdat mensen elkaar niet goed in kunnen schatten. En ook als mensen elkaar net leren kennen ze conclusies trekken over die persoon, die ze dan eigenlijk nog helemaal niet goed kennen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:01 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen vaak erg slecht zijn om te bepalen wie ze zoeken als partner.
Ze maken wel een lijstje en denken dat dat belangrijk is. Maar uiteindelijk worden ze toch verliefd op het gedrag van de man en doet dat lijstje er niet meer toe.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Komt omdat je zoveel squat jongenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
Wanneer is die meet nou, ik zie door de bomen het bos niet meer
Hier gaat het hosselen trouwens wel redelijk zijn gangetje![]()
![]()
de kad?quote:
Natuurlijk is er een ideaalbeeld, dat heb je bij vrouwen ook. Maar de mannen die ik mooi vind, vindt mijn vriendin echt niet knap hoor. En andersom ook![]()
![]()
De kookmeet moet nog gepland worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
Wanneer is die meet nou, ik zie door de bomen het bos niet meer
Hier gaat het hosselen trouwens wel redelijk zijn gangetje
Ergens in oktober ofzo.![]()
Dat is hte andere topic toch? Of gaat dat samen met dezequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef dyna18 het volgende:
De kookmeet moet nog gepland worden.
Ergens in oktober ofzo.![]()
Ik ken weinig mensen die mij niet mooi vindenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
de kad?
Natuurlijk is er een ideaalbeeld, dat heb je bij vrouwen ook. Maar de mannen die ik mooi vind, vindt mijn vriendin echt niet knap hoor. En andersom ook![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Komt omdat je zoveel squat jongen![]()
Dat valt nou ook wel weer mee. Overigens loopt daar wel een leuke dame rond. Eerst maar eens m'n haren doen en m'n lenzen in, dan zie ik er wat representatiever uit en dan kijken of ik het aan durf om in een volle sportschool haar aan te spreken
Dat wist ik, maar dit is een apart topic met een apart FB-groep.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef dyna18 het volgende:
[..]
De kookmeet moet nog gepland worden.
Ergens in oktober ofzo.
[ Bericht 10% gewijzigd door Vinniiee op 21-08-2012 14:14:36 ]![]()
Oh ja... mijn fout, begin het door elkaar te halen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is hte andere topic toch? Of gaat dat samen met deze
(komt ook een beetje omdat het hier ineens vooral over PUA gaat, waardoor ik mijn gebrek aan hosselskills ergens anders post).![]()
In elk geval 1 ding dat mannen en vrouwen gemeen hebben. Soms vind ik een vrouw onwijs knap en een collega of vriend zou zijn hond er nog niet overheen laten gaan en andersom ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
de kad?
Natuurlijk is er een ideaalbeeld, dat heb je bij vrouwen ook. Maar de mannen die ik mooi vind, vindt mijn vriendin echt niet knap hoor. En andersom ook
Terwijl als je ze klinisch gaat bekijken het gewoon knappe vrouwen zijn in beide gevallen. Waar je op valt is toch heel persoonlijk.
Daarom heb ik ook geleerd dat je je het niet persoonlijk moet aantrekken als je een keer afgewezen wordt . Een ander kan je wel weer helemaal geweldig vinden![]()
her loss
Ik ken wel wat mensen die jou niet mooi vinden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die mij niet mooi vinden![]()
![]()
Ja maar die mensen zijn psychisch niet helemaal in orde of houden gewoon niet van ontzettend gespierde mannenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ken wel wat mensen die jou niet mooi vinden.![]()
![]()
Ik ken je niet dus kan geen oordeel vellenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die mij niet mooi vindenThe reward of a thing well done is to have done it.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:12 schreef Sneezeechu het volgende:
Ik heb helemaal geen ideaal beeld... Schijnbaar is dat erg of zo
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Laat ze dan ook nog eens niet vallen op egotrippende narcistische mensen en dan vallen er toch al heel wat afquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar die mensen zijn psychisch niet helemaal in orde of houden gewoon niet van ontzettend gespierde mannen
Dit is wel waar trouwens, vrouwen knappen of op me af of juist niet. Heel veel grijs gebied is er nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Laat ze dan ook nog eens niet vallen op egotrippende narcistische mensen en dan vallen er al heel wat af![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:11 schreef Metro2005 het volgende:
In elk geval 1 ding dat mannen en vrouwen gemeen hebben. Soms vind ik een vrouw onwijs knap en een collega of vriend zou zijn hond er nog niet overheen laten gaan en andersom ook.
Terwijl als je ze klinisch gaat bekijken het gewoon knappe vrouwen zijn in beide gevallen. Waar je op valt is toch heel persoonlijk.
Daarom heb ik ook geleerd dat je je het niet persoonlijk moet aantrekken als je een keer afgewezen wordt . Een ander kan je wel weer helemaal geweldig vinden![]()
her loss
daarbij speelt voor mij (en wel mee rmensen) karakter zo'n grote rol dat je daardoor ook iemand mooier/lelijker kan gaan vinden qua uiterlijk.
Iemand die ik heel leuk vind, vind ik qua uiterlijk ook mooier. Ga ik zijn persoonlijkheid minder leuk vinden, veranderd zijn uiterlijk in mijn ogen ook van een lekkerding naar gewoon.. of lelijk.
Het is mij best opgevallen hoeveel invloed dat op mij heeft.![]()
Wat trouwens wel zo is dat ik een voorliefde heb voor mensen met een autistische beperking en dat meen ik niet denigrerend of van kijk mij is leuk doen.![]()
Hoezo dat? Wat vind je daar aantrekkelijk aan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:17 schreef Sneezeechu het volgende:
Wat trouwens wel zo is dat ik een voorliefde heb voor mensen met een autistische beperking en dat meen ik niet denigrerend of van kijk mij is leuk doen."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Minder gevoelens gok ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:18 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Hoezo dat? Wat vind je daar aantrekkelijk aan?![]()
Lastig uit te leggen... Het trekt mij wel aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:18 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Hoezo dat? Wat vind je daar aantrekkelijk aan?Zit wel een kern van waarheid inquote:![]()
![]()
codependancy?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:18 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Hoezo dat? Wat vind je daar aantrekkelijk aan?![]()
Waarom zou je je daar nou voor moeten schamen? Het is jouw gevoel, jouw mening. Ik vind het persoonlijk niets, maar dat is mijn mening die voor jou van geen enkel belang mag zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:22 schreef Sneezeechu het volgende:
Kijk dit vind ik knap![]()
[ afbeelding ]
Maar daar schaam ik me best voorThe reward of a thing well done is to have done it.
Dat kan ik me voorstellen eigenlijk. Ik weet niet wie het is, maar ze is een beetje jailbait met het beugeltje enzo. Ik zal zo even posten wat ik knap vind.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:22 schreef Sneezeechu het volgende:
[ afbeelding ]
Maar daar schaam ik me best voor"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Nou ja aangetrokken voelen tot dit soort types...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Waarom zou je je daar nou voor moeten schamen? Het is jouw gevoel, jouw mening. Ik vind het persoonlijk niets, maar dat is mijn mening die voor jou van geen enkel belang mag zijn.Het is even een extreem voorbeeld van.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:25 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen eigenlijk. Ik weet niet wie het is, maar ze is een beetje jailbait met het beugeltje enzo. Ik zal zo even posten wat ik knap vind.![]()
Ik verhuis wel hierheen.
Iemand tips om een leuke dame aan te spreken in een volle sportschool? Ze traint op dezelfde dagen als ik, doet veel cardio (voornamelijk hardlopen). Handigst/leukst is natuurlijk om mee te hardlopen, maar dat kan ik niet vanwege een blessure.![]()
Als ze inloopt/uitloopt er even naartoe om een praatje te maken? simpel zat lijkt me. Of als ze even aan de gewichten hangt ook genoeg mogelijkheid tot praatje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik verhuis wel hierheen.
Iemand tips om een leuke dame aan te spreken in een volle sportschool? Ze traint op dezelfde dagen als ik, doet veel cardio (voornamelijk hardlopen). Handigst/leukst is natuurlijk om mee te hardlopen, maar dat kan ik niet vanwege een blessure.![]()
En wat vind je van haar in normale kledij ipv die zij in de serie aan heeft?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:22 schreef Sneezeechu het volgende:
[ afbeelding ]
Maar daar schaam ik me best voor
Vraag of ze ook squatquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik verhuis wel hierheen.
Juist en dan knap ik volledig van haar afquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:28 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
En wat vind je van haar in normale kledij ipv die zij in de serie aan heeft?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:30 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Juist en dan knap ik volledig van haar af
Gelukkig ...
Hmm ja, ik ben nogal bang dat ik voor schut kom te staan, gezien het wel redelijk druk is meestalquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze inloopt/uitloopt er even naartoe om een praatje te maken? simpel zat lijkt me. Of als ze even aan de gewichten hangt ook genoeg mogelijkheid tot praatje.Jij met je squatsquote:![]()
![]()
Oke, dan versier ik haar welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja, ik ben nogal bang dat ik voor schut kom te staan, gezien het wel redelijk druk is meestal
[..]
Jij met je squats![]()
![]()
Begin eens met haar te begroeten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik verhuis wel hierheen.
Iemand tips om een leuke dame aan te spreken in een volle sportschool? Ze traint op dezelfde dagen als ik, doet veel cardio (voornamelijk hardlopen). Handigst/leukst is natuurlijk om mee te hardlopen, maar dat kan ik niet vanwege een blessure.
Gewoon hoi zeggen als je voorbij loopt en verder nog niks. Dan merk je snel genoeg hoe ze reageert.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Of dit...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:32 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Gelukkig ...![]()
![]()
Nee joh, dat moet je ff3 laten doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oke, dan versier ik haar wel
Vraag of ze voor je kan spotten. Kan je direct een paar minuten met haar praten en merk je vanzelf of het klikt![]()
![]()
Goed plan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:34 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Begin eens met haar te begroeten.
Gewoon hoi zeggen als je voorbij loopt en verder nog niks. Dan merk je snel genoeg hoe ze reageert.Spotten kan, maar dat is nog "pussy-achtig" met die gewichten van mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Vraag of ze voor je kan spotten. Kan je direct een paar minuten met haar praten en merk je vanzelf of het klikt![]()
![]()
Een beetje aaien over die wangen, en hups!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee joh, dat moet je ff3 laten doen"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Dat is idd ook gewoon een simpel begin. Haar aankijken en hoi zeggen als je langsloopt. Dan heb je een begin. Doe je een paar keer en daarna kan je mooi gesprek beginnen . (ja niet paar x dezelfde dagquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:34 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Begin eens met haar te begroeten.
Gewoon hoi zeggen als je voorbij loopt en verder nog niks. Dan merk je snel genoeg hoe ze reageert.)
![]()
Hmm, oke thanks. Scheelt al dat ze op dezelfde dagen en tijden traint. En nee, uiteraard niet 100x op dezelfde avondquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is idd ook gewoon een simpel begin. Haar aankijken en hoi zeggen als je langsloopt. Dan heb je een begin. Doe je een paar keer en daarna kan je mooi gesprek beginnen . (ja niet paar x dezelfde dag)
.
![]()
Zorg wel dat je flink hebt lopen curlen voordat je hoi zegt anders werkt het nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, oke thanks. Scheelt al dat ze op dezelfde dagen en tijden traint. En nee, uiteraard niet 100x op dezelfde avond.
![]()
![]()
Je weet wat mijn stats zijn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zorg wel dat je flink hebt lopen curlen voordat je hoi zegt anders werkt het niet
Als ik het daarvan moet hebben kan ik net zo goed gelijk naar huis gaan
DM maar als je 't niet weet, we gaan te ver offtopic.![]()
hou eens opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zorg wel dat je flink hebt lopen curlen voordat je hoi zegt anders werkt het niet04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Mijn excuses maar wat ik indirect aan deze beste man probeer mee te geven is dat humor en zelfspot vaak een makkelijke manier zijn om het eerste contact te leggen, ohh waarde Requote:![]()
![]()
Ach ja zo was ik ook laatst op een feest van iemand met redelijk wat vrouwen. Ze hebben met iedereen gepraat behalve mij, voor hun bestond ik gewoon niet
Op elke fokker past een bril.![]()
Dan doe ergens toch echt iets verkeerds.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:47 schreef Catch_me het volgende:
Ach ja zo was ik ook laatst op een feest van iemand met redelijk wat vrouwen. Ze hebben met iedereen gepraat behalve mij, voor hun bestond ik gewoon niet![]()
Geen contact (proberen) te leggen en proberen contact te leggen maar falen zit een verschil in héquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:47 schreef Catch_me het volgende:
Ach ja zo was ik ook laatst op een feest van iemand met redelijk wat vrouwen. Ze hebben met iedereen gepraat behalve mij, voor hun bestond ik gewoon niet![]()
![]()
Ik ben meer van de chique dames die met mij naar een restaurant willen gaan enzo:
maar ik neem genoegen met dit:
van die volslanke nerd meisjes die heel aardig zijn."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Maar probeer je dan zelf ook helemaal niet om actief aan een gesprek deel te nemen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:47 schreef Catch_me het volgende:
Ik herken dat wel. Het ligt er bij mij helemaal aan of de gesprekken interessant zijn of dat het dom gezever is over niks. Als het interessante gesprekken zijn dan meng ik me altijd wel en anders ga ik verveeld uit het raam staren ofzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:48 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dan doe ergens toch echt iets verkeerds.
Mijn ervaring is dat vrouwen pas met je gaan praten als je je zelf aan het gesprek hebt toegevoegd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:47 schreef Catch_me het volgende:
Ach ja zo was ik ook laatst op een feest van iemand met redelijk wat vrouwen. Ze hebben met iedereen gepraat behalve mij, voor hun bestond ik gewoon niet
Alleen maar er bij gaan zitten / staan is niet genoeg, je moet ook je mond opentrekken en meepraten.
Vooral vragen stellen (over dingen die zij interessant vindt) schijnt goed te werken bij vrouwen.
[ Bericht 0% gewijzigd door dyna18 op 21-08-2012 15:04:32 ]![]()
Wat Dyna zegt, je moet je wel in het gesprek mengen of iemand aanspreken.
Gericht vragen stellen, en de vrouw het praatwerk laten doen werkt uitstekend. Oefening baart kunst."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Ook mijn ervaring. Dan die ene keer maar wat minder over jezelf praten, dat kan de volgende keer ook nog. Eerst interesse opwekken bij de damesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:51 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat vrouwen pas met je gaan praten als je je zelf aan het gesprek hebt toegevoegd.
Alleen maar er bij gaan zitten / staan is niet genoeg, je moet ook je mond opentrekken en meepraten.
Vooral vragen stellen (over dingen die zij interssant vind) schijnt goed te werken bij vrouwen.![]()
![]()
Ik ga voor de gein deze eens lezenThe reward of a thing well done is to have done it.
Je moet daar per direct mee stoppen. Als je aandacht wilt krijgen dan moet je *zelf* in de spotlight gaan staan. Je moet zelf contact met ze leggen. Ze bellen niet bij je aan. Ze komen niet naast je zitten als je aan het gamen bent (of wat dan ook).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:47 schreef Catch_me het volgende:
Ik weet dat het extreem moeilijk is, maar je zult die knop om moeten zetten als je iets wilt bereiken. Als je vindt dat je een fysiek probleem hebt wat een bron van onzekerheid voor je is, maak dan *nu* een afspraak met je huisarts."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Je bent tenminste bewust van het feit dat je een puberteit hebt gehad. Ik merk persoonlijk op geestelijk niveau geen verschil tussen toen en nu (geestelijk, dus niet studie, werk, woonsituatie, etc).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zal wel meevallen want de puberteit heb ik echt ver achter mij gelaten"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Geen idee wat jouw bouwjaar is, maar ik heb de leeftijd dat ik al tweemaal een puberteit heb doorstaan dus ja, herkenbaar en ben mij er dus ook bewust van.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je bent tenminste bewust van het feit dat je een puberteit hebt gehad. Ik merk persoonlijk op geestelijk niveau geen verschil tussen toen en nu (geestelijk, dus niet studie, werk, woonsituatie, etc).The reward of a thing well done is to have done it.
Even een crosspost uit de andere reeks.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:28 schreef Silenus het volgende:
Mensen die roepen dat alle vrouwen op datingsites dik en arrogant zijn, alle mannen zijn puisterige nerds, sowieso zijn alle vrouwen hoeren en alle mannen klootzakken…
Zo vermoeiend. Heel vaak, zo niet altijd, zijn dat mensen die issues hebben met zichzelf. Hun frustraties dat ze niemand kunnen hosselen botvieren ze op iedereen behalve henzelf. Je ziet het hierboven in dit topic al. Ik snap ook wel dat het vrij sneu klinkt om te zeggen ‘ik kan werkelijk niemand versieren’, en het is dan makkelijk om gewoon iedereen daarvan de schuld te geven behalve jezelf, maar het heeft geen zin. Iedereen doorziet het.
Een vrouw die verzucht dat alle mannen die ze tegenkomt klootzakken zijn, is eigenlijk altijd zelf een naieve doos waarbij nog net niet op het hoofd getatoeëerd staat: ‘maak misbruik van mij en mijn naïviteit’. Leuke normale vrouwen herkennen precies welke gast een onbetrouwbare klootzak is, welke kerel leuk is en welke vent een kansloze schreeuwlelijk is die zijn frustratie en onzekerheid over het internet tettert.
Tenminste, meisjes van 16 of 17 hebben dat nog niet helemaal in hun hoofd zitten, maar de meeste vrouwen van 25 toch echt wel. De rest die het nog niet ziet heeft gewoon niet goed opgelet in hun leven of is te dom om het te begrijpen.
Voor mannen geldt dit ook. De ideeën dat iedereen stom is, niemand is leuk genoeg, alle vrouwen zijn lelijk en dik komen voort uit een hopeloze misplaatste arrogantie. Er zijn honderdduizenden fantastisch leuke mooie vrouwen in Nederland, waarvan je als kerel echt in je handjes mag knijpen als je daar elke ochtend naast wakker wordt. En als al die vrouwen jou niet zien staan ligt dat niet aan die vrouwen, maar aan jezelf. Als jij als enige in het leger uit de pas marcheert, ben je echt niet stiekem de enige die IN de pas marcheert en de rest loopt fout. Zo werkt het niet. Kijk gewoon eens in de spiegel en vraag je af wat jij een leuke vrouw te bieden hebt. Als dat eigenlijk niet zo veel is, moet je je wel bedenken dat het dan ook niet zo vreemd is dat je juist bij die lelijke en stomme vrouwen uitkomt. Uiteindelijk krijg je de vrouw (of man) die je verdient.
Dus stop met dat eeuwige gejank over het andere geslacht, doodvermoeiend is het. Als iedereen harder fietst dan jij, moet je niet boos zijn op die mensen, maar zelf maar wat harder gaan fietsen. En als je er niets aan doet, blijf je op een uurtje achterstand doorkabbelen tussen al die andere sukkels die alleen maar klagen en niet door willen trappen.
~the end~![]()
Goede tips maar wat doe je er aan als je oprecht niet geïnteresseerd ben in wat de vrouw te vertellen heeft?Op elke fokker past een bril.![]()
Over de wang strelen denk ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:20 schreef Catch_me het volgende:
Goede tips maar wat doe je er aan als je oprecht niet geïnteresseerd ben in wat de vrouw te vertellen heeft?![]()
![]()
ik vertelde gister over een meisje, vandaag dacht ik dat als nu contact stopt het ECHT niks word, dus ik plaats doodleuk een simpele ' hallo ' op haar fb, en niks erop terug.
dat word dus niks.![]()
Patience my friend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik vertelde gister over een meisje, vandaag dacht ik dat als nu contact stopt het ECHT niks word, dus ik plaats doodleuk een simpele ' hallo ' op haar fb, en niks erop terug.
dat word dus niks.
En vind alleen Hallo plaatsen nu ook niet heel erg sterk.![]()
Als je echt in het moment leeft, dan denk je niet meer in het verleden of toekomst, en als je zo'n schoonheid voor je ziet is het alleen maar natuurlijk als je er wat mee doet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:01 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Waarom elke avond telkens meer met dames, als ik hem terug mag koppen?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Niet aan je toekomst denken is gewoon domquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je echt in het moment leeft, dan denk je niet meer in het verleden of toekomst, en als je zo'n schoonheid voor je ziet is het alleen maar natuurlijk als je er wat mee doet.![]()
![]()
Volgens mij ben je zelf een beetje dom als je aan je toekomst gaat denken als je voor een knappe vrouw staatquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet aan je toekomst denken is gewoon domExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Jij zegt dat je in het moment leeft ik dacht even dat voor je hele leven goldquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je zelf een beetje dom als je aan je toekomst gaat denken als je voor een knappe vrouw staat![]()
![]()
wat dan? zo begin je een gesprek.. ik heb ook hallo in de chat gezegt gister maar die is nog niet geleden maar ze is wel actief op fb.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Patience my friend.
En vind alleen Hallo plaatsen nu ook niet heel erg sterk.
ik ben hopeloos. -.- maar misschien komt het nog.. pas als ze op andere reageert en niet opmij word het niks.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2012 19:41:46 ]![]()
Gelukkig niet iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Jij zegt dat je in het moment leeft ik dacht even dat voor je hele leven gold
Gewoon alleen hallo zou ik zelf in ieder geval niet doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
wat dan? zo begin je een gesprek.. ik heb ook hallo in de chat gezegt gister maar die is nog niet geleden maar ze is wel actief op fb.
ik ben hopeloos. -.-
Stel er dan iets van een vraag achteraan ofzo![]()
Ehm.. zij heeft gereageerd en nu moet de volgende actie ook bij haar vandaan komen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
grapje. ze heeft gereageerd. nu afwachten en kijken wat ze zelf doet ..
Misschien is het voor jou handig om wel alles op te volgen wat Firefly zegt, dat zal betere resultaten halen dan ditquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
grapje. ze heeft gereageerd. nu afwachten en kijken wat ze zelf doet ..![]()
![]()
Ik zie de grap niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
grapje. ze heeft gereageerd. nu afwachten en kijken wat ze zelf doet ..
Maar waarom zo afwachten?![]()
ik bedoel afwachten met hoe ze reageert. als ze kortaf reageerd weet ik genoeg. reageert ze open en toont ze intresse kan het idd nog wat worden. en tot nu toe is het laatste..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie de grap niet.
Maar waarom zo afwachten?ofja ze vroeg net waar mijn werk was, wanneer ik vakantie had. etc etc. beter dan ' ja gaat goed mj ok thnks bai '
oke gesprek ten einde, ze gaat leren voor haar autotheorie want ze is al 4 x gezakt. alleen wow. het blijkt dus dat ze bij mijn oude werkgever heeft gewerkt.. echt toeval. ze wilt me ook snel zien zei ze..
dit is goed. dit volhouden en kijken waar het op uitloopt
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2012 21:46:01 ]![]()
Als het gesprek niet interessant is dan probeer je het onderwerp te verplaatsen, bij vrouwen echt niet moeilijk (mannen praten veel meer alleen over 1 onderwerp). Probeer iets te vinden waar je zelf ook interesse in hebt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:20 schreef Catch_me het volgende:
Goede tips maar wat doe je er aan als je oprecht niet geïnteresseerd ben in wat de vrouw te vertellen heeft?
Als zij niet interessant is sluit je het gesprek netjes af en ga je met een ander praten.
[ Bericht 4% gewijzigd door Murvgeslagen op 22-08-2012 08:22:01 ]"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Nee hoor, zoals eerder aangegeven heb ik en anderen daar niet altijd behoeft aan op die manier. Je zou jezelf te veel beperken door alleen maar op dames gericht te zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je echt in het moment leeft, dan denk je niet meer in het verleden of toekomst, en als je zo'n schoonheid voor je ziet is het alleen maar natuurlijk als je er wat mee doet.
De éne keer praat je veel met één persoon , andere keer spreek je jan en alleman waaronder die leuke dame, andere keer spreek je alleen met die dame. Whatever, ligt helemaal aan de setting, sfeer en hoe ik op dat moment in mijn vel zit.
Jij zit waar je ook bent continue met die leuke dames in je achterhoofd, je wil harder gaan dan de vorige keer en zo. Ik heb gewoon een leuke avond en kijk wel hoe het loopt. Rara, wie leeft er dan meer in het moment?"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Als er een knappe vrouw voor je staat die je leuk vind, ga je alleen praten? Net als dat praten automatisch kan, kan expressie van dat je haar lekker vind ook automatisch.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
en dicht.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: