Waarom denk je dat die vrouwen niet oo fok zitten?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:21 schreef Sneezeechu het volgende:
Nou ja stiekem van mijn kant zou ik best wel zoiets willen een paar koters een vrouw huisje boompje beestje.
Maar ja welke wilde vrouw welke hier op FOK! rond waren willen dat nou?
Ik mis je.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet meer zoveel op FOK! de laatste tijd, en dan gaat het te snel allemaal om bij te houden.
quote:
Jij ging ook trouwen toch? Of heb ik de verkeerde voor me?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is ook mijn einddoel hoor, huisje boompje beestje en een paar koters. De katten heb ik al, dat scheelt
Kom ze niet tegen in ieder geval. Zal wel te saai zijn tegenwoordigquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die vrouwen niet oo fok zitten?
Volgens mij zijn er meerdere huwelijken via Fok onstaan
Je staat nog steeds niet voor de deur hierquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is ook mijn einddoel hoor, huisje boompje beestje en een paar koters. De katten heb ik al, dat scheelt
Nee dat ben ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij ging ook trouwen toch? Of heb ik de verkeerde voor me?
Nee want we zijn uit elkaar. Kwestie van verschillende einddoelen, helaas..quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ben je dus al een heel eind op weg
Oh sorry, dat wist ik nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee want we zijn uit elkaar. Kwestie van verschillende einddoelen, helaas..
Hoe lullig het misschien ook klinkt, beter zo dan dat je al getrouwd bent en er dan achter komt... dan heb je een gedoe en veel verdriet er van.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee want we zijn uit elkaar. Kwestie van verschillende einddoelen, helaas..
En helemaal als er eventueel kinderen in het spel zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hoe lullig het misschien ook klinkt, beter zo dan dat je al getrouwd bent en er dan achter komt... dan heb je een gedoe en veel verdriet er van.
Nouja dat was het ook wel een beetje zo hoor. Niet dat we niet van elkaar houden, maar ligt gewoon lastig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hoe lullig het misschien ook klinkt, beter zo dan dat je al getrouwd bent en er dan achter komt... dan heb je een gedoe en veel verdriet er van.
Ik zou echt gek worden als er kinderen waren en een partner zou de biezen pakken. Zou ik niet kunnen...quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En helemaal als er eventueel kinderen in het spel zijn
Nou ja dat kan nog wel natuurlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:29 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik zou echt gek worden als er kinderen waren en een partner zou de biezen pakken. Zou ik niet kunnen...
Als ik kinderen zou hebben en deze dagelijks of al ene paar dagen in de week zou moeten missen. Zou dat niet trekken. Onmogelijk ...quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja dat kan nog wel natuurlijk.
Maar veel stellen die de scheiding over de rug van de kinderen uitvechten.
Gestook als je een nieuwe partner enzo hebt etc etc
Het is sowieso kut want je hebt toch een bepaald toekomstbeeld dat in duigen valt.... maar ikzelf lig nu in scheiding en het duurt maar en duurt maar en we doen elkaar onnodig verdriet door dit gehele geregel gedoe....Maar sterkte meis.. verdriet zal er bij jou niet minder om zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nouja dat was het ook wel een beetje zo hoor. Niet dat we niet van elkaar houden, maar ligt gewoon lastig.
Maakt niet uit royco
Ja dat lijkt mij ook heel zwaarquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:31 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als ik kinderen zou hebben en deze dagelijks of al ene paar dagen in de week zou moeten missen. Zou dat niet trekken. Onmogelijk ...
Zwaar is het wel, maar dat kun je wel... al is het maar omwille van de kinderen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:31 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als ik kinderen zou hebben en deze dagelijks of al ene paar dagen in de week zou moeten missen. Zou dat niet trekken. Onmogelijk ...
Waar was jij laatst eigenlijk?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet dat ik mezelf wil uitnodigen hoor, maar bij deze nodig ik mezelf uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |