SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
[info]geen slowchat hier![/info]
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Een stalker is niet per definitie iemand die een zedendelict als aanranding heeft gepleegd.. Een aanrander is niet per definitie een stalker. Beide zijn volgens de wet totaal verschillend en er staan verschillende straffen opquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Helaas weet ik sinds afgelopen zondag dat je tegen "stalkers" zoveel aangiftes kunt maken als je wilt, maar ze moeten de persoon op heterdaad betrappen. Mijn stalker heeft aangifte nummer zoveel aan zijn broek maar ik heb nu het voordeel dat als hij weer voor mijn deur staat ik maar 112 hoef te bellen en ze zo bij mij zijn. Ik heb nu een soort van prio 1 status. Maar goed, deze stalker doet dit al een jaar of 25 bij diverse vrouwen en hij loopt nog steeds vrij rond.
Wil dus hier NIET mee zeggen dat firefly3 hetzelfde is..Ik snap wel wat je bedoelt overigens
![]()
doe dat dan in t sc topicquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:41 schreef Sneezeechu het volgende:
Ik ga een dansje doen voor Cassandra![]()
![]()
sopsopquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens heb ik vandaag gezwommen, je had de vrouwen moeten zien kijken![]()
![]()
Mn sixpack is ervandoor. 7 dagen achter elkaar flink aan de zuip geweest en al 1,5 week geen sportschool van binnen gezien. Vanavond schade maar inhalen![]()
![]()
Je sixpack is er nog wel hoor. er ligt nu alleen een beschermend laagje overheenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Mn sixpack is ervandoor. 7 dagen achter elkaar flink aan de zuip geweest en al 1,5 week geen sportschool van binnen gezien. Vanavond schade maar inhalen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Bij mij liggen er meerdere lagen over heen helaasquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je sixpack is er nog wel hoor. er ligt nu alleen een beschermend laagje overheen![]()
Dit is niet de bedoelingquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je sixpack is er nog wel hoor. er ligt nu alleen een beschermend laagje overheen![]()
dus trainen... salsa dansen schijnt goed voor de buikspieren en vetverbranding te zijnquote:
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Ik ben vast niet de enigevrouwe die daar geen waarde aan hechtquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij liggen er meerdere lagen over heen helaas![]()
![]()
Gelukkig. Anders zou ik nooit aan een vrouw komen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de enigevrouwe die daar geen waarde aan hechtEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik denk dat iedereen wel aan een vrouw kan komen mits je niet enkel voor topmodelen gaatquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig. Anders zou ik nooit aan een vrouw komen.![]()
![]()
Nee, heerlijk om naar te kijken, maar om vast te houden mag beetje chubby welquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de enigevrouwe die daar geen waarde aan hechtVoor mooie mannen kunnen wij vrouwen naar magic mike
![]()
Ohh het komt wel goed hoor. Ik heb alleen teveel verkeerde voeding gehad in de vakantie, september begin ik met stage en trekt het snel bij.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
dus trainen... salsa dansen schijnt goed voor de buikspieren en vetverbranding te zijn![]()
![]()
OMG JAquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee, heerlijk om naar te kijken, maar om vast te houden mag beetje chubby welVoor mooie mannen kunnen wij vrouwen naar magic mike
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Nee ik kijk liever naar gerard buthler :p of naar drommel al heeft dat niet eens met zijn sixpack te maken maar met die gekke wenkbrauwen<3quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee, heerlijk om naar te kijken, maar om vast te houden mag beetje chubby welVoor mooie mannen kunnen wij vrouwen naar magic mike
![]()
Andersom geldt dat idem dito maar eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik toch wel een beetje voor de topmodellen ga, mogen ook B modellen zijn, maar dikkerds en bierbuikmodellen, nee dank je. Kale knarren (van die monnikkapjes) ben ik ook niet zo'n voorstander van.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel aan een vrouw kan komen mits je niet enkel voor topmodelen gaat
Nee dat niet, maar wil er zelf wel iets vanaf hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de enigevrouwe die daar geen waarde aan hecht
Dus vandaar dat ik maar weer ben gaan sporten![]()
Dit soort berichten doen me dan wel weer goedquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
![]()
Wie is magic mike?The reward of a thing well done is to have done it.
Tja als je dat kunt waarom nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Andersom geldt dat idem dito maar eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik toch wel een beetje voor de topmodellen ga, mogen ook B modellen zijn, maar dikkerds en bierbuikmodellen, nee dank je. Kale knarren (van die monnikkapjes) ben ik ook niet zo'n voorstander van.Ik ken wel 2 kale mannen die wel seksy zijn maar monnikkapjes zijn ook niet echt aan mij
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |