Mijn haargrens trekt zich ook steeds verder terug.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Tja als je dat kunt waarom nietIk ken wel 2 kale mannen die wel seksy zijn maar monnikkapjes zijn ook niet echt aan mij
Umberto Tan heeft een kale kop en die vind ik wel knap om te zien, maar die heeft geen monnikskapje... dat is dus een beetje het verschilquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Tja als je dat kunt waarom nietIk ken wel 2 kale mannen die wel seksy zijn maar monnikkapjes zijn ook niet echt aan mij
Ah... tja.... ehm...quote:
dr af kan jij best hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn haargrens trekt zich ook steeds verder terug.
Ik word oud
Zit er aan te denken om het nu maar te gaan millimeteren
Matt Bomer is ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
das channing tatum <3 sopsop ik moet die film n keer zien
De film schijnt echt compleet bagger te zijn, die channing tatum is het enige giede er aan aldus de vrouwen die hem gezien hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Lol.... een sixpack hoeft voor mij niet perse, maar gespierd... dat graag wel en een leuke kop er boven... en hij moet er in pak echt geil uitzien en dan heb je mij al voor de helft gewonnen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ga ik tegenwoordig niet meer. Ik besef me dat ik geluk heb gehad in voorbije jaren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel aan een vrouw kan komen mits je niet enkel voor topmodelen gaat
Pakkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol.... een sixpack hoeft voor mij niet perse, maar gespierd... dat graag wel en een leuke kop er boven... en hij moet er in pak echt geil uitzien en dan heb je mij al voor de helft gewonnen.
denk t wel maar wanneer t korter is lijkt t ook voller en anders groeit t wel weer aan hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja denk je?
Ik twijfel er nog wel over
quote:
Ja dat wel natuurlijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:06 schreef Lot88 het volgende:
[..]
denk t wel maar wanneer t korter is lijkt t ook voller en anders groeit t wel weer aan hoor
Fck yeah.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol.... een sixpack hoeft voor mij niet perse, maar gespierd... dat graag wel en een leuke kop er boven... en hij moet er in pak echt geil uitzien en dan heb je mij al voor de helft gewonnen.
Ohquote:
Ja hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:18 schreef Sneezeechu het volgende:
Zouden jullie trouwens iets aangaan meteen vrouw welke al kinderen heeft vroeg ik me eens af?
Je bent hier veel te weinig.quote:
Eventueel. Ik voel mezelf nog niet klaar voor kinderen, maar je weet maar nooit hoe iets klikt natuurlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:18 schreef Sneezeechu het volgende:
Zouden jullie trouwens iets aangaan meteen vrouw welke al kinderen heeft vroeg ik me eens af?
Ik ben sowieso niet meer zoveel op FOK! de laatste tijd, en dan gaat het te snel allemaal om bij te houden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent hier veel te weinig.
[..]
Eventueel. Ik voel mezelf nog niet klaar voor kinderen, maar je weet maar nooit hoe iets klikt natuurlijk.
Oh.. hoezo?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fck yeah.
Goed, ik kan geloof ik dit topic verlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |