aap uit korte mouw.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet wel uit eigen ervaring dat wanneer vrouwen wat ouder en serieuzer zijn ik het een stuk lastiger heb
Nou ik vond het eerst wel een compliment dat je aan mij dacht..quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:26 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Oh dat was niet beledigd bedoeld hoor![]()
Nee vrouw of man mogen allebei tegenwoordig een DM of PM sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:22 schreef Cassandra87 het volgende:
maar sneez ik bedoelde meer hoe kom je op mij
Ik neem aan dat als er voldoende aangiftes zijn gedaan hij niet meer met regelmaat aanwezig zou zijn voor aanranding staat toch een strafquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dit zou impliceren dat je hem persoonlijk door en door kent. Voor hetzelfde geld zijn er weet ik veel hoeveel aangiftes gedaan.
Er zitten hier genoeg leuke en knappe meiden/vrouwen hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heb niet 1 keer een leuke meid op fok gezien.
En sommige mannen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Bij jou wel maar jij bent dan ook gewoon echt de droom van elke vrouw
Ik heb niet alles gelezen, dat wist ik ook niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:27 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet hoor. Maar ben gewoon verbaasd dat Cas tegenwoordig vrijgezel is
Ik een pan en voedsel dat gebakken moet worden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:31 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als Cassandra nu voor mijn deur zou staan.. Zou ik heel snel ergens een ring gaan zoeken
Lustgevoelens heb ik nooitquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen, dat wist ik ook niet.
Maar Sneez, heb je ook lustgevoelens bij vrouwen nu, of niet?
Ik weet er sowieso 4 die ik wel zou geven en nee ik heb geen lage standaardquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
ik zou maar vast gaan wennen aan 3 weken en langer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zeg lastiger, niet dat het niet lukt
Helaas weet ik sinds afgelopen zondag dat je tegen "stalkers" zoveel aangiftes kunt maken als je wilt, maar ze moeten de persoon op heterdaad betrappen. Mijn stalker heeft aangifte nummer zoveel aan zijn broek maar ik heb nu het voordeel dat als hij weer voor mijn deur staat ik maar 112 hoef te bellen en ze zo bij mij zijn. Ik heb nu een soort van prio 1 status. Maar goed, deze stalker doet dit al een jaar of 25 bij diverse vrouwen en hij loopt nog steeds vrij rond.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als er voldoende aangiftes zijn gedaan hij niet meer met regelmaat aanwezig zou zijn voor aanranding staat toch een strafAangezien ik niet beter weet dan dat firefly regelmatig aanwezig is was het een gok dat die aangiftes er nog niet zijn
Zijn er wel. Het is net de werkelijke wereldquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind het al lang duren als er de 2e date niks gebeurdquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:33 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou maar vast gaan wennen aan 3 weken en langer.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Helaas weet ik sinds afgelopen zondag dat je tegen "stalkers" zoveel aangiftes kunt maken als je wilt, maar ze moeten de persoon op heterdaad betrappen. Mijn stalker heeft aangifte nummer zoveel aan zijn broek maar ik heb nu het voordeel dat als hij weer voor mijn deur staat ik maar 112 hoef te bellen en ze zo bij mij zijn. Ik heb nu een soort van prio 1 status. Maar goed, deze stalker doet dit al een jaar of 25 bij diverse vrouwen en hij loopt nog steeds vrij rond.
Wil dus hier NIET mee zeggen dat firefly3 hetzelfde is..
Omdat het denk ik vaker voorkomt dan je denktquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]Damn, waarom zijn er zo facking veel stalkverhalen op FOK
Mijn stalker is geen Fokker... godzijdank nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]Damn, waarom zijn er zo facking veel stalkverhalen op FOK
toch geen almeerder?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn stalker is geen Fokker... godzijdank niet
overigens ken ik deze gast al 8 jaar en nu ik weer vrijgezel ben dacht hij zijn kans schoon te zien. helaas dus voor hem
DM?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet er sowieso 4 die ik wel zou geven en nee ik heb geen lage standaard
Get in line brotherquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:31 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als Cassandra nu voor mijn deur zou staan.. Zou ik heel snel ergens een ring gaan zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |